Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Заводски дефекти и добри страни 120L


maxrpm

Recommended Posts

Ето - колкото коли - толкова различно отчитане на бензина. :D

 

Джо, не съм сигурна. Мисля, че са около 40л. Моята последния път като я напълних "до преливане" събра 28л. и от там стигнах до извода че са ми останали 12 в "резервата". Някой по-компетентен да каже колко събират. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    19

  • quad

    13

  • everlast

    12

  • Green_Witch

    12

Най-много писали в темата

38 литра по книжка ;)

това за твойта, ама след 84-5 слагат друг, по-малък резервоар - като за 5 степенна кутия, независимо с четворка ли е оборудвана или с петица... Мойта е `87, с новия съответно резервоар. Е, не съм 100 убеден колко са литрите де, но по спомен от книжката на бялата шкода - 36...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ръководството за обслужване и поддръжка, издадено 83-та година на БГ (една бяла книжка) пише, че са 36 литра. Ако е така - аз съм имала 8л. в резервоара на последното зареждане... Божа рабУта. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От резервоара частта която липсва от резервоара е права ламарина, баките на външен вид са еднакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правоъгълната книжка, и аз нея имах... всъщност и си търся такава, ама чистичка smile048

Има я в раздел литература. От там съм я изтеглила. На хартия я нямам. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

@ tqnkoskodata Колега ти в кой век живееш, че да взимаш кожа от друг соц автомобил, независимо дали е от СССР или не, отдавна почти във всеки областен град има професионалисти, които се занимават точно с претапициране на салони. Пък и в темата става въпрос за ЗАВОДСКИ дефекти на 120Л, не индивидуални доработки. За четиристепенната скоростна кутия мисля, че няма смисъл да коментирам, има достатъчно примери за класически спортни автомобили с такива кутии, било то, че са произведени през 60-те, 70-те. И последно като гледам ти си яко стъпил на земята, така че ни остави нас да си мечтаем и да хвърчим из облаците!!!

П.С. Съжалявам за спама, ама не се сдържах просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл да коментирам.

:smt017 Без съмнение "колега" ти си напълно прав, не мога да не се съглася с това твое изказване по темата smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sk0dk , защо питаш аз в кой век живея след като ми говориш за 60-те и 70-те ? През 21ви век да ми говориш за бегачки от средата на 20 век .... не съм аз този който живее в миналото. Пък за претапицировката няма смисъл да коментирам. Да дадеш 1200 лв за салон на някаква кола която струва 120 лв smile056

 

smile091 smile091 smile091

Ей, сладур, сладък! Ша та изпапкам! Моля те, постой още малко в темата, че да е по-весело.

 

Единствения проблем със салона на конкретния модел може да има на облегалката на задната седалка, защото само тя няма кожа в горният й край и слънцето в 100% от случаите не прощава тази волност от страна на Млада Болеслав. 1200 лв. ми се струва доста ниска цена за претапициране на облегалките на нашите спортни автомобили. Все пак - ние караме бегачки, а ти ???? :smt032

 

По повод цените на бегачките в момента... За 120 лв. само предния капак не можеш да купиш. Съветвам те, преди да коментираш следващия път да се информираш малко повече за моделите, защото моята, например не е с 4, а с 5 предавки. Тамам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sk0dk , защо питаш аз в кой век живея след като ми говориш за 60-те и 70-те ? През 21ви век да ми говориш за бегачки от средата на 20 век .... не съм аз този който живее в миналото. Пък за претапицировката няма смисъл да коментирам. Да дадеш 1200 лв за салон на някаква кола която струва 120 лв smile056

Хах, човек ти поставяш въпроса принципно за кола с 4 степенна кутия, не за конкретния модел, така и ти отговарям. За претапицирането- питал съм в Тояга колко ще струва- 2000лв. грубо с естествена кожа. smile092 За цената на колата 160 лв. е само предния калник. Ще е добре наистина да се информираш малко. Да не говоря, че за 120 лв. няма да ти дам да се снимаш с моята... предполагам си видял как изглежда. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и до моята няма да му дам да се снима, ама това е друга тема. smile091 (това е откровен спам - няма да се сърдя, ако се изтрие). :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука стана некво раздвижване!

Я бе, убавец! Я се покажи да те видим! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tqnkoskodata не само не си се информирал, ами и не четеш внимателно.

По отношение на проходимостта колегата не е имал предвид да участваш в офроад състезания, а да се измъкваш в тежки пътни условия. Към неговото мнение бих добавил и проходимост в кал и сняг...

Що се отнася до "провисналата" задница - тя се "придобива" с времето.

За 4-те скорости са ти отговорили. Освен това и с 4 скорости без проблеми достигах 140-150км/ч с трима души на борда. При това не по баира надолу.

Мога да спомена и за ускорението от място. Колата е доста лека и се ускорява изненадващо бързо. В състояние е да остави на светофара доста по-расови коли.

