Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

.....И е хубаво шлайф на тиквата ,за да се зачисти нагара......

Заради един нагар не е нужно да се шлайфа глава. Освен това, нагара е в горивната камера. Там не се шлайфа.

Телена четка решава проблема.

 

.....а в останалите цилиндри антифриза може да нахлува през клапаните.;)

Това можеш ли да ми го обясниш как става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Купих си 136 двигател карбуратор от фаворит на 140 000 километра.Не беше пален 1 година като помириса бензин веднага запали.Трака му леко само веригата.Никога не е каран на газ.Добра ли е покупката и какви съвети може да ми дадете и нещо за поставянето и най вече за плочката на карба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си 136 двигател карбуратор от фаворит на 140 000 километра.Не беше пален 1 година като помириса бензин веднага запали.Трака му леко само веригата.Никога не е каран на газ.Добра ли е покупката и какви съвети може да ми дадете и нещо за поставянето и най вече за плочката на карба

 

Мога ли да го карам без изравнителна плочка на газ смисъл проблем ли е за газта наклона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта не е проблем , проблем е за бензина , защото поплавъка няма действа коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що бе,славимастер е без плочка и си работи като часовник не се бой не е фатално.виж фулкрум имаше някаква плочка ама продава ли я не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си 136 двигател карбуратор от фаворит на 140 000 километра.Не беше пален 1 година като помириса бензин веднага запали.Трака му леко само веригата.Никога не е каран на газ.Добра ли е покупката и какви съвети може да ми дадете и нещо за поставянето и най вече за плочката на карба

Поставянето - правиш му резби 8мм там където седи левия тампон преди това разпробиваш дупките на 6,5мм, дупките не са проходни така, че внимаваш. Отзад в коляновия вал набиваш лагер 6202, слагаш феродов диск от 120ка 190мм, стартер от фаворит с камбана от 120ка, бензинова помпа от 120 фейслифт, тялото на термостата от 120, датчика за водата монтираш с тройник за газ, аз не бих минавал водата през всмукателния колектор, защото е безмислено. Нови семеринги и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е вече на колата почнах 10 сутринта + свалянето му от фавото и приключих в 22 вечерта s_flag

Измих го сложих му лагерче феродов диск от 120 венец от 120 и разширяване на 2те горни дупки.Всичко друго си беше същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е вече на колата почнах 10 сутринта + свалянето му от фавото и приключих в 22 вечерта s_flag

Измих го сложих му лагерче феродов диск от 120 венец от 120 и разширяване на 2те горни дупки.Всичко друго си беше същото

 

Kaжи с каква бургия разшири дупките за държача на левия тампон, за да направиш резба 8мм, че на мен ми предстои.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е вече на колата почнах 10 сутринта + свалянето му от фавото и приключих в 22 вечерта s_flag

Измих го сложих му лагерче феродов диск от 120 венец от 120 и разширяване на 2те горни дупки.Всичко друго си беше същото

 

Kaжи с каква бургия разшири дупките за държача на левия тампон, за да направиш резба 8мм, че на мен ми предстои.

 

Ами нз за кой тампон става въпрос всичко си дойде точно.Дупчил съм само скоростната кутия заради по дебелите шпилки на двигателя.

 

Ето го и двигателя 030619346.jpg?r=0

 

И някой ако знае как да направя маркучите на помпата защото фаво помпата за вода има само един вход и маркучите ми за парното няма къде да ги вържа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И някой ако знае как да направя маркучите на помпата защото фаво помпата за вода има само един вход и маркучите ми за парното няма къде да ги вържа

 

Прехвърли си помпата от стария мотор , иначе не виждам начин за парното...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....И е хубаво шлайф на тиквата ,за да се зачисти нагара......

Заради един нагар не е нужно да се шлайфа глава. Освен това, нагара е в горивната камера. Там не се шлайфа.

Телена четка решава проблема.

 

.....а в останалите цилиндри антифриза може да нахлува през клапаните.;)

Това можеш ли да ми го обясниш как става

На мен майстра който шлайфа тиквата каза ,че е хубаво ,да се шлайфа след всяко сваляне.Благодаря ,че ми каза за телената четка и за остналото.Шест си Жоре.А до колкото за това как влиза вода през клапаните,ще ти обясня:Когато има повреда в гарнитура или спукана тиква нахлува вода в цилиндъра, и след това, когато отвори изпускателния клапан, изхвърля водата а след това като изгасиш мотора ако остане отворен изпускателен клапан на съседния цилиндър, навлиза вода през него.На мен така ми се случи във втория и третия цилиндър да има вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че е надеждна тая връзка, щото аз се опасявам да не "изплюе" някоя скоба ...

 

Ето какво измислих за водата 030624606.jpg?r=0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какви пари купи мотора? Че и аз мисля да минавам на по мощен мотор и кутия с пет зъба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво измислих за водата 030624606.jpg?r=0

Не е добре - по-добре потърси метален тройник (меден е най-хубаво). Този ще те излъже - има опасност маркучите да се изплъзнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако можеш да ми обясниш, кое точно в 5цата е кофти и по какво се различава от 4ката ?! Щото аз не намирам някакви особени констуктивни разлики :))

 

 

5 ца недей си взема, освен ядове друго няма да ти донесе.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....А до колкото за това как влиза вода през клапаните,ще ти обясня:Когато има повреда в гарнитура или спукана тиква нахлува вода в цилиндъра, и след това, когато отвори изпускателния клапан, изхвърля водата а след това като изгасиш мотора ако остане отворен изпускателен клапан на съседния цилиндър, навлиза вода през него.На мен така ми се случи във втория и третия цилиндър да има вода.

Да приемем, че е така, въпреки че не съм убеден.Тя да отиде водата в ауспуха, пък я чакай да се върне.

Тука има и един четвърти. Май множко става да минава вода през клапаните, особено ако си представиш какво представлява изпускателния колектор.

.... 2 3 4 цилиндър пълни с вода....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че е надеждна тая връзка, щото аз се опасявам да не "изплюе" някоя скоба ...

 

Ето какво измислих за водата 030624606.jpg?r=0

 

 

Еми дърпахме маркуча яко да видим дали ще изтърве не мръдна

 

Двигателя го взех за 400 лв без делко карб и динамо с тях се продаваше за 600

 

Проблема ми е, че жилото на газта ми идва късо .... :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя го взех за 400 лв без делко карб и динамо с тях се продаваше за 600

 

И кой така зверски те изпържи ? Пък ти защо ги даде парите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм ,бе е.......ти двигателя хората цял фаворит намират за толкова пари.Що не пита някой от форума за мотор.За друг път да знаеш ,че едим мотор втора ръка струва не повече, от 250, 300 български лева.Но ти си знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера звънях много телефони. Мотори фелиция необорудван намерих за 150 само с карб и водна помпа. Ама е по на оферта да си вземеш цяло фаво. Има документи има стартер, запалване и алтернатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.