Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Хора, хора , спокойно може както казва Моджо да е някаква лична кола и просто да го е засекъл, сега да го благославя в форума, примерно защото е имал стикер на задния джам .... 

 

Служебна кола се кара бавно и внимателно , само докато возиш шефа , а личната си я карам както ми е кеф. (По същия начин , както когато шефа го няма :) )

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяла кола се взема за служебна, определено. По-евтинка с около 1000лв за цвят и непретенциозна към драскотини. :)

90% от наличните на склад коли при повечето производители са бели. 

Карат се, като крадени, обикновено. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло джипките на Шкода не жънат съществен успех (да не кажа никакъв) в продажбите на физически лица. Просто са "някви никви такива". Не са лоши, но клиентелата им от години е свикнала за тия пари и тоя клас да отиде при Хюндай или Кия. Огромната част от тях са служебки, обикновено "мениджърски". Причината за това е, че ЕТ дават добри условия на лизинги и прочие за ЮЛ. Същото важи и за Рапид-а и Октавията, но при Рапида е по-скоро 50на50%, а при Октавията 65-35%. (леко груби цифри, по-големият при Октавия в полза на физическите лица). От къде знам цифрите - няма значение :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой отличник по физика може ли да извади джокер - възможно ли е охладителната течност да се свие от максимум при +30 до минимум при +7 градуса .. за една бяла кола с клюкарка в казанчето на охладителната течност става дума.

Датчика , водните съединения , скобите , радиаторчето на парното са нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин. Това би означавало при минус 10 изравнителния съд да е празен. Или обратното - на ниски температури доливаш до макс., лятото да извира. Ако се разширяваше или свиваше толкова. По-добре от мен знаеш, че антифриз може да чезне не само от водно съединение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам ти бялата кола с 5 квадрата бял плат , картон и к'вот се сетиш и ако капне и капка , ще се прекръстя на Асан :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, Mishelle написа:

По-добре от мен знаеш, че антифриз може да чезне не само от водно съединение.

 

Както казва Дядо Колето: Мое да знае, амааааа - мое и да не знае... Кой натръти Снежанка ?!?".

Той, дори не знае, че "5 квадрата бял плат...", няма да му стигнат !

Трябват му, барем 6.635 квадрата...

Та, нека утре да си тури резервните зъркели и да гледа !

Това да не е хОй, та така да се свива и разширява /увеличава/ !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност и 6 стигат, но съм впечатлен.

Гена, мойта от нова с пускане на парното, нивото в казанчето падаше. И чак когато ме светна, че кръга работи постоянно намерих сълзенето при радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, нЕма начин да падне толкова само от температура. Покарай я и виж, че и на топло ще е с 1 макс 2см нагоре. Всъщност чак 2 не вЕрвам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, The Best Forman написа:

Давам ти бялата кола с 5 квадрата бял плат , картон и к'вот се сетиш и ако капне и капка , ще се прекръстя на Асан :)

 

Аз по-горе ти написах - загубата на антифриз не е задължително да е свързана с теч от маркуч или съединение. Според теб какви са шансовете да е от гарнитура на главата? И още нещо - наскоро намерих коментар, че имало машина тип газ анализатор, която може да отчете дали антифризи не ти чезне през моторЯ. Също така, предполагам, че си проверил да не сълзи от парното. Нищо, че радиаторчето е ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, някой да сподели и да е е ползвал услугите на фирма/човек за промиване на стари чугунени радиатори? Понеже мисля, че никога не им е правено това упражнение, а сега е момента, та ако някой има жокер да свирка. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , с бела кола не става примера , щото била стара и раздрънкана и ще се опитам да дам пример със синя кола .

Та синята кола януари беше за смяна на спирачна течност в Еуратек и добрите хора видяли , че няма 1 см. течност в казанчето и доляли. Стана лято и се вдигнаха температурите и нивото се покачи с един сантиметър .. от къде дойде този антифриз ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, то ясно, че от топло/студено антифриза се свива. Много ми се струва 1см "разходка", но да приемем, че е така. Дори на нивата от -15 до +90 "разходката" не е повече от сантиметър. А ти пишеш за цялото казанче, т.е. няма как да е нормално. Някъде го "яде", въпроса е къде :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С промяна на температурата антифриза се свива и разширява като почти всяка течност. Но толкова незначително, че няма как за такъв обем, който събира охладителната система на автомобила, да бъде забелязано. Изменението на нивото в разширителния съд се дължи на разликата в налягането между ниска и висока (работна) температура. Обяснено по друг начин - студен мотор, пълните изравнителния съд до маркировката "максимум", при достигане работната температура на двигателя е възможно антифриза да подмине с малко максимума. Промяната на нивото е резултат единствено и само от налягането в охладителната система. Нищо повече. Двигателя изстива, налягането пада, антифриза се връща на маркировка "максимум".

