Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Впечатления от Октавия 3


Lachezar

Recommended Posts

Амиии, когато на собствениците им преминат емоциите, от типа: Нова кола, нова Шкода, първа нова кола, първа нова Шкода, най-нов модел, наѝ-скъпа кола която съм имал, най-мечтаната, най-изстраданата, най-разумната покупка /за автомобил/ и т.н.

Хората, най-вече мъжете, чак след като се "нарадват" на "новата играчка", започват реално да я оценяват.

Така че, скоро...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 119
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    14

  • bega4kata

    11

  • Lachezar

    8

  • PUF-PAF

    7

Най-много писали в темата

Определено... При по-старите модели се наблюдават по-стабилни конструкции, по-издръжливи материали и всичко е било "по-тежко", респективно по-дебело... Досега не съм виждал все още Октавия 2 на поне 600-700 000км, а Октавия 1 съм виждал на 750 000км наживо съвсем реално, не в "мобиле"-тата.

 

Такива модели адски много пречат на един производител и се стараят да не правят такива вече! Вижда се, че успяват... Нормално е това :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, когато на собствениците им преминат емоциите, от типа: Нова кола, нова Шкода, първа нова кола, първа нова Шкода, най-нов модел, наѝ-скъпа кола която съм имал, най-мечтаната, най-изстраданата, най-разумната покупка /за автомобил/ и т.н.

Хората, най-вече мъжете, чак след като се "нарадват" на "новата играчка", започват реално да я оценяват.

Така че, скоро...

Хе, хееее....... Може и да не е много скоро. Моята я карам вече 2 години и колкото пъти я загледам отвън винаги и се усмихвам. Винаги ми доставя удоволствие от шофирането и всеки път ме изненадва, колко много багаж може да побере. Страшно много си харесвам колата дори и след 2 години, а всички "нова", "първа" и "най" важат и за мен.....Е, не всички :)

Редактирано от fhman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе, хееее....... Може и да не е много скоро. Моята я карам вече 2 години и колкото пъти я загледам отвън винаги и се усмихвам. Винаги ми доставя удоволствие от шофирането и всеки път ме изненадва, колко много багаж може да побере. Страшно много си харесвам колата дори и след 2 години, а всички "нова", "първа" и "най" важат и за мен.....Е, не всички :)

Това точно трябва да доставя една кола и според мен. Днес загледах моята внимателно, защото страшно много ми е зор в ежедневието и нямам време за нищо... е... още се усмихвам, да - същото чувство след близо 6 години.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе, хееее....... Може и да не е много скоро. Моята я карам вече 2 години и колкото пъти я загледам отвън винаги и се усмихвам. Винриймаги ми доставя удоволствие от шофирането и всеки път ме изненадва, колко много багаж може да побере. Страшно много си харесвам колата дори и след 2 години, а всички "нова", "първа" и "най" важат и за мен.....Е, не всички :)

Мите, споделям мнението ти ;). И аз ѝ се кефя още. Особено на цвета, хрома и джантите. Въпреки че нямам ксенони, Екстрийм-и и още куп глезотии. Пожелавам на всеки така да се радва на колата си :) :) :).

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, когато на собствениците им преминат емоциите, от типа: Нова кола, нова Шкода, първа нова кола, първа нова Шкода, най-нов модел, наѝ-скъпа кола която съм имал, най-мечтаната, най-изстраданата, най-разумната покупка /за автомобил/ и т.н.

Хората, най-вече мъжете, чак след като се "нарадват" на "новата играчка", започват реално да я оценяват.

Така че, скоро...

 

някой хора няма да успеят да достигнат до това, заслепени от мечтания бранд :) (независимо кой :)) Ценно е да виждаш и плюсовете и минусите според мен. 

 

аз лично - 2рата към 3тата прогледнах с първата нова кола, с всяка следваща не се налагало казват хората :)

 

със здраве! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хе, хееее....... Може и да не е много скоро. Моята я карам вече 2 години и колкото пъти я загледам отвън винаги и се усмихвам...... :)

 

.... Днес загледах моята внимателно, защото страшно много ми е зор в ежедневието и нямам време за нищо... е... още се усмихвам, да - същото чувство след близо 6 години.

