Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой двигател 2.0 tdi или 1.6 tdi


Valetvitor

Recommended Posts

Дано да е верно! Мой близък приятел със същия д-л Пасат 2.0ПД 140к.с автомат под 6.5-7.0л/100 не е паднал. Освен ремапа да помага!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 161
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    29

  • Bondo

    15

  • Izolini

    12

  • Pijomir

    12

Най-много писали в темата

Както казах, постижима са. Смея да твърдя, че крака ми е тежък и лонг терма ми е точно 5. Имам снимки в темата за разход и всеки може да ги види какво е постижимо, при условие, че се кара, с цел да се постигне разхода. Забравих да добавя 2.0D 150 кс

Редактирано от yanko78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да е верно! Мой близък приятел със същия д-л Пасат 2.0ПД 140к.с автомат под 6.5-7.0л/100 не е паднал. Освен ремапа да помага!

Пасатите са 8 клапанови, всичките, моята е 16, с ръчни скорости, до колкото знам автомата харчи повече. По-тежък е с 200кг той, почти колкото е разликата от фабия до октавия. След ремапа разхода ми падна малко, да, но с не по-вече от 10-15%. Моята е със 16ки и това има значение. С о2ката със скорост до 110-120кмч съм на средно 4,5л на 100км. С до 90кмч падам и надолу, макса ми е 4.2л/100кмч. Среден, с моето неспокойно каране е под 6/100, запоследните 20х км оттях 3-4х са градско. С фабията под 4.8л на 100км не съм падал, колкото и да съм я галил, ако карам юнашката вдига и до 7 на 100. О2ката със 7 на 100 разход се кара с 200кмч по магистрала, това и е макса.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мнения за 2.0TDI!

 

Само един колега ли кара 1.4TSI? Други, които да споделят мнение? Особено такива, които могат да направят сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с какво да го сравним 1.4 tsi с bmw 330d там където тръгва да върви 150км/ч нагоре за 330d 1.4tsi ще го изпревари само по-разход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих замерване преди време с пасат b8 2.0tdi 150..

Минавах си го сериозно,особено когато вкарам 3-та си изоставаше с 3 коли разстояние.

Все пак е по-тежък от октавията и бяха 3 говеда вътре,срещу само мен в моята кола.

Ако има притежател на О3 тди и иска да замерим динамиката на колите съм съгласен да се пуснем за да може хората които са пред дилема за закупуване на нов автомобил,да видят как се държат двете коли..

Това с бмв-то 330d нещо не го разбрах..

Няма база на сравнение между коли с около 90 коня разлика.

Глупаво сравнение.

Бмв-то е по-добро във всяко едно отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с какво да го сравним 1.4 tsi с bmw 330d там където тръгва да върви 150км/ч нагоре за 330d 1.4tsi ще го изпревари само по-разход

 

БМВ-то върви добре, но е стара кола. Оглеждам се за нова Октавия с някой от посочените 3 двигателя :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ то ми го дайте на мене. Въпреки, че за такова умряло като динамика превозно средство, не си струва да давам газ изобщо. Няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ то ми го дайте на мене. Въпреки, че за такова умряло като динамика превозно средство, не си струва да давам газ изобщо. Няма смисъл.

Малко прекален коментар... БМВ, което би трябвало да отговаря на твоята РСка е М-пауър, примерно Ф30. Съмнявам се и в сток вариант да е по-бърза тунингованата ти РСка от актуалния модел М3. Но дори и да е, 3.0 битурбо мотора може да падне доста под 4.3сек за 0-100кмч, ако се захване като проект. 

 

 

Skoda Octavia RS 2017 0-100kmh 6.7sec

 

BMW f30 3.0D 2015 0-100kmh 5.6sec

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:come_to_me:

0-200 км./ч. - 13 секунди
100-200 - 8 секунди

А това е старо.Сега е още по бърза.

И след 200 мн.върви :) 280 много бързо ги прави. След това скоростомера спира да отчита. Тя продължава да ускорява, но няма къде да се пробва повече и е безумно.
Темата е друга, изместихте я със сравнения глупави.
Първо не сравнявате двигатели с еднаква кубатура. Нерде, нерде 1,4 срещу 3000кубика пък макар и дизел.
Когато кара човек по слаба кола, знае и възможностите и по рядко предприема рисковани изпреварвания и по рядко ще изпадне в рискована ситуация на пътя. Тея самонадеяните с мощните коли, най много се претрепват. Аз като пътувам с другата ми кола, си я знам колко върви и си изчаквам и изпреварвам на сигурно. Пътувам по безопасно и спокойно именно с по-слабия ми автомобил.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Performance Figures

    
Test	Stock Claimed	Revo Stage 1	Revo Stage 3
0 - 60 mph 	6.8s 	6.01s 	5.46s (5.24s Best)
0 - 100 mph 	14.98s 	11.72s 	10.3s (9.94s Best)
30 - 70 mph 	- 	4.23s 	3.62s (3.5s Best)
100 - 200 kph 	- 	11.83s 	9.33s (8.98s Best)
30 - 130 mph 	- 	17.47s 	13.95s (13.32s Best)

* Skoda Octavia vRS Tested by Revo with Shell V Power Pump Fuel and Road tyres. Times quoted are average times set over 5 runs. 

5+9=14 и това е умряло комби автомат

 

ти нали метъл се водиш,кви са тез цигании...

