Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За цената на петрола и горивата!


Recommended Posts

Тъй, тъй и що нафтата не пада smile048

Явно Лукойл я произвежда от други суровини, които в момента нямат нищо общо с международната конюктура smile048 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 764
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • VALDO

    85

  • Цецо75

    63

  • PRR

    43

  • C2H5OH

    34

Най-много писали в темата

Днес менюто в Бензиностанции ЛУКОЙЛ

==>

Цени на горива на дребно:

Бензин A95H - 2.37лв.;

Бензин А98H - 2.55лв.;

Дизелово гориво Б3 - 2.51лв.;

Пропан бутан - 1.23лв.;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През ноща като се прибирах от София към Варна,навсякъде работиха с новите цени.Обаче във Варна,изненада !

Бензина А-95 2,43лв.

Газ 1.27лв.

Явно пощенския гълъб с новините не беше пристигнал още във Варна :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През ноща като се прибирах към Варна,навсякъде работиха с новите цени.Обаче във Варна,изненада !

Бензина А-95 2,43лв.

Газ 1.27лв.

Явно пощенския гълъб с новините не беше пристигнал още във Варна :mrgreen:

 

На времето един бивш кмет на Варна (Христо Кирчев) беше казал, че Варна е богат град... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес на Екото заредих на фаби 52литра х 2.37 и отстъпката дето си ползвам=123лв smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези няколко стотинчици надолу протеста беше умело приспан =D> , но това е затишие пред буря!

абсолютно вярно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще свърши ценовата криза...скоро smile168

Ще свърши ценовото .....какво??? Криза? Че ний сме си у криза по рождение. Кризата в БГ ще свърши, когато цените на горивата са като в Русия, цените на цигарите са като в Македония и Сърбия и цените на храните в супера са като в САЩ. С тези ни заплати само това ни е спасението - тези 3 неща. Но в Европата не става толкоз лесно. По тая причина давайте да се събират инженерите и да разработваме Брауновия газ като гориво за нашите бегачки. Поне сега за сега водата от чушмата е само 1 - 1.20 лв. / 1000 л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни даваха репортаж, как бензинов двигател се преработва за работа на ... бензин/вода в съотношение мисля 30/70 % !!! Целия масраф казаха, че струвал около 1000 лв.

Някой колега от форума да не се възползва от подобна БЛАГИНКА :smt004 и да си трае smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е трудно. Монтираш в една тенджера под налягане няколко плочи вертикално и изолирани помежду си, включваш половината от тях с + а другата половина и тенджерата с - , затваряш капака херметически, връзваш на онова на тенджерата дет фъщи един маркуч, тоз маркуч към карбураторя и ето ти Хофманов апарат, произвеждащ Браунов газ (ННО). Да де, ама за да си захраниш мотора с необходимото количество ННО газ, така че да върви ти трябват поне 600А ток (темата е над 20 стр. в VW форума и въпреки, че има някакви постижения по въпроса до сега все още караме на бензин, дизел и двата вида газ). Не съм скептик и съм навит да се съберем умни глави - инженери и аз кат среднист и да пробваме. Ясно е, че бензина и дизела са до време. Ясно е, че ел. автомобилите няма да се развият поне до момента, до който акумулаторите не станат или без пари или заменяеми на всяка бензиностанция (вместо да пълня бендзин да ми сменят акумулаторите). Ясно е, че водородът е горивото на бъдещето и че го има навсякъде и че му е време вече да се използва, вместо да си тровим планетата и нас самите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо,то хубаво да се съберете няколко умни глави и да умувате,ама някой да не остане без глава накрая :-k ,че като ти чета:"тенджери,капаци..." да не стане..БУМ!

 

 

п.п ... ти кажи кога пак ще сваляте цената на газ-та? smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес газ-та:1.18лв.

,а на световно известната верига газостанции "ШЕЛФ" цената е 1.11лв.

Така ги искам,да падат още! smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с "тендежерата" дето прави водород за горене е умряла работа. Проблема е, че за да накараш водата да се разпадне, трябва да и вкараш много сериозно количество енергия (в случая ток). След това полученото гориво като го изгориш, поради ниското КПД на ДВГ, накрая ще се окаже, че си набутал повече енергия в системата от колкото си извадил.

 

Водородно горене в ДВГ има смисъл, само ако водорода се добива по индустриален начин. Проблема е че после трябва да имаш резервоар за водород в колата.... което е притеснително меко казано.

