Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Впечатления от Октавия 3


Lachezar

Recommended Posts

Любимия ми цвят.Да видим как ще стои на Скаута.Кво стана,мн.бензинови коли се купуват....мина ли му модата на дизела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 119
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    14

  • bega4kata

    11

  • Lachezar

    8

  • PUF-PAF

    7

Най-много писали в темата

Тъмно кафяв металик.Допълнително има ксенонови фарове, безключово палене и навигация.Моторът е 1.8TSI ,с автоматични скорости.

 

Гуд-гуд, вери гуд, със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъмно кафяв металик.Допълнително има ксенонови фарове, безключово палене и навигация.Моторът е 1.8TSI ,с автоматични скорости.

 

 

Супер, няма да съжаляваш. Комбинацията на този двигател с 6-степенното DSG и 4х4 е супер - поне аз засега нямам забележки и много се кефя. Имаше ли налична за тест драйв или направо я поръча?

 

И аз исках Скаут, ама не можех да чакам преди година и половина :) Задължително чакаме снимки на красавицата ! Кафявото наистина много стилно стои

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо платих колата като я видях в шоу-рума в Надежда.Грабнаме от пръв поглед!Сега чакам да и извадят TUF сертификат за N1.

Несъм карал такъв тестов автомобил, но имам двама приятели в Москва които си купиха такива.Казахами купувай без да мислиш!Там тези коли ги продават комплектовани с всички възможни екстри и са само с бензинови мотори.

В Еуротек ми връчиха една дизелова Октавия за тестдрайв и много ми допадна.Чехите са направили определено по-добър автомобил от Октавия2.Всъшност имаше възможност за тест на такъв Скаут, но тестовият автомобил беше във Варна.Трябваше да чакам седмица за да го върнат в София.....

Снимах колата в шоу-рума, но нещо неми се получава да кача снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Харесах си новата Октавия, но още не мога да реша кой модел двигател да избера. Предвид, че се стремя да запазя разумна цената на покупката съм се насочил към TSI 140 к.с. във вариант EDITION. Единствената ми задръжка е дали двигател с обем 1400 см (макар и от ново поколение) ще работи оптимално за този не малък автомобил и ще има ли нужната динамика. Мои приятели ме убеждават, че по-добър избор би бил дизелов агрегат пък дори на 105 к.с. За съжаление в Русе няма опция за тест драйв на този модел.

Може ли някой да сподели впечатления от първо лице?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът не е малък, но е много лек за габарите си. Двигателят 1.4 се справя повече от доволно. Скоро ми се удаде случай да карам Октавия 3, 2.0 TDI и, да си кажа честно, практически няма осезаема разлика във вървенето.

Що се отнася до 1.6 TDI (както ти го препоръчват приятелите), е доста по-муден при ускорение от 1.4 TSI. Но пък гори около два литра по-малко градско и около един литър по-малко извънградско.

Ако те интересува нещо конкретно за 1.4, номерът ми е 0886777750.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Харесах си новата Октавия, но още не мога да реша кой модел двигател да избера. Предвид, че се стремя да запазя разумна цената на покупката съм се насочил към TSI 140 к.с. във вариант EDITION. Единствената ми задръжка е дали двигател с обем 1400 см (макар и от ново поколение) ще работи оптимално за този не малък автомобил и ще има ли нужната динамика. Мои приятели ме убеждават, че по-добър избор би бил дизелов агрегат пък дори на 105 к.с. За съжаление в Русе няма опция за тест драйв на този модел.

Може ли някой да сподели впечатления от първо лице?

Благодаря предварително!

и аз ги имах тези притеснения, но:

1. Октавията тежи 1250 кг. 

2. Същият двигател се слага на Голф7 и Пассат 7 - дали ФВ ще си рискува реномето?!?

