Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тапициране на волана от Вилнер/Слави-Люлин


Цецо75

Recommended Posts

Вярно, има леко стъпалце - но това да му е кусурът.

Като цяло обаче - изглежда доста добре!

И мерси за снимката! :smt017

Човек като я види - и веднага придобива представа какво могат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпало се получава, защото - според мен - в случая с Октавиита волана е доста масивен и не се тапицира до аербега, но за тези пари явно е толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпало се получава защото оригиналните кожени волани са изстънени още при отливането и с кожата идват точно на дебелина. За същото питах преди да поръчам моя от Шкода Тайле и момчето от Вилнер ми каза, ако не искам това, воланът трябва да се обшие до еърбега, а тогава цената ми идваше почти на оригиналния. Ф1 след ФЛ е със същите волани както Ф2, О2 и Р до ФЛ-а.

Това няма да се получи на Ф1 преди ФЛ и О1, защото там еърбега застъпва лъчите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко км. измина за 7 години? Как въртиш - с една ръка с отворена длан или с две ръце, като си подаваш от ръка на ръка? Имаш ли пръстени? А гривни? Като слизаш от колата, набираш ли се на волана? Докато правиш това, държиш ли ключ в същата ръка? Всички тези въпроси имат различни отговори за всеки от нас. Следователно и воланите ни се износват различно. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко км. измина за 7 години? Как въртиш - с една ръка с отворена длан или с две ръце, като си подаваш от ръка на ръка? Имаш ли пръстени? А гривни? Като слизаш от колата, набираш ли се на волана? Докато правиш това, държиш ли ключ в същата ръка? Всички тези въпроси имат различни отговори за всеки от нас. Следователно и воланите ни се износват различно. smile049

 

За км наистина са малко 90 000км. За въртенето с една ръка и с отворена длан , пръстен никога , гривна часовник рядко но какво общо има това(не съм виждал човек с китката си да държи волана). За слизането не съм се замислил но сигурно се придържам (не съм от най фините 90кг). Имам предвид ,че воланите са качествени. Имал съм фабия 1 2004-2009г 150000км карана пак не беше мръднал. А имаме и каптива на вече 5 години и 170000 км и волана е излъскан като маркуч! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не съм виждал човек с китката си да държи волана... За

 

На магистрала с рехав трафик, с включен темпомат правя това. По скоро натискам с китката волана. Много вреден навик, но сам трудно се усещам, осевен ако някои не ми направи забележка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че караме с китки уе... просто се случва (ако имаш нещо по китките де) да закачиш волана и да го надереш. Моят е изтъркан на мястото, където натискам с длан като завивам и отдолу, където опирам колянце като се качвам или слизам и тук-там има одрано от ключове и часовник. Кожата изобщо не е протъркана да се скъсва вече, но се е излъскала и има деруги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хипнотизирам го.....

И той се върти накъдето пожелая - сам, без да го докосвам. smile091

А ако трябва сериозно - турил съм му на волана един кожен калъф, който го пази доста добре, та не се цапа и не се драска, пък и за хващане е удобен - ръцете не се хлъзгат.

Поне за момента - е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хипнотизирам го.....

....... турил съм му на волана един кожен калъф, който го пази доста добре, та не се цапа и не се драска, пък и за хващане е удобен - ръцете не се хлъзгат.

 

smile126 Признавам те!!! Ще си направиш волана с нова кожа и после ще му сложиш калъф да го пази, за да може следващият собственик да го ползва... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но пък иска да го тапицира ... за да може да сложи отгоре калъф smile091

 

По темата - нямам пръстени, само една халка. Имам часовник, но той не докосва волана. След 130к почна да се рони - засега почти незабележимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На служебната О2 полиуретановия волан започна да се рони на 120 000, на 140 000 вече направо хвърчаха парчета от него. За служебна кола обаче решението е калъф за 10 лева и толкоз, да му мисли шофьора (на който пък взе че му хареса). Другата служебна О2 е с кожен волан, който на 80 000 не е мръднал.

 

На бившата ми Фабия още на първия месец и съдрах кожения волан, защото ми се хлъзна ръката и с пръстена стана АУ! Боде ми очите две седмици - беше ми първата нова кола все пак - след което спря да ми пука. Даже след две години деругите изчезнаха от общото износване smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О2 не виждам как гуменият волан ще изкара повече от 70000-80000 км :-k

Моят е на 56000 и е значително протрит, след не повече от 20000 очаквам започне да се дели :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О2 не виждам как гуменият волан ще изкара повече от 70000-80000 км :-k

Моят е на 56000 и е значително протрит, след не повече от 20000 очаквам започне да се дели :lol:

Ако не го оправиш ще трябва да си изтупваш дрехите след всяко качване в колата, така хвърчат прах и парчета от него. Но се разкапа доста след 100 000 км. Сигурно има и значение факта, че тази е 2006 година, още две години под слънцето са си от значение. А най-странното е, че волана не се изтри там, където го държи шофьора (или на 9-10 или на 4-5 часа), а се разкапа в горната част и в дясно между 11 и 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът от Пещера, дето тапицирал волани уж за 50 лв ми прати мейл. Цените са 50лв. за изкуствена(!) кожа и 100 за естествена. Както и предположих, като си сметне човек разкарванията, куриерските разходи и това, че в крайна сметка никой не може да каже дали ще е сполучлив резултата, везните май накланят към Вилнер с техните(по спомен, че не ми се рови назад в темата) 140лв. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По памет 180 лева(150 при група от 5 човека). Човека от Пещера сигурно и той може да направи отстъпка при 3-4 човека. Качеството му е добро , а беше нормално да се очаква че с естествена кожа ще е по-скъп от 50 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да кажа - при Вилнер нещата са супер, показват ти н-на вид кожи, цветове, дебелини, перфорирани и т.н. избираш си цвят на конеца и т.н , оставяш колата за 3-4-5 часа и си я взимаш (не се разправяш с куриери, може да гледаш дори ) При мен резултата беше страхотен - дебел, удобен волан с комбинация на перфорирана и гладка кожа (според човека на Вилнер кожата която избрах е от каталога на БМВ, колко е истина не ме интересува). Карах колата 1 години след това и кожата не мръдна...така и продадох колата...ако някои иска, ще се разровя за снимки ако успея да намеря на стария си компютър...

За мен си заслужава всеки лев от инвестицията, за друг може да се стори безсмислено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не ти е проблем, дай малко снимки, че и аз искам комбинация - перфорирана с гладка кожа. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....7 страници тема и не се намери един да пусне 2-3 снимки!

 

Яко...

 

Как казвахте в другите раздели: Пуканки, пуканки! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,срамота е!

Карате коли за по над 10хил.лв.,а изписахте един тон приказки за един волан от 150лв. ;)

 

П.П.А пък това - да предпочетеш гаражен майстор пред Вилнер, също не го разбирам,още повече,че става въпрос за разлика от 30лв.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вас пък като странични наблюдатели и не замесени пряко в обсъждането какво ви интересува дали е 7 страници тема или 70 smile004

 

Всеки си прави сам сметката и решава за себе си.

 

А иначе като цяло сте прави де, аз затова моя волан си го направих вече отдавна и съм доволен. Вкрайна сметка - за толкова пари - толкова. :)

 

Сега да не реши някой сега, че се заяждам и да почнат едни отговори smile091 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.