Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как ви изглеждат колите след градушката ?


Recommended Posts

Едно въпросче в бързината, някаква идея как мога да консервирам/изолирам следното, че пребоядисването няма да е възможно много скоро:

 

769778_fr.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    25

  • otvorkoto

    14

  • shaft

    10

  • mRt

    8

Най-много писали в темата

С лепенка? Тиксо? Нещо такова... Най-бързото възможно е това... Поне това ми хрумва в момента. Или с кит... купувах, мажеш, дори и грозно да стане.. докато дойде време за пребоядисване.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче в бързината, някаква идея как мога да консервирам/изолирам следното, че пребоядисването няма да е възможно много скоро:

 

769778_fr.jpg

 

Грунд и боя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мистър цинк ... заглаждаш леко ръбовете и вдигаш всичко отлепено , шляпаш една ръка и си готов ... така си карам цяла зима едни ръждички над стъклото на Фабията и не е мръднало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:(  Поне стъкла нямаш "заминали" ... Ако можеш пусни няколко снимки на твоята кола , най-вече на преден и заден капак и таван ... :eusa_think:

Марти, най-хубавия фотоапарат ми е на телефона и от него не се виждат хубаво щетите, и заради цвета на колата трябва слънцето да е под определен ъгъл, за да си личат като хората. Ето това е най-ясното, което съм постигал:

https://www.dropbox.com/sc/9ifbdsi408bnkaw/AADXcXfoYncZD66Fdl_TWCoAa

Виждат се хлътнатините само в дясно на предния капак, при това само дълбоките.

Живот и здраве на 20ти ще ме видите на живо. Даже Васко (vasilisa) в четвъртък ме видя, спряхме, полафихме и поцъка съчувствено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти, най-хубавия фотоапарат ми е на телефона и от него не се виждат хубаво щетите, и заради цвета на колата трябва слънцето да е под определен ъгъл, за да си личат като хората. Ето това е най-ясното, което съм постигал:....

 

Ясно , исках да свържа описа от Армеец със снимков материал ;)

Живот и здраве на НИМ ще се видим. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление при мен в Левинс само таван и капак са 1-ка, останаите 11 елемента са само Боя :( Иначе казано никакви парички. Колата не е в по-различно състояние от вашето, но явно скъпите коли ги пишат с повече щети, за да си нямат проблеми със собствениците. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм лев инс и си гледам сега описа, но за съжаление не ги разбирам Б, 1, 2 какво означава. Имам Бта, 1ци и 2ки, като б-тата са на врати и калници общо взето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Б" е "боя" и включва необходимите материали и подготовката ѝ, трябва да го има на всички редове. 1, 2 и 3 са степените на увреждане. Върти ми не в главата, че това бяха часове работа за оправяне, като над три се смята за нерентабилно и се пише "П"-подмяна или "Н"-нов в зависимост от компанията. Но в последното въобще не съм сигурен - Марто (mRt) да каже ако знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление при мен в Левинс само таван и капак са 1-ка, останаите 11 елемента са само Боя :( Иначе казано никакви парички. Колата не е в по-различно състояние от вашето, но явно скъпите коли ги пишат с повече щети, за да си нямат проблеми със собствениците. :(

   Как така тавана е "1"-ца? Това означава лека щета. Аз в петък заведох щетите в "Армеец" в Благоевград. Преден капак - 1. Таван 2 щети - 2. Мина бързо, човекът, който оглежда дори ми откри щетата на предния капак, която бях пропуснал ^_^ . Получих си на момента възлагателното писмо за ЕТ и си отидох на басейн по живо по здраво. То затова, когато се правят застраховки човек трябва да се интересува от застрахователната компания - при евентуално застрахователно събитие как определят щетите, как оценяват и плащат. Едно време мутрите от "Булинс" така ме отказаха да съм техен клиент....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Б" е "боя" и включва необходимите материали и подготовката ѝ, трябва да го има на всички редове. 1, 2 и 3 са степените на увреждане. Върти ми не в главата, че това бяха часове работа за оправяне, като над три се смята за нерентабилно и се пише "П"-подмяна или "Н"-нов в зависимост от компанията. Но в последното въобще не съм сигурен - Марто (mRt) да каже ако знае.

