Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - 2023


Recommended Posts

Преди 11 часа, joro-120L написа:

Мерси Влади, но онова, което гледах е на широк екран и дава по-добра представа за ситуацията. Но, все пак е нещо.

 

Много помниш! И с детайли! Бравос!:) Аз не ги помня тези неща. Но след твоето мнение започват да ми се проясняват. Сена им разказа играта още на старта.

А, написаното от теб доказва колко велик пилот беше. Майстор! Със сухите гуми и незнайно колко износени - на мокра писта.

Те са няколко емблематични и култови състезания от този период , които се помнят .. сега броим състезанитя без сейфти кар , а ако случайно има нещо по-интересно , то се размива в плявата от скука.

Това беше (по спомен втория сезон) от възхода на Уилямс , в който ако не се лъжа спечелиха 15 от 16 старта , а Прост почти по средата на сезона беше сигурен шампион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, The Best Forman написа:

Това беше (по спомен втория сезон) от възхода на Уилямс , в който ако не се лъжа спечелиха 15 от 16 старта , а Прост почти по средата на сезона беше сигурен шампион.

И сега отиваме натам. Дори към 22 от 22(23), защото едното не се състоя... Така да се каже, интрига има :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е същото .. тогава Уилямс бяха натъпкали болида с нови технологии , имаха най-здравия двигател Рено (колко странно изглежда този израз) и пари за пилоти (изключвам Деймън Хил и Дейвид Култард).

Сега технолигиите са ограничени в някаква рамка от ФИА , пилотите се обучават на електронни игри , пистите са много и скучни , ако вали отменят старта или въртят зад кола за сигурност (сакън някой да не си обели коляното) и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... и лимонадите са открили дупката/дупките в рамките, които другите още не могат да намерят, и доминират категорично. Накратко - голяма разлика не виждам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 К'во беше - то е така , ма не е баш тъй ?

От 1990 до 2000 -та година (ако не бъркам) има 6 или 7 шампиона , след 2000 са трима или четирима , а при отборите Мерцедес и лимонадите и петте титли на Шумахер с Ферари .. за какво изобщо човек да си губи времето с този шампионат .. има къде , къде по-интересни спортове от Ф1 вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, говориш за времето на истинските пилоти - Сена, Прост, Хил, Менсъл, Шуми, Пикет, Патрезе и т.н., и коли като Бенетон Рено B193 ( с която Шуми нахлу в голямата игра) и МакЛарън MP4/8 (колата на Сена за сезон 1993). И когато правилата бяха сериозни, а не като за бебешко състезание с тегли-бутайчета - нещата започнаха да излизат от контрол още когато им махнаха сликовете, а сега вече е направо порно, ама хОя е за публиката. Затова и вече не гледам Ф1 - по-интересно ми е движението по магистралите ни.

П.П. От 1990 до 2000г. има точно 7 шампиони:
1990 - Сена
1991 - Сена
1992 - Менсъл
1993 - Прост
1994 - Шумахер
1995 - Шумахер
1996 - Хил
1997 - Вилньов
1998 - Хакинен
1999 - Хакинен
2000 - Шумахер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Logrus написа:

Бенетон Рено B193 ( с която Шуми нахлу в голямата игра) и МакЛарън MP4/8 (колата на Сена за сезон 1993).

 Иска ти се да е Рено.;) С Бенетон Форд В193 започна . И Бенетон Рено е в списъка, но по-късно - В195.

Колата на Сена е Макларън Хонда.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ще ми се де....ама не мИна ?
Вярно - Бенетон минават на двигатели Рено през 1995, до тогава са с Форд Косурт, а в началото (1886) даже и БМВ са имали "под капака".


П.П. Нооооооо и ти бъркаш - през 1993 МакЛарън са със съшият двигател на Форд Косуърт. Хонда е на предишните модели до MP4/7

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Logrus написа:

Ми ще ми се де....ама не мИна ?

Чавдаре, Рено съм ги признал за Ф1! Много вървяха Уилямс. И моторите им бяха здрави. Не си спомням да са давали дефект на пистата. Очевидно беше превъзходството. Виждаше се как дърпат на правите. Мечтата ми беше да видя Сена в екипа на Уилямс Рено. Стана, но за кратко.

