Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Качество на горивото.От коя бензиностанция зареждате и защо?


milen1914

Recommended Posts

Колеги някой зареждал ли е от дизела на Марешки и какви са ви впечатленията, по конкретно за 1.9 tdi Octavia

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно днес и често преди .Днес за 1.68лв/л.Почти всеки път си купувам и добавка на бардал от там .Има и за дизел и за бензин.Колата не е шкода но бих казал е чувствителна към качеството на дизела.Досега никакви проблеми.Споко , това са най-инспектираните бензиностанции в БГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата замръзва. Помпа дюзата на един приятел хвърли и четирите дюзи, а на още няколко влязоха в сервиз да почистят бълвоча! :)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой зареждал ли е от дизела на Марешки и какви са ви впечатленията, по конкретно за 1.9 tdi Octavia

Откакто Марешки отвори бензиностанция в Сливен (някъде около октомври месец) зареждах само там. Преди един месец реших да зареда с Лукойл за да видя дали има разлика. Не, че съм експерт но според мен има сериозна разлика има. С Марешкия дизел, когато натисна газта, на колата и отнема време да засили, на ниските обороти нещо не беше наред, общо взето колата вървеше странно. Откакто почнах да зареждам с дизел от Лукойл, колата върви много по-добре. Моите впечатления са, че дизела на Марешки не е толкова качествен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дизела на Марешки плюс добавка съм нямал проблем.Но най-читавото гориво за мен е Авиодизела на Еко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък се получи един много неприятен ефект от нафтата на Марешки. Колата започна на моменти да работи доста грубо и неравномерно на празен ход, моментите в които го правеше зачестяваха все повече. Първоначлно си помислих, че е от колата (я дюза, я някой вакуум), понеже от скоро е при мен. "Ефекта" се получи след общо 2 изгорени резервоара. Категорично бях сигурен, че не е от горивото, понеже си представям на колко проверки дневно е подложена тая бензиностанция. "За беда" обаче, последния резервоар го напълних на Ромпетрол, понеже бях под четвърт резервоар, бързах и нямаше как да обикалям до Марешки. От както го напълних до горе с ромпетролската нафта (14.04), не мога да си позная колата, изключително нежна и приятна работа на мотора. 

Иначе отделно това тресене/клатене/мандръсане на празен ход друго не съм усетил, нито в разхода, нито в пушеци, нито в динамиката.

 

 

Знам ли аз, уж не е толкова нова колата, но е факт, че след 5 дни и 600км по късно, няма и помен от ориенталските танци под капака.

 

Два месеца по-късно надграждам написаното.

След като изразходих три резервоара от Ромпетрол без никакви проблеми, за да затвърдя мнението си, заредих отново дизел от Марешки. Резервоара беше почти сух и го напълних до горе. След не повече от 50км, започна отново неравномерния празен ход и грубата работа на мотора. Изразходих си резервоара и си затвърдих мнението :D След това, вече два резервоара заредени от други бензиностанции отново нямам никаква индикация за този проблем.

Явно тази ми кола е по-чувствителна от към гориво, защото на старата кола преди да я продам, успях да изгоря 2-3 резервоара от Марешки без да намеря разлика.

 

Бензина още не съм го пробвал, но на фона на километрите които въртя с Корадото, едва ли ще си правя труда за експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си зависи от колата. На Jag xf 3.0D и на Audi A8 4.2D изобщо не се усеща разлика. На Volvo S60 2.0D започна трагично тракане в ниски обороти. На моята, където усещам разлика във възходящ ред ЕКО-ШЕЛ-Македонска-Молдовска нафта не мисля да експериментирам.

От както зареждам на ШЕЛ нямам разлика между борд компютър и колонка, иначе разликата беше поне 0,2/100 по-нисък разход по борд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-11404-0-28764100-1498213228_thumb.jpg

 

За буркановоза "майка" да не чувам "гък" ;)

 

За референция, ето я и малката кола, паркирана напрЕко У голямата кола :P

 

post-11404-0-07941600-1498212659_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам на Марешки, ако ми е попътно. И двете коли, дизел и бензин са си ОК. На прибиране от Белград заредих в едно OMV, фабията дигна поне 10 коня :D Миналата година в Хърватия по работа ходих, дизела много и хареса на октавията, и тя вървеше повече. Очевидно при нас са говняни горивата. Не съм чул някой да е излизал някъде по Европа и да се оплаче от горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не просто със 100 октана, а по възможност и добавка!

Поне в България.

Ако разбира се, на собственика му "пука" и няма идея да я кара само до края на гаранцията, пък след това да става каквото ще...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, пак ще ми се смееш ......., но това за добавката ми прозвуча като уиски със сода ......

Няма лошо!

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

ТЕмата е стара но и аз да се включа - на Шел и петрол повече никога няма да заредя газ. И на двете места ми пълнят бутилката до горе с 47 литра газ при налягане 10 бара. Бутилката не поема повече от 40-42 литра. На ОМВ при 15 бара налягане поема 40литра. Вие си правете сметка.