Иначе за впечатленията... останаха ми още две седмици очакване  ^_^  -_-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря, за отоговорите. Аз попрочетох и в западни сайтове за анализ на автомобили и съм доста окуражен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде отзиви, каква е разликата във вървежа и ускорението на 2.0 TDI - PD в ОК2 и 2.0 CR 150 к.с. в ОК3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според брато, който има достатъчно километри вече и с новия матор - не може да се каже, че има някаква разлика м/у ОК2 FL 2.0 CR 140  DGS и OK3 2.0 CR 150 коня DSG. Даже вторият му дава една идея по-голям разход (колата вече е на 30+ хиляди и би трябвало да е раздвижена).

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде отзиви, каква е разликата във вървежа и ускорението на 2.0 TDI - PD в ОК2 и 2.0 CR 150 к.с. в ОК3

 

За мен разлика в това отношение няма, даже и возията е същата.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз ги имах тези притеснения, но:

1. Октавията тежи 1250 кг.

2. Същият двигател се слага на Голф7 и Пассат 7 - дали ФВ ще си рискува реномето?!?

Иначе за впечатленията... останаха ми още две седмици очакване ^_^-_-

Но при VW е 150 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен разлика в това отношение няма, даже и возията е същата.

 

Ще ти кажа към април - юни месец, като направя няколко хиляди с новата......... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Да споделя и аз малко впечатления за модела! Днес взех една тестова Октавиа 3 Едишън 1.6 ТДИ 110 кс. Ходих с нея до Плевен и обратно. Колата е съвсем нова, всех я на 90км. Като цяло автомобила е страхотен. Удобни седалки, луксозен салон и много екстри... На пътя се държи много добре, но има характерното накланяне в по-остри завои. Спира уникално добре и на сухо и на мокро. Усещането за управлението е много приятно, волана е много отзивчив и прецизен, не е прекалено директен. Озвучението е много добро, мултимедията е тъч скрийн, уникална! Отзад е широко и комфортно, подлакътника с поставки за напитки, придава допълнителен уют. Между задната седалка и вратата има една мека тапицерия, която е много полезна за ръката на пътуващия. Ако беше пластмаса, щече да има много обелени лакти...! Мотора е много приятен, пъргав и икономичен.
До тук добре, но има нещо много дразнещо, което не можах да повярвам че го има в тази кола! Досега никъде не съм чел комантари или подобни оплаквания и затова искам да питам собствениците на Ок3, дали и при тях е така? Възможно е този конкретен автомобил да е така, ама не ми се вярва! 
Става въпрос за шумовете в купето! Този автомобил в този клас и това ниво на оборудване, трябва да има много добро обезшумяване! Е този нямаше! Първото нещо, което забелязах е, че като съм спрял на светофар да кажем и други автомобили минават покрай автомобила, чувам прекалено силно шумовете от преминаването им. Имах чувство, че някой прозорец е леко отворен! Е да ама не е! След това, като тръхнах по магистралата се втрещих. След 120-130 км/ч се появява доста шум от вятър от всички прозорци, и отпред и отзад. Чуват се поривите на вятъра доста ясно и дразнещо! Освен това има и доста шум и от гумите, като цяло шумове които идват от пода. Гумите ги гледах, хубави са DULOP, не ми се мисли със зимни как ще е! А като скороста достигне 160-170 км/ч, направо е абсурдно, колко е шумно. Не проумявам как е възможно автомобил от този клас да е толкова зле от към обезшумяване?!? Пускам си музика и увеличавам малко, става една какафония от шумове и музика. Да ви кажа раздвоен съм тотално. От една страна имаш страхотен автомобил, а от друга шумове като в автомбили от преди 20 год. Някой от собствениците на Ок3 забелязвали ли са нещо подобно при тях или аз съм прекалено вманиачен?!?!?

