Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

Бъркаш брат, твоята явно нещо и задира двигателя. smile001 smile001 smile001 На 5000 е в силата си, а фелицията на бившата ги правеше 7000 освободена от скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

мойта и до 6000 съм я рязал на бенз просто са спортни коли какво да се направи :-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш брат, твоята явно нещо и задира двигателя. smile001 smile001 smile001 На 5000 е в силата си, а фелицията на бившата ги правеше 7000 освободена от скорост.

 

И вдигаше 200 ... при свободно падане ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а фелицията на бившата ги правеше 7000 освободена от скорост.

И моята "спортистка" така се режеше... докато днес пак не издуха гарнитурата /2ри път за 3 г./... явно "спортните" мотори са с малък ресурс smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да сменя разпределителния вал без да махам главата само капака на клапаните страничния на повдигачите и предния на делкото. И ако има нещо специфично в смяната моля споделете го s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпр. вал не се ли вадеше само откъм маховика? Поне моя го вадих от една тапа зад маховика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като се сещам на село като разглобявах 105 двигателя махах предния капак махах веригата и го издърпвах но тогава бях махнал и повдигачите и главата всичко.Та сега въпроса ми е да не го разглобявам целия двигател ами само да махна веригата и като го издърпам дали повдигачите няма да паднат надолу и да препречат пътя на новия вал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махни повдигачите като ги охлабиш от винтовете за регулиране на луфта, натискай гърбиците с здрава отверка.

 

За какво ти е да сменяш вал, аз колко съм зорил, никога не съм го пипал ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

996_2005-02-09_00-06-49_24.JPG

http://skoda-virt.cz/cz/clanky/z-tisku-1/996-skoda-130-cabriolet-lux-130-sport-skoda-conversions/

 

Откъм маховика не вярвам, че може да се извади, тъй като лагерът откъм маховика е по-малък от другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли семеринг от към страната на маховика както при коляновия вал.Защото сега като я запалих по средата между двигателя и скоростите тече мноооого масло.Възможно ли е да съм избил някаква тапа на разпределителния вал или има семеринг там , или просто си тече от коляновия вал то и преди си течеше де ама по 1 2 капчици само.

Да знам дали да купувам семеринг ако има, защото утре сигурно ще сваля двигателя и ще сменя ссемеринга на коляновия вал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма семеринг на разпределителния вал,там е една метална тапа,която по принцип добре уплътнява в блока,но съм виждал на някои двигатели да е понацапана с нещо като "херметик" или лепило.Иначе има реална опасност да избиеш тапата,ако чукаш по-силно по разпределителния вал в посока маховика.Щом казваш,че тече доста масло,то проблема най-вероятно ще е както ти се съмняваш в семеринга на коляновия вал зад маховика.А щом ще отваряш двигателя,замисял ли си се да сложиш разпределителен вал с по-разширени фази от твоя стандартния?Щото аз тия дни това ще правя и тука ми се размотават 2 вала ;)

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семеринга на кол вал е към 10лв и аз го сменям в комплект с този в опашката на скоростите. Понякога тя излиза лесно след махане на придържащата я скоба, но често е запекла.

В такъв случай аз охлабвам няколкото 5-6 болта на кутията и я разтварям леко с крика. Ще ме охулят за това ми изказване, но аз само така успявам да извадя тази муфа. Не я чукай с железен чук, много е мека, или ако нямаш друг чукай върху трупче дърво, ама много леко.

Намери си старата тема за 105 цата, може да ти помогне ако запецнеш някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях избил тапата на разпределителния.Набих я пак намазах я със силиконче и заспа.Смених и семеринга на коляновия вал и сега и капка не капе от двигателя днеска ще отида да ми го измият.

Само ,че сякаш не върви като преди няма мощност :( и се промени и звука на стартера преди да запали по изчистен е сякаш. s_flag

 

Ето и малко снимки от работата и почерпка на поста.

030437236.jpg?r=0

030437238.jpg?r=0

030437246.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз гласувам за червената маска...черна нещо ни мъ кефи smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с какво я боядиса тая маска? Добре изглежда според мен.

Може ли една по-детаилна снимка на боята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е кой знай какво боята грунд спрей и боя спрей нищо особено не е :)

 

А пък за цвета така ме харесва ще се питам да направя един леко спортен вид но не прекалено без прекалени изг**ици предната маска мисля и нея черна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце спортния вид е да си си сложил мотор от 1.3мпи форман или фелиция, колата ти да прилича на дупе и да издухаш някоя чисто нова малолитражка за 20 и кусур хиляди лева. Черната боя, само някой ще мине и ще си каже те го те и тоя са го удряли... д**ба и селяните къде не гледат като карат...

 

P.s. И моля ти се премери тея емблеми, че ми трябват размерите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че да съм казал ,че няма да и слагам такъв двигател.А за Черното доста хора го харесаха даже всички.А за емблемата като минат сега балове малове ще се занимая с тях ще ги премеря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.