Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - 2023


Recommended Posts

преди 1 минута, PRR написа:

Отбора пуска съобщение до двамата да намалят темпото и да пазят техниката.

Тук не съм сигурен, че стана точно така. На мен ми се стори, че зададоха по-нисък таргет на обиколка само на Перез. Съмнително беше, че Макс ще го догони дори и при такова намаляване на темпото, но все пак той се опъна - адмирации. В един момент, когато разликата с Алонсо стана над 22 секунди ми мина мисълта, че ще го вкарат още един път в бокса за да го избутат на второ място. За щастие не се случи.

 

преди 6 минути, PRR написа:

И, за да докаже, че е леке, умишлено рискува в последната обиколка за да спечели точката за най-бърза обиколка. Някой ще каже "големите шампиони са така" ... ама не са.

Това държание да ти напомня на някого?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Izolini написа:

...

Това държание да ти напомня на някого?

Ако визираш Михаел Шумахер , няма да се съглася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Тук не съм сигурен, че стана точно така. На мен ми се стори, че зададоха по-нисък таргет на обиколка само на Перез. Съмнително беше, че Макс ще го догони дори и при такова намаляване на темпото, но все пак той се опъна - адмирации. В един момент, когато разликата с Алонсо стана над 22 секунди ми мина мисълта, че ще го вкарат още един път в бокса за да го избутат на второ място. За щастие не се случи.

 

Това държание да ти напомня на някого?

Само на Перез го пуснаха в ефир, но Тенчев изрично сподели, че са помолили лекето да намали и той тактично си е замълчал ;)

 

Сена се изтреска с Прост, без да има нужда, а само за да си начеше егото. Ако визираш него - съгласен съм. Ако визираш Шумахер - не съм. Той беше брутален отборен играч и, в негово присъствие, отбора винаги е бил на първо място. До такава степен, че правиха безумни схеми за да спечелят титлата още в средата на сезона, които не се харесаха на много хора. Включително и на мен ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не гледам Диема, гледам SkySports. Там нямаше комуникация с Макс (изключвам реването му за ВибрациЙ и подобни). Нямаше и коментари в тази посока. Единственото, което се видя беше реакцията на Перес след финала "значи направи най-бърза обиколка в последната, а?" и му личеше, че не е на кеф от този факт.

Това го изрових в нета:

„Две обиколки преди финала ми казаха да спазвам определено темпо. Съобщиха ми, че имам най-бързата обиколка и да карам с определена скорост. Мислех, че същото е било комуникирано и с Макс. Това трябва да се разгледа, защото аз определено получих различна информация и накрая не натисках“, обясни Перес

Хорнер настоя, че и двамата били свободни да карат за най-бърз тур в самия край на надпреварата.

„И двамата пилоти знаеха, че до този момент най-бързата обиколка беше на Чеко. Той попита какво е времето и беше очевидно защо го прави. Знаеше, че Макс ще направи опит за най-бърз тур. Чеко се отказа след първите няколко завоя, тъй като вече беше на десета и половина назад. Видяхте го, че намали. Макс каза по радиото, че точката за най-бърз тур означава много за него. Нямаше причина да не позволяваме на когото и да е от тях да опита“, заяви Хорнер.

So, who's the bad guy?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, Izolini написа:

...

Хорнер настоя, че и двамата били свободни да карат за най-бърз тур в самия край на надпреварата.

„И двамата пилоти знаеха, че до този момент най-бързата обиколка беше на Чеко. Той попита какво е времето и беше очевидно защо го прави. Знаеше, че Макс ще направи опит за най-бърз тур. Чеко се отказа след първите няколко завоя, тъй като вече беше на десета и половина назад. Видяхте го, че намали. Макс каза по радиото, че точката за най-бърз тур означава много за него. Нямаше причина да не позволяваме на когото и да е от тях да опита“, заяви Хорнер.

So, who's the bad guy?

Не, Чеко попита отбора защо се напъват, когато няма нужда. Последва "карайте с еди-какво си темпо" и ... беше отсвирено. Това, че лекето попита състезателния си инженер за времената, не означава, че Перез го е разбрал. Пък и Перез направи правилното - пазеше техниката, не се напъваше за славата.

Но, всеки има право на (грешно) мнение :) За мен това беше излишен риск, за теб правилна стратегия. So be it :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

На мокро изглежда предимството на лимонадите не е толкова брутално и може да стане нещо интересно. Въпреки, че не очаквам да имаме завършено състезание на дъжд, ако все пак завали по време на състезанието, може и да има "изненади" :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, PRR написа:

На мокро изглежда предимството на лимонадите не е толкова брутално и може да стане нещо интересно. Въпреки, че не очаквам да имаме завършено състезание на дъжд, ако все пак завали по време на състезанието, може и да има "изненади" :) 

 

Ама не "изненади" от сорта на "каране зад слона, защото ръми", "червен флаг - дъжда се усили", "айде, пускаме пак да карате, ама ще се въртите и ще завършите зад слона" и подобни, надявам се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече го написах "не очаквам да имаме завършено състезание на дъжд"... Ако вали ще е пародия за кола на сигурността, а в малкото обиколки, ако има де, в които ще са "развързани" ще се въртят и размазват :( За съжаление, от много години, на дъжд каране няма, има пародия. Да, тия коли са супер бързи, но пък и не живеем 365 дни в годината на сухо ;) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ви се гледа състезание на дъжд , потърсете в ютуб .. има доста на Спа , в Япония , Бразилия , Монако .. състезанието в Монако беше по-скоро касапница (има-няма 4 завършили) , петия и шестия доколкото помня се удариха в последната обиколка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, PRR написа:

Вече го написах "не очаквам да имаме завършено състезание на дъжд"... Ако вали ще е пародия за кола на сигурността, а в малкото обиколки, ако има де, в които ще са "развързани" ще се въртят и размазват :( За съжаление, от много години, на дъжд каране няма, има пародия. Да, тия коли са супер бързи, но пък и не живеем 365 дни в годината на сухо ;) 

 

Добре де, колите от времето на Менсъл, Хил, Шумахер, ранните дни на Алонсо - не бяха ли бързи? Или просто бяха направени за пилоти, които могат да изпреварват и без DRS и НАИСТИНА могат да управляват, а не само да въртят бутони по волана (и понеже няма бутон WetAutopilot спираме).

