Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Малкият ми е пипал телефона, моля изтрийте тези мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

Интересуваме дали Горивния филтър на Шкода Октавия 2015г. 1.6tdi подлежи на смяна?! Че получавам две коренно различни мнения единия от Еуратек, разбира се. Най - вероятно по ВИН номера трябва да се разбера какви са кодовете на филтрите и също така дали съвпадат с Октавиите с 1.6 105 коня. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлежи на смяна на дизелите на всеки 30000км, на бензините не!

Редактирано от fhman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ЕТ на 1.6 ТДИ се сменя на 60к км.- поне така ми казаха на мен. Аз го смених на 30к. обаче ;-)

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз гледам от една руска таблица "Регламент технического обслуживания ŠKODA Fabia II, Roomster, Yeti, Superb II, Octavia III, Rapid". Понеже на мен ми предложиха да ми сменят горивния филтър, което не е възможно и реших, че е добре да знам приблизително кое може и кое не. В същото време никой не ми предложи да ми смени спирачната течност на 2-та година. По принцип по вин номер в ЕТ им излиза всичко което трябва да се прави по колата. Друг е въпроса, че ако искаш да не я обслужваш при тях е трудно да намериш кога какво трябва да се прави.

Абе сменяме масла и доливаме каквото светне, чат - пат накладки ако спре да спира и ако доживее до 100к км ще му мислим за ремъци и т.н. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз гледам от една руска таблица "Регламент технического обслуживания ŠKODA Fabia II, Roomster, Yeti, Superb II, Octavia III, Rapid". Понеже на мен ми предложиха да ми сменят горивния филтър, което не е възможно и реших, че е добре да знам приблизително кое може и кое не. В същото време никой не ми предложи да ми смени спирачната течност на 2-та година. По принцип по вин номер в ЕТ им излиза всичко което трябва да се прави по колата. Друг е въпроса, че ако искаш да не я обслужваш при тях е трудно да намериш кога какво трябва да се прави.

Абе сменяме масла и доливаме каквото светне, чат - пат накладки ако спре да спира и ако доживее до 100к км ще му мислим за ремъци и т.н. :)

С тези темпове на износване май и накладки няма да сменяме скоро ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спре да спира...fhman спечели ме с това :))

 

Има го това наистина в Еуратек - каквото и да отида там да си сменям, дося винаги са ме питали нещо от сорта "що толкова рано"...и така вече 10 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам смисъл да се сменя по рано от предписаното. На моята кола го дават 60000, аз го смених на 55000 и нямах никакви проблеми. Май избързах. Все не ми остава време да срежа старият филтър да го разгледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ванка, въпросът е че всеки на своя отговорност си го решава това кога да сменя. Аз приемам, че тук условията за колата като въздух, горива и пътища са предпоставка за по-скорошно захабяване - спрямо да кажем същата кола караща в Австрия или Швейцария (примерно). А заводските предписания едва ли са съобразени напълно с Българската реалност.

Редактирано от PUF-PAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, въпросът е че всеки на своя отговорност си го решава това кога да сменя. Аз приемам, че тук условията за колата като въздух, горива и пътища са предпоставка за по-скорошно захабяване - спрямо да кажем същата кола караща в Австрия или Швейцария (примерно). А заводските предписания едва ли са съобразени напълно с Българската реалност.

 

На Q5-ца на сервизния интервал като зададеш регион България нямаше опция да е удължен, 1 година или 20 000 км.  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз приемам, че тук условията за колата като въздух, горива и пътища са предпоставка за по-скорошно захабяване - спрямо да кажем същата кола караща в Австрия или Швейцария (примерно). А заводските предписания едва ли са съобразени напълно с Българската реалност.

