Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Newbie - Superb


Recommended Posts

  • Отговори 296
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    105

  • SKODA 105 RS

    17

  • b3lq7a

    14

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

О, да, тя вече стана жестока на 1/4 :banger_2:  Нямаше да мога да заспя, затова отидох в гаража и извадих крика. Резултатът е феноменален, а догатките и математическите изчисления май издържаха. Поне не виждам някъде да опира. Не зная дали при движението на автомобила няма някъде нещо да опре... Иначе резултатът е брилянтен, колата ще изглежда брутално, то направо започна да ми радва окото. Диспропорцията между голяма кола и малки колелца я няма. Никога не съм виждал на живо, нито съм намирал снимки в нета на Супърб с тези джанти, странно защо. Джантата е 18", 7,5j, като достига на малко над 1 см отстояние от амортисьора. Спирачните апарати са също на над 1 см грубо казано. Всичко се вижда от снимките. Чак се амбицирах на пролет да я отпуша тая кола :banger_1: 

 

00000012.jpg

00000013.jpg

00000014.jpg

00000015.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата, кърти миФки!!!

Супер е визията, макар и на 1/4 :banger_2: Отсега нямам търпение да я видя цялата обута с тези джанти, а теб не те знам, как ще издържиш до пролетта :D

Стискам палци, да не опира никъде и да няма рязък спад на комфорта, предвид перфектната ни пътна мрежа :PDT_Armataz_07:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Begachkata е прав, че J има отношение. На снимката не виждам да са много навътре предните, сигурно и отзад ще е добре визуално. Честито, супер са, представям си я цяла, ще е много добра с тия джанти комбинацията. И цвета на колата носи черни джанти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sharpshooter - колега, прави си! Не мога да издържа до лятото. Затова вече съм поръчал едни бюджетни корейки (Nexen Winguard Sport XL 225/40/18), които да изтъркалям идните 3 месеца, само и само да надена джеминито, че след като видях как стоят, нещо не искам да я гледам с настоящите. През седмицата ще опитам да ги монтирам.

@b3lq7a - да, J има отношение. Изясних си нещата като седнах и си онагледих цифром нещата. По-голямото J ти дава отгоре по равно върху двете половини на джантата. От там наседтне влиза в играта и офсета, като грубо казано по-голямата стойност на J визуално компенсира по-големите стойности на ET. Иначе казано джанта 7j, с ЕТ45 оптически стои като 7,5j с ЕТ50. Това е така, защото лицевата част на джантата със 7,5j дори се изнася навън (макар и незначително малко). Уви, не всичко е математика. Зависи от конструкцията на автомобила - какво е пространството в калника, под какъв ъгъл е амортисьора, колко е изнен, какви са спирачните апарати и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набавих нови зимни пантофи за джеминито - бюджетен Нексен Уингард спорт XL с размер 225/40/18, с борд, предпазващ джантата. Стъпиха на 130лв./1бр. :dance: , което е прилична сделка. Да видим що за стока са... Принципно гледам да слагам само премиум гуми, но предвид непредвидения разход, продиктуван само от нетърпението да видя автомобила преобразен, заложих на азиатки. В интерес на истината преди 2 години изкарах една зима с гуми Максис, които на сняг се държаха очудващо добре (уви, не и на мокро), та имам известен опит :) По програма утре ще посетя Пансервиз, където внимателно да преобуят джантите. Прочетох множество положителни отзиви за персонала на сервиза и начина, по който си вършат работата, което ме мотивира и аз да стана клиент. В Диана и в Мотоексперт колкото пъти съм отишъл да ми сменят гуми, толкова пъти имам нови деруги по джантите. Хайде, като са сиви, може да се преглътне някак, но черната боя не носи на надрано. На този етап толкова. На пролет - най-вероятно ще подготвя генерацията (не успявам да открия много варианти), а на есен - софтуера. С тази кола ще се огранича до там, защото всичко отгоре ще изисква евентуално нови спирачки, по-твърдо окачване, каквото не мога да си позволя, а още по-малко да снижавам колата. Ето гуменките:

00000017.jpg

00000018.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

Браво колега , страхотен избор за джантите. Колата ще стане супер. Евала и за ентусиазма с гумите за по-бързото поставяне на джантоците.

