Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой двигател 2.0 tdi или 1.6 tdi


Valetvitor

Recommended Posts

Как пък един не се намери да даде адекватни снимки на разхода на този вълшебен 2.0 тди.

Ето нагледно как се прави:

Маршрута е София - Димитровград, вкл. влизането и излизането от градовете с подчертавам икономично каране. В обратната посока разхода е с около 0.5 литра по-висок. Също така моя борд показва по-висок от реалния с около 10%, но това е друга тема. Също така както се вижда, аз вече съм спрял и тогава снимам, а не снимка на табелата, сакън да не падне средната скорост и да не се вдигне разхода от градското :D

 

83f3536680f40fde71a47d6ce4db78e2.jpg

 

 

 

 

2ad272323dcb18ba93b2305eaca4e4cf.jpg

 

234500e4c41a89b8647bfb3dc28273ec.jpg

 

6845fbb9f13dfed76fb37d86c765d4f1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 161
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    29

  • Bondo

    15

  • Izolini

    12

  • Pijomir

    12

Най-много писали в темата

това не мога да го разчета :

 

"Или разхода ти е по-голям, или просто не караш с такава скорост. Много хора от София до Бургас вдигат 120 два пъти - веднъж на спускането при Ихтиман, и веднъж при спускането на Траянови врата, и после аз карам със 120, а реално през целия останал път кретат със 90-100. Най-вероятно и при теб е нещо такова.

 

явно разхода ми е по-голям от очакваното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти имаш някакъв комплекс, разбрахме, че трябва да си оправдаеш избора на слабия мотор :D, но го прави пред себе си, не пред хора с опит. Истината е, че ако си натоварен, ако малко ти се налага да изпревариш, то той е доста посредствен и недостатъчен. За пенсионер да си я кара до вилата на 30км или за жена с деца е чудесен и безопасен избор. Но, ако искаш да си нормален на пътя, да можеш да си я настъпиш и изкефиш, да не те натискат отзад и корсите от 90те(тия които още са в движение) си трябва мощ в резерв. 2.0 е също токова икономичен, когато се кара лекинко. Амбицира колегите с о3 2.0 и ще видиш скоро техните стоиности. Ще поровя за клипчета от преди години, когато ме вълнуваше повече колко е изхарчила по един и същи маршрут със същата средна скорост и време. Имах под 4ри дори разход за 100тина км(нямам нерви да карам като баба повече време). Следващата кола ти пожелавам да не е малката и да се покефиш поне в началото, защото мощност винаги недостига и все се търси повече.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така моя борд показва по-висок от реалния с около 10%, 

 

За 10 г. по ВАГ форумите не съм виждал таквоз чудо.  :sorry: Освен това, колегите с двулитрови дизели, които пишат в темата, са с 16клапанови мотори, които, за разлика от 8клапановите, харчат малко по-малко и вървят малко повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз под 6/100 извън градско едва падам и то с известната със своята икономия 1.9 тди 90 к.с. роторна помпа. Такива стойности като вашите, само по - борд ги стигах, след неговата корекция вече и по - борд не мога.... :D

 

П.С. А, на магистрала си гори... отива над 6/100

Предполагам, че не караш икономично просто, ами си натискаш :)

Моята е 110 коня с роторна помпа и може да е икономична ако се кара икономично, както и да лапа ако се натиска. Не веднъж съм я засичал, като разбира се има грешка в борда към 10%. При мен, извънградско над 5 не качва, а на магистралата си е според натискането, но обичайно, със средна скорост 100-105 км/ч. не превишава 5.5/100

Ето нагледно, когато се стремя да изкарам максимума икономия с готина музика и добра компания:

 

post-5-0-94043400-1499450187_thumb.jpg

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кавала-София преди 3седмици, време под 4ч, сам с багаж в колата. Нормално към по-бързичко каране, с умерени изпреварвания, без климатик. Колата е с ремап и с нормална нафта и добавка. Същия маршрут с 1,6д фабия ми харчи с това темпо, което за нея е към максималното с около 0.5л повече.

 

Пс. Вижда се и колко км съм изминал и къде е стрелката от пълен резервоар, без обезвъздушаване.

 

Относно сервизите... След като в семейството имаме и 2те, с една разлика че о2ката е на 10год и единственото, което съм правил са карета и комплект съединител с маховик, а на фабията сменяха дюзи, маховик, после съединител, след това протече водната помпа и тампоните на скоростите за сегашния й пробег от 50х км и 4год, мисля че е повече от калпава кола.