 

Като цяло е така.

 

Б - Боядисване на целия детайл ! С вкл материали , лак и т.н.

 

1,2,3  - Степен на увреждане на детайла. Определя се според вида на деформация на детайла , големината му , каква площ е увредена , какво е изкривяването , колко труд и материали са необходими за отремонтирането му. Принципно в практиката се избягва степен 3 , тъй като наистина сумата за отремонтиране (труд , материали и т.н.) е почти равна или по-голяма от сумата за нов детайл. Разбира се зависи и каква е увредената част , примерно за един калник - да , но един таван е малко сложно да се подмени  ;) . Винаги когато има степен (1,2,3) се добавя и Боя !

По "книга" , когато има дори и лека деформация (хлътнало , изкривено) се пише най-малко 1-ва степен с боя.

 

П / Н - Подмяна или Нов - Увредения детайл се подменя с такъв оригинален или от алтернативен доставчик (според възрастта на автомобила и условията на застрахователната компания). Отново се добавя и Боя. Понякога компанията може да изиска увредения детайл , да се върне при нея след отремонтирането/подмяната/ му.

 

Къде и колко е писано неискам да коментирам , само мога да посъветвам колегите (колкото и изтъркана и дразнеща да е фразата ) - Внимателно гледайте какво е писано. При драстично несъответствие , сте в правото си да имате възражение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да има идея какво правим със стикера за минал технически преглед тези, които сме със счупени предни стъкла? Началният технически преглед е за 3 години, ама....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлепят го и го залепят на новото стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занимават се от ЕТ. Преди 2 години сменях преден прозорец заради люспа от камъче и ми преместиха всички стикери. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от стъкларите, при мен преместиха този за преглед и ГО, но за прегледа е прекъснат, четох че няма да глобяват липсващ стикер за техническа, стига да имаш картончето.

Смениха ми джамовете, но днес забелязах проблем. При натискане на педала, на спирачката ми светва бутона за подгрев на задното стъкло, а третият стоп не свети :wacko_1: :eusa_think: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли 2 години и половина няма да търсят стикер на прозореца за преглед, тъй че се надявам да стане работата с него поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях в Еуратек София... и трябва да ви кажа, че записват часове за 18.03.2015... за автотенекеджийски услуги.... това е след 8 месеца!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, както много от нас и аз пострадах от градушката...Къде бихте ме насочите за смяна на челно стъкло на Фабията? Питам не за друго, а понеже от каското ми казаха, че покриват само и единствено "Кобра" но от прочетените не много добри мнения за тях се притеснявам малко да отида там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях в Еуратек София... и трябва да ви кажа, че записват часове за 18.03.2015... за автотенекеджийски услуги.... това е след 8 месеца!!!!

А аз си мислех, че 7-ми Ноември е далеч. Това е наистина несериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е несериозното? Няма сервиз, чиито капацитет да може да покрие подобен наплив от автомобили с щети. Без значение дали е официален, квартален, гаражен и т.н...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е, но това са 240 дни. Все се надявах, че има някакъв начин да ускорят дейностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин да се ускорят.... утре карам колата в еуратек Сливен... между това, да чакам 8 месеца и да отида до Сливен.. нещата са ясни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и аз това си мислех преди малко да напиша. Сто процента има и кадърни сервизи извън София - София не е центъра на света. Общо взето, който е на море може да си я остави на морето в сервизите и т.н. Има начини, стига да има желание и възможности, най-вече. Определено е по-лесно колата да се закара в провинцията и да се свърши работа за 3-4 дена.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.