Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОФИЦИАЛНО - Шкода Октавия 3


skodaman

Recommended Posts

И аз днес я видях новата О3. Дизайна ми е ужасяващо неприятен и скучен.Изглежда като на китайците дизайна.Кафявата боя на едната изложена в ЕТ може и да се хареса на баба ми, но според мен тоя цвят е отвратителен.Черната изглеждаше по-добре, но с тези китайски тасове беше нещо ужасно да я гледаш отвън.

Вътре ми хареса, само има няколко пластмаси, които не ми допаднаха -едната беше при бутоните за стъклата.Също така врътките на климатика са ужасни - външния пръстен си играе както му е добре дошло.Жабката на черната я отворих ииии... не можах да я затворя...Наложи се да я тресна едно хубаво, че да се затвори.На другата не посмях да я отворя.

 

Надявам се като RS или L&K да изглежда по-добре на външен вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 682
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    53

  • VALDO

    52

  • stivi797

    43

  • Milen Dimitrov

    39

Най-много писали в темата

...... Я да видим сега О3 как ще бие някой ГоУф в сравнителен тест smile150 Долу, Шкода, долу, не пречи на батко!

 

Вече в един го би smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... Я да видим сега О3 как ще бие някой ГоУф в сравнителен тест smile150 Долу, Шкода, долу, не пречи на батко!

 

Вече в един го би smile091

Радвам се, че не съм бил прав! s_flag
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последния Ауто мотор унд шпорт Октавията е на 2-ро място след Голфа

 

Супер си е тройката

 

Много ми оправи настроението сутринта поста на Бегачката. Яко се смях smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не си мислите ,че голф7 е с по различно окачване от октавиятя....със същите пластмаси на подкалниците е,подобно качество на интериора и т.н.

Единствената разлика е че многораменното окачване отзад започва от 122 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммдааааа, най-накрая и аз се повозих на туй нещу наречено Октавия 3. Дори доста и покарах. Тъй като оборудването на всички.....

030229218.jpg?r=0

030229219.jpg?r=0

 

беше в общи линии еднакво - пълен ел. пакет, ABS, ASR, ESP, START/STOP и т.н. разликите бяха основно в двигателите и с или без DSG. Та:

1. 1.6 Common rail TDI, 105 к.с. 7 DSG...

030229220.jpg?r=0

030229221.jpg?r=0

- много ме разочарова. Далеч от това, което би трябвало да се очаква за DSG със седем ръгачки. Доста мудна, реакция с малко закъснение и като я изфорсираш в един момент държи високи обороти и не превключва на по-висока предавка. Лаик съм в DSGтата и това, което съм карал е било на Доктора черната Октавия. Нищо общо в поведението на двете коли (тук не става дума за разликата в конските сили и въртящия момент).

 

2. 1.2 TSI 105 к.с. 6 М... (ей тая синичката по средата)

030229222.jpg?r=0

Това ми напълни душата. Пъргаво, приятна возия и с 5 човека лети по Симеоновско шосе. Много приятно.

 

3. 1.4 TSI 180 к.с. 6 М - ......абе много е зла, ама Йетито 2.0 160 к.с. върви много повече, а 1.2 TSI 105 к.с. върви маааалко по-малко. Та не останах впечатлен.

 

Но най голямо впечатление ми направи не Октавия или всичко останало, ами Citigo (не това от снимката)...

030229223.jpg?r=0

3 врати, A/C, 1.0 75 к.с. Тая въшка с 4 човека не се удържа. С тоз огромен двигател това вдига 80+ на втора. Вози малко като лагерница, но пък много стабилно, а вътре е подобаващо широко. Единствено не е доизкусурено сгъването на предната седалка в режим СДС (Стани Да Седнем) и доста трябва да се взираш в таблото с дневния километраж и останалите му там функции. Но пък си има оборотомер, парктроник и не усеща, че му е включен климатика, а вътре става като във фризер.

За разлика от него това на снимката с 5те врати беше с 60 к.с. мотора. Твъъъъъъъърдо не. Много тромаво, реакция приблизително 1/2 сек. след натискането на педала на газта и ама никакво ускорение. Просто разликата от тези 15 к.с. е огромна. Явно не само това е разликата, ами и софтуера (но тук познавачите ще се изкажат).

 

Организацията беше на много високо ниво, група Мастило и Иво Танев ни забавляваха, дечурлигата асистираха на Вики на сцената...

030229209.jpg?r=0

030229210.jpg?r=0

030229215.jpg?r=0

Ние си апнахме през това време...

030229204.jpg?r=0

030229205.jpg?r=0

абе въобще много приятно събитие.

 

http://c2h5oh.snimka.bg/automobiles/skoda-octavia-iii.746817

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 TSI 180 к.с. 6 М
:?:

Мани го Валдо. Той освен TSI друго не вижда smile004

Валдо иде реч за тва, че третата Октавия, която карах беше с ей тоз мотор дето съм го описал по-горе. Та казвам - много зла (върви кат изтребител)......

