Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Впечатления от Октавия 3


Lachezar

Recommended Posts

Абе не са ни от най-безшумните колите, ама пък не е и чак такава драма-днес и аз нарочно спрях музиката на едно кръстовище - еми не беше като на клипа на Маджо - почти нищо не се чуваше от външните шумове...

 

Искам като имаш път на магистрала и караш след 130 км/ч, да ми кажеш дали чуваш пориви на вятъра от страничните стъкла? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 119
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    14

  • bega4kata

    11

  • Lachezar

    8

  • PUF-PAF

    7

Най-много писали в темата

Искам като имаш път на магистрала и караш след 130 км/ч, да ми кажеш дали чуваш пориви на вятъра от страничните стъкла?

За това няма нужда да тествам - определено се чува, но поне на мен не ми се струва нетърпимо, или прекалено шумно. Пък и затова имам хубав Old school, рок и алтернативна музика на СД картата в колата - да се кефя на пътя и музиката и да не се вслушвам в странични шумове ;-)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари ..... толкова. Колата е бюджетна а пък всички очакваме premium качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари ..... толкова. Колата е бюджетна а пък всички очакваме premium качество.

 

 

Не бих казал че автомобил 40-50 бона е бюджетен! И да ви кажа едва ли струва много да сложат малко шумоизолация на правилните места.

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, бюджетна е, но не и за нашия стандарт.

А и за 50 к, ще е доста "наточена"...

Доста, много по-некачествени и грозни автомобили, стартират от около 45 к.

Ако "наблъскаш" една Фобия с всички екстри и една О3, ще почнеш да се чудиш, защо О3 е толкова евтина. Странна ценова политика.

Иначе, то и С3 почва от 40 и малко, ама стига до..., не е истина /уж е достъпна алтернатива, на по-сериозни автомобили/. Да, ама си остава алтернатива, при това скъпа и не с нужното качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че за България, 40-50к за кола по никакъв начин не може да влезе в графа бюджетно е друга тема. Колата според мен е много хитро позиционирана в маркетингов аспект. И сигурно нямаше да оскъм с много крайния продукт ако добавят още шумоизолация, но как иначе да те накарт да си купиш супърб ? То шумоизолация, качество на материалите, екстри ... всичко е хитро измисленоза да те накара да мислиш за по-високия клас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен, много хора, търсят компактен или нисък среден клас автомобили, имат си причини /на един колега, просто гаража му, е малък/, а по-висок не ги устройва. Идеята трябва да е такава, че да предпочетеш марката, а не класа.

А то, какво излиза - имаш "мирор линк", ама пластмасите в интериора, са като от китайски прахосмукачки; имаш стъклен покрив, но с никаква соларна защита - лятото си в солариум; имаш добра музикална система, и ужасна шумоизолация; имаш кожен салон, ама той реално е от мушама; и т.н. и т.н....

Не мисля, че е правилна тази ценова политика.

Гледах новото Мондео - еми, без да си кривя душата, по-добро и по-евтино е от С3 като качество на материалите и цена /мястото на задния ред, не го коментирам - С3 няма конкурент/. Но всичко останало..., а все пак е Форд...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......... едва ли струва много да сложат малко шумоизолация на правилните места.

 

Не се ли предлага някаква подобна екстра?

Знам, че ще е служ. и цената е от значение - само питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[/size][/font][/color]