Да кажа, че карах и новия Форд Фокус 2015г. Там обезшумяването е страхотно! На 170 км/ч не се чува почти нищо вътре. Все едно си в стая и си говориш спокойно и тихо с другите пътници.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Първото нещо, което забелязах е, че като съм спрял на светофар да кажем и други автомобили минават покрай автомобила, чувам прекалено силно шумовете от преминаването им. Имах чувство, че някой прозорец е леко отворен!...

Явно не са го оправили все още. Моята е абсолютно същата, сякаш е отворен прозорец. Абсолютно същото е и те разбирам перфектно - или не си луд - или сме двама луди. Докато при Фабия 2 от миналата година е 10 пъти по-тихо вътре. Стъклата са доста по-дебели от на моята и т.н.

 

Значи, “шумната“ тенденция си остава и при О3... Чудесно.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един клип съм заснел, вие преценете! Прозорците са затворени. Камерата има чувствителен микрофон и изглежда по-сташно, всъщност е малко по-притъпен шумът от трафика, но все пак ясно чуваш всичко.

 

https://www.youtube.com/watch?v=RcWYC9nS6iA&feature=youtu.be

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е супер тихо в рс-са при високи скорости.Мога да те повозя.

Имаме няколко а8-ци клиенти,там нашстина е супер тихо като се затвориш.Но са с двоини стъкла със слюда помежду.

Много тежат обаче двойните стъкла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чува се бе .... писах в една друга тема. Карам ли по магистрала инстинктивно понякога проверявам, дали са затворени прозорците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около месец направих едно кръгче (буквално, от шоурума в Надежда до ТЕЦ-а на бул.Славянобългарска история и обратно) в тестовата дизелова RS-ка, червената. Дали от това, че тестът беше кратък, дали от постоянно вървящата в главата ми мисъл "Е*ати, колко е яка тая кола", но ми се стори значително по-добре обезшумена от моята дизелова RS-ка.

 

Мой колега слезе от Голф 6 и се качи на дизелова О3 RS. След близо 2 години с колата мнението му е, че има какво да се желае по отношение на шума в купето, но като цяло не се оплаква.

 

Възможно ли е при RS да са се постарали повече с обезшумяването в сравнение с останалите варианти на О3?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички Шкоди са значително по-шумни от всяки един друг автомобил (разбира се не на повече от около 10 години) с който съм сравнявал.

Най-безшумна и комфортна е Фабия 2 по мои впечатления. Като сранвявах Октавия 2 с Фабия 2 все едно класите им бяха разменени...

Сега като сравявам със Супърб 2 пак има разлика в полза на Фабия 2, но по-малка.

Между другото, и аз всекидневно проверявам прозорците дали са затворени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не са ни от най-безшумните колите, ама пък не е и чак такава драма-днес и аз нарочно спрях музиката на едно кръстовище - еми не беше като на клипа на Маджо - почти нищо не се чуваше от външните шумове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Учудващо е че фабия 2 ви се струва с по-добра изолация от октавия 2 , лично за мен е по-шумна особено на магистрала-става дума за шум от двигателя. (сравнявам я с октавия  дизел) . Интересно е че обаче брат ми има пак фабия 2 ,но 1.4 16v и тя ми се струва по-тиха от моята(1.6 16v) :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ви е впечатлението от качеството на боята? Моето е, че и от там са спестили доста. Октавията е черен металик на 18 месеца и 40 000 км и буквално вече няма елемент, който да няма някаква следа по него. Имам чувството, че да мине нещо по-близо покрай нея и я драска. Боята е толкова податлива на надраскване, че всяка тревичка, покрай която мина оставя следа. Да не говоря за камъчетата - по предница (броня, капак,предни калници, ръбчето над предното стъкло) има вече поне сто бели точици, от много малки до по-големи, от удари от дребни камъчета. На по-големите ясно се вижда, колко тънък е слоят боя. Със сигурност черното засилва този негативен ефектн, но моето наблюдение е, че боята е под всякаква критика. Фабия 2, която карах 7-8 години нямаше толкова следи и драскотини, колкото Октавията за година и половина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.