Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Newbie - Superb


Recommended Posts

Има има ... точно за супърб 3 питах ... точно!

Да, днеска разговарях с дилъра във Варна - няма официални цени на сайта, но дилърите обработват поръчки при запитване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 296
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    105

  • SKODA 105 RS

    17

  • b3lq7a

    14

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Ахааааа... И как така 40тина излиза... Хмм... Интересно :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да цитирам дословно, но нещо такова каза дилъра за актив - новия супърб актив 125 к.с. 1,4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свят шарен, хора разни...

На мен, ако ще да ми го подарят, Сюпърб с 1.4 дв., няма да го пипна - това си е подигравка - и с автомобила, и със собственика....

А, като го изтипосат със синтетична /платнена/ тапицерия, стерео с дву-четири редов монохромен дисплей, и фарове с нажежаема жичка, е..ти "Флагмана"...

"Нютри Булет" за двигател, гарнитура "Явор" за салон, и лампи "Светлина" за фарове - а мерси...

По-добре Рапид, с "фуул" пакет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааааа.... Хахахахахаа!!! Боре, това ми хареса! Ще си го запиша някъде хахаха! Нютри булет вика, ха ха!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко гори туй 1.8 тси, ако на междуградсмеждуградски път се кара с 90-100,а на магистрала с 120-130?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не може да ти каже за Супърб 3. За двойката, който ще има общо с този само, че пише Шкода Супърб, ето реални данни:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=2&power_s=160&power_e=160&minkm=3000&gearing=1&powerunit=2

 

От 8 до 11 го слагам среден разход за Българските горива.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко гори туй 1.8 тси, ако на междуградсмеждуградски път се кара с 90-100,а на магистрала с 120-130?

~5.6/100 и ~6.5/100 реални, по колонка.

Това е с пакет за лоши пътища и вероятно по тази причина е с около 0.3/100 нагоре спрямо нормалната конфигурация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в харча на 1.2тси и 1.8тси е доста повече от 1,5л/100км. Сравнение във вървежа не може да се прави! Очаквай среден разход на 1,8тси - градско около 10л/100км със спокойно каране и не много задръствания и извънградски с 120-140км/ч около 7л/100км. 1,2тси е поне 2,5л/100км по-нисък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май, предложението за тоя суперб, не е точно предложението, което да не мога да откажа ...

 

може би, ако да бяха на еднакви цени с октавията, или пък да беше Елеганс изпълнение ....

 

В карйна сметка новия суперб идва, продажбите също започват, аз започвам да си чакам и да си питам, дали цената няма да падне надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вземеш от последните бройки преди излизането на новия модел има своите плюсове- по-ниска цена, по-малък риск от "детски" болести. 41х лв за този модел и с това оборудване и двигател е добра цена. Новия се очаква да е с по-висока цена... Ще ти хареса колата и няма да съжаляваш. Ако чакаш някой - finalе sale(последни продажби преди спиране на модела), може и да хванеш по-ниска цена, но се съмнявам. Успех с избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова питах колко е струвала тая кола преди година да кажем?

Да си направя сметка, колко процента е пада в цената за автомобил от последните слезли от конвейра!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитай дилърите в близкото ти представителство... Помоли за стари ценови листи и спецификация на оборудването! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова питах колко е струвала тая кола преди година да кажем?

Да си направя сметка, колко процента е пада в цената за автомобил от последните слезли от конвейра!!!

 

Отваряш ценовата листа от сайта на Еуратек и виждаш нормалната цена отгоре колко пари е (тази не са я намаляли досега /много/). Пакетите като Selection, Edition и т.н. - тези са с изгодни цени и са горе-долу така от почти година.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ами супърб комби фейслифт 1.8 - 40 720 лв. + боя 933 лв. = 41 653 лв. Тамън толкоз ми я дават.

 

Няма ли да паднат още малко бре .... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ами супърб комби фейслифт 1.8 - 40 720 лв. + боя 933 лв. = 41 653 лв. Тамън толкоз ми я дават.

