Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Слагаш върху старата още една закрепена със скоби и изрязана в краищата. ..

 

 

Ам извинявам се май съм го объркал и вие сте ме разбрали погрешно имах в предвид разпънката на амортисьорите

която се закрепва в багажника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината (шалтера) на стартера си разглоби. Запекла е. :)

 

 

Кое е това до стартера малкия цилиндър с пружинката ли?

 

Ам направих си го с копчета за контакт и за стартер бачкаше един ден така и после пак същия номер не мога да я загася :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината (шалтера) на стартера си разглоби. Запекла е. :)

 

 

Кое е това до стартера малкия цилиндър с пружинката ли?

 

Ам направих си го с копчета за контакт и за стартер бачкаше един ден така и после пак същия номер не мога да я загася :smt0344

 

 

??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малката "бубинка" над стартера. Има две букси отвътре които се свързват с една медна пластина. Прегледай там. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината (шалтера) на стартера си разглоби. Запекла е. :)

Според мен от проблем с шалтера няма как да не гасне,от него или не върти стартер или като запали стартера остава да работи,така съсипах вилката на бендикса на PASSAT а ми,като залепна не го усетих и след 3 км на един стоп ](*,) стартера си бачка.Като върнах ключа си изгасна а стартера си въртиииииии :smt0344 .

Според мен ако не е контактен ключ имаш оттечка в инсталацията.На моята Шкода беше прещипан снопа с кабелите под задната седалка :-k точно при отвора дето излизат към двигателното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината (шалтера) на стартера си разглоби. Запекла е. :)

Според мен от проблем с шалтера няма как да не гасне,от него или не върти стартер или като запали стартера остава да работи,така съсипах вилката на бендикса на PASSAT а ми,като залепна не го усетих и след 3 км на един стоп ](*,) стартера си бачка.Като върнах ключа си изгасна а стартера си въртиииииии :smt0344 .

Според мен ако не е контактен ключ имаш оттечка в инсталацията.На моята Шкода беше прещипан снопа с кабелите под задната седалка :-k точно при отвора дето излизат към двигателното.

 

 

Стартера си бачка натискам копчето пали и го пускам и всичко е ок. Не е от ключа защото съм с копчета и пак е същото като изключа от контакт продължава да си е на контакт но лампичките започват да светя по слабо чистачките едва бачкат.Тоест тока ми намалява. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne знам какво толкова го мислите. Имаш оттечка от 1ви към 2 pи бушон намери я, помисли последно какво си променял. Ако не отиди на електричар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клемореда е заминал, щом държи на контакт. тия хамартисОри им смени и тампоните и ще разбереш що за стока са. не мога ги намеря ония. обрха ми един гараж и вече незнам къде какво имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клемореда е заминал, щом държи на контакт. тия хамартисОри им смени и тампоните и ще разбереш що за стока са. не мога ги намеря ония. обрха ми един гараж и вече незнам къде какво имам.

 

 

Нищо не разбрах кое е клемореда?Кой тампони?Кое не можеш да намериш? И кажи нещо телефон да се чуем да ми дадеш стикерче s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От червения кабел който тръгва от бобината до бобината на стартера клемичката която влиза в горното чопче.Напръсках го с WD 40 цялата бобинка развъртях гайките и пак ги стегнах 2те кабелчета ги размърдах и всичко се оправи :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От червения кабел който тръгва от бобината до бобината на стартера клемичката която влиза в горното чопче.Напръсках го с WD 40 цялата бобинка развъртях гайките и пак ги стегнах 2те кабелчета ги размърдах и всичко се оправи :smt0344

 

Евала. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех значи няма мира :D

От няколко дена ми прави един много странен за мене проблем тръгвам сутринта почва да си загрява нормално и изведнъж бам 100-120 градуса в казанчето почва да кипи ИЛИ все едно връща въздух.....

Пускам парното на топло и като тръгна от светофара като стигна 3та скорост и изведнъж се забучва на 40-50 градуса ?Наливам после вода в казанчето и обезвъздушавам от преде от кранчето и излиза само вода никакъв въздух.

Аз мисля ,че е от термостата да е запекъл и да не отваря.Но кажете и вашите мнения s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и термостат да е НО може и да не ти държи капачката на разширителния съд,лесно се проверява- при загрят двигател на 60 70 не повече !!! градуса като я отвиеш трябва леко да изсъска.Когато не държи капачката като ти загрее мотора на 90 гр. повърхността на ризите е около 105 110 гр. и почва да се образува пара която като въздуха ти скапва циркулацията и завираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и термостат да е НО може и да не ти държи капачката на разширителния съд,лесно се проверява- при загрят двигател на 60 70 не повече !!! градуса като я отвиеш трябва леко да изсъска.Когато не държи капачката като ти загрее мотора на 90 гр. повърхността на ризите е около 105 110 гр. и почва да се образува пара която като въздуха ти скапва циркулацията и завираш.

 

 

Еми да забелязал съм като я отваря при работещ двигател исасква.Значи остава да е от термостата да ми запича ще го сменя и ще видим smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tърси си Wahler, 80-85C ако трябва от Е-bay, там се връзва към 15-20лв, иначе мира няма да видиш. Пробвал съм ги всичките - Vernet, Caloristat, Thermostat... какво да ти кажа... всичките са като жена без коса - не стават. Преслушай я първо, дали включва перката на радиатора. Ако нямаш ключе за принудително включване, изкараи си. Датчика там, също е проблемен.

Имаи и едно наум, че лятото трябва да свалиш глава за гарнитура и шлайф, щом си я прегрял. Много е капризна. Спортна кола, така е, дертове има.

Малко хора ме слушат за това, но твое си е решението, дали искаш да си прецакаш маслото и филтъра и да те остави на път или не. Попринцип търпи 4-5 прегрявания главата, НО ти не знаеш колко е прегрявана. Пробвал съм да карам чужда кола с кофти гарнитура, ама не става. Почне ли да излиза бял дим, ти настъпваш, тя гасне (по тебе) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо такова с гарнитурата и шлайфа. Един път прегрееш ли я почват проблемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не първо по-лесното? Когато прецениш, че отива към завиране, спри и пипни дебелите маркучи на радиатора. Ако и двата са "червени" не е термостат. Ако са с осезаема разлика в температурата значи термостата най-малко не отваря на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска забелязах ,че ми е счупена пружината на капачката за разширителният съд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, ще задържат влага и истинските по - бързо ще заминат, пък и колата си е красива. Според мен купи си бели мигачи, а ако ти се играе , може и бели стопове ;) Габарити с бели диоди, ей така, по изпипано, дискретничко и със стил :)

 

Ако пък вече си го решил, праговете като ги погледнеш отдолу, имат огъвки за оттичане на водата и за проветрение. Гледай да не ги запушиш в бързината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.