Напълно съм съгласен. Предпочитам в Еуратек да ме питат "Е що го сменяш това толкова рано?", отколкото аз след няколко години, при вече станала на дроб кола, да се питам сам "Що не смених това или онова по-рано от предписаното?" От превенция глава не боли, от липсата й - да. :)

Редактирано от FCB4Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си запазих час за смяна на масло. На 15000 съм, естествено имаше въпрос "Защо толкова рано". Съответно отговора бе "Защото така искам", в правото си съм да го сменя когато искам (преди 30 К). Смятам да сложа масло за по кратък сервизен интервал, т.е. след 10-12 к да го сменя отново, въпреки че се опитаха да ми предложат отново "long life". Литъра бил 30 и малко лева (за long life е 44 лв.), т.е. х 4 = около 120 лв. за масло. Може ли да ми дадете инфо колко горе долу пари да приготвя, казаха че само масления филтър ще сменят, без въздушния, макар че ми се ще и него да сменя, плюс работата (около 2 часа щяло да отнеме, плюс настройване на сервизния интервал за по-малко километри)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15лв е масления филтър. Около 180лв всичко вапреки, че не знам каква им е почасовата ставка. Купи си въздушен филтър и филтър за купето на есен когато са намаленията (по 25лв всеки) и си ги смени сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното - смени си въздушния филтър и филтър "купе" сега. Лято е, горещо и прашно. Отделно, че 15000 и за двата филтъра, е доста голям пробег /особено в градска среда/. Дори и двойна /спрямо есента/ да е цената, пак си струва - и автомобилът, и ти, ще дишате леко и чисто в жегите и прахоляка ;

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното - смени си въздушния филтър и филтър "купе" сега. Лято е, горещо и прашно. Отделно, че 15000 и за двата филтъра, е доста голям пробег /особено в градска среда/. Дори и двойна /спрямо есента/ да е цената, пак си струва - и автомобилът, и ти, ще дишате леко и чисто в жегите и прахоляка ;

Поздрави

 

Значи ако му предлагаш да си смени сега филтрите вместо маслото, май леко бъркаш........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако му предлагаш да си смени сега филтрите вместо маслото, май леко бъркаш........

 

100% не го предлага това ;) По-скоро има предвид - "точно обратното", тоест не да чака до есента за "намаленията" /за който се връзва на това още/, ами всичко да направи на куп сега.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги!

Довечера ще пиша какви са ми отзивите след първото вкарване в бокса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Преминах първото обслужване. Смяна на масло, маслен филтър и работа -180 лв.

Сложих масло за по-малък сервизен интервал, т.е. за 15000 км., някакъв кастрол който по фактура така и не разбрах и не намерих в нета какъв е точно.

Положителното във всичко бе че се справиха за 58 мин., точно почвах да преритвам от жегата и я изкараха.

НО, във фактурата са си писали час и половина работа. А ми казаха преди това че поне два часа ще са необходими. За собствено успокоение си го обяснявам с това че е един час за смяната и половин за настройването на сервизния интервал.

От работата няма как да напиша впечатления, нищо не се вижда какво правят. От обслужването-може и малко по-любезни и отзивчиви да са, при задаване на въпрос по който не съм толкова компетентен (каква е разликата между двата типа масла за различните сервизни интервали, спецификация на маслото и др. подобни) не получавах задоворителен отговор.

В крайна сметка се примирявам и ставам от онези който дават ключовете, пият едно кафе, плащат и си тръгват. (На старата кола нямаше нещо което не бах пипнал, оп авил или развалил с двете си ръце). Все пак нова кола е, както ми казаха в сервиза, светва лампичката и идваш :-D

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

Като се заговрихте за смяна я кажете как са ви чистачките ? Мойте тъкмо направиха година и последните 3 месеца доста деградираха. Чудя се да ги сменя ли с такива от ЕураТек или да търся някакви други. Може да препоръчате някакви марки ако сте попадали на хубави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

Като се заговрихте за смяна я кажете как са ви чистачките ? Мойте тъкмо направиха година и последните 3 месеца доста деградираха. Чудя се да ги сменя ли с такива от ЕураТек или да търся някакви други. Може да препоръчате някакви марки ако сте попадали на хубави.

Пробвай с бош аеро, аз си купих от ЕТ изкараха годинаи половина, сега си купихнот супершкода и ще ги видя колко ще изкарат, но не очаквсм чудеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви чистачки продават в ЕТ не знам но, тези които дойдоха с колата още от самото начало не стават.Пълен въздух.От всички ментета на нашия пазар като че ли валеото са най-читави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валео ги хвърлих за 4-5 месеца, защото почнаха да мажат много и нищо не им помогна, затова видяха в “рециклебин-а“ как е...

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.