Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Здравейте, поради разни причини тези дни ми се наложи да разглобявам около багажника на фелата. По бомбетата е тръгнала ръжда, нормално за над 20 годишна кола, та въпроса е на такъв етап дали може да се мине с преобразувател и да се запечата с някакъв препарат, или няма спасение и след време ще е за заварка? За щастие все още не се види асфалта:), а на тропане изглежда солидно, от другата страна по подкалника няма следи. Ясно е, че ще трябва консултация и със специалист, но реших първо да питам и тук, ако някой се е сблъсквал преди.

IMG_20211107_142114.thumb.jpg.497c9cd02794a53c5f9e4a6338f9d54a.jpg

 

IMG_20211107_142105.thumb.jpg.d31334774cfc2f262102dd242a86bd4b.jpg

 

IMG_20211107_142127.thumb.jpg.24bd9f8f02d24a9f5564f8025eee3d5e.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По снимките ми изглеждат доста дълбоки язвите. Хубавото е, че е на място, което е скрито и можеше да го обработиш лесно, без да се притесняваш за боята. Аз бих го изчистил с телена четка (с винтоверт или бормашина), ако трябва и шкурка, след това преобразувател за ръжда, грунд и боя за запечатване, без значение цвета, освен ако не държиш на цвета на купето. Не е гаранция, че ще стане веднъж завинаги, но със сигурност ще забавиш процеса. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен с горното мнение. Пробвай, нищо не губиш. Въпреки, че ръждата е сериозна и имам чувството, че ако бръкна с една отвертка ще го пробие. И това "работи" от външната страна, а ти го виждаш вече отвътре. За мен е неспасяемо. Само да допълня:

Роска, ползвай преобразувател на Вюрт!

Ама не знам какво ще преобразува, като е само ръжда. Трябва да има и здрава ламарина под ръждата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Пак казвам като се погледне зад гумата отвън, няма никакви признаци за нещо такова, но си признавам, че не съм наясно с нещата. Единствено това лято правих една ръжда по прага по същия начин - шкурка, грунд, боя. Явно пак така ще се действа, пък ще го видим. 

Иначе също се чудех дали ще се случи запечатването  (след като изчистя ръждата) и с шагрен или няма да има голям разлика от боята?

Редактирано от Rosen Raychev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Rosen Raychev написа:

(след като изчистя ръждата)

 

Е тва е интересното. Като изчистиш ръждата, пусни една снимка да видим.

 

преди 17 минути, Rosen Raychev написа:

Иначе също се чудех дали ще се случи запечатването  (след като изчистя ръждата) и с шагрен или няма да има голям разлика от боята?

 

Тук може да мацаш с каквото имаш.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш Боди 999 , разреждаш малко с ацетон и мажеш . Върху него хвашат всякакви бои и изглежда оригинално.

На това място се събират мисля три ламарини , та бъди готов за изненади като го подкараш с отвертката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ако съм научил 1 нещо от тая кола, то е, че винаги може и по-зле, ако под ръждата се открие дупка, процедурата директно при тенекиджията ли ще бъде? Или става и с това Боди да я запълня според зависи размера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Rosen Raychev написа:

Понеже ако съм научил 1 нещо от тая кола, то е, че винаги може и по-зле, ако под ръждата се открие дупка, процедурата директно при тенекиджията ли ще бъде? Или става и с това Боди да я запълня според зависи размера?

Предвид, че там е бомбето на амортисьора, аз бих го заздравил. По-важно е да е здрава колата, а не просто да запълваш дупките с боя за визуален ефект. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Rosen Raychev написа:

Понеже ако съм научил 1 нещо от тая кола, то е, че винаги може и по-зле, ако под ръждата се открие дупка, процедурата директно при тенекиджията ли ще бъде? Или става и с това Боди да я запълня според зависи размера?

Ако ще се успокоиш , Фаворита беше с дупки на това място и се виждаха гумите .. зачистих ръждата , сложих подкалници (за да не се цапа мокета) и така изкара 8-9 години ;)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаммм. И при вас от оня ден още гледах, че са махнали вратите на всички клетки. Ама бяха вдигнали само 2. Ще стане малко по-широко, за да си паркирам на спокойствие за пастички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако успеят да разчистят боклуците ?

Тези , които са били вътре , защото ги вдигат , а не ги рушат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола е като машина на времето- някъде към 1980 г трябва да беше, когато ги пуснаха. Та едно 35-40 години си е машина на времето, само да има мераклия и паралия, да го възстанови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой в час с приложението YCC365+ ? Имам 9 камери. Бих искал да имат cloud recording. И нещо не се ориентирам как да кача всичките на един "акаунт". Или няма такава опция и трябва да платя по 7 долара на година за всяка? Щото ако е така - пълно безумие.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, sauber написа:

Някой в час с приложението YCC365+ ? Имам 9 камери. Бих искал да имат cloud recording. И нещо не се ориентирам как да кача всичките на един "акаунт". Или няма такава опция и трябва да платя по 7 долара на година за всяка? Щото ако е така - пълно безумие.

 

Т'ва, дали ще ти свърши работа? Точка 8.1...

https://bg.manuals.plus/камера-2/ycc365-плюс-ръчни-инструкции-за-камерата/amp#recording_settings

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, там по-скоро зачекват възпроизвеждането. Проблема ми е, че искам всички (айде, почти всички) камери да записват на облак. Откривам опция, при която на всяка отделна да заплатя облак за по 7 долара на година (за 24 часово записване с до 7 дни архив). Не откривам опция, при която да избера тая, тая и тая камера и толкоз. А нещо ми се струва безумно висока цената...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно - от два дни колата реве , че батерията на ключа е за смяна . Диода естествено не свети , но отключва и заключва нормално. Тази вечер реших да си спретна експеримент - отключих и заключих колата от балкона на разстояние повече от 50 м. .. как става това без ток ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, The Best Forman написа:

Много интересно - от два дни колата реве , че батерията на ключа е за смяна . Диода естествено не свети , но отключва и заключва нормално. Тази вечер реших да си спретна експеримент - отключих и заключих колата от балкона на разстояние повече от 50 м. .. как става това без ток ?

По въздушно-капков път ;)

Пробвай още няколко пъти и ще трябва да ползваш втория ключ или да слизаш до колата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Храни стоката и гледай да не умре полтъргайса , че тогава ти е спукана работата с Ннемъртвия ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, хора бихте ли дали акъл за ел. двоен девиаторен ключ на Легранд? :)
 Бихте ли ми обяснили отзад кое за какво 1А, LA, 2A, 1B, LB, 2B или схема на връзване? LA и LB мисля че са за фазите. Искам да вържа два такива ключа и две лампи, като от всеки ключ да вкл. и изкл. всяка лампа по отделно. Поздрави :)

453859604.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, BlackSpot написа:

Здравейте, хора бихте ли дали акъл за ел. двоен девиаторен ключ

 

Здрасти Мони,

Това е принципната схема. Дано съм уцелил клемата на захранването/фазата/ на ключа.

Ако нещо не е ясно съм готов да отговарям. На схемата са дадени ключ 1 и 2 и връзката м/у тях. Нулата отива директно на лампите.

 

259720180_685906875680517_2040834190803665173_n.jpg.b35c555b030dca1d69a446aa607a267a.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, BlackSpot написа:

Много мерси Жоре, в първия свободен момент ще я тествам. ?

 

За нищо. Вързвал съм такъв ключ, но единичен. За една лампа.

Ако не тръгне от първия път, ще трябва да въртиш кабелите на ключа. Трябва да гаси от единия и да пали от другия и обратно.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.