Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тема за поръчани нови автомобили


Recommended Posts

Добър ден. Да Ви се похваля. Днес капарирах Октавия 1,4 TSi G-tec Пакет Visiov. Допълнителни екстри:

+ електрическо отваряне на капака на багажника

+ интериорно осветление в краката на пътниците отпред и отзад

+ интелигентен асистент за паркиране - предни и задни сензори за паркиране

+ Auto Light Assist - автоматично превключване на къси и дълги светлини

 + Full led задни светлини

+ Подргяване на дюзите на стъкломиячната уредба

+ KESY  - система за безключово отключване на автомобила и стартиране на двигателя и алармена система с обемни датчици

+ Независимо подгряване на купето с дистанционно управление

 Цвят - Сив кварц металик.

И започват най- трудните 90 работни дни в живота ми :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1.3k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    79

  • Milen Dimitrov

    59

  • Германеца

    43

  • mirizlivpor

    40

Най-много писали в темата

Браво за избора и от мен.

Спокойно дните ще минат бързо и няма да са 90.При мен се оказаха 60 включително с коледните празници.Забравих  вече за чакането и двудневните мъки по регистрацията.Вече съм на 152км пробек и многократно надминати очаквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Дойде време да сменя стария Супърб. Предвид на това, че за 4 годни не е влизал в сервиз дори за смяна на крушка, логичния избор беше отново Супърб.

Конкурентите в ценовия клас (както и когато избирах първия) бяха: Авенсис и Мазда 6. Тойота няма 4х4 и отпадна директно. Плюсовете на Мазда - има много добра външна визия и е много богата оборудвана. Недостатъци – доста по-малко пространство вътре и един ужасно грозен стърчащ дисплей, който изглежда като присаден. Изобщо не се връзва с линията на интериора.

Затова:  Супърб Комби Laurin & Klement 2.0 ТDI, 150к.с., 6M, 4X4. Поради много богатото стандартно оборудване почти нищо не ми липсва. Добавих само кожен волан с отопление и подгряване на предното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време да сменя стария Супърб. Предвид на това, че за 4 годни не е влизал в сервиз дори за смяна на крушка, логичния избор беше отново Супърб.

Конкурентите в ценовия клас (както и когато избирах първия) бяха: Авенсис и Мазда 6. Тойота няма 4х4 и отпадна директно. Плюсовете на Мазда - има много добра външна визия и е много богата оборудвана. Недостатъци – доста по-малко пространство вътре и един ужасно грозен стърчащ дисплей, който изглежда като присаден. Изобщо не се връзва с линията на интериора.

Затова:  Супърб Комби Laurin & Klement 2.0 ТDI, 150к.с., 6M, 4X4. Поради много богатото стандартно оборудване почти нищо не ми липсва. Добавих само кожен волан с отопление и подгряване на предното стъкло.

 

Честито!

Ако не е късно добави smart ligth assist ;)

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го. Пропуснах да го напиша. Металик също има, но сметнах, че това се подразбира. Като гледам аватара ти, цвета ще бъде същия като твоя. :)

Полезна ли е екстрата? Много се чудих дали да бъде това или виртуален педал. Реших, че е по важно екстра към фаровете, отколкото "глезотията" с педала.

Другото за което много се чудих беше "прогресивно управление". Но дилърите са толкова наясно, че нямам думи. Влизах в чешкия сайт и пробвах с гугъл преводача, но тегава работа.

Редактирано от dr_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го. Пропуснах да го напиша. Металик също има, но сметнах, че това се подразбира. Като гледам аватара ти, цвета ще бъде същия като твоя. :)

Полезна ли е екстрата? Много се чудих дали да бъде това или виртуален педал. Реших, че е по важно екстра към фаровете, отколкото "глезотията" с педала.

Другото за което много се чудих беше "прогресивно управление". Но дилърите са токова наясно, че нямам думи. Влизах в чешкия сайт и пробвах с гугъл преводача, но тегава работа.

 

Екстрата е уникална все едно имаш матричните лед фарове на Ауди. За педала и аз много се чудих, накрая го поръчах и сега нито отварям - нито затварям багажника по друг начин :)

Моят е лунно бял металик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го. Пропуснах да го напиша. Металик също има, но сметнах, че това се подразбира. Като гледам аватара ти, цвета ще бъде същия като твоя. :)

Полезна ли е екстрата? Много се чудих дали да бъде това или виртуален педал. Реших, че е по важно екстра към фаровете, отколкото "глезотията" с педала.

Другото за което много се чудих беше "прогресивно управление". Но дилърите са толкова наясно, че нямам думи. Влизах в чешкия сайт и пробвах с гугъл преводача, но тегава работа.