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам пряко сравнение тракащия бомба дюза BKD мотор ръчка в октавия 2 и 2.0 дизел в октавия 3 150 к.с DSG мога само да кажа едно, BKD-то ми се струва по пъргаво и по експлозивно естествено доколкото може да се говори за експлозивност при 140 коня дизел :D, при Октавия 3 с големия дизел и DSG там нещата се бъркат от автомата, който при по бързи изпреварвания вместо да помага той забива колата ! Естествено карал като мен ръчката до сега на старото BKD натиснеш от 120 на 6-та скорост газта и се стрелка бързо автомобила,  при DSG автомат кутия и тоя дизелов мотор  връща  една или две предавки надолу и вместо да ускори, тя забива муцуна защото отива във високите обороти, където няма сила дизеловия мотор, а само тъпче, трябва леко да отпусна крака да качи предавка и да тръгне..........

За мен DSG автомата е направен за бензинов мотор, не за дизелов, такова впечатление остава в мен лично....

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, дсг то малко прекалява с оборотите, но няма да натискаш кик дауна и е ок. Помпа дюзата е малко по рязка и лъже, че е по бърза. Реално са еднакви като динамика пд и кр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте.

 

Първи пост ми е и разбира се - свързан е с Октавия...  :)

 

Отскоро станах баща и Черато-то, което притежавам от 2006 година насам, вече ми омаля. Налага ми се да си взема малко по-голяма кола. Честно казано, изборът ми е логичен и не би трябвало да очудва никой, тъй като Октавия комби е чудесна комбинация м/у цена, качество и обем.

 

Ще ползвам тази тема, тъй като гледам, че се коментират не само дизеловите двигатели.

 

Спрял съм се на 1.4TSI или 1.5TSI (едно от двете - новият 1,5 още не е имало време да се докаже), както и 1,6TDI и 2.0TDI. Основните ми дилеми са 2:

 

1.Бензин или дизел - признавам си, че съм лаик. Не разбирам особено от коли. Като че ли предпочитам дизел, но реално карам предимно градско. В общи линии мнението ми се е формирало на база това, че сегашният ми автомобил е с дизелов двигател и съм доволен - не съм имал сериозни проблеми никога. Но ме притеснява, че с качеството на дизела в БГ и по-новите стандарти (до колкото знам от евро 4 нагоре) имало доста проблеми.

2.1,6TDI или 2.0TDI - точно по темата. Тук се намесва и скоростната кутия. Бих могъл да си взема 1,6 автоматик или 2,0 с ръчна скоростна кутия. Кое според вас е за предпочитане? Да, карам предимно в града, но пък смятам покрай детето да започна все по-често да обикалям страната.

 

Ще се радвам и ще бъда благодарен на съветите Ви. Дано да успея да изчистя концепцията ми за най-добър избор семеен автомобил... :)

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 1.5тси ще е най-добре. Последната 1.4тси е ОК(150кс) този 1.5 ще е още по-добър. Разхода отнесен за динамиката е прекрасен и доста по-безпроблемен с оглед качеството на горивата. Не бих гледал 1.6дизел. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем онзи ден,докато си чаках ключовете за колата в Еуратек дочух разговор между дилър и клиент.Дилърчето каза,че разликата между 1.4 и 1.5 тси е в още по-ниските вредни емисии съответстващи на евро 6 и малка разлика в разхода на гориво.

Като динамика и конструкция били еднакви,само дизайна на мотора бил различен.

Все пак бих избрал 1.5тси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко по-подробно да ми обясниш защо си толкова категоричен относно 1.6 TDI? Честно казано аз най-много клоня към този двигател. Чисто технически ли има проблеми с него или лично предпочитание? Моята киа реално е 102 коня и пронципно ми е достатъчна като мощност.

 

Между другото тези двигатели с верига или ремък са(както писах - наистина съм лаик :) ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом можеш да си вземеш 1,6 TDI c DSG значи можеш да си позволиш 1,5 TSI в същата конфигурация. Срещу малко по-висок разход получаваш много по-пъргав автомобил. Освен това е изключително безшумен и загрява за отрицателно време, докато дизела има да го чакаш...

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си състезател,взимай 1.6 tdi

Колегата JORDITO e с такъв.

Вече е на над 50000 км. Доволен е от динамиката,а разхода е направо смешен.

До сега не е имал абсолютно никакви проблеми.

Много се разлигавихме с тези коли.

Хората карат бангии по 75 коня и се справят,какво остава за 110 коня. Все пак не е суперб.

Прекрасен икономичен автомобил е.

1.4 тси харчи малко,като не го настъпваш.

Закачиш ли се с някой рацер на светофара директно удря 10 градско без да се замисли.

Особено с климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом можеш да си вземеш 1,6 TDI c DSG значи можеш да си позволиш 1,5 TSI в същата конфигурация. Срещу малко по-висок разход получаваш много по-пъргав автомобил. Освен това е изключително безшумен и загрява за отрицателно време, докато дизела има да го чакаш...

Абсолютно прав си - откъм пари автоматик ми идва много вече с 2,0 TDI (макар че тези 3к отгоре също ги обмислям дали да ги давам или да взема по-висока модификация  -  например  вижън). Просто не съм "състезател" и се чудя имам ли нужда от повече мощност. 115 коня  биха ми били достатъчно, разходът би бил по-нисък, данъкът също ще е с 100 лева надолу (не че тия 100 лева ще ме бутнат на годишна база и все пак...). Поради тази причина казах, че клоня към 1,6 TDI.  Инак 1.5 TSI ми е интересен, но е твърде нов и не  се е "доказал"... не  намирам и особено много отзвуци в нета.

 

Виждам, че ти също си  с 1,6TDI. Как го намираш?

Редактирано от Pijomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си състезател,взимай 1.6 tdi

 

Хората карат бангии по 75 коня и се справят,какво остава за 110 коня.

Именно.

Редактирано от Pijomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.