Шумахер допринесе много за развитието на Бенетон Рено. Същото направи и с Ферари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, joro-120L написа:

Чавдаре, Рено съм ги признал за Ф1! Много вървяха Уилямс. Очевидно беше превъзходството. Виждаше се как дърпат на правите.

Шумахер допринесе много за развитието на Бенетон Рено. Същото направи и с Ферари.

Е, поне някъде и Рено да става за нещо ?
А относно Шуми....ако не се беше пребил сигурно още щях да гледам Формула-та, само заради него. За мен си остава един (ако не и най-) великите за всички времена.

По-горе добавих нещо - точно него година 1993 МакЛарън, точно модел MP4/8 са с двигател Форд. После минават на Пежо за година и след това идва ерата на Мерцедес.

П.П. И пак да добавя - Рено се намесват чак когато ФИА лимитираха двигателите на 3.0 литра през 1995г. - преди това (при 3.5л.) даже не си спомням да са участвали във Ф1. 

 

Редактирано от Logrus
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, Logrus написа:

П.П. Нооооооо и ти бъркаш - през 1993 МакЛарън са със съшият двигател на Форд Косуърт. Хонда е на предишните модели до MP4/7

Уж съм фен на Сена, а този момент съм го забравил. Все в акъла ми е Хонда и Мерцедеса по-късно.

 

преди 20 минути, Logrus написа:

А относно Шуми....ако не се беше пребил сигурно още щях да гледам Формула-та, само заради него. За мен си остава един (ако не и най-) великите за всички времена.

 Аз пък спрях да гледам Формулата след смъртта на Сена - 1994г. Не се знае Шумахер какви успехи щеше да има, ако Сена беше жив. Да не кажа, че - нямаше да ги има. Най-малкото, Ф1 щеше да е още по-интересна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

Уж съм фен на Сена, а този момент съм го забравил. Все в акъла ми е Хонда и Мерцедеса по-късно.

 

 Аз пък спрях да гледам Формулата след смъртта на Сена - 1994г. Не се знае Шумахер какви успехи щеше да има, ако Сена беше жив.

Да не кажа, че - нямаше да ги има.

Тук можем да поспорим и то доста ? Шуми беше част от автомобилите си, той ги създаваше наравно с механиците, а и освен това "виждаше" три завоя напред и имаше адски точна преценка и  железни нерви. Май с по-здрави нерви беше само Мика Хакинен
Последната титла на Сена е от 1991, а и не забравяй, че и той вече си беше на години когато Шуми нахлу (май имат 10 години разлика във възрастта). Със сигурност щеше да има много екшън, но пак за кратко - за съжаление и този спорт не толерира "дъртаците" ? Просто времето на Сена вече отминаваше и така или иначе щяха да го заместят с някой млад. Виж и другите легенди - Пикет и Прост например - 35-36 годишни се оттеглиха. 
Мечта: Шуми, Хил, Прост, Пикет, Сена, Хакинен, Култард, Алези, Менсъл (сигурно изпускам някой) в едно състезание с еднакви коли и на Спа Франкоршан....
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

П.П. И пак да добавя - Рено се намесват чак когато ФИА лимитираха двигателите на 3.0 литра през 1995г. - преди това (при 3.5л.) даже не си спомням да са участвали във Ф1. 

Нещо не са ти верни данните. На клипа в последното мнение на предната страница е състезание от 1993г. и Уилямс са с мотори Рено.

А за по-голяма точност - "Ерата на Рено стартира през сезон 1989 с Рикардо Патрезе и Тиери Бутсен в болидите на Уилямс FW12B в Бразилия."

 

преди 50 минути, Logrus написа:

Тук можем да поспорим и то доста ? Шуми беше част от автомобилите си, той ги създаваше наравно с механиците, а и освен това "виждаше" три завоя напред и имаше адски точна преценка и железни нерви.

 Отдал съм му заслуженото в по-горен пост:

Преди 1 час, joro-120L написа:

Шумахер допринесе много за развитието на Бенетон Рено. Същото направи и с Ферари.

 

Не се знае Сена до къде вижда. Той загина в разцвета на силите и беше в най-добрия отбор. И беше най-добрия! Точка.

На клипа от предната страница, Шумахер се опита да го извади от пистата още на първия завой, но Сена му сипа с големия черпак, секунда по-късно.