Мога още да пиша за плюсове и минуси, но съм сигурен, че е излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да убеждаваме някого си в това,че задномоторните шкоди са едни уникални автомобили,който е имали има такава(такива) знае за какво става въпрос.А само каква носталгия ме гони по тях smile126 За съжаление немога да си позволя да поддържам втора кола,защото тя трябва да е ''уличница'',а това никак не ми харесва smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Без съмнение "колега" ти си напълно прав, не мога да не се съглася с това твое изказване по темата smile049

 

Аз съм +1, не мога да намеря по - точен израз, в който да не се обяснява в прав текст как ще *******

 

Много си се размекнал нещо. А аз очаквах друга реакция от теб.

 

Между другото, за да се върнем към темата: ВОДОПРОВОДА под купето много ми лази по нервите! ](*,) (не, че нещо се е случило - просто за протокола да си го кажа)

 

По повод проходимостта и изстрелването на старта - :smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туко що ставам и бях написал един ферман с бая звездички за новия член на форума, но най - накрая реших че ако не искам да го изтрият, и той все пак да разбере моето мнение, то по-добре е да напиша така.

 

Не се притеснявай толкова за водопровода, аз не съм имал проблеми с него никога, така че най вероятно и ти ако си го сменила целия, пък и да не си го сменила целия няма да имаш проблеми.

 

Иначе тези дни си се замислих че от 1 год откакто нямам работа съм сменил само лагер и полуоска, спирачни апарати с накладките, мисля че и една помпа на съединителя, предницата си тропа и знам от какво е, но като тръгна стигам и се прибирам. От скоро не се кара с над 120 защото много подскача волана, но аз реално от март 2009 предница не съм пипал и съм си доволен от колата, през колко дупки, ями е минала само ние си знаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Green_Witch, единствено бих се снимал до твоя под. Такава друга гледка не бях виждал smile009

 

С голямо удоволствие ще ти покажа от близо моя под - 30% от заслугата да е такъв, какъвто ще го видиш е изцяло моя. Мога да ти покажа и много други неща. Въпроса е дали си достатъчно мъж, че да излезеш от анонимност? :-k

 

Даже, когато сняг запръска и се чудиш що да правиш ти зимъска - мога да те отведа на една разходка до Копитото, за да ти покажа как се държат реликвите на сняг, лед и разни други красоти. Нито мен, нито колата ми, нито скакалците в гаража се страхуват от кал и гняс. Въпроса е дали ти стиска? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tqnkoskodata;d, 120-ката не е проектирана за офроуд или състезания, а за нормални градски и м/у селищни пътища. Въпреки това, сам виждаш колко много хора я хвалят с качества, които не са основни за лекия автомобил Шкода 120Л. Аз също се присъединиявам към тези качества, които са ти изброили колегите, защото като собственик на 29 - годишна Шкода съм ги забелязал и също оценил като добри страни.

Друг е въпроса ти какъв автомобил си представяш, че караш, докато управляваш автомобил. Т.е. в някои случаи не е виновна колата, а този дето я кара.

По въпроса с ремонтите на колегите ще ти кажа, че един истински шофьор се грижи за автомобила си така, както и за себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Карам 120л 1978г. Някои конструктивни дефекти бяха отстанени до 1990г. Допълнително преместих акомулатора при двигателя, монтирах въздушен филтър от Лада. Подобрения по ел. инсталацията: лампа за ръчната спирачка, лампа за включени къси светлини, ключ и лампа за вентилатора на охладителната система, зумер за включени фарове при спрян двигател, електронно запалване, оборотомер, волтмер и др. Промених настройката на карбуратора за стабилна работа на двигателя на празен ход.

Извън града на газ 6-6,5/100.

Като цяло добър автомобил, но двигателя не го бива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 120л 1978г. Някои конструктивни дефекти бяха отстанени до 1990г. Допълнително преместих акомулатора при двигателя, монтирах въздушен филтър от Лада.

Moята 105-ца е със същите екстри, а освен филтър и парното ми е от Лада и съм по- доволен, отколкото от оригиналното шкодово.

двигателя не го бива.

И кое точно не ти допада в двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми по двигателя на S 120: Нестабилна работа на празен ход, втората клапа на карбуратора затяга, шум, отвсякъде тече масло, загрява, не голям моторесурс /смених сегменти на 113 000 км, рядко достигат до 200 000 км/.

Положителни качества: Нисък разход на гориво, лесен ремонт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загрява

Айде пак митове и легенди.

Щом ти загрява проблема си е в твоята кола, не в 120-ките като цяло.

Не ме разбирай погрешно, не се заяждам, просто ми е писнало да го слушам това, колко загрявали 120-ките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума, raicho! smile159

 

От всичко, което изброи, мога да те уверя, че това не са заводски дефекти на модела!

Накратко, това се случва, когато автомобила не се поддържа и експлоатира правилно!

Всяка част по автомобила си има определен ресурс. След време просто се налага ремонт или смяна.

Съвет: Помисли, какво още не е направено навреме за тези 32г., за да избегнеш и други проблеми. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.