Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Newbie - Superb


Recommended Posts

  • Отговори 296
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    105

  • SKODA 105 RS

    17

  • b3lq7a

    14

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тези ги гледах също, но много приличат на фабричните, които ще бъдат за зимните гуми.

 

Лугано.... Швейцария, разбира се! И аз съм за тях. Ако не искаш черните, вземи тези:

 

http://rial.de/rial/index.php/en/wheels/wheel-designs?akl=lugano-black#lugano-silver

 

Този аргумент, че приличат на фабричните не мога да го разбера. Значи, може и грозно да е, но да не прилича на фабричното. А и предложенията ти, които видях до момента, не са от най-добрите. От естетична гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodaclub.bg/forum/uploads/monthly_07_2010/post-2454-138453243186.jpg

17-ки са,а изглеждат огромни и са мега красиви.

MAM 7 nuvo - класика! :)

 

@Joro120L - не твърдя, че моите предложения са невероятни :) Чудя се. Не искам да имам 2 комплекта, а разликата им да в това, че луганото е турбине propeller, а стоковите са с прави спици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MAM 7 nuvo - класика! :)

 

@Joro120L - не твърдя, че моите предложения са невероятни :) Чудя се. Не искам да имам 2 комплекта, а разликата им да в това, че луганото е турбине propeller, а стоковите са с прави спици.

Джантата е много красива и стои страхотно. Бях решил да слагам същите, но за 17-ки трябваше много да чакам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега и от мен :)

Дано това да е най-голямото и последно произшествие, което да имаш с тази красавица.

Джантите, които се продават мисля, че ще са най-добрия вариант ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вкусът ми перфектно съчетава спортни джанти с неспортен автомобил, стига да са с подхдящия дизайн. Много изкушаващо предложение за OZ! На този етап не искам да минавам отново на 17-и, а и гуми ще трябват и става дебелшко. Само гумите ще ми стъпят по 350лв/бр. за прилична 225-ца. От друга страна тъкмо се видях в комфорт :fiu:  Ако не се продадат до края на май, ще обмисля пак нещата защото джантите са мераклийски си личи когато са карани внимателно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко пъти "засичам" в София такъв Суперб с такива джанти(може и вашия да е) и ми хареса как му стоят тези 16ки! Ако не бях чел назад темата, нямаше да знам, че са 16ки. Модела визуално "лъже" и стоят като по-големи! Аз не бих се занимавал със смени на размери на джанти, поне докато си имам нови гуми на тези джанти. Отиват си и тези!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко пъти "засичам" в София такъв Суперб с такива джанти(може и вашия да е) и ми хареса как му стоят тези 16ки! Ако не бях чел назад темата, нямаше да знам, че са 16ки. Модела визуално "лъже" и стоят като по-големи! Аз не бих се занимавал със смени на размери на джанти, поне докато си имам нови гуми на тези джанти. Отиват си и тези!

Скоро ще му сложа отличителни белези. Имам жеаление да посетя неделна среща за стикери, но засега не успявам. Иначе си много прав - джантите са добре измислени и му стоят добре. Мислил съм на какво се дължи и изводът ми е, че спиците са абсолютно прави и стигат до ръба на борда. Ако бяха извити или ако не стигаха до борда, оптически щяха да се смалят. На мен също ми харесва и колкото пъти го гледам в профил си казвам точно това - може да са 16-ки но му стоят много добре! Аз не искам да ги сменям, напротив, запазвам си ги, просто си търся втори комплект - едните за зимни, другите за летните гуми.

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За зимни - лично аз, винаги избирам максимално затворени джанти или железни с тасове и по-тесни, но на същата или допустимо по-голяма височина гуми. Да, колата става "по-грозна" и тн, но се намалява вероятността да влиза сняг в джантата и по този начин да се дебалансира колелото, също така по-тясната гума има по-добро сцепление на мокра настилка! Ходя доста по планини зимно време и ме дразни ефектът на пълната със сняг джанта. Но твоя избор може да не е съобразен с такива условия, за които говоря. 

