Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Newbie - Superb


Recommended Posts

Или просто да сложи въздух!  :crazy:

Този вариант седеше като възможност на етапа преди решението бебвозът да стане бърз. Щеше да стане добре с 19ските! Китът на TA-TECHNIX може да се поръча за 1700 паунда от ибей. Не е въпросът в парите, просто на този етап въздушното окачване е изключено като вариант, защото ще утежни колата. Визията и така е добра (на снимки е по-куца от на живо, когато често може да се долови одобрително поцъкване с език на заглеждащите я ;)), а колата ме удовлетворява напълно откъм пътно поведение.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 296
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Stucata

    105

  • SKODA 105 RS

    17

  • b3lq7a

    14

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

  • 5 месеци по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Генерацията е довършена - даунпайп, средно и крайно гърне на 76мм.Всичките гърнета са проходни. Звукът е брутален. Изпълнението след даунпайпа е къстъм, дело на Екстрийм тунинг. Перфектна работа!

 

9202380k.jpg

 

9202381W.jpg

 

9202383F.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, много добре изглежда!

Ако можеш, моля те да споделиш качествено видео от гледна точка на звука, понеже живо ме интересува, колко добре може да звучи 1.8 обем и по конкретно на 76мм. Колко ти излезе целия масраф от - до, ако не е тайна.

 

Поздрави,

Никола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега разполагам само с това, но на живо е съвсем различно и много брутално като за 1.8 :)

 

Студен старт:

https://youtu.be/tMIeB63RRhw

 

Топъл:

https://youtu.be/OY2DgqUynw8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много готино звучи и все още не преминава границите на разумното :) Кефи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е генерацията колега, поздравления.

Преди година се срещнах с човека който ги прави и си поговорихме Направи ми впечатление че огъва тръбите. За тези които са запознати неръждавейката се огъва много трудно. Ако имах достатъчно финанси и аз бих ползвал неговите услуги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е тръгнало, направо присаждай нещо, например 2.7 битурбо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mirizlivpor, o, не, не е тръгнало натам. Гледам да спира :)

 

Страхотна е генерацията колега, поздравления.

Преди година се срещнах с човека който ги прави и си поговорихме Направи ми впечатление че огъва тръбите. За тези които са запознати неръждавейката се огъва много трудно. Ако имах достатъчно финанси и аз бих ползвал неговите услуги.

Понеже я споменаваш, Драго сам си е направил въпросната машина, не я е купувал. Евала! Много коректен и търпелив човек. Аз останах много доволен, а критериите ми са доста високи. Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

На разходка с VRS 230 и една бърза Октавия 1:

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен избор, от месец насам и аз вече карам шкода и съм доста доволен, вярвам че супърба си засужава напълно.

Честито, със здраве да си я караш и безаварийно :)

п.с. не мога да отворя снимките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко коня стана след модификациите?

Единственото дино, което съм правил (в Овърдрайв на Мустанга) показа 179 коня на колела (на двигател всеки си смята различен % загуби) след ремапа. След генерацията колата се отпуши доста в целия диапазон на оборотомера. Грубо казано, до 200 км.ч. върви като RS-ка.

 

Клипчето срещу VRS230-ката (DSG) и Сандето, което пуснах по-горе е по-слабия ми опит, защото малко бавно смених от 2ра на 3ра и тогава ме дръпна. При втория опит сменях перфектно и задържах RS-а повече, но от втория нямам свястно видео, от което да се види добре. Ето видео на втория "рън" от колата на Сандето, където макар да не става много ясно, може да се добие някаква представа:

 

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултатът е съвсем задоволителен, според скромното ми мнение. Разбира се, най-важното е ти да си хепи, макар че с мощността бързо се привиква и никога не стига.

Как е генерацията на дълъг път, "спогажда" ли се с пасажерите на задната седалка  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вървежът съответства на заложените цели. Планът е преизпълнен, мощността ми стига :)

Генерацията утихна доста след монтажа и си пътувам със 140-160 в пълен комфорт. На 140 е тишина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...
На 7.03.2017 г. at 10:58, Stucata написа:

Разбира се, ако се монтират forged джанти по 7 кила бройката, цялостното поведение на автомобила ще с промени -,старт, завиване, спирачки, но и цените на 18" джанти под 10кг с впечатляващи! Разбира се има вариант за някой модел 18" на OZ hlt (ок.700лв парчето)

Деб@, явно звездите са ми го говорили и всичко е било предначертано ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.