 

Честито, отличен избор!

 

Smart Light Assistant-a е много добра екстра, няколко пъти пътувах на фарове и е уникална.Във всеки един момент имаш необходимото количество светлина (без да притесняваш другите участници в движението).

С големи благодарности на колегата Милен Димитров, които ме посъветва да си я поръчам  :doubleup: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се похваля с един нов Супърб. Поръчах го точно преди нова година. Става дума за L&K TDI 190 7DSG 4Х4. Цветът е син лава блу.Не ми е любимия, но друго синьо не се предлага за България. Стандартното оборудване е достатъчно богато, но освен това добавих доста неща. Най-важните са панорамен покрив, печка с дистанционно, навигация Амундсен, защото тоя Колумбус ми се стори неудобен на тестдрайва и прекалено скъп, шумоизолиращи предни стъкла, отваряне на багажника с крак.Сложих и автоматичен темпомат до 210 км. в час, защото ако е само до 160, нямало да има traffic jam assist. Това е асистент в задръствания. Автоматичното паркиране също го добавих защото така имала повече сензори, дори и отстрани. Аз имам тесен гараж и мисля, че ми е необходим. Има още отопляем волан, удължена гаранция до 150К км., защото доста скъпа излезе и трябва повече да се кара. Сложих също една опция, която в БГ се казва unsplited molded headliner. В ЕТ не бяха и още не са сигурни какво точно е, но в немския конфигуратор пише, че е черен таван. Дано наистина е така, защото за колите с панорамен покрив е добре на имат тъмен таван отвътре, понеже светлият се цапа доста. Като дойде ще разберем. Трябва да има и автоматичните фарове, за които отзивите са много добри, а също сложих и масажиращи седалки, въпреки че за това няма хубави отзиви нито в БГ, нито в чужбина.

Сега и най-важното. Колата трябваше да бъде произведена седмица 17, което е края на Април, а днес ми казаха, че е направена и пътува към София. Сега трябва да измисля една нелоша сума 2 месеца предварително. Но пак се радвам, че няма да чакам дълго. Мисълта ми обаче е, че информацията за седмицата на производство не е особено сигурна при Шкода. Помня, че и с Октавията беше така.

За ДВГ много се чудих дали да не е 280 коньовия бензин, но понеже не можеше да е от завода с N1 и реших за дизела. На тестдрайва ми се стори приличен като динамика, а и с 4х4 тракцията беше перфектна. Нямам много опит с 4Х4, но който казва, че било същото като с предно, бърка много. Карах в дъжд с пълна газ от старт и нямаше грам превъртане. Сега с Октавията в дъжд трябва доста да внимавам, за да не въртя гуми като луд. Предполагам, че и на сухо време в завои, ще е доста по-стабилна. Закачвам от време на време и ремаркета, а си мисля и за АТВ или джет, така че предното нямаше да върши работа така или иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава новина! Два месеца предварително да те зарадват - супер! Аз мислех, че L&K идва доста заредена, но явно са орязали сума ти неща, за да вкараш някой лев допълнително... Маркеринг, няма как! 4х4 винаги е плюс! Но не би било проблем и с предно да дърпаш джет или АТВ. 280 коньовия бензин има тотално различна динамика от най-мощния дизел, но при натискане ще имаш предимство на бензиностанцията! Безаварийно да Ви служи машината! Чакаме снимки и подробно ревю на топ модела :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 280 коньовия бензин има тотално различна динамика от най-мощния дизел, но при натискане ще имаш предимство на бензиностанцията! 

 

Да де, но когато си купуваш кола 300 к.с. разхода не е на дневен ред :) А че 2,0 TSI може да е много икономичен Стефан го показвал многократно с Голфа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се похваля с един нов Супърб. Поръчах го точно преди нова година. Става дума за L&K TDI 190 7DSG 4Х4. Цветът е син лава блу.Не ми е любимия, но друго синьо не се предлага за България. Стандартното оборудване е достатъчно богато, но освен това добавих доста неща. Най-важните са панорамен покрив, печка с дистанционно, навигация Амундсен, защото тоя Колумбус ми се стори неудобен на тестдрайва и прекалено скъп, шумоизолиращи предни стъкла, отваряне на багажника с крак.Сложих и автоматичен темпомат до 210 км. в час, защото ако е само до 160, нямало да има traffic jam assist. Това е асистент в задръствания. Автоматичното паркиране също го добавих защото така имала повече сензори, дори и отстрани. Аз имам тесен гараж и мисля, че ми е необходим. Има още отопляем волан, удължена гаранция до 150К км., защото доста скъпа излезе и трябва повече да се кара. Сложих също една опция, която в БГ се казва unsplited molded headliner. В ЕТ не бяха и още не са сигурни какво точно е, но в немския конфигуратор пише, че е черен таван. Дано наистина е така, защото за колите с панорамен покрив е добре на имат тъмен таван отвътре, понеже светлият се цапа доста. Като дойде ще разберем. Трябва да има и автоматичните фарове, за които отзивите са много добри, а също сложих и масажиращи седалки, въпреки че за това няма хубави отзиви нито в БГ, нито в чужбина.