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

има наличен супърб, комби 1.8,, бизнес ниво на оборудване, ръчна ск. кутия, много ми хареса, но ме притесняват "режийните" разходи - висока застраховка и сравнително по висок разход. Алтернативата е Шкода октавия 1,2, едишън, обаче 30-та седмица на производство. Ако поръчам друга Октавия сроковете за производство в момента са меко казано абсурдни.

 

Чудя се дали да не се метна на супърба, пък каквото ще да става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

има наличен супърб, комби 1.8,, бизнес ниво на оборудване, ръчна ск. кутия, много ми хареса, но ме притесняват "режийните" разходи - висока застраховка и сравнително по висок разход. Алтернативата е Шкода октавия 1,2, едишън, обаче 30-та седмица на производство. Ако поръчам друга Октавия сроковете за производство в момента са меко казано абсурдни.

 

Чудя се дали да не се метна на супърба, пък каквото ще да става.

Никога-никога няма да съжаляваш. Аз бих го направил, ако ми се караше на бензин.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами /да не отварям нова тема, затова се извинявам на човека, дето му ползвам писанията, и представянето на красавицата/ реших, че старата осемдесетка /ауди 80 Б4/ вече престаря, а пък междудругото не дава признаци да се предава, ама си викам, трябва си нещо по ново. Тръгнах по джамбази, САМО БУКЛУЦИ, САМО БУКЛУЦИ, викам си решението е нова кола. Айде по вносители на нови автомобили - и то лесно разбираемо е - стигаш в еуратек и разбираш, че шкода предлагат оптимума в съотношението цена-качество. Та така - лирично отклонение.

 

Страхотен супърб, 1,8 комби амбишън+бизнес, ръчка! Това е в общи линии - наличен. Питам дилъра за октавия комби - вика приятел, около нова година. За мене това е луда работа. Края на юли ще се произведе Октавия 1,2 седан, едишън с евро 6, демек 110 к.с.

 

Три деня стана мисля и сравнявам несравняеми коли.

 

Плюсове за октавията:

1. Нов ДВГ;

2. Сравнително модерен интериор - тука е въпрос на вкус, едишън на октавия срещу амбишън+бизнес на супърб;

3. По - нисък разход;

4. По - ниски застраховки;

5. По - евтина, като цена на придобиване;

6. Някой друг асистент за подпомагане на шофера в повече.

 

Минуси:

1. ТРЯБВА ДА ЧАКАМ;

2. Достатъчно място, но не е огромно;

3. Не е толкоз, как да кажа, представителна;

 

Минусите на октавията са плюсове за супърба - получавам го веднага /наличен е/, ОГРОМНО ПРОСТРАНСТВО, КОЛКОТО ГАРСОНИЕРА Е, има страхотна визия, па макар и без ЛЕД светлините.

 

 

Цялото писане в тая тема е, ако може да помоля собственика на колата, да сподели малко повече за разхода, и като цяло как е колата?

Благодаря!

Редактирано от pspetkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тези плюсове и минуси от финансова гледна точка са ясни. Не виждам дори да е близко сравнението - едната кола ти е по-висок клас с по-мощен двигател и си е класа. Другата е по-нисък клас с базов двигател, макар и обновен.

 

Просто фокусът на двете е различен. Щом не можеш да чакаш изгърби ги за добра отстъпка и се мятай на Супърб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе така е - спор няма, просто отидох за октавия, а май ше се върна с Супърб. Смятах разликите - разликата в цената на придобиване + разликата в харча, супърба може би ше похарчва около литър и половина повече от октавията при спокоен тип каране + разликата в застраховките. Всичко това е равно на около 12 хил.лв в повече за супърба.