Става въпрос за шумовете в купето! Този автомобил в този клас и това ниво на оборудване, трябва да има много добро обезшумяване! Е този нямаше! Първото нещо, което забелязах е, че като съм спрял на светофар да кажем и други автомобили минават покрай автомобила, чувам прекалено силно шумовете от преминаването им. Имах чувство, че някой прозорец е леко отворен! Е да ама не е! След това, като тръхнах по магистралата се втрещих. След 120-130 км/ч се появява доста шум от вятър от всички прозорци, и отпред и отзад. Чуват се поривите на вятъра доста ясно и дразнещо! Освен това има и доста шум и от гумите, като цяло шумове които идват от пода. Гумите ги гледах, хубави са DULOP, не ми се мисли със зимни как ще е! А като скороста достигне 160-170 км/ч, направо е абсурдно, колко е шумно. Не проумявам как е възможно автомобил от този клас да е толкова зле от към обезшумяване?!? Пускам си музика и увеличавам малко, става една какафония от шумове и музика. Да ви кажа раздвоен съм тотално. От една страна имаш страхотен автомобил, а от друга шумове като в автомбили от преди 20 год. Някой от собствениците на Ок3 забелязвали ли са нещо подобно при тях или аз съм прекалено вманиачен?!?!?

Да кажа, че карах и новия Форд Фокус 2015г. Там обезшумяването е страхотно! На 170 км/ч не се чува почти нищо вътре. Все едно си в стая и си говориш спокойно и тихо с другите пътници.

Аз нямам такива оплаквания относно шумоизолацията. Със 120-130 трябва да се вслушаш за да чуеш някакъкви шумове. Дори двигателя който е дизел не се чува, дори имам чувството, че при тръгване и набиране на скорост от 0 е по шумно от колкото при 120-130. Единственото което ме дразни и го чувам в купето е плискането на горивото в резервоара. Снощи съм пътувал в дъждовно време със 140-160 с тихо пуснато радио и си разговаряхме с жената абсоллютно с нормален тон без нищо да ни притеснява откъм шум. А и от толкова коли които съм карал, тази по никакъв начин до момента не ми е направила впечатление да е шумна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, критиките към боята ме изненадаха. Бях чувал за някои по-евтини пластмаси в купето (а и ги видях) и не дотам добрата шумоизолация, но това с боята е ново.

 

За плискнето на горивото в резервоара - мислех, че аз съм луд ими се причува в моята O2, a се оказва, че тази "екстра" я има и в О3. Любопитно.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам такива оплаквания относно шумоизолацията. Със 120-130 трябва да се вслушаш за да чуеш някакъкви шумове. Дори двигателя който е дизел не се чува, дори имам чувството, че при тръгване и набиране на скорост от 0 е по шумно от колкото при 120-130. Единственото което ме дразни и го чувам в купето е плискането на горивото в резервоара. Снощи съм пътувал в дъждовно време със 140-160 с тихо пуснато радио и си разговаряхме с жената абсоллютно с нормален тон без нищо да ни притеснява откъм шум. А и от толкова коли които съм карал, тази по никакъв начин до момента не ми е направила впечатление да е шум

 

Хмм...странна работа.Проблема с шума да не би да варира според даден модел или дата на производство?Струва ми се странно един да има супер големи проблеми с шума,а друг точно обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм...странна работа.Проблема с шума да не би да варира според даден модел или дата на производство?Струва ми се странно един да има супер големи проблеми с шума,а друг точно обратното.

Не забравяйте субективния фактор. Не се притеснявайте ... има добра новина.

С увеличаване на възрастта ... не на автомобила, а на субекта ... шЕфиора де, шума намалява, а в някой случай напълно изчезва ;)

Нужно е само търпение ... нещата могат да станат само по-добри :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли предлага някаква подобна екстра?

Знам, че ще е служ. и цената е от значение - само питам.

 

Няма такива опции! Мисля, че трябва модела да си е еднакво обезшумен, без значение от нивото на оборудване. Аз карах Едишън все пак. Като отида до Варна ще накартам Сами да ме повози с неговата да видя как е. Тази седмица ще покарам пак Фокуса и ще потвърдя дали е по-тих или така ми се струва. Все пак чуването на шумове са субективен фактор. Повечето които притежават и карат Ок3, може да не са толкова обективни и крайни като мен. Аз сравнявам конкретни автомобили и споделям впечатления. А задено с мен бяха и двамата ми колеги, които са на същото мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене, аз писах вече какво ме притеснява - да не стоят Фокусите по гаранция в сервиза през 2 месеца /както стана с 1,4 ТДИ/, а ти пак да караш Фабията СДИ.