Кат заредя на шел о петрол разхода ми става 15 на 100 в града, от омв 12 на 100. Както искате аз само изказвам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам дизел само от Ромпетрол и ОМВ ! На този етап съм супер доволен и не бих ги заменил с други ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично към днешна дата от ЕКО оплаквания не съм имал никакви. Независимо от сезона сипвам само Авио дизел. Шел е най-големия боклук, който можете да си налеете в резервоара. OMV става, но няма нищо общо с качеството на нафтата им в Австрия например (личен опит). На Газпром съм зареждал малко пъти, но нямам забележки. От хора, които сипват там редовно съм чувал само положителни коментари. На Лукойл аз лично не стъпвам. Марешки ми е много далече, а и според мен дизела специално е зле и не бих сипал на личния си автомобил. Това е картинката в общи линии в моите очи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при всяка кола е различно, защото моята най-добре се държи с ШЕЛ. На ОМВ горивото също е хубаво, но отношението на персонала е толкова свинско, че последния път бях на крачка да извадя големия нож и да ги подгоня около колонките. На Ромпетрол не съм сипвал никога, изобщо нямам удобна тяхна бензиностанция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо да споделя...отново. Колата е Октавия 2. За година (реално 8 месеца каране обаче) съм врътнал ~20.000 км. зареждайки нафта приблизително 90% от Круиз и 10% от Ромпетрол. Индикацията за DPF-a не е светвала нито един път за ~10.000 км. градско и още толкова извън. Добавки не съм слагал. Миналата година смених маслото с оригинално на VAG 5W30, а преди месец взех Ravenol 5W30. Оплаквания - никакви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получава така, че с дизел от Еко ми сработваше системата за почистване на всеки 100-200км. Една година карах с Авиодизел. После с обикновената им нафта с моя добавка на Бардал.

От Ромпетрол вече шест месеца не съм усетил да се включи. Еко засега ги забравям!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикацията за DPF-a не е светвала нито един път за ~10.000 км. градско и още толкова извън. 

 

 

... ми сработваше системата за почистване на всеки 100-200км. ...

 

Това са две различни неща :)

 

А иначе, тя "системата за почистване" винаги се пуска, каквото и гориво да сипваш. Може да е по - рядко, но няма как да караш шест месеца без  регенерация, просто не си я усетил.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, лампа не ми светвала, но от Еко ми се включва прекалено често!

При мен се усеща само по оборотите, стават 1000 на празен ход и духа топло от аспуха.

Намирам разлика в горивата, с Авиодизела е по голяма мощността, но има нещо в дизела на Еко, което според мен води до чести самопочиствания при мен.

Ромпетрол в събота и неделя цената пада с 7ст. Бях привърженик на скъпите нафти, но си промених мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Темата за качествата на горивата никога не ме е вълнувала. Сигурно защото винаги или почти винаги съм зареждал на OMV. Но!

Днес заредих т.нар Супер дизел на 154 км в Лук Ойл в посока Бургас. Кой дявол ме накара! След това колата веднага запуши, загуби мощност.

Обадих се на телефона за коментари и съответно ме свързаха с някакъв представител. Той ми обясни, че могат да вземат проби само в мое присъствие и само в работен ден. Нали се сещате колко пъти тази нафта ще се подмени за 2-3 почивни дни. Освен това да хукна отново от Бургас към Пловдив ми е наистина невъзможно. 

Опитах се да намеря някъде лаборатория, където да дам дизел от резервоара за изследване, да се види защо така пуши и защо не тегли, както обикновено. И изненада - няма достъпна такава услуга. Предполагам, че не е случайно. Че то какво ще стане, ако всеки започне сам да си изследва горивото?! Та те и сега само съобщават, че правят проверки и откриват нередности, но кои са бензиностанциите, които предлагат некачествено гориво не казват. Явно е голям проблем да ги посочат, за да не накърнят нечии икономически интереси. А на интересите на водачите и техните МПС - та - майната им. Както се казва - имат право да се жалват на арменския поп и имат свобода на словото. 

Моля ако някой знае къде може да се даде гориво за изследване - да каже.

Иначе, дали ще зареждам в Лук Ойл мисля че на всекиго е ясно. Така или иначе, чувствам се 100% измамен. 

Освен това колата - Рено Сценик пуши ужасно и замърсява въздуха, а преди това не можеше да се разбере, че двигателят работи. Притеснявам се и за по-сериозни проблеми по двигателя, защото, ако някоя от колите ни се потроши поради некачествено горимо - децата ни ще останат гладни, голи и боси. Не, това е просто нетърпимо и крайно несправедливо! 

Моля за извинение, че нямам шкода, но темата за горивата е еднакво важна за всички ни. 

Редактирано от bhbp.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава услуга има, ама дали ще ти хареса цената е друг въпрос.

Имам достъп до изследванията на горива, няма никакви проблеми с тях. Ся по отделни обекти могат да правят магарии, тука няма спор. Аз па за 30 години зареждане къде ми падне нито веднъж не съм имам проблем с гориво. Верно, дизел не съм зареждал, но бензин и газ - да.

Е те тука има показателите , на които трябва да отговаря горивото.

https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjZ3efJhfLhAhUSKVAKHfO_B8UQFjAAegQIABAC&url=https%3A%2F%2Fwww.moew.government.bg%2Fwp-content%2Fuploads%2Ffilebase%2FAir%2FNaredbi_Techni_Goriva%2FNaredba_Kachestvo_Techni_Goriva_1-2015.rtf&usg=AOvVaw2AoPuCngcbA65QK5TQ1bwn

И партида, която не отговаря на изискванията не се пуска в продажба.

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да ти изследват горивото, с чудното българско законодателство, не можеш да докажеш, че точно тяхното гориво е скапано. При такава ситуация допълвам с премиум гориво на друга верига и държа резервора винаги пълен догоре.

Друго, при зареждане на бензиностанция, горивото току що заредено, трябва да преседи и да се утаи известно време преди да почнат да смучат от резервоара. Не винаги го спазват това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.