 

и аз й се усмихвам..... вече 25г. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илко, хромът ти има ли бели петънца. Такива, ме все едно се е отмил?

Има, след като водата от измиването изсъхне. Но като се забърше със сух парцал, петната изчезват. Имам предвид хромираните лайстни (хром-пакета) на вратите. По решетката няма петна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, след като водата от измиването изсъхне. Но като се забърше със сух парцал, петната изчезват. Имам предвид хромираните лайстни (хром-пакета) на вратите. По решетката няма петна.

Мерси, 

 явно ще ходя при еуратек. При мен петната не се махат :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, 

 явно ще ходя при еуратек. При мен петната не се махат :(

 

Като си миете колите с безконтактно, така става. Трябва само с авто шампоан, всички други киселинни препарати прецакват боята и хромираните детайли. Всъщност около прозорците не е хром а някаква имитация. Тази тестовата Октавиа, също имаше петна по лайстните, въпреки че беше само на 90км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички авто шампоани и безконтактните препарати са на алкална основа. Киселинни препарати се използват, когато има нужда да се разгражда варовик и най-често се изпозват в санитарни помещения за премахване на котлен камък. Растителни и органични мазнинини и замърсявания се махат с алкални. Елате да ви дам един професионален препарат за хром, никел и инокс за гланц.За да не излезе реклама пишете на лични.

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с шума си го има, специално за вятъра, на почти всяка Октавия :) При О2 до фейслифта беше един от конструктивните недостатъци се чуваше много от предните стъкла и огледалата. При моята след 120км/ч се чуваше много отчетливо.

 

Сега на О3 май са решили проблема само със стъклата донякъде, но пак се усеща бученето. Сега след 140-150км/ч започва, макар и не толкова силно като на О2. За двигателя нямам никакви забележки, дори и с 200+ поддържане на скорост не се чува въобще (може би вятърът го заглушава тотално :)

 

При спряла кола външни шумове почти не ми правят впечатление, доволен съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам с разхода 2.0 TDI DSG Добрич - София - Добрич събота 3 октомври колата вече е на 9300 километра...

 

image-456E_56113D65.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Не исках да отварям нова тема! Въпроса ми е към собствениците на О3 с 1.6tdi двигател независимо 105к.с. или 110. При каране на къси разстояния пуска ли ви се често перката. Чел съм че нещо компенсира двигатела или както го наричате там. Трябва ли да се притеснявам от тази честа "интервенция" от двигателя :D??? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за регенерацията на филтъра за частици. Ако и държи по-високи обороти на празен ход. Не би трябвало да е повод за притеснение.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. Но незнам дали ще е изкарвам всеки път да е покарвам не съм взел колата да съм й роб. Мисля, че тука бихте ми отговорили на друг въпрос - На климатроника на О3 как вкарвате външен въздух в купето без да работи перката а само на вентилатор. При Фолскваген Тауран е с копчето ЕКо, при шкодата не е така. А отговора в Еуратек да не ви разправям къв беше ;) 

Благодаря предварително!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздуха идва отвън ВИНАГИ, освен когато принудително не пожелаеш обратното с копчето за целта (кола с стрелка вътре).

Копчето ЕКОН (А/Ц) САМО включва и изключва компресора. И при изключен компресор, ако въздуха навън е студен, пак ще си охлажда купето и ще подържа зададената температура.

Копчето Ауто му разрешава той да си управлява клапите от къде и колко силно да духа. Иначе ти си ги задаваш.

 

Когато зададеш някакво насилствено положение на клапите или степен на вентилатора, АУТО се изключва (разбираемо).

ЕКОН (А/Ц) и АУТО не са обвързани едно с друго, т.е. всякаки комбинации между тях са позволени.

 

Относително просто е, незнам защо в ЕТ всички получават идиотски отговори, но не си първия.

 

Между другото добре, че им светна на Шкода и махнаха надписа ЕКОН и го смениха с А/C. Така е много по разбираемо, предишното копче беше малко като Уиндоус - ако искаш да го загасиш, кликаш СТАРТ :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.