 

Няма ли да паднат още малко бре .... :)

 

Изобщо не... те имаха залежали бройки /2 ли бяха/ до преди месец-два още от преди фейслифта 1.8-ци, доколкото знам - "ако щеш" /в преносен смисъл/ ми казаха :) Цената си е цена - бирите, където се пият са си отделно от работата. Това е то и така трябва да е.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Цялото писане в тая тема е, ако може да помоля собственика на колата, да сподели малко повече за разхода, и като цяло как е колата?

Благодаря!

Здравей,

 

поради технически причини (и двата ми лаптопа изгърмяха) нямах възможност да преглеждам редовно. Винаги се старая да давам безпристрастно мнение, но не ангажирам никого с него. Изминах 5000 км. и това са ми впечатленията:

 

1. Комфорт на возене - с 16" джанти съм, а вози по-скоро стегнато. Уж си я взех, за да се видя в комфорт, но май не е точно това, което съм очаквал (на теста не може да се прецену много точно). Все пак не го отчитам като особен минус. В същото време при малко по-силен вятър по магистралата, от 120км/ч нагоре започва егати люшкането по магистралата. Ето това вече не мога да го понасям и избеснявам докато шофирам. Вече съм решил и ще събирам пари за 17" джанти и ще я обуя с премиум 225-ци, че фабричните Дънлопи са по-зле и от китайски гуменки (при 100км/ч на магистралата стана неуправляема заради аквапланинг, а водата видимо не беше много. С предните ми Бридстоун Потенза безпроблемно съм пердашил с доста по-високи скорости през доста повече вода). Т.е. моя съвет е, ако се купува Супърб да не е с 16", а със 17".

 

2. Двигател - 1.8 тси е много хубава машинка. Тук нямам забележки. Аз си го знам, защото и предишната ми кола бе със същия двигател и съм много доволен. Ускорява прилично, колата не е мудна, също така доускорява задоволително. В сравнение със стария автомобил, тук предавателните числа са други, скоросите са ми по-дълги, което сваля разхода значително.

 

3. Спирачки - адски дистанцирани ги усещам. Натискам педала 1-2 сантиметра и не понечва да спре, като натисна още малко и пътниците забиват глави напред. Ще питам в сервиза дали не може нещо да се настрои. Ако отговорът е отрицателен, ще мисля за афтърмаркет ъпгрейд, което вече не е шега работа от финансова гл.т..

 

4. Разход - При 100-120км/ч извънградско, с климатик - 6,0 - 6,5. При 140 - 160 на магистрала, с климатик: 7,5 - 8.0. В града рядко я карам и предимно в почивните дни, но е между 9 и 10 при спокойно каране.

 

Извод: хубава кола, но си има и недостатъци. Дори да ги знаех, пак нея щех да купя за целите, за които е взета. За 39 500лв. нямаше друг производител, който да ми предложи колкова кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско ... 

аз избрах октавия 1.4

чакам да я произведат!

 

И не си сбъркал. Същественото, което Супърбът дава в повече е пространство на пасажерите отзад и малко повече багажник. Аз бях пред същата дилема - Октавия 3 1.4 TSI (140к.с.) или Супърб. Надделя Супърбът единствено заради предстоящата нужда от повече пространство :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, взех присърце мисията да сменя гумите и джантите и ще се бръкна за нови. В този ред на мисли в момента съм се натъкнал на промоционални Good Year F1 (200лв.) и Falken 453 (160лв). Фалкена го споменавам, защото адски много ми похвалиха точно този модел на марката. Гумата е произведена в Япония. Притеснява ме, че е за 225/45/17 ми се вижда евтина. Дали за толкова малко пари дава качество? За Гудяр почти нямам съмнения, защото имам познат, който кара такива и впечатленията са много добри както на сухо, така и на мокро. Малко му идвали по-шумни... Някой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, на мен това ще ми е второ лято с Барума, а го взех на прИмоция от ЕТ, по-евтино и от Фалкъна, и смея да твърдя, че е много добра гума. Противно на вижданията ми относно гумите, ако преценя, може и да не ги изхвърля Октомври месец, а да ги оставя трети сезон, но ще видим...

