Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

преди 2 минути, pbanchev написа:

 

Сега - да! ...

Не! Едни други французи са...

 

преди 7 минути, axel написа:

...Рено.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам, но на Jeep и на Датчия стоповете са еднакви ... Надали е случАЕност ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости. На някои модели на Джип имат ясно изразен Х, докато при Дачияб е +. И сега за фл на Дъстъра ще е като завъртян настрани Y. 

Гледал съм в тубата клипове от представяния на нови модели и от Джип правят асоциация с Х на тубите за гориво с Х, като дизайнерски елемент в стоповете.

А що се отнася до таблата, въпрос на пазар. И преди сме обсъждали, че Шкодите за западна Европа и тези с "special equipment Bulgaria" имат разлика.

А за Дъстър, вижте как изглежда Рено Дъстър за Русия и го сравнете с тукашните Дъстъри. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес останах крайно изненадан когато ми светна лампичката за горивото. Километропоказателя показваше 493км. от зареждане ?. 250км. извънградско със спазване на ограниченията, останалите градско в София по стандартния ми маршрут за работа. Пълен потрес, като се прибрахме гледах по двора за петна някъде - да не ми тече нафтичката отнякъде - тц. Зачерквам от списъка ми за зареждане Шел-а на Бояна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шел се осират напоследък :) Доооста се осират :) На моята кола, при останали 200км до зареждане, обикновено зареждам към 40-41 литра до пълен резервоар. Когато и да отида на Шел (три пъти ги тествах и трите пъти ги хванах) винаги зареждат ПОНЕ около 47-49 литра. Ако отида на друга бензиностанция при показание 180км до зареждане - 41-43 литра обикновено зареждам, не повече :) Насират се много Шеладжиите. Няколко пъти ги хванах и гледам да ги избягвам вече, защото при тях колата ми гори с 2 литра отгоре... Върви си, да, но и гори повече :) 

 

Пробвах Ромпетрол за последните 2 резервоара и харчи с около литър и половина - два литра надолу спрямо всички останали - предполагам, че най-малко лъжат за момента. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5-2л на 100 км или на един резервоар? Първото ми звучи ужасяващо. По принцип не зареждам на Шел, но е добре да си знам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, ghost_rider написа:

1,5-2л на 100 км или на един резервоар? Първото ми звучи ужасяващо. По принцип не зареждам на Шел, но е добре да си знам. 

 

Съжалявам, говоря за л/100км, да :) От шел ми дава около 9-9.х разход при абсолютно същите условия, а при всички други е най-малко към 7-7.5л/100км. В Събота имах път до Стара Загора - 7/100 при средна скорост 120км/ч (тоест, карал съм и със 150км/ч и със 90км/ч зад някой тир и т.н.) с нафта от Ромпетрол /2.2 дизел 197 коня, 6 степенен автоматик, 4х4/. На OMV е същото - пак нисък разход дава, но понякога съм попадал на много гадна нафта на OMV - колата направо не върви... :( 

 

Според мен Шел лъжат яко в зареждането - нищо друго. Горивото е еднакво скапано навсякъде, просто където лъжат най-малко и разходът е по-добре, като оставим настрана невървежа на колата понякога, нали. :) 

 

ПП: Малко в страни от темата, но съм доста приятно изненадан от КАТаджийската система, определено :) Изпреварих на забранено място в населено място една страхлива руса какичка с червена Фабия, която караше с 30км/ч (при разрешени 50км/ч) и правеше дълга колона на прав участък. Аз бях трета кола и реших, че ще я изпреваря с до 50км/ч, прав участък, хубава видимост, празен път... Трябваше да стигна за една среща /нищо не ме оправдава на забранена маркировка да изпреварвам/, и когато видях в далечината отворения багажник на астрата, прилежно скрита зад цивилна кола, набутана в храстите и т.н. - вече беше доста късно, защото бях изпреварил какичката. Спряха мен, но и какичката спря от страх (явно не разбра, че не я спират нея, но и тя спря, отпуши колоната и полицаят я изгони - пък може и нарочно да я е спрял и нея, да не прави колона, не разбрах). Глобиха ме за изпреварването с фишче, всичко стана за по-малко от 2 минутки - въвеждат номер на кола, ако си собственикът (аз съм) направо отиват на менюто с глобичките, цък-цък 2-3 бутончета, принтирай, "зап'вядяй млядьеж и пак така да изпреварваш на забранено". :) Евала, най-сетне нещо направено да се види (сигурно и то си има проблеми, но съм приятно изненадан, че вече няма бумащини, евала) :) За близо 8 годинки нямах никакви глобички, пък карам, не съм спрял - време беше да има нещо ново в колекцията... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен от Шел освен разхода рязко скача и броя на регенерациите.

