Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120 GLS


bocko

Recommended Posts

Еми този двигател поне имам малко доверие на човека ,че няма да ме набута с боклук който след няколко месеца ще му избият 10 проблема 1 година не беше пален мотора целя прашен все едно е стоял 100 години.Отидох без предупреждение и му казах ,че искам да го запали сега.Купих бензин подкачихме и почти от първия път запали.Много мазничак звучеше нямаше тракане нормални обороти като часовник и за 380 лв го взех без делко, карбурато и алтернатор. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 501
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bocko

    188

  • maxrpm

    75

  • skodko

    33

  • joro-120L

    31

Най-много писали в темата

Тая изравняваща плочка ми изкара душата.Стругаря го чаках 2 дена днеска ми вика ,че липсва някакъв размер там където е наклона от градусите.Може ли някой да ми даде точен чертеж с размери на тая плочка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си намеря чертежа, но беше 10-11 градуса. Със сигурност го има и някъде из форума ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.rapidity.cz/motor.php ето ти чертежа. Натисни на снимката и се уголемява.

 

Тези чертежи му дадох той ми вика че има нещо сбъркано ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои тоя майстор. Стругар за фрезова работа. Донеси ми заготовката. Кви чертежи ви гонят. Изпадате в някава иЗЕтерия.

 

Ем занесох му оригиналната черна плочка.Вика ми ,че не можел да разбере къде да направи дупките и му дадох плочката уш каза ,че днес ще е готова и не ми се обади ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата запали цял ден я карах само на тръби голям кеф и много върви ееееееййййййййй s_flag s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам. Ясно е че аз никога няма да видя 135 отзад, но виж за какво се сетих .

viewtopic.php?f=11&t=31832 ако става ще е супер якото !!!

Само дето от драгстер, ще стане "малка семейна кола" степента на сгъстяване сигурно ще стане 6:1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам. Ясно е че аз никога няма да видя 135 отзад, но виж за какво се сетих .

viewtopic.php?f=11&t=31832 ако става ще е супер якото !!!

Само дето от драгстер, ще стане "малка семейна кола" степента на сгъстяване сигурно ще стане 6:1

 

 

На мен ми предлагаха и 130 и 135 обече 136 си каза думата днеска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

130 е с чугунена глава, не си струва и 1лв. 135 е компромисен вариант, може да му се сложат карантии от 136 и да стане 136. Но последния е истината! За истината мен ми е ясно. Пълниш ли километража или още не си излизал на магистралата ? :mrgreen: :mrgreen:

 

Само преди изрудиите си прегледай полуоските и барабаните дали са с гладки хубави конуси. Аз на дясна полуоска имах подложка от бирена кутиика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм излизал още но баира към виница варненци трябва да го знаят преди едва едва на 2ра с 5 човека сега си набира на 3та даже може би и на 4та smile021 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам. Ясно е че аз никога няма да видя 135 отзад, но виж за какво се сетих .

viewtopic.php?f=11&t=31832 ако става ще е супер якото !!!

Само дето от драгстер, ще стане "малка семейна кола" степента на сгъстяване сигурно ще стане 6:1

 

 

На мен ми предлагаха и 130 и 135 обече 136 си каза думата днеска

Честито , съвсем друга песен е , късно видях , че ти

трябва изравнителна плочка , ама ти вече си си изработил. s_flag

Кой ти предложи 130 мотор? Предложи го на Митко (Krankenstein) , той се нуждае от глава или цял такъв за неговия Рапид 130.

ето тук:

viewtopic.php?f=12&t=26568

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

130 е с чугунена глава, не си струва и 1лв. 135 е компромисен вариант, може да му се сложат карантии от 136 и да стане 136. Но последния е истината! За истината мен ми е ясно. Пълниш ли километража или още не си излизал на магистралата ? :mrgreen: :mrgreen:

 

Само преди изрудиите си прегледай полуоските и барабаните дали са с гладки хубави конуси. Аз на дясна полуоска имах подложка от бирена кутиика!

 

Дали не познавам матряла Mа това най-издържа и май е кюмбе. другото се топи кат дъвка ако има и керосин.

 

024260598.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам твойте наблюдения показват чугуна като издържлив материал, това е добре, но мен ми писна да му треперя, пък и няма да карам с керосин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Става ли картера от 120 двигателя на 136.Или как да си направя да ми отчита щеката за маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как стана ауспуха s_flag

Много е тиха.Направо чувам как филтърът смуче въздух.Мисля да сложа направо от така наречените спортни.

 

030790992.jpg?r=0

030790993.jpg?r=0

030790991.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо сложи една тръба вместо две ? Вярно е заигравка,но има защо.

Сори за спама ,не се стърпях :D

 

Не успях да го измисля с две а и нямах толкова време.За две тръби ми трябва машина за огъване а аз нямам такаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо сложи една тръба вместо две ? Вярно е заигравка,но има защо.

Сори за спама ,не се стърпях :D

 

Не успях да го измисля с две а и нямах толкова време.За две тръби ми трябва машина за огъване а аз нямам такаква.

Лаишки въпрос - може ли да стане с две меки връзки? Питам само от любопитство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уууу колко си проЗт Чавдаре ... това са спортни коли бре , к'ви меки връзки , к'ви пет лв. всичко трябва да е твърдо smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уууу колко си проЗт Чавдаре ... това са спортни коли бре , к'ви меки връзки , к'ви пет лв. всичко трябва да е твърдо smile091

Па прост съм си бря - я съм си сУфиянец къф да съм кат тук таквиз бигачки ги зяпаме съде на картинка у форумо. (Изкл. "Маргарита" - добре че е тя да защитава честта за задномоторките в София) ;)

Обаче си имаме много гнили Баби и Зидарии на които меките връзки са задължителни - поне генерацията да не тропа smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За две тръби ми трябва машина за огъване

Не съм съгласен,става и с шлайф и телоподаващо - изрязваш клинче отвътре на кривката,огъваш и заваряваш на острите завои две три клинчета и си готов.Ако видиш какви сложни кривки съм правил по този начин.... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо сложи една тръба вместо две ? Вярно е заигравка,но има защо.

Сори за спама ,не се стърпях :D

 

Не успях да го измисля с две а и нямах толкова време.За две тръби ми трябва машина за огъване а аз нямам такаква.

Лаишки въпрос - може ли да стане с две меки връзки? Питам само от любопитство.

 

 

И Ha меH ми дойде тази идея Ho тези връзки който са за ауспуси Hе са въоще гъвкави :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.