Надяваме се през новата година да успеем да видим колата и на живо на някоя среща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Януари ще посетя среща (ако бебето позволи)! Иначе ентусиазмът дойде след като установих, че екстериорът на Супърба ме дразни повече от приемливото. Бях си решил, че ще игнорирам този факт, защото го купих за надежден и комфортен бебемобил, но нещо в мен не ми дава покой. Всеки, който има малко нюх към естетика и чувство за пропорции може с просто око да установи къде са слабите места на второто поколение Супърб (а също и на Супърб 3), качен на 16" джанти, обути във велосипедните за него 205/55 гуми. В моите очи основните "проблеми" са следните и колкото и да звучи невероятно, според мен те могат да се решат до голяма степен с правилен избор на джанти и гуми:

 

1. Колата е непропорционално дълга спрямо ширината й. Оптически този проблем може да се позамаже като на първо място се подбере по-малък офсет на джантата, който да изнесе гумите малко навън (в моя случай не се получи точно така, защото офсетът дори е по-голям, но се компенсира от по-голямата ширина на джантата). 

 

2. Задната част (погледната директно откъм багажника) е прекалено висока и някак громпалеста и с гуми с ширина 205 изглежда като сумист, яхнал пистов бегач или като пералня, натоварена върху тясна бутаща количка. Този проблем се решава като към решението по т.1 се добави ширина на джантата (7,5j - 8j), респективно гуми с ширина поне 225.

 

3. Отделните панели, погледнати в профил - преден калник, предна и задна врата, големите прозорци и особено задния (не са скосени като на Passat CC), заден калник и добавяйки към него много високата C-колона са с доста голяма площ всяка част взета сама за себе си, като в същото време са и изчистени, с обли черти (няма ръбове както при Супърб 3), което стои несъразмерно с малкото количество алуминий на 16-инчовите джанти, което ги кара да изглеждат като помощни колела или все едно ползваш т.нар. резервни "патерици". Вижте колко голямо е разстоянието от долния ръб на задния калник до покрива! Този проблем категорично се решава от избора на по-голям цолаж (18" или 19", като 19" отива в сферата на непрактичното с оглед пътната мержа и окачването на Супърба, което не е особено меко при моята олекотена версия без 4x4 и без автоматична с.к.). Повече метал по джантите, а особено в контрастиращ цвят (при мен черно към сиво) оправя посочените пропорции.

 

4. По-голямото разстояние между осите също предполага по-голям цолаж джанти.

 

5. Голямото пространство, което зейва като дупка между долния ръб на калниците и горния ръб на гумите може да се обере като се обуят 235/40/18 вместо стнадарта 225/40/18, като по този начин се увеличава общия диаметър на гумите, репсективно се попълва посочената празнина.

 

6. Общопенсионерската визия на колата може да се преодолее като се вкара малко агресия чрез джантите - по-спорните джанти определено отварят този автомобил. Колкото по-консервативни джанти се сложат, пък ако ще 18" да са, толкова по-пенсионерски изглежда колата.

 

Истината е, че единствено погледната в анфас колата не ме дразни, макар и с тесни гуми и джанти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , върви тук да ти ги преобуят:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/41451-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BF%D0%B0%D0%BD-%D0%BE%D0%BE%D0%B4-%D0%BE%D1%82%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%B8%D0%B7-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8/

 

Собственика masterOne е от форума. И всички са доволни от сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

 

Първо трябва да изкажа благодарности към момчетата от сервиз Интерпан за прекрасното отношение към собствеността ми, запазвайки я ненакърнена :D Няма да преувелича, ако кажа, че подобно старание при смяна на гуми, както и полагане на грижа да се запази боята непокътната аз никога не съм виждал. Винаги ще го препоръчвам на познати.

