Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Тогава нещо такова:

post-5254-138453466164_thumb.jpg

Винаги съм харесвал матовите черни предни капаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е нещо от сорта на - черна предна и задна маска едни по големи халогени оригинални лети джанти бели свалена предница и малко по висока задница.135 или при възможност 136 двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти май взимаш за пример някой де боядисваше със спрей/мастера на спрея/. колата на макс година ще даде фира. не е тормози така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черната задна маска ме изкефи! И аз отдавна си мисля да си направя моята така, ама все нещо ме спира. Но според мен и ти, и Петьо сбъркахте, че боядисахте цялата маска черна. Мисля си, че черна трябва да е само по - вдлъбнатата част от маската, а останалата част - под бронята и надолу да си е в цвета на колата - ето така: http://www.sergeizjuganov.com/temp/240z/240z_1.jpg

Джантите също ми харесаха, с черната централна част, но предната маска недей да я прави черна, моля те. Ще стои като сменяна и небоядисана след удар...

А лети джанти май ти казах, че имам за продаване - ако си размислил, да знаеш ;)

Скоба за барабан търсиш ли още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоба за барабан търсиш ли още?

 

Да

 

А за задната маска мисля ,че нямаше да си личи че е само на вдлъбнатото защото бронята свършва точно в долния край пък и тя е черна и цвета на колата щеше да се вижда само под бронята аз така мисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи си го на фотошоп да видиш как ще стане ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, черната престилка отзад, не допада хич на изчистения вид на задномоторката . Аз мислех да правя престилката със черна боя горната част където са стоповете и номера демек от горе до хоризонталния ръб под стоповете и номера. Но важното е на теб да ти хареса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да харесва ми обаче 3тия цилиндър днеска умря пълни се с вода и не работи :lol: ама пак върви на по високи обороти се включва (като турбинка :lol: ) добре ,че скоро ще го сменям s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази идея изобщо не ми допада, защото силно напомня за Москвич 412 :smt018

 

 

Черната задна маска ме изкефи! И аз отдавна си мисля да си направя моята така, ама все нещо ме спира. Но според мен и ти, и Петьо сбъркахте, че боядисахте цялата маска черна. Мисля си, че черна трябва да е само по - вдлъбнатата част от маската, а останалата част - под бронята и надолу да си е в цвета на колата - ето така: http://www.sergeizjuganov.com/temp/240z/240z_1.jpg

Джантите също ми харесаха, с черната централна част, но предната маска недей да я прави черна, моля те. Ще стои като сменяна и небоядисана след удар...

А лети джанти май ти казах, че имам за продаване - ако си размислил, да знаеш ;)

Скоба за барабан търсиш ли още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще стане много яко и няма да напомня на москвич.За мене шкода 120 и москвич 412 нямат нищо общо даже да се боядисат по един и същ начин колите с един и същи джанти всичко да е еднакво пак ще са напълно различни коли. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 120 да, на 120глс не, буталата удрят в горивните камери, евентуално трябва да и се пилят стените на горивните камери с дремел, ама доста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше ли главата от 105L на 120 глс? и ако не защо?

 

GLS ползва изпъкнали бутала и съответно те опират в нормалните, невдлъбнати 105/120 глави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо искаш тиква от 105?Слагай един фаво мотор и не се занимавай.Или поне монтирай гумички на клапаните ( Става по-добре и от VW) :D \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо искаш тиква от 105?Слагай един фаво мотор и не се занимавай.Или поне монтирай гумички на клапаните ( Става по-добре и от VW) :D \:D/

 

Аз ,че ще сложа ще сложа ама искам да си я карам постоянно s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай полека и няма да имаш проблеми аз моета е тантуркам от четири години , и имам към 40 000 км .Само ще наливаш и ще караш.Както казвам на познати "ШКОДА е МАРКА ОТ ЕДНО ВРЕМЕ И ПРОДЪЛЖАВА ДА Е "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених гарнитурата на главата 2 3 4 цилиндър пълни с вода всичко точно на главата нямаше язви или пукнатини гарнитурата бе6е издухана.Сглобих всичко ама неще да запали сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай клапаните.

Taка като чета, много лесно ми изглежда, пък и бързо. Ти главата шлайфа ли я? За пукнатини снима ли я?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай клапаните.

Taка като чета, много лесно ми изглежда, пък и бързо. Ти главата шлайфа ли я? За пукнатини снима ли я?

 

Не съм пипал клапаните ще пробвам и тях и ако не стане няма да я мача направо другия двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пипал клапаните ще пробвам и тях..............

Кво ше пробваш..............след сваляне на глава, задължително се регулират клапаните. Това са азбучни истини!

Изобщо, знаеш ли какво правиш или си някакъв гимнастик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, по - важното е дали е шлайфал главата и дали я е снимал, ако не е направил поне шлайф, за какво да се мъчи да прави реглаж?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфа си е едно на ръка. При монтаж на главата клапаните ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се регулират.

Освен това, чугунена глава трудно се криви, направо се пука. Не е като халюмина ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи глава се шлаифа ако е крива снимката ще струва колкато нов мотор , водната проба е по еФтинко ма то пича си знае най добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни самата гарнитура дали има пускано от някои места , ако е прегоряла или повредена ,то на гарнитурата си личи.И е хубаво шлайф на тиквата ,за да се зачисти нагара.И още нещо:Дори и четирите цилидра да са пълни с антифриз това не значи ,че на всеки цилиндър има язва или прегоряла гарнитура.Достатъчно е само на единия да има пролука ,за да се напълни,а в останалите цилиндри антифриза може да нахлува през клапаните.;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.