Май почвам да звуча като @The Best Forman - едно време какви ... имаше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, Izolini написа:

@The Best Forman - едно време какви ... имаше...

Както е казал поета - магьосници , педера$и , а едно време какви педера$и имаше , магьосници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуснах началото, но пък края компенсира за това :D Пародия в брутална степен.

Иначе е ясно, че лекето ще си прави каквото си иска тая година и няма кола и пилот, които да му се опрат.

Крачката на Мерцедес е впечатляваща и само лошия късмет на Ръсел дава шанс на Алонсо.

Той пък, за пореден път, показа, че е един от най-способните в момента.

Сайнц и магарИ ... изкопаха дъното.

Като цяло доста трагично състезание. А сезона и той се очертава, като битка за 2-ро и местата нататък :(

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно проведено състезание от Хамилтън (нищо, че не мога да го понасям) и Верстапен (нищо, че @PRRне може да го понася). Алонсо не можа да направи повече, но успя да изстиска максимума от колата, просто двата болида пред него бяха в друга категория.

Единствения ми коментар относно пародията, наречена Race control, е следния:

По време на половината състезание имах проблеми с нета и стриймването. Бях решил, че ще си платя абонамент за Диема, за да гледам на спокойствие. Еми отказаха ме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, ако сте като мен и не искате да плащате Диема само заради формулата, горещо препоръчвам Ф1тв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Не чак толкова лош спринт. Тоя формат има известен смисъл. Ама по ред.

Браво на Перез, направи чудесно състезание. Но и колата им е брутална, особено на правите. Просто са от друга лига.

Браво и на Льоклер. С очевидно не толкова добра кола, постигна повече от възможното.

Лекето ... си е леке ;) Да, подпряха го, не не остави място. До тук добре. Но това, което "сподели" след състезанието на Ръсел беше ... като за леке. Доста противна личност.

Ръсел някак тихомълком се докопа до 4тото място, което показва и прогреса на мерцовете.

Сайнц и той така. Тихо, кротко и взе петото място.

Фернандо пак показа, че ако имаше кола в предишните си години, Хамилтън щеше да има доста разочарования и няколко титли по-малко.

А, като стана дума за Хамилтън ... кротко, кротко и 7ми.. Вече залязва, а и колата вече не е онази кола, която го направи недосегаем.

Нататък нещата някак стават скучни. Макларън правят някакви странни експерименти, Хаас са си опашкари, Алфа са се загубили, където са и Уилямс... 

Да видим утре. Очаквам лимонадите да са брутално по-силни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато са нервите/успивате в цирка Ф1 , Георги Дончев , който кара в Порше Карера Къп е спечелил кръг от шампионата ?

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Предимството на лимонадите е депресиращо :( А скоростта им с отворен DRS е просто убийствена. Няма кола, която да им се опъне тази година. Дано не съм лош пророк, но отиват към спечелване на всички състезания през сезона :( Това е ...

Та по ред

Лекето кара и с тая кола, само Перез може да му се опъне... Ама надали :(

Перез просто му омазаха стратегията. С тази кола трябваше да си тръгне с твърдите гуми, да си ги отнесе на правите и след това да има шанс в борбата с лекето. Ама, пусто да се вземе старта ... при кола от друго измерение.

Фернандо. Каквото и да кажа ще е малко. Вади от колата 110% и показва, какво е хъс и рутина. Уви, при тази доминация на лимонадите няма шанс да спечели.

Ръсел направи едно не лошо състезание и за пореден път отупа Хамилтън.

Сайнц и той добре се справи. Просто колата толкова си (не) може.

Хамилтън показа зъби и направи едно-две красиви изпреварвания, но като цяло май от догодина ще гледаме малкото Шуми на негово място. Поодъртя вече.

Льклер ... от лошо, към по-лошо. Тя, че колата не върви, но и той някак загуби хъс. Липсва желание, липсва борбеност. Някак просто караме. Като цяло Ферари деградират тоя сезон. При това със сериозни темпове.

Нататък колите просто са пълнеж. "Забележителното" беше как двата Хааса скъсаха нервите на не един пилот, но в крайна сметка за едната точка. 

 

Като цяло се приготвям за един изключително скучен сезон в който лекето може да стартира от 20та позиция (айде, без Монако) и да отвее всички, с изключение на Перез, който трябва да стартира с поне 15 места напред... Мъка ... Мнооого мъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.05.2023 г. at 0:17, PRR написа:

един изключително скучен сезон в който лекето може да стартира от 20та позиция

 

Не е като да не сме гледали същите "скучни" сезони (2014, 2015, 2016)...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, digitalundgrd написа:

 

Не е като да не сме гледали същите "скучни" сезони (2014, 2015, 2016)...

Отчасти да, отчасти не. Тези сезони мерцовете бяха много напред, но все пак имаше някаква надежда и за останалите тимове. Този сезон такава надежда няма. Превъзходството, особено с отворен DRS ги прави неуязвими...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, Имола отпадна :( Стискаме палци хората да са добре, че ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.