Иво, спри с този двигател 90 КС на Фабия. Няма нищо общо с двигателя 1,6 на Октавия 3. Има общо с моя, разликата е в турбината със сигурност, не знам распръсквачите дали не са и те различни. В сряда колата чукна 71 000 км. Считам, че карам като идЕот, много неикономично и нещадящо двигателя, но до сега съм сменял само масло.

В същност един път ми даде грешка на ECU-то, но се оказа пак от скоростната кутия.

Ти имаш някакъв комплекс, разбрахме, че трябва да си оправдаеш избора на слабия мотор :D, но го прави пред себе си, не пред хора с опит. Истината е, че ако си натоварен, ако малко ти се налага да изпревариш, то той е доста посредствен и недостатъчен. За пенсионер да си я кара до вилата на 30км или за жена с деца е чудесен и безопасен избор. Но, ако искаш да си нормален на пътя, да можеш да си я настъпиш и изкефиш, да не те натискат отзад и корсите от 90те(тия които още са в движение) си трябва мощ в резерв. 2.0 е също токова икономичен, когато се кара лекинко. Амбицира колегите с о3 2.0 и ще видиш скоро техните стоиности. Ще поровя за клипчета от преди години, когато ме вълнуваше повече колко е изхарчила по един и същи маршрут със същата средна скорост и време. Имах под 4ри дори разход за 100тина км(нямам нерви да карам като баба повече време). Следващата кола ти пожелавам да не е малката и да се покефиш поне в началото, защото мощност винаги недостига и все се търси повече.

Пак почваш да му изтърваш края и да се държиш тъпо. Никой не казва, че 1,6 върви колкото 2,0. Обаче да говориш за пенсионерски двигател и как корсите от 90те им дишам праха - явно пак си прекалил с нещо. Спри се малко! Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, спри с този двигател 90 КС на Фабия. Няма нищо общо с двигателя 1,6 на Октавия 3. Има общо с моя, разликата е в турбината със сигурност, не знам распръсквачите дали не са и те различни. В сряда колата чукна 71 000 км. Считам, че карам като идЕот, много неикономично и нещадящо двигателя, но до сега съм сменял само масло.

В същност един път ми даде грешка на ECU-то, но се оказа пак от скоростната кутия.

Ице, покажи технически данни, а без да съм се итересувал, съм чувал че 90 и 105кс на ф2 и о2фл са 1 към 1. 75кс е с друго турбо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай Пепино, не са еднакви.

Ще го питам, а теб питам 20% в теглото и 20% в мощноста до колко изравняват твърдението ми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От техническа гледна точка - никак. Преди малко говореше, че си чувал че технически са еднакви. Ако имаш предвид, че вървят еднакво - нямам представа, не може просто да сравняваш тегло и коне. Имаш въртящ момент, предавателни числа на скоростните кутии и т.н.

 

Направихме темата на нищо. Колегата се спря на по-добрият от двата мотора - 1,5 TSI и се отказа от 1,6 TDI.

Колега Pijomir, пожелавам ти покрай пловдивския панаир да изскочи някоя добра оферта за да може да я вземеш с повече екстри в рамките на бюджета, който си определил. Не бях разбрал, че искаш комби, за това твърдях че е 38к лева.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

Честно казано, нямам търпение да подкарам желаната покупка, но трябва да приключа с още няколко неща, за да мога спокойно да си я закупя. Ако я поръчам след месец, след около 4, предполагам, ще си получа пред коледен подарък... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както по-рано казах, 1.5тси е правилния избор от гледна точка на пари и вървеж за умерен средно градско-извънградско пробег. Дано хване промоция с повечко екстри колегата!

 

Относно неясните за мен разлики в различните модификации на 1.6кр, не вярвам да има разлика повече от НЕТО-БРУТО в опавка шоколад, спрямо о2фл 1.6д 105 и ф2 1.6д 90!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 г. по ВАГ форумите не съм виждал таквоз чудо.  :sorry: Освен това, колегите с двулитрови дизели, които пишат в темата, са с 16клапанови мотори, които, за разлика от 8клапановите, харчат малко по-малко и вървят малко повече.

Веднага съм готов да се обзаложа с когото и да било от форума. Пълня до капачката, тръгваме рано сутринта Сф - Бургас - Сф на обяд сме се прибрали и пак пълня до капачката. Загубилия плаща горивото в двоен размер на спечелилия.