 

Така, че ентусиастите с тенджерата по форумите засега се ограничават до това да подават малки количества газ за оптимизиране на горенето. Т.е. не с цел икономия, а с цел вървеж на колата.

 

Иначе за цените - по принцип Лукоил е малко странна рафинерия. Като цяло БГ пазара е малък и смешен, отделно има и внос. Печалбата на рафинерията не е интересна на големите акули в Москва. Местните дерибейчета, си живеят добре около нея, но на високо ниво в Москва, печалбата не е от първостепенно значение.

 

Тази рафинерия се ползва от руснаците за налагане на определени геополитически интереси. Така, че не им е проблем една година и на загуба да продават. След това ще ни го изкарат през носа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че отново става въпрос за протест срещу високите цени на горивата. Затова и съединих двете теми. Ако съм се объркал, моля автора да пише тук или да ми пусне ЛС и ще върна всичко както е било преди.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да се протестира за цената на каквото и да се продава в България,искам да се протестира заплатите да са като в страните на ЕС и да сме заплатени така както е германеца,французина и др. които са със същата професия или са пенсионери. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да се протестира за цената на каквото и да се продава в България,искам да се протестира заплатите да са като в страните на ЕС и да сме заплатени така както е германеца,французина и др. които са със същата професия или са пенсионери. smile159

Ако икономиката ни е като тяхната,и заплатите ни щяха да са като техните.

Обаче много "ако" станаха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е така започнете да работите като тях,а не само да се мисли как да се изхитрува,аз съм пенсионер и работя ,а много млади ,пък и по-стари хора не желаят да работят .

Ako питаш защо съм пенсионер ,това е така ,защото 30 г бях локомотивен машинист и не съм имал никакъв личен живот ,по всяко време на денонощието съм бил писан на работа ,няма събота ,неделя ,празник ,Нова година и още много други неща ,сага работя ,защото жена ми не работи от 6 г и дори ,че пенсията ми не е малка ,все пак нестигат парите .

Но нека не разводняваме темата,само се опитайте да помислите как да се подобрят икономиката ,от която зависят останалите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с "тендежерата" дето прави водород за горене е умряла работа. Проблема е, че за да накараш водата да се разпадне, трябва да и вкараш много сериозно количество енергия (в случая ток). След това полученото гориво като го изгориш, поради ниското КПД на ДВГ, накрая ще се окаже, че си набутал повече енергия в системата от колкото си извадил.

 

Водородно горене в ДВГ има смисъл, само ако водорода се добива по индустриален начин. Проблема е че после трябва да имаш резервоар за водород в колата.... което е притеснително меко казано.

 

Така, че ентусиастите с тенджерата по форумите засега се ограничават до това да подават малки количества газ за оптимизиране на горенето. Т.е. не с цел икономия, а с цел вървеж на колата.

 

Иначе за цените - по принцип Лукоил е малко странна рафинерия. Като цяло БГ пазара е малък и смешен, отделно има и внос. Печалбата на рафинерията не е интересна на големите акули в Москва. Местните дерибейчета, си живеят добре около нея, но на високо ниво в Москва, печалбата не е от първостепенно значение.

 

Тази рафинерия се ползва от руснаците за налагане на определени геополитически интереси. Така, че не им е проблем една година и на загуба да продават. След това ще ни го изкарат през носа.

Точно така е. Дори изразено в цифри - необходимия ток за постигане на достатъчно количество ННО (Браунов) газ за да работи нормално ДВГ е над 300 А, нещо, което в обикновен автомобил с обикновен алтернатор не може да се постигне.

Вчера видях такава советская водородная клетка, монтирана на 2.5 D. Човекът твърдеше, че е постигнал 30% икономия на дизел. В самата клетка освен вода се слага Сода-каустик (NaОН), чрез която се регулира ампеража (разбирайте това вече не е вода в клетката, ами електролит). Нормална работа на клетката била при около 15 - 18А и тогава се достигали тези 30% икономия. Тук говорим само за Дизел. При бензин и газ се достига не повече от 15% икономия. Тъпото е, че цената на това нещо е около 1000 лв., а ефекта не е като за 1000 лв. Не съм ровил нета, но мисля, че реалната цена не е повече от 150 - 200 $. Тук явно някой пак го е ударил на печалбарство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Нали за цени на горивата пише в заглавието... Малко инфо отвъд океана. Преди Коледа цената беше 3.10$, а сега е 4.05$, ама още не са извадили малолитражките от гаражите деееб@. Та явно не вдигат цените само у нас...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.