 

преди 50 минути, Logrus написа:

Последната титла на Сена е от 1991,

92 и 93та г. доминират Уилямс Рено. Няма как да ги бие с Макларъна. Само на дъждовна писта и в Монако. :)

94та г. преминава в Уилямс и загива. Шумахер е шампион 94та и 95та г. съгл. твоя списък по-горе. Не се знае в присъствието на Сена какво щеше да стане. Шумахер е шампион и 2000г. За нея нямам претенции. Сена, може би ще се е оттеглил от състезателна дейност. Така, че за този период виждам една титла за Шумахер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как не те беше срам да сложиш Култард редом до тези великани, които си изброил. :)
 

пс: Това беше относно мечтата на Чаво.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, joro-120L написа:

Нещо не са ти верни данните. На клипа в последното мнение на предната страница е състезание от 1993г. и Уилямс са с мотори Рено.

А за по-голяма точност - "Ерата на Рено стартира през сезон 1989 с Рикардо Патрезе и Тиери Бутсен в болидите на Уилямс FW12B в Бразилия."

Не са данни - казах, че не си спомням. Все пак в онези години все още бях юноша бледен ?

 

преди 32 минути, joro-120L написа:

Не се знае Сена до къде вижда. Той загина в разцвета на силите и беше в най-добрия отбор. И беше най-добрия! Точка.

Ъхъм - говори си не ми пречиш ? 
Шуми беше най-добрият и точка. И направи два отбора да са най-добрите ?
 

 

преди 35 минути, axel написа:

Как не те беше срам да сложиш Култард редом до тези великани, които си изброил. :)
 

пс: Това беше относно мечтата на Чаво.

Аааа Влади, аз просто Култард много го харесвах как кара - имаше си някакъв негов стил, макар и не особено успешен ?
Но ако се включат Джаки Стюърт, Кеке Розберг и Ники Лауда ще го махна от списъка си. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

Ъхъм - говори си не ми пречиш ? 

Шуми беше най-добрият и точка....

Беше, след смъртта на Сена.

 

Преди 1 час, Logrus написа:

Не са данни - казах, че не си спомням. Все пак в онези години все още бях юноша бледен ?

ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, след лекето, нещата си идват на мястото.

Лекето кара, но, за пореден път, нагло прекрачи всякакви отборни искания. Не заповеди. Личното на клубното. Това е макс ...

Мерцовете са направили огромен скок напред, но продължават да са доста далеч.

Перез ... все повече се затвърждава мнението ми, че просто си е посредствен пилот.

Магари ... огромен скок ... в обратната посока. Това, което се случи с Льоклер, е подигравка. 

Алонсо - имам чувството, че са го подменили, последната година. Спокойствие, отборна игра, максимално внимателно каране ... Брутален.

 

И, за съжаление, все още не виждам шанс някой да вземе дори една победа от лимонадите. Ако се случи ще е доста изненадващо :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, PRR написа:

Магари ... огромен скок ... в обратната посока.

Сайнц поиска от бокса да намерят най-добрия начин да победи Перез. Коментатора от Скай им предложи да наемат Ейдриън Нюи 

 

преди 14 минути, PRR написа:

Лекето кара, но, за пореден път, нагло прекрачи всякакви отборни искания. Не заповеди. Личното на клубното. Това е макс ...

 

Да го гонят, тогава. Да си вземат някой послушко като Льоклер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, докато преднината ти е брутална, това поведение е приемливо, но когато сезона стане напечен, такива глупости могат да имат доста сериозни последствия. И е въпрос на времИ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи , като ферарист , пусни си 24 -те часа на Льо Ман , може да те огрее да гледаш победа на Ферари .. има още близо осем часа де :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, ако искам да гледам победи на МагарИ ще си пусна състезанията в които участва Шумахер :D 

Но все пак благодаря. Ще гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От години не е имало толкова завърано състезание , хегемонията на Тойота (изненадващо поне за мен) е направена на клечки за зъби и колкото и странно да звучи (от мен) стискам им палци на Ферари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота нямаше реално конкуренция последните 5-6 години, но Ферари ги натисна сериозно. Яд ме е малко за Порше, пълен крах с 4 автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.