Сега и най-важното. Колата трябваше да бъде произведена седмица 17, което е края на Април, а днес ми казаха, че е направена и пътува към София. Сега трябва да измисля една нелоша сума 2 месеца предварително. Но пак се радвам, че няма да чакам дълго. Мисълта ми обаче е, че информацията за седмицата на производство не е особено сигурна при Шкода. Помня, че и с Октавията беше така.

За ДВГ много се чудих дали да не е 280 коньовия бензин, но понеже не можеше да е от завода с N1 и реших за дизела. На тестдрайва ми се стори приличен като динамика, а и с 4х4 тракцията беше перфектна. Нямам много опит с 4Х4, но който казва, че било същото като с предно, бърка много. Карах в дъжд с пълна газ от старт и нямаше грам превъртане. Сега с Октавията в дъжд трябва доста да внимавам, за да не въртя гуми като луд. Предполагам, че и на сухо време в завои, ще е доста по-стабилна. Закачвам от време на време и ремаркета, а си мисля и за АТВ или джет, така че предното нямаше да върши работа така или иначе.

 

Страхотна конфигурация, Честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря! Вече го взехи от 2 дни го карам. Първите ми впечатления са много добри. Таванът наистина е черен и прави интериорът много стилен. Всичко е в черно. Приятно се изненадах на първото зареждане с нафта, защото се оказа, че резервоарът е доста голям. Заредих 57 л. без да ми свети лампата. Значи трябва да е към 65л. ?! Единственото ми притеснения засега е, че вчера вечерта в дъжда ми се стори, че фаровете се изпотяват отвътре. Скоро ще пусна представяне на колата в отделна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй е само при лед - аз нямам подобен проблем.

 

Точно така, при ЛЕД-а най-много се вижда, защото крушките не греят толкова силно като халогенките. И при теб може да се случи запотяване, но "мъглата" ще изчезне в рамките на 2-3 минути с пуснати фарове, докато при "модерните" крушки това може да отнеме и над 30мин, в зависимост от външните климатични условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, че се меся в темата с новите коли, но аз съм с лед крушки от миналото лято и до сега фаровете не са правили конденз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте! След недълго размишление каква да бъде новата придобивка,дали Октавия 1.4 TSI/110кс G-Tec 7DSG или Октавия 1.6 TDI-CR/115кс 7DSG. Спрях се на дизела,поради това че вече около 15-16 год карам само дизел,и за това че излизам доста често извън страна и не знам как стои въпроса с метана в чужбина.Например в Румъния съм чувал че няма,но както и да е. На 28.02.2018 поръчах и капарирах новата Октавия комби VISION 1.6TDI-CR/115кс 7DSG.Ще бъде бяла с някой допълнителни екстри като - TOP Led задни светлини,Auto Light Assist - автоматично превключване на къси и дълги светлиниинтериорно осветление в краката на пътниците отпред и отзад,Изкуствена кожа на гърба на предните седалки и др. Остава чакането 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А замисли ли се за предстоящата забрана на дизела тук-там? Съответно и за цената/стойността на колата когато дойде време да я продаваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се набутах с нов дизел , макар да бях твърдо за бензин поради същата  причина с обезценяването, но вече всичко се промени след първите ми 1000км и среден разход 4,9.Мисля ,че цената за горивото ще компемсира обезценяването като взема да я продавам след 20г. :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това колко се кара средно разликата в цената на автомобила се избива за около 5г.След това дизела е на ход?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички  :hello: Скоро и аз влизам в клуба :) Спрях се на Фабия 3 комби, бензин, 110 коня. Вчера ми се обадиха, че колата вече е тук. След известно колебание, реших да я взема не с кеш, а на лизинг от ЕТ, поради разни му там причини. Тези дни трябва да намеря време и да отида да оправим докуменитите за лизинга. Имам питане към колегите, които са купували кола на изплащане - колко време след подписване на договора ще си взема автомобила? Че много лекомислено побързах да продам старата кола, а работя извън града и ситуацията с транспорта става много комплицирана :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.