ама Йетито 2.0 160 к.с. върви много повече, а 1.2 TSI 105 к.с. върви маааалко по-малко. Та не останах впечатлен.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй. Да редактирам докато е време, че направих голяма обърквация.

 

Значи иде реч за т. 3.

Октавията, която карах беше с мотор 1.8 TSI 180 к.с., а Йетито беше 1.8 TSI 160 к.с., и двете бяха 6 механични скорости. Както казах и по-горе направи ми впечатление, че Йетито имаше по-голям ряз и по-добро ускорение. А другото е, че Октавия с мотор 1.2 TSI 6M имаше доста близка динамика като 1.8 TSI на другата Октавия. Предвид факта, че двата мотора са с едни 75 к.с. разлика очаквах 1.8 да бъде с много по-добра динамика. Оказа се обаче, че не е така и също така се оказа, че Йети 1.8 TSI е мноооого по-пъргаво от Октавия 1.8 TSI, въпреки, че Йетито е с 20 к.с. по слабо. За това казах, че не останах очарован, както и не останах очарован от 1.6 TDI CR 7 DSG. По същите причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах 1.4 ТSI 140 к.с. ръчни скорости

Изключително пъргава и бърза :roll: . Много добре вървеше. Беше на цели 47 км.

Не беше с най-високия пакет оборудване, но ми хареса страшно много. Питах за цената конкретно на тази - отговориха ми "говоори с дилърите".

От организацията и аз останах изненадан!

Всичко беше добре обмислено и изпълнено. Имаше детски клуб за по малките деца, ядене, пиене и достатъчно тестови автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не си мислите ,че голф7 е с по различно окачване от октавиятя....със същите пластмаси на подкалниците е,подобно качество на интериора и т.н.

Единствената разлика е че многораменното окачване отзад започва от 122 коня

 

Докато при Октавия 3 почва от 150, и нагоре!

Тоест, вариантът със 150 конния дизел - е също с греда отзад. [-X

 

Ами да кажа и аз впечатления от събота, от пробата.

Място - определено повече, и за краката, а и за телесата! Отзад - забележимо, със 4-5 сантиметра! - но също и отпред.

Спирачки - доста добри!

Мотори - 1.6ТДИ със 7 степенна ДСГ - слаб, като за това купе, и много се замисля! Карал съм го и в други коли - там не се замисля така!

А трансмисията - е ориентирана към много спокойно каране. Тоест - динамиката е по-скоро посредствена.

2.0ТДИ със 6 степенна ДСГ - забележимо по-динамичен, но също не пращи от темперамент.

Кой беше казал, че развъртал охотно?

Развърта - но колата пак не се набира много добре.

Явно при комънрейла - го няма тоя темперамент, на който бяхме свикнали.

Или тук и допълнително са го скопили - заради еконормите.

Иначе жужи доста тихичко..... Не като дизел.

Багажникът - огромен!

Обзорът - леко влошен.

Торпедото, например - е по-високо.

Материалите в купето - някои са достатъчно качествени - но други, особено тези, които са разположени ниско - са ефтинджос, та знае ли се! Иначе, ако човек гледа само таблото и средната конзола - впечатлението е прилично.....

Поведението на пътя - опитах я със няколко връткания на волана и със газ, и изглежда задоволително стабилна. Иначе се чувства намесата на ЕСП то - което е серийно при всички модификации.

При двулитровия дизел - се усеща ясно недозавиване, когато подадеш малко повече газ в завой.

Шасито - е настроено доста по-меко, и предразполага преди всичко към спокойно каране. Тоест - никакви спортни амбиции! Защото в завоите - купето се накланя доста повече, отколкото О2.

Изолацията и обезшумяването - са доста по-добри!

Ами като цяло - това е кола, която е за други клиенти, и за по-различни цели.

А не за тия, за които беше предишната.

И накрая цената - с тия двигатели и трансмисии е доста по-висока.

Тоест, какво имаме накрая - малко повече кола, за доста повече пари! :mrgreen:

Нещооооо...... Май ще си карам предишната колица! :smt017

В крайна сметка - колата не е лоша..... Но не е за мен.

Такива са ми впечатленията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, вариантът със 150 конния дизел - е също с греда отзад. [-X
Ако е така-БРАВО!Във варна няма 150 коня за да я видя.А журналистите бяха написали това.Което ми се стори странно,защо на голф и октавия след различни коне като мощност ще поставят многораменното.Нямаше логика,но нали журналистите много знаят...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика - ама е така.

Иначе впечатленията ми от колата - са много противоречиви.

Чехите едни неща са оправили..... Пък други са развалили.

Или са поефтинили - което е почти същото.

До голяма степен обаче - се припокриват с твоите, Бегачо.