 

Бялата кола може да губи антифриз само поради две причини - теч от маркуч, скоба, радиатор, парно или пропуск в гарнитурата на главата. Всъщност може да има и трета - прословутия полтъргайст от Немъртвия Golf+ на виден форумен колега да се е преселил в бялата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Записал съм английски , като го науча ще пиша за резултата .. да е жив и здрав чичко Гугъл , но е малко трудно смилаема информацията за прос човек в него :)

П.П. Господа Админи , сутринта стигнах до извода , че и двамата сте бягали от часовете по Физика , защото никой не помисли , че колата му седи постоянно в гараж и никога не е изложена на атмосферните условия (освен когато се кара) и няма как при температура близка до 20 гр. да наблюдавате явлението , а когато са работили се включва фактора налягане ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет симпатяги. Извинявам се, че пиша тук, но не си струва да отварям нова тема за такива глупости- изгоря ми десния ксенон ей така от нищото (не беше от нищото карам го лилав от една година), та сега си търся крушка- по възможност да ме насочите от къде в събота в района на Младост/Студентски? Знам, че трябва да е D1S за оригинален ксенон. Също така тези струват ли ви се ок, тъй като ми излизат доста по-евтино от други варианти?

1.PNG

2.PNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай до понеделник, да отворят магазините , не се занимавай в Събота. Ако е като ксенона на меган 2 , беше бая пара... Макар че мисля че при меган 2 е D2S, но не съм сигурен.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам възможност да чакам автомобилът ми трябва, тъй като ми е основно и единствено средство за транспорт. Иначе да крушките варират в цена от 50 до 200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи една за 50 , колкото да закърпиш положението , щом ти трябва , и си готов! Но не бързай да е точно в Събота, мой съвет. По евтино ще ти излезе кат да ти напише акт за 10 лв...

 

виж в продавалника (оlx.bg)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че е D1S? На Шкода май все е D2S. За Фабия 1 съм сигурен. Разликата е, че баласта не в основата, а отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, ID A написа:

Сигурен ли си, че е D1S? На Шкода май все е D2S. За Фабия 1 съм сигурен. Разликата е, че баласта не в основата, а отделно.

Ами фара ми е единичен ксенон преди фейслифта, т.е като рсков и като гледам видеа и чета в бришкода и в нашия форум  оставам с впечатлението , че са д1с. Има ли начин да проверяза по сигурно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си фара и виж за по-сигурно.

 

Edit: Това в клипа е D1S.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в крайна сметка, отивав сега до Овма купел да си взема една уж оригинална d1s 4300K за 50лв :D.  Пича дава 6 месеца гаранция, което пак е нещо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влез в сайта на Осрам. Имат каталог по марка и модел. Ще ти излезе ВСЯКА крушка в колата, включае и в купето каква е. Преди някъде...не знам, 7-8 месеца ми думна единият ксенон. Отидох в Ксенон център, казах им, че искам нещо качествено и скъпо. Предложиха ми някаква крушка за 40-50 лв. с уверението, че е ок. Сложих я, свети точно като оригиналната (която още е жива от другата страна) и няма никакви ядове. И се радвам, че не дадох 200 кинта за Осрам или Филипс, явно не е имало смисъл. Не знам дали има същият живот като на премиум марката, ама и половината да е, за четвърт цена е ок :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви се похваля с нова крушка съм вече. 50 кинта по принцип пише филипс отзад, и съм склонен да вярвам , че не е най голямото менте тъй като в ибей например комплекта крушки е 48 долара без шипинга. Иначе много странно самата крушка беше пръснала балона и вътре във фара имаше парчета стъкло мислех , че ксенона не гърми :D.  Благодаря за мненията на всички пожелавам ви безаварийно шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.