 

Ти имаш някакъв комплекс, разбрахме, че трябва да си оправдаеш избора на слабия мотор :D, но го прави пред себе си, не пред хора с опит. Истината е, че ако си натоварен, ако малко ти се налага да изпревариш, то той е доста посредствен и недостатъчен. За пенсионер да си я кара до вилата на 30км или за жена с деца е чудесен и безопасен избор. Но, ако искаш да си нормален на пътя, да можеш да си я настъпиш и изкефиш, да не те натискат отзад и корсите от 90те(тия които още са в движение) си трябва мощ в резерв. 2.0 е също токова икономичен, когато се кара лекинко. Амбицира колегите с о3 2.0 и ще видиш скоро техните стоиности. Ще поровя за клипчета от преди години, когато ме вълнуваше повече колко е изхарчила по един и същи маршрут със същата средна скорост и време. Имах под 4ри дори разход за 100тина км(нямам нерви да карам като баба повече време). Следващата кола ти пожелавам да не е малката и да се покефиш поне в началото, защото мощност винаги недостига и все се търси повече.

Пич, стига се излага вече. Аз не се опитвам да изкарам моето най-доброто. За разлика от теб аз съм обективен, а не пристрастен. Просто поста ти е смешен и чисто хейтърски, нямащ нищо общо с действителността.

Казвам го в прав текст, ако може да си позволиш 2.0 тди, това е по-добрият избор. Но не защото харчи по-малко от 1.6, или защото бил уж много здрав. А просто защото колкото повече, толкова повече. Това е положението.

 

Предполагам, че не караш икономично просто, ами си натискаш :)

Моята е 110 коня с роторна помпа и може да е икономична ако се кара икономично, както и да лапа ако се натиска. Не веднъж съм я засичал, като разбира се има грешка в борда към 10%. При мен, извънградско над 5 не качва, а на магистралата си е според натискането, но обичайно, със средна скорост 100-105 км/ч. не превишава 5.5/100

Ето нагледно, когато се стремя да изкарам максимума икономия с готина музика и добра компания:

 

attachicon.gifIMG_7931.JPG

Това предполагам е на връщане от Боровец :D

 

 

Ще го питам, а теб питам 20% в теглото и 20% в мощноста до колко изравняват твърдението ми?

Това е такава бакалска сметка, че няма как да е по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не можеш да си позволиш 1.6д като има 1.5бензин ;) то направо си е наказание. Карай си със здраве безопасната октавия и като пробваш "голямата" драсни 2реда пак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че не караш икономично просто, ами си натискаш :)

Моята е 110 коня с роторна помпа и може да е икономична ако се кара икономично, както и да лапа ако се натиска. Не веднъж съм я засичал, като разбира се има грешка в борда към 10%. При мен, извънградско над 5 не качва, а на магистралата си е според натискането, но обичайно, със средна скорост 100-105 км/ч. не превишава 5.5/100

Ето нагледно, когато се стремя да изкарам максимума икономия с готина музика и добра компания:

 

attachicon.gif

 

По принцип не гледам много разхода, но последното ми засичане е Русе - Варна - Балчик преди 2 дни. По - борд съм я нагласил да показва точно. С трима човека и багаж на междуградски път до 110, повече не. На магистралата 130 и ми показа 5.8. На връщане бях самичък (винаги я сцепвам като съм сам) на магистралата на надолнище на моменти съм стигал 190 :D на междуградския се захапахме с един Румстър и до Русе не се пуснахме и накрая разход 6.4. :)

 

П.С. 90-ката малко повече трябва да я натискам за да поддържам темпото, явно от там идва разликата.

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не гледам много разхода, но последното ми засичане е Русе - Варна - Балчик преди 2 дни. По - борд съм я нагласил да показва точно. С трима човека и багаж на междуградски път до 110, повече не. На магистралата 130 и ми показа 5.8. На връщане бях самичък (винаги я сцепвам като съм сам) на магистралата на надолнище на моменти съм стигал 190 :D на междуградския се захапахме с един Румстър и до Русе не се пуснахме и накрая разход 6.4. :)

 

П.С. 90-ката малко повече трябва да я натискам за да поддържам темпото, явно от там идва разликата.

Е, идеална е! С т'ва каране 110 междуградско и 130 магистрала, средната скорост ще да е била около 100-105. Разхода от 5.8/100 е съвсем нормален. Както и 6.4/100 след като си я натискал до 190. Няма как да я натискаш и да не харчи :) Октавия 1 с тези дизели е жесток и в същото време, железен автомобил! Само да те радва и нафта да наливаш!