 

Преди 1 час, shaft написа:

Глобиха ме за изпреварването с фишче

Едно време беше акт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво са писали. При много подобна ситуация, но при Търговище, ме спряха и ми писаха фишче за нарушаване на маркировка. Момчетата бяха много разбрани, а и аз си бях в нарушение. Написаха най-малкото възможно и си пожелахме лек ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

При мен от Шел освен разхода рязко скача и броя на регенерациите.

 

Едно време беше акт?

 

Преди 1 час, PRR написа:

Зависи какво са писали. При много подобна ситуация, но при Търговище, ме спряха и ми писаха фишче за нарушаване на маркировка. Момчетата бяха много разбрани, а и аз си бях в нарушение. Написаха най-малкото възможно и си пожелахме лек ден.

 

Същото. И на мен ми простиха акта, но момчето беше младши контрольор и все пак му трябваше някаква свършена работа за смяната, нали. /старшината с него ми се смееше само/ :)“С поведението си не спазва пътната маркировка“, или нещо такова. 20лв ми струваше това, че не ми издържаха нервите да си карам по каката и след 200 метра да я оставя назад... 

Но аз съм доволен, евала му, свърши си работата момчето! Можеше да съм проверяващ ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че си вършат работата. В крайна сметка не съм повече от останалите и, след като искам другите да бъдат санкционирани за нарушение, редно е това да важи и за мен. Да, и при мен "каката" караше с 40 при ограничение 60, т.е. далеч надолу, но това не ме оправдава. Та има надежда за тая държава... колкото и да не му се вЕрва на @tuningmania:D 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @PRR - Продължавай да ме убеждаваш. Идея си нямаш, колко ще се радвам, нещата да се подобряват..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, shaft написа:

 

Съжалявам, говоря за л/100км, да :) От шел ми дава около 9-9.х разход при абсолютно същите условия, а при всички други е най-малко към 7-7.5л/100км. В Събота имах път до Стара Загора - 7/100 при средна скорост 120км/ч (тоест, карал съм и със 150км/ч и със 90км/ч зад някой тир и т.н.) с нафта от Ромпетрол /2.2 дизел 197 коня, 6 степенен автоматик, 4х4/. На OMV е същото - пак нисък разход дава, но понякога съм попадал на много гадна нафта на OMV - колата направо не върви... :( 

 

Според мен Шел лъжат яко в зареждането - нищо друго. Горивото е еднакво скапано навсякъде, просто където лъжат най-малко и разходът е по-добре, като оставим настрана невървежа на колата понякога, нали. :) 

... 

Интересно за мен е и друго. Или аз не усещам, или колата ми си върви по един и същ начин, където и да заредя. Имам приятели и познати, които при всяко зареждане дори и на една и съща бензионастнция, всеки път са на различно мнение. От "знаеш ли как върви?!", до "с тая нафта не откъсва... ". 

Вероятно при CR разликата е осезаема, но при мен няма такова значение. Дори и разхода не мърда чувствително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Интересно за мен е и друго. Или аз не усещам, или колата ми си върви по един и същ начин, където и да заредя. Имам приятели и познати, които при всяко зареждане дори и на една и съща бензионастнция, всеки път са на различно мнение. От "знаеш ли как върви?!", до "с тая нафта не откъсва... ". 

Вероятно при CR разликата е осезаема, но при мен няма такова значение. Дори и разхода не мърда чувствително. 

 

Оооо, да! Колкото по-нова е, толкова по-капризна :) При CR се усеща кога си налял мазут и кога по-добра нафта... направо имаш чувството, че се качваш на съвсем друга кола и доста често се чудиш, дали да я разглобяваш цялата, за да видиш, дали нещо й има :) Винаги се оправя със смяна на горивото - на друга бензиностанция, където е малко по-добро... По-старите харчат всичко и вървят без проблеми, ама по-новите са кифли - 'а го натисна, 'а изцърка. :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На супърба не съм усетил разлика. Е, в България зареждам само на една верига, но и "уоу" ефекта при пътувания в чужбина не съм имал, независимо от "по-доброто гориво". Реално ефект съм усещал на октавията, но той е бил най-вече от минаването на 2к+км по магистрали и "продухването" на генерацията, отколкото на горивото. При супърба и това липса ... или вече съм одъртял и съм станал нечувствителен ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, shaft написа:

Шел се осират напоследък :) Доооста се осират :) На моята кола, при останали 200км до зареждане, обикновено зареждам към 40-41 литра до пълен резервоар. Когато и да отида на Шел (три пъти ги тествах и трите пъти ги хванах) винаги зареждат ПОНЕ около 47-49 литра. Ако отида на друга бензиностанция при показание 180км до зареждане - 41-43 литра обикновено зареждам, не повече :) Насират се много Шеладжиите. Няколко пъти ги хванах и гледам да ги избягвам вече, защото при тях колата ми гори с 2 литра отгоре... Върви си, да, но и гори повече :) 

 

Пробвах Ромпетрол за последните 2 резервоара и харчи с около литър и половина - два литра надолу спрямо всички останали - предполагам, че най-малко лъжат за момента. :) 

Шел съм зачеркнал откак заредих V Power и ми светна DPF.От тогава само Ромептрол или Газпром и лампата не съм я виждал а и колата си върви.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Superb 3 бензин , събра 67л.  при резервоар който го дават по каталог 66л. и оставащо за 120км гориво. Шел Драгичево!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Bondo написа:

Superb 3 бензин , събра 67л.  при резервоар който го дават по каталог 66л. и оставащо за 120км гориво. Шел Драгичево!

 

 

Мдам, там са най-добрите :) Също и в Перник на Шел-а, който е в кв. Изток - същия чеп... :) Зареждат по много хората.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не съм убеден, че лъгането на бензиностанциите е в количеството. Колкото до зареждането на по-голямо количество от предписанията на резервоара, верно ли трябва да го коментираме? Октавията ми събираше 9 литра след първо изключва на на пистолета. Просто трябваше да е поставен така, че да натиска клапата за обезвъздушаване и да налее и в тръбите. Сега дали е такъв случая при колегата или не, не знам. Но не е невъзможно да е такъв.

Чел съм преди десетина години, че при съмнение за налято количество, можеш да поискаш да сипят от същата колонка в контролна канта (мисля, че беше 30Л). За твоя си сметка разбира се. Но каква точно е процедурата, кой викаш ако има нередност и дали все още важи - не знам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера заредих - 9.45л. среден разход - чудо на чудесата. Такова нещо на тази кола дори на -30С не бях виждал, но ето на. Два литра на средното за 100км. по водените от мен записки. Отделно на празен ход тропаше душмански - бях се притеснил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

Хич не съм убеден, че лъгането на бензиностанциите е в количеството. Колкото до зареждането на по-голямо количество от предписанията на резервоара, верно ли трябва да го коментираме? Октавията ми събираше 9 литра след първо изключва на на пистолета. Просто трябваше да е поставен така, че да натиска клапата за обезвъздушаване и да налее и в тръбите. Сега дали е такъв случая при колегата или не, не знам. Но не е невъзможно да е такъв.

Съществува също и момента със запенването. Аз си мислех, че е само при дизела, но и на Секвоята го има.

Колкото по-бавно ми зарежда гориво на дадена бензиностанция (например Алекс 333 на Овча), толкова по-голямо количество събира, при това реално. При Тойотата ако изчакаш една минута след първото изключване на пистолета, после доливаш още 15 литра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кантата е 20л, или поне тези, които аз съм използвал. Првил съм доста замервания. Както предполагам повечето знаете, нафтата много се пени, затова дори и при замерване и пълнене на кантата се налага да допълваш на етапи или с леко стиснат спусък на пистолета, което обаче е предпоставка за сероиозно отклонение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Количеството не се влияе от запенване. Преди нали правиха проверка на бензиностанциите за цените. И казаха за случай, където са заредили от колонка отчитаща по-малко количество от зареденото. И неофициалния коментар беше, че в бързината са въвели грешно съотношение от бензиностанцията. Самото отчитане на разход най-често е чрез импулси и определен брой се дават равни на някакво количество. Та от тази гледна точка, стикерите за метрологична проверка на колонките са пълен т..к, след като разхода се настройва през компютър. Та дори и проверка да направите на място, резултата ще е наред и вие ще изглеждате смешно най-малко.

Случвало ми се е с алуминиева туба за гориво от тези ссср-ските, с капачка който плътно затваря и не допуска изпарения, да не искат да зареждат и да ме мотаят няколко минути и да ръкомахат към касиерката вътре. Защото няма как 10 л туба да побере повече. Просто спирате да зареждате на съответния обект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.