Та, мисълта ми е, че ако не търсиш гуми, с които да се пенсионираш, само защото струват колкото 3-4 комплекта по-обикновени, взимай Фалкъна. Още повече, че ти е препоръчан.

Аз поне бих го направил, ако разбира се са добри /нямам предвид да са върхът/ - карам два сезона и айде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гудиъра наистина е много шумен. Ако в ЕТ има останал Барум на тази цена е много по-добре, от колкото Фалкън. А за 190 лева в момента можеш да вземеш NOKIAN zLine XL 225/45/17 94 Y. Даже ако изчакаш до понеделник може да успея да те уредя на 180 лв, да избиеш монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте!

 

Днес посетих шоурума на Шкода и разгледах новия Супърб. Преди да ме убиете с камъни, мнението ми е обективно, т.е. не говоря с пристрастие, най-малкото защото не съм най-глоемия фен на Шкода. Онагледил съм със снимков мат'рял :) . В интерес на истината очаквах доста повече, предвид всички рекламни клипове, които изгледах. Автомобилът в представителството бе с ниво на оборудване Style, с кожа, автомат, с 16". Да, пораснал е, но не особено. Ако не знаех, че е с 6 см по-широк, може би нямаше да го отчета. Струва ми се, че подлакътникът е по-широк. Иначе не правя разлика в позицията на седене отпред, нито в моястото, с което шофьорът разполага. Разширяването визуално се усеща отвън, като по този начин са оправили пропорциите на колата. Материалите са същите. Там където има твърда пластмаса при фейслифта, в тройката е заменена с малко по-мека. Пространството за краката между задните седалки и предните по никакъв начин не мога да кажа дали се е увеличило (знам, че е повече, защото съм гледал клипчета).

Преди да видя 3-ката си мислих, че Ц-колоната на двойката не са я домислили много-много. Е, сега като са я скъсили се е получила друга диспропорция - малък вътраж и голяма задница. Предницата е малко по-различна от фейслифта на двойката, но нищо съществено. Задницата търпи по-големи промени. Лично моето мнение е, че тук колата е претърпяла най-голямата си трансформация.

В заключение: аз си мислих, че този път Супърб 3 ще доближи Ауди А6, но и дума не може да става. Може би очакванията са ми били прекалено големи, предвид разлката в цената на двата автомобила... Когато казах, че искам да видя колата "на улицата", сиреч на живо, някои форумни специалисти веднага побързаха да изрязят мнение, че няма никаква разлика дали колата е в шоурум или на пътя. Е, това не е точо така.

00000005.jpg

00000010.jpg

00000007.jpg

00000008.jpg

00000009.jpg

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Познатите ми се чудиха как издържам толкова дълго да гледам Супърба, обут с велосипедни гуми и грозно малки джанти. Признавам, този въпрос и мен също ме гложди още от ден първи, че дори от шоурума. Но все си казвах, че съм се надрусал достатъчно с предишния автомобил, който лесно можете да си представите как вози, като ви кажа, че почти няма разлика от Октавия ВРС. Е, предадох се. През последната седмица се образовах на тема размери на джанти, като преминах през какви ли не ширини офсетове и т.н. Всъщност основната причина, за да стигна до покупка бе обявата на Иван за черното джемини от колата на брат му. Прескачам прелюдията и направо на темата - джеминито е в гаража. Състоянието на джантите е безупречно. Обути са с Бриджстоун Потенца 001 с размери 235/40/18 с минимум 20 000км спокойно каране. Нямам представа дали ще паснат без спейсъри (офсетът им е 51), но това ще го разбера по-натам, като наближи пролетта. Като цяло нямам много търпение и може да свърша тази работа по-скоро. Наложих ги върху старите джанти и пускам снимка, която горе-долу може да даде представа как ще изглежда автомобилът. По мое мнение ще стоят брутално.

Благодаря на всички колеги, които се отзоваха в темата, която бях пуснал за джантите, а на Иван за коректното отношение.

 

 

 

00000011.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.