 

 

А между впрочем, някой да знае, колко е струвала тая кола, да кажем миналата година - или даже по добре, след излизането на фейслифта

супърб комби, 1.8 ТСИ, 160 к.с., ръчка, амбишън+бизнес?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да претендирам за компетентност и задълбочени познания по автомобилите, но според мен ще сбъркаш, освен ако бюджета ти е ограничен до някаква сума !

Плююсове за О3:

1. Съвременна визия и прекрасен дизайн;

2. Красив интериор с добро качество, като минус - повече "твърди" пластмаси;

3. Налични /при поръчка/ повече асистенти;

4. По-добра и по-нова моторизация, съотнесено спрямо теглото на автомобила;

5. Малко по-къс, но пренебрежимо по-тесен автомобил, с идентично багажно пространство;

6. По-удобни предни седалки, конкретно в седалищната част /според Ники "Ковърдейл", на Сюпърб са неудобни и в частта за гърба/;

7. По-добра обезшуменост на купето.

Плюсове и минуси за Сюпърб 2 ФЛ:

1. Плюс - все пак, е Флагмана на марката, както някои колеги обичат да казват;

2. Минус - категорично по-грозен от О3 и от Сюпърб 2 /преди "фейса"/, с неопределена собствена идентичност;

3. Минус - Слаба и недостатъчна моторизация, за автомобил с тегло 1700 кг. и повече;

4. Минус - нелошо, но трополящо и на моменти твърдо окачване;

5. Плюс - по-добро качество на вложените материали /с изключение на "кожения" салон - едно време, на такава кожа, в София и казвахме "Скай"/;

6. Плюс - предлаганото място, в дължина, е без аналог - "ЕС клас" на Мерцедес, предлага по-малко в обикновената база;

7. Минус - Сюперб 2 ФЛ, без ЛЕД, прилича на мутирал Рапид, с добавени "афтърмаркет" светлини на капака на багажника /при "Естейт"/, даже не на Октавия;

8. Плюс и Последно "издание" на досегашен модел - предполага, че всички "детски" болести, са изчистени - т.е., ако ти харесва, е перфектната покупка;

9. Плюс - предлагат се много допълнителни /функционални и естетически/ подобрения, например в "СуперШкода" и подобни;

10. Плюс - идентична поддръжка с О3;

11. Плюс - ниска цена, до 40% по-малко, спрямо стартирането на продажбите, като нов.

Казваш, че В4-та, не се предава...

Ако и бюджета не е проблем, то:

1. Аз бих изчакал 1/2 месец, докато стартират продажбите, и бих поръчал Сюпърб 3 - със сигурност, времето за производство ще е по-кратко, отколкото за О3 с повечко екстри /вярно - само във вариант "Естейт", комбито идва през Есента, а в Б-я, сигурно Зимата/;

2. Ако не - бих чакал за О3, тъкмо ще я произведат, точно както и с каквото искам, а не да правя компромиси с наличен автомобил, макар и Сюпърб.

Въпрос на пари, време, вкусове и гледна точка.

Това е моето, абсолютно НЕ-претендиращо за обективност, мнение.

Поздрави и успех с решението, и избора !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско Боре, жив и здрав.

Питах разбира се за Сюпърб 3 - ниво актив, с 1,4, 125 к.с. 42 000, амбишън и то с 1,4 см3, 150 к.с. към 47 000 - не мога да дам толкоз ... изсилвам се с 41000 за супърба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско Боре, жив и здрав.

Питах разбира се за Сюпърб 3 - ниво актив, с 1,4, 125 к.с. 42 000, амбишън и то с 1,4 см3, 150 к.с. към 47 000 - не мога да дам толкоз ... изсилвам се с 41000 за супърба

Супърб 3 няма още ценови листи, бъркаш много модела.

Питал си за Супърб 2 фейслифт:

Skoda-Superb-729x486-d3ca98f0c19f7a1f.jp

 

Суперб 3 от преди два-три месеца беше премиерата и все още го няма в България да го видим на живо:

 

2015-Skoda-Superb-2.jpg

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.