Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой двигател 2.0 tdi или 1.6 tdi


Valetvitor

Recommended Posts

Здравейте, 

В момента карам Шкода супърб 1.8 tsi 160 к.с. (2009). Искам да я сменя и гледам новия FACE lift на Окавията.

Чудя се обаче кой двигател, или по-скоро дали по-малкия ще ми върши работа?

Аз не съм любител на фисоките скорости, рискови изпреварвания и т.н., но все пак не искам да е като охльов :)

Дали според вас ще е проблем малкото коне?

Благодаря за мненията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 161
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    29

  • Bondo

    15

  • Izolini

    12

  • Pijomir

    12

Най-много писали в темата

Аз когато избирах, ходих на тест драйв и първо пробвах 1.6 след това 2.0, докато включа трета скорост и 1.6 ми се изпари като първоначална идея. Ако разликата в цените не ти е проблем е ясно, че 2-ката е за предпочитане. Ако не се лъжа на 2-ката също задният мост е многораменен, докато при 1.6 е цял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз вдигам за 2-ката ;) По-големият мотор би следвало да е и с по-голям ресурс, а щом не си рейсър-брааат, не би трябвало и голяма разлика в разхода да има :) А щом е и за ОКтавия - не се чуди - 7000 са си 7000, но впоследствие ще ти се върнат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чудя се заради 7000лв отгоре :/ Явно ще се мисли още. Благодаря.

 

За кой модели е тази разлика?

За аналогично оборудване и ск. кутии разликата е към 3000 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отиде на теста и да покара, за да прецени сам.

Жена като си избираш, не питаш в БГ мама...

От телефона пиша, не виждам дали колегата е от София, но ето темата... http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/53733-заповядайте-на-тестдрайв-на-škoda-kodiaq-и-škoda-octavia-facelift/#entry406727

 

В смисъл, че субективно е усещането.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, колега, от мен един съвет... Жена и кола - само на оперативен лизинг или служебна!!! Няма данъци!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи си пак 1.8 TSI да ти е мир на главата. Ако не караш много или ако караш основно градско. А че 1.8 ще лети повече от двата дизела - ще :) Аз съжалявам, че не го изчаках.

 

Иначе от двата дизела - безспорно 2ката. Аз съм с такъв, доста е пъргава, еластична. Разходът - с лек крак ще е аналогичен.

Отделно, че конструктивно 2ката е по-здравия по теми в нета. Но пък с чужди пари акъл не искам да давам, само казвам впечатление от двигателя.

 

Относно многораменното - преди фейслифта 2.0 дизел е с греда отзад, както и 1.6. Само над 150кс (но не включително са с многораменно) И тези които са 4х4 (примерно 1.6 дизел 4х4 е с многораменно, при 4х2 греда)

 

Ако можем да помогнем с инфо/впечатления пиши ...

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа на фейслифта ще са само с многораменно окачване отзад. А от около средата на годината спират 1.4 и 1.8 тси и ще се вграждат 1.0 1.5 и 2.0 тси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е любител на високите скорости и 1.6 е достатъчен. 110 коня, не са малко все пак.

 

 

Новият двигател 1,6TDI-CR 115к.с. е доста приятен за каране.Съгласен съм, че не е бегачка, но се държи адекватно.

 

+1

Щом шофьора не е ръчкач, повече не му трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Valetvitor, привет!

Определено си за по-големия мотор. Карал ли 160к.с автомобил. Трудно ще свикнеш.

Както споменаха по горе... най-добре да ги пробваш и двата двигателя.

Карам Фабия 1.6тди 90к.с. горе долу бива съотношението маса/мощност. Дори 105 или 115к.с на Октавия... не мисля че ще ти е конфортно.

Ако имаш възможност вземай големия двигател!

Пък и големия мотор "мърка" и "реве" на слух отлично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз очаквах 1,6, 115 к.с. да е по-пъргав. Сега съм с 1,9 ПД, 101 к.с. и в града съм доволен.

Може би в по-високите обороти ще е по-добре, но в ниските обороти ми беше малко бавен.

За съжаление трасето на драйв-теста не предразполагаше към високи скорости, а в моя случай карахме в колона ......

Повече от 4 ск не качих, но имах усещането, че във високите скорости, колата ще се държи по-добре.

Предполагам, че казаното от мен ще важи за големия мотор 2.0 с още по-голяма сила.

Може би другият въпрос, който трябва да се изясни е къде ще се кара колата - предимно градско или извънградско ....? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом въобще задава тоя въпрос, значи после със сигурност ще има моменти в които ще съжалява, ако вземе по-малкия.

 

Просто е. Малкия има само икономически предимства. Т.е. ако можвш да си го позволиш взимаш по-големия. Ако не можеш да си го позволиш, взимаш по-малкия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ги и двата двигателя. На Румстъра ми е 1.6 тди, който като оригинален беше 90кс. Мнгого муден. Ъпгрейднахме го до 120 и сегае по-добре, но не може да се сравнява с 2.0 тди-то на Октавията ми. На който и да е режим на работа. Дори и на празен ход 2.0 дава с 0,1 - 0,2 л/час по-малък разход от 1.6.  

С две ръце съм за по-големия мотор. Аз не съжалявам и за момент, че поръчах него. Не съм състезател, но на пътя има доста и ми се е случвало 2.0 да ме изтегля от ситуации, в които 1.6 (Румстъра) нямаше да ме измъкне...

Да, по-скъпа е колата, по-голям е данъка, да - събира малко повече масло, може и за в бъдеще да му е малко по-скъпа поддръжката, но си возя децата и семейството и за мен е много важно да имам резерв и да го използвам ако се наложи. Считам го за елемент от системите за безопасност.

По-добре да го има и да не го ползвам, отколкото (не дай си Боже) после да съжалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ги и двата двигателя. На Румстъра ми е 1.6 тди, който като оригинален беше 90кс. Мнгого муден. Ъпгрейднахме го до 120 и сегае по-добре, но не може да се сравнява с 2.0 тди-то на Октавията ми. На който и да е режим на работа. Дори и на празен ход 2.0 дава с 0,1 - 0,2 л/час по-малък разход от 1.6.

С две ръце съм за по-големия мотор. Аз не съжалявам и за момент, че поръчах него. Не съм състезател, но на пътя има доста и ми се е случвало 2.0 да ме изтегля от ситуации, в които 1.6 (Румстъра) нямаше да ме измъкне...

Да, по-скъпа е колата, по-голям е данъка, да - събира малко повече масло, може и за в бъдеще да му е малко по-скъпа поддръжката, но си возя децата и семейството и за мен е много важно да имам резерв и да го използвам ако се наложи. Считам го за елемент от системите за безопасност.

По-добре да го има и да не го ползвам, отколкото (не дай си Боже) после да съжалявам.

+1 за това мнение, по същата причина и аз карам 2ката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.