На следващо място трябва да си честитя "новата" кола. Да, чувствам се все едно карам нещо ново, нещо различно както визуално, така и като поведение на пътя. Относно визията сами можете да се убедите като видите прикачените снимки и сравните със снимките със старите джанти. Още не мога да се налюбувам на комбинацията. Управлението на автомобила се подобри многократно. Първо, с нископрофилните гуми воланът оживя и стана доста по-чувствителен. Усещам по-добре пътя. На второ място колата заспа - спря да се люшка както при по-резки маневри, така и от вятъра на магистралата (след работа я опънах по Тракия на места със 180-200) и стана значително по-стабилна в завои (за целта мръднах към Бистрица). Странно е и съм приятно изненадан, че комфортът не си замина. Очаквах возията да се влоши многократно, но всъщност стана с 1-2 идеи по-стегната, без да накъртва.

След първите няколко кифленски снимки :tongue_1: пускам такива, които да онагледят разположението и напасването на Джеминито (7,5j, ET51) към Супърб 2. Следва да се има предвид, че гумите са 225 и имат борд, който да пази джантата, но въпреки това реално не успява да го прави на 100%. Летните са 235 и именно тази ширина успява да покрие борда на джантата. Черната перла на джантите много добре се съчетава с черния лак на B-колоната, както и този на задната и предната броня.

 

1. Така започна всичко:

00000001.jpg

 

2. Това стана:

00000002.jpg
00000003.jpg

00000004.jpg

 

3.Големият офсет (51мм) не позволи джантата да се изнесе много навън:

00000006.JPG

 

4.Преден калник - има още поне 2см до ръба на калника, но въпреки това моето мнение е, че отпред нещата са ОК, като дори няма да хвърля кал по вратите:

00000007.JPG

 

5. Заден калник - тук се вижда ясно, че реално едни 10мм фланци биха изнесли достатъчно навън гумите, че да се пооплътни кухината:

00000008.JPG

 

6.Как "стъпва" изотзадзе :) + перфектно се прибира в калобрана :

00000009.JPG

00000012.JPG

 

7. Една от най-важните снимки - отстоянието от амортисьора, като за целта съм дал пълен ляв:

00000013.JPG

 

8. Отстоянието от спирачните апарати - почти 2,5см от предните и над 3см от задните:

00000014.JPG

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!!!! Верно си е друга кола вече  :banger_2: Дай моля те и някоя дневна снимка, че в тъмното почти нищо се не види от тия хубави 18-ки :D  

Поздравявам те отново за избора на джанти, както и за големия мерак да ги мушнеш веднага на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е станала колата!

При Супърба,16-ки джанти си е майтап отвсякаде,а да не говорим,че има хора дето карат и с тасове,но това си е въпрос на личен избор.

Много ми е интересно как е возията,че при мен на 17-ките,при по неравни пътища(както са повечето в Сф), ми е твърдо,а за 18-ки с по ниска гума,при всички случай ще е още повече.

Няма да е зле да я докараш на някоя среща да я тестваме.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щракнах я в профил тъкмо преди да се освини от падналия снежец, примесен със солчица.Черни жанти трудно се снимат и имат нужда от хубава светлина.Довечера ще кача снимката.

Относно возията - да, втвърди се,но не стана грубо. Моето впечатление като цяло е, че супърб 2 поема доста шумно дупките и нервно минава през напречни бабуни дори с балонните 16ки. Е, сега една идея по-отчетливо, придрусва,но честно казано не ме дразни. Все пак окачването не е спортно. Все още вози комфортно! В замяна на това обаче получих многократно по-добро пътно поведение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че сами и липсват едни фланци, по 10мм отпред и 12-15мм отзад. Такъв размер джанти трябва да са изнесени до ръба на калника! Моделът й заспа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.