Надявам се, че поне в началото ще задържите Фабията СДИ?

Очакваме развръзката....... Както ти казваш: тенекии - и двете не могат да стъпят на малкия пръст на твоята Шкода!

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо стига си получавал сигнали с тоя форд.

Купувай го и това е. По ти е на сърце видно е.

Виж тази статия! Октавията е по-тиха.Хората са измерили.

 

http://www.autobild.de/artikel/ford-foc... 35919.html

 

Messwerte Ford Skoda

Beschleunigung

0–50 km/h 2,9 s 3,2 s

0–100 km/h 6,8 s 6,8 s

0–130 km/h 10,5 s 10,3 s

Elastizität

60–100 km/h 4,5/6,3 s (4./5. Gang) 4,6/5,8 s (4./5. Gang)

80–120 km/h 6,2/7,6 s (5./6. Gang) 6,0/7,5 s (5./6. Gang)

Leergewicht/Zuladung 1489/536 kg 1399/534 kg

Gewichtsverteilung v./h. 59/41 % 58/42 %

Wendekreis links/rechts 12,6/12,7 m 11,1/11,1 m

Bremsweg

aus 100 km/h kalt 36,7 m 36,2 m

aus 100 km/h warm 36,5 m 36,3 m

Innengeräusch

bei 50 km/h 61 dB (A) 62 dB (A)

bei 100 km/h 69 dB (A) 66 dB (A)

bei 130 km/h 72 dB (A) 71 dB (A)

Testverbrauch – CO2 9,4 l S – 223 g/km 7,7 l S – 182 g/km

Reichweite 650 km 650 km

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.skoda-auto.de/SiteCollection... 150417.pdf

Тук е седана на Октавия 3.сравнен със седана на форд и пежо и е още по тиха от тях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моята 2.0 дизел със 130км/ч мога и да шепна. Поръчах я с допълнително обезшумяване, но и без него май щеше да е ОК...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо стига си получавал сигнали с тоя форд.

Купувай го и това е. По ти е на сърце видно е.

 

 

Едната ще е Фокус, аз още не съм решил на 100% какво ще карам. Така че, като дойда някой ден с Фокуса до Варна ще си говорим! И аз бях предубеден като отидох в шоурума да разгледам, после покарах и останах много замислен, Ники може да потвърди. 

Сравненията в списанията не ме вълнуват, аз ви споделям лични впечатления. 

 

 

При моята 2.0 дизел със 130км/ч мога и да шепна. Поръчах я с допълнително обезшумяване, но и без него май щеше да е ОК...

 

Интересно ще е да ни покажеш къде се предлага това допълнително обезшумяване и какво представлява, защото аз в ценовите листи с опциите не виждам такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, само дето, това е шум при преминаване - няма, ама нищо общо, с шум в купето! ;)

 

Аз направих този клип, като е на място, щото в движение микрофона не може да хване поривите от вятъра, които се чуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам, че това имаш предвид, аз просто няма как да хвана и тези шумове с камерата в движение. Колегата има на телефона си приложение, което измерва шум и наистина при 130 км/ч измери 70 bB отпред и 72 dB отзад. Колко може да се вярва на телефон за това измерване не знам, най-малко не е калибриран за да има отправна точка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.autoexpress.co.uk/skoda/octavia/84930/skoda-octavia-vrs-estate-vs-ford-focus-st-estate&ved=0CB8QFjACahUKEwiEgM6EtpXIAhXEWCwKHdG6Aso&usg=AFQjCNFU7CzFxKOop2VPqTgpYkrmhAPF4g

ЕТО ТУК ИМА АУТСАЙТ първата стойност и другите съответно.

Заради такива заяждания спрях да пиша...май пак ще трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.