Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Заводски дефекти и добри страни 120L


maxrpm

Recommended Posts

  • Отговори 115
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    19

  • quad

    13

  • everlast

    12

  • Green_Witch

    12

Най-много писали в темата

Само да добавя, че 100s няма серво и педала е с удължен ход. Т.е. блокирането не е чак толкова лесна работа. Да не говорим, че 100s е със значително по-добро разпределение на теглото в сравнение със 105/120!

 

Иначе като най-голям дефект на 105/120 бих отбелязал изключителната нестабилност призната от самия производител ...

 

Явно пройзводителя е карал бройка с нерегулирана предница. Тъй като аз за 4 год единствения път когато колата ми не е била стабилна, е бил след основен ремонт на предница, преди реглаж.

През останалото време се е държала супер адекватно, чисто ново Рено Меган на няма и 1000км при 110 трепереше толкова колкото шкодата при доста по - високи скорости. За предницата лоша дума не мога да кажа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено ме дразнеше течът на антифриз и то главно през зимата.

От студа се свиват тръбите и почва да капе...

Е това чудо за първи път го чувам!

 

Само да добавя, че 100s няма серво и педала е с удължен ход. Т.е. блокирането не е чак толкова лесна работа...

Нещо за удължения ход на педала не ми стана ясно.

Хода на педала зависи:1 От свободния ход. 2 Въздух в системата или теч. 3 Скапани гумички на спир. помпа.

4 При износване на накладките при стари модели, които не са саморегулиращи.

Да, без серво иска маалко по- яко натискане на педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Нещо за удължения ход на педала не ми стана ясно.

...

 

Поради липсата на серво при 100s педала на спирачката (т.е. рамото) е по-дълъг. Като резултат и хода на спирачката е по-дълъг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Нещо за удължения ход на педала не ми стана ясно.

...

 

Поради липсата на серво при 100s педала на спирачката (т.е. рамото) е по-дълъг. Като резултат и хода на спирачката е по-дълъг.

Педала на спирачката може и да е на един метър от спирачната помпа, това няма значение за хода на педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хода наистина е по-дълъг в сравнение с на 120. Не знам как е постигнато, но не си и личи особено липсата на серво при 1000MB/100S - не се изисква голямо усилие, за да се натисне педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Нещо за удължения ход на педала не ми стана ясно.

...

 

Поради липсата на серво при 100s педала на спирачката (т.е. рамото) е по-дълъг. Като резултат и хода на спирачката е по-дълъг.

Е какъв дефект е това за времето си да не би москвича да е имал по добри спирачки аиде четете ква е темата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хода наистина е по-дълъг в сравнение с на 120...........

Нещо за удължения ход на педала не ми стана ясно.

Абе колеги, да не ми говорите ,че привода на педала е по- дълъг? Това няма нищо общо с хода! Това са две различни понятия! Гога и РRR, няма дълъг или къс ход на педала- има голям или малък. За привода може да се каже, че е къс или дълъг - това е лостовата с-ма м/у педала и помпата. Обърквацията е пълна, нали? :D

Хода на педала зависи:1 От свободния ход. 2 Въздух в системата или теч. 3 Скапани гумички на спир. помпа.

4 При износване на накладките при стари модели, които не са саморегулиращи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно педала са го оставили по- дълъг, за да може един вид рамото на лоста да осигурява спиране с по- малък натиск и от там увеличения ход на стъпенката на педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рамото е по-дълго. Спирачната помпа е същата. В резултат хода на педала е по-дълъг.

 

PS: Добавих и картинка. Дано помогне да се разбере какво имам предвид.

post-203-138453251039_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рамото е по-дълго. Спирачната помпа е същата. В резултат хода на педала е по-дълъг.

 

PS: Добавих и картинка. Дано помогне да се разбере какво имам предвид.

Хода на педала е един и същ! Не се заблуждавайте! С тази разлика, че съгл. схемата при 120 буталото на помпата ще е в режим на плавно спиране, а на 100С с блокирали колела. ;)

Схемата не е толкова проста. Има разлика при моделите и в привода от спирачния педал до помпата.

А дължината на педала при 100С помага само и единствено да се прилага по- малко усилие при спирането.

Спирачният педал има допустим свободен ход/няколко мм/. Всичко друго е работен.

Голям ход на педала може да настъпи само при неизправност в спирачната с-ма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Предавам се. След като за теб едно при горната схема движението на ПЕДАЛА при еднакво движение на БУТАЛОТО е еднаква просто повече няма сми да пишем smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предавам се. След като за теб едно при горната схема движението на ПЕДАЛА при еднакво движение на БУТАЛОТО е еднаква просто повече няма сми да пишем smile049

Е, Пепи помисли малко.