2.0 върви и харчи! Ако се кара без да се настъпва много, а с нормално темпо, разхода е под 6/100. Но всичко е относително и има доста неща, които влияят на разхода на гориво. Едно е да караш на междуградско със средна скорост 105 км/ч., а съвсем друго е да се возиш на магистралата със същата скорост. Двата типа път нямат нищо общо. За постигането на средната скорост на едното място е нужно просто да "крузваш" без да нарушаваш почти ритъма, докато в другия случай постоянно има намаляване, ускоения, смяна на предавки...

Моята кола при нормално (според мен) каране по маршрут София-Варна е под 6/100

post-5-0-91996700-1499470907_thumb.jpg

 

Мога да кажа, че съм изненадан от сравнително ниския разход, когато я понастъпвам! Мислех, че ще мина 9-9.5/100, но двигателя (2.0 CR) се оказа напълно достатъчен за комбито с малко багаж в конкретния случай :)

post-5-0-02026200-1499471395_thumb.jpg

 

До колегата bonethugs - не е от Боровец, макар да покрива част от маршрута. Сапарева баня-Самоков-Младост1-Разсадника. От Мальовица до Разсадника в София ми е давала 3.2/100 зимно време, но там е доста спускане. Т'ва е Октавия 1. Колкото до 2.0 комън рейл, разхода с 90 км/ч. стемпомат на равен терен (северната дъга на София) го "лепна" на 3.1/100 нез излишен товар - само с шофьор. Колко е верен показателя не знам, но си записвам в carspending.con зарежданията и за над 6К км, разхода е 6.8 и съвпада с показателите по борд компютър.

post-5-0-30929900-1499471799_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не можеш да си позволиш 1.6д като има 1.5бензин ;) то направо си е наказание. Карай си със здраве безопасната октавия и като пробваш "голямата" драсни 2реда пак!

 

Според мен можеш да спреш да пишеш, защото нямаш какво смислено да кажеш.

 

 

zloQQ, първото предположение в главата ми беше, че маршрута е от Паничище :D

Редактирано от bonethugs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 10 г. по ВАГ форумите не съм виждал таквоз чудо. :sorry:

...

Бат' Стефане, виж профила от подписа ми. Последните зареждания са ми по-ниски по колонка, докато преди това бяха с по-нисък разход по борд. Нямам ремап. Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен можеш да спреш да пишеш, защото нямаш какво смислено да кажеш.

 

 

zloQQ, първото предположение в главата ми беше, че маршрута е от Паничище :D

То така като ти стане едно тъпо, че си все в колона и почваш да злобееш и завиждаш. Почакай да изкарат колегите за 2.0кр 150кс разход и съвсем ще ти стане тъпо за безмисления ти избор на мотор. На мен ми е смешно мъж да е направил толкова неоправдан избор, явно не разбира от коли или жена му я е избирала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, ама 2,0 на Октавия 3 върви осезаемо по-малко от твоя 2,0. И имам предвид твоя без ремап.

Едит: от към разход не знам кое как е, но разхода е нещо страшно относително. Ако вземеш две напълно еднакви Октавии 3 2,0 150 КС и тръгнат с тях двама водачи на път, като вървят в пакет, втората кола ще даде по-висок разход.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, ама 2,0 на Октавия 3 върви осезаемо по-малко от твоя 2,0. И имам предвид твоя без ремап.

Едит: от към разход не знам кое как е, но разхода е нещо страшно относително. Ако вземеш две напълно еднакви Октавии 3 2,0 150 КС и тръгнат с тях двама водачи на път, като вървят в пакет, втората кола ще даде по-висок разход.

Карал съм 150ка, 184 4х4, возил съм се на 1.6 110кс. 150ката върви по-малко от БКД с ремап, но 184ката е по-бърза. А на приятел служебната 1.6 ... Както той казва, служебна и безплатна ми е, кусури няма, но определено и на мен ми направи впечатление слабата динамика и липсата на еластичност при изпреварване. При всяко задминаване се надяваш да не даде и малко газ, изпреварвания, че тогава може и да не успееш да се прибереш навреме, ако изобщо успееш да изпревариш. Ице, твоята е ДСГ 7ст и със сигурност на спортен режим винаги е в обороти и сменя доста бързо предавките, което е предпоставка за по-добра динамика от една страна, от друга заради броя на предавките и за по-нисък разход на гориво извънграда.

 

Пс. Говорих с Пепи, каза че не знае да има разлика в 90 и 105кс като механика.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат' Стефане, виж профила от подписа ми. Последните зареждания са ми по-ниски по колонка, докато преди това бяха с по-нисък разход по борд. Нямам ремап.

+- 1-2% да, ама  минус 10% - ХапсурТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.