Макар че може да има и някакви разлики, разбира се - все пак ти я гледаш по един начин, и едни неща са важни за теб - пък за мен са важни други неща.

Но така, като си мисля - това е кола, насочена към други клиенти. А не към тия, които я харесваха досега.

И само времето ще покаже, дали новите й клиенти - са по-многобройните..... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Но така, като си мисля - това е кола, насочена към други клиенти. А не към тия, които я харесваха досега.

И само времето ще покаже, дали новите й клиенти - са по-многобройните..... smile049

 

Към, кой клиенти по точно е насочена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Но така, като си мисля - това е кола, насочена към други клиенти. А не към тия, които я харесваха досега.

И само времето ще покаже, дали новите й клиенти - са по-многобройните..... smile049

 

Към, кой клиенти по точно е насочена?

Към младите, Стиви се чувства вече остарял явно :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ориентирана към младите - защото е за много по-спокойно и лежерно каране.

Справка - доста по-меката возия, и не толкова пъргавите двигатели.

По-скоро е за семейните - ама много семейните! - голям багажник, удобни задни седалки, децата, тъщата, къщата.....

А е и по-голяма, и съответно, малко по-тромава.

Пък и за служебна е доста подходяща.....

А и за такси - също.

Таксиметристите - много ще й се зарадват.

С една дума обаче - това не е компактен и повратлив изтребител, а по-скоро спокоен магистрален крайцер. :mrgreen:

Не знам де.... Ще има хора, на които това ще им хареса.

И които ще са склонни да се бръкнат с повече пари - именно за такава кола. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото представяне беше много приятно , като замисъл и изпълнение - =D>

На мен лично доста ми допадна О3 . Външно ме грабна , а отвътре си залепнах направо .

Моя тест беше на 2.0 150 к.с Дизел , ръчка.

2 мин след като слязох се качих на Citigo 60 k.с с вкл АС smile048 . Там останах изненадан от пространството което има вътре . Единствено Рапид-а ме разочарова много , освен външно нищо друго не ми хареса. 1.2 TSI DSG - [-X

И така , за Yeti И SuperB ... Няма какво ново да се каже :smt017

п.п @stivi797 - ти след вчера сигурен ли си , че Октавията не е пъргав автомобил ? Или че е тромав ? smile091

post-5751-138453460859_thumb.jpg

post-5751-138453460868_thumb.jpg

post-5751-138453460872_thumb.jpg

post-5751-138453460883_thumb.jpg

post-5751-138453460887_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до ЕТ да се "запозная" с новата Октавия 3.

...............

Свърших с къщата и започвам да събирам за нов Суперб не за новата октавия ;) .Там грешки за сега много няма.Класата е друга...таблото е меко и в долната си част дори,всичко е изпипано и направено много по-добре.

Сами, ама от Супърб-а нали не става бегачка за какво ти е?!?

 

На мен новата О3 на външен вид ми прилича като на модифицирано А4 от преди няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дизел с независимо окачване отзад, единствено 1.8TSI 180к.с. е с такова.

Останалите са с торсионна греда.

А за цената... моите сметки показват, че цената на О3 е по-ниска от О2 при еднакво оборудване smile049 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ми се стори - че О3 не е много пъргава. Поне с тия двигатели, с които я пробвах в събота - 1.6ТДИ и 2.0ТДИ.

За 1.8Т не говоря - той е друга бира!

Но моите усещания - в края на краищата, са нещо доста субективно.

Или не знам - може би очаквах много повече от колата.....

Или заради еконормите - двигателите може доста да са спънати.

Или може и причината да е, че още не са разработени - защото все пак колите бяха чистак-бърсак новички, на 50-60 километра.

Спирачките обаче - ги усетих, че са много добри.

Мястото вътре - е повече, и се седи една идея по-удобно.

Шукаритетите в купето - също са повече.

Стабилността при рязка смяна на посоката - е съвсем прилична.

Макар че не съм я изкарвал на магистрала - и не мога да кажа нищо за поведението й при висока скорост. Но в София, на скорост до 70 км/ч, да речем - имам представа как се държи.

Например, усеща се, че по-големият мотор, двулитровият - е и по-тежък, и с него недозавиването е забележимо. Но това е и разбираемо.

Пък и такава немалка кола - не върви да е повратлива като спортно купе. :mrgreen:

Просто не е реално да имам такива изисквания към нея.

Иначе, тапицерията - за нея вече доста неща се казаха. Ами нормално е - все пак отнякъде трябва да се правят и икономии.

Макар че ако някой иска вариант с кожен салон - вероятно няма проблем да си я поръча и със такъв. :smt017

А цената - вариантите с дизели, с автоматик, и с малко повече екстри, разбира се - са по-скъпи.

Но и колата е по-голяма, пък и нова - тъй че не може да се очаква, че ще е по-ефтина. smile049

Но всеки си преценява - качества, цени, вътрешен обем, екстри, и така нататък.

И решава - да купи, или да не купи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.