А откъде знаеш, че буталото на помпата е хванато на едно и също място на педала и при двата модела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хода на педала е удължен, хода на буталото на спирачната помпа е същия. Това искаше да каже жоро. Въпреки това карал съм 120Л 1979, ако не си и свикнал да и скачаш на педала, спирачката е мираж ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни, вдъхновена от темата, се постарах да "изследвам" моята Маргарита. Единственото, което ама наистина може да ме издразни е уреда за измерване на количеството гориво в резервоара. Онзи ден, след като я карах 2 дни на мигаща лампичка и с опряла в нулата стрелка, като заредих се оказа, че съм имала 12 литра бензин в резервоара. А съм карала с молитви да не ме остави на път. Много лъже този уред и може да ти побелеят косите, заради него. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хода на педала е удължен, хода на буталото на спирачната помпа е същия. Това искаше да каже жоро...

Саше, Не съм искал да кажа това. Не четете внимателно.

И аз се предавам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни, вдъхновена от темата, се постарах да "изследвам" моята Маргарита. Единственото, което ама наистина може да ме издразни е уреда за измерване на количеството гориво в резервоара. Онзи ден, след като я карах 2 дни на мигаща лампичка и с опряла в нулата стрелка, като заредих се оказа, че съм имала 12 литра бензин в резервоара. А съм карала с молитви да не ме остави на път. Много лъже този уред и може да ти побелеят косите, заради него. :-k

При нормални условия, на "залепена" стрелка, не би трябвало да имаш повече от 3-4 литра. [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,колега,крайно необходими данни,особено за такива като мен дето уважават стария си автомобил,но нямат нито желание /вече!!!/ нито физическа и емоционална възможност да го превърнат в хоби.Това ми дава възможност да имам "обеца на ухото" за евентуални бъдещи неудачи,макар че болшинството от описаните от теб и другите дефекти все още не съм констатирал.Те може би вече са налични,но аз или не ги забелязвам или не са така силно изявени за да ги забележа.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което ама наистина може да ме издразни е уреда за измерване на количеството гориво в резервоара.

По- вероятно е проблемът да е в поплавъка в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни, вдъхновена от темата, се постарах да "изследвам" моята Маргарита. Единственото, което ама наистина може да ме издразни е уреда за измерване на количеството гориво в резервоара. Онзи ден, след като я карах 2 дни на мигаща лампичка и с опряла в нулата стрелка, като заредих се оказа, че съм имала 12 литра бензин в резервоара. А съм карала с молитви да не ме остави на път. Много лъже този уред и може да ти побелеят косите, заради него. :-k

 

 

Поплавъкът се калиброва на празен резервоар, демонтира се след което му се огъва теленото рамо и в монтирано положение си го нагаждаш къде да ти сочи стрелката. Трябва само да не се пипа там в демонтирано положение на пуснат контакт а само на изключен, тъй като едното от болтчетата е и връзката с маса и като дава искра може да станеш и ти на една голяма искра :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо нямам никакви намерения да го пипам. Сега си зная - на червено ли съм - имам 12 л. бензин и готово. Рядко я оставям да опре до дъно, та от тази гледна точка - няма нищо страшно. Освен, ако не реша да се включа в някое рали. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- добре е резервоарът да е пълен догоре, защото в противен случай водата, която макар и в малки количества е в бензина при смяна на околната температура почва да кондензира по стените на резервоара и корозията малко по малко почва да го яде отвътре (поне така пише в книгата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105/120 са направени достатъчно стабилни за мотор от 52 коня. След като на човек му се струва, че е нестабилна - това значи, че не кара правилно колата според мен.

Относно датчика, аз си преместих леко стрелката така, че като светва лампата за резервата, стрелката да е на границата с червения сектор. Мисля, че рамото на поплавъка беше под ъгъл 32 градуса ( по спомен от една книга ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз пък си сложих уред от Естел1. Няма лампа, няма проблем. За какво ми е, само ме страсира, аз знам че е на 0. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лампа, няма проблем. За какво ми е, само ме страсира, аз знам че е на 0. smile049
smile092

 

На мен ми мигаше днес лампичката, мигаше, пък събрах смелост да налея, та се оказа че ако все още подскача над нулата и свите имам около 3 литра само .. все си мислех че ми остават толкова чак когато е залепена на дъно... Поне на Настя беше така... ъъ, всъщност след `84-5 са 36 литрови резервоарите, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.