Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бъкан съм с проблеми...! :evil:


Дон Чоре

Recommended Posts

Здравеите! Аз сам един млад почитател на Шкодичките :roll: ама сега имам проблем и моля за помощ! Преди 1 месец отворих целия ДВГ, смених сегменти, претрих клапани, изласках целия ДВГ от вътре направих и центровката,смених свещите, нов стартер... буксата зад ключа послем бръм и запали, работеше като кукла :D Та ремонта започна от това че изгори 1-2 ЛИТРА за около 100-200км!!! Сега... работи но като я изгася и трагна да я паля пак... да си стапя на врата ще е по лесно!!! 2, 3 и 4та свещ- мокри!!! И така е всеки път! Точно вчера работеше добре днес... изкарва син пушек! :smt012 Цапа още повече тия свещи! Ускорителната ми помпа отиде! Неще да включи на скорост! Но като се пипне леко за карето и започва да вклучжа сама... като ужилена :roll: Спирачната ми течност избяга някаде си :evil: Но по гадното е че разбрах че е от задния барабан ама не мога да отвия болта за да сваля барабана! Пробвах с траба 1метър дълга и нищо направо не помръдва! Тая кола е гледана кат' кралица и 18години никакви проблеми и още не и се бях порадвал и се почна... :evil: А между другото ви говоря за шкода 120л 86' набор... почти на годините ми :D Та ми е жал за колицата да и сменям ДВГ или да я изхвърлям както вика баща ми! Тая кола е от както се помня :cry: Даите някакъв савет бе хора какво да правя?!?!?!?! :?:

[/img]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Дон Чоре

    32

  • Mishelle

    8

  • Skoda_Estelle

    7

  • Penaowner

    7

Най-много писали в темата

Списъкът с възможните решения на проблемите ти е дълъг, а от друга страна самите ти проблеми не могат да се пипнат и видят тук във форума. Хубаво е някой да ти погледне на живо колата и както колегата ти каза - виж белия списък и се отправяй към някой от посочените майстори. Бих ти препоръчал сервиза до Зоологическата градина. Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето предположение за двигателя е че трябва да погледнеш карбуратора!!! За свещите - могат да се зацапват ако са стари и не регулирани(растоянието за искрата)!!! Предлагам ти (щом ти е мерак да се занимаваш сам в което лошо няма :))))) да свалиш карбуратора чистене и регулиране на всичко възможно като си смениш и гарнитурките. Пробвай пък и нищо не губиш- ВНИМАВАЙ за стъклените сачми и мии в кореселин като преди това си махнал всичко което може да се разяде:) УСПЕХ

 

П.С кажи за резултати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си сложих оригиналният карб. но ми свърши бензина... така че по късно ще видя резултата но според мен би трябвало да забръмчи... 8) А свещите са чисто нови!!! 0,4 е разстоянието... Я даите акъл как да развия една гайка :oops: ... Пробвах с рамо 1м дълго и неще! Тва става на вапрос за гайката на полуоската която държи барабана... неще и да чуе... А и чудно защо смених сегментите и бачкаше всичко а сега ми пуши син дим... гори масло ама нали смених сегментите а гумичките... доколкото знам там не се подменят... Хм...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гайката, която държи барабана(тази дето се намира отвън) първо трябва да видиш дали си махнал "пръчката", която я държи да не се развива!!! После си намери някакво спрейче от тези като WD40 или масло. Вземи една стабилна лула, лоста, сложи на скорост и дръпни ръчната и си плуй на ръцете. АКО не стане вземи чъка :P и не мн силно почукни гаиката в/у стените й като гледаш да не я презакаш. Почукния така малко да се "разпука" и след това опитай отново. Ама внимавай да не стане гаф. Ако вече и това не стане... незнам- на един приятел така му нагряваха барабана с горелка и с чука и сам си падна;) И туй. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах всичко! Дайе на лоста сложих крик и крика повдигна цялата кола но не помрадна самата гайка! и масло бях сложил и няма резултат!!! :evil: Ще пробвам с лула... ега стане... :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти като чета си насъбрал наистина доста проблемчета и най-добре си намери някой който разбира от тези неща за да не се луташ само а неразбрах защо ти е да сваляш ценралната гайка тя държи полуоската барабана се сваля без да я махаш той се е захванат с 2 винчета кръстачки ако въобще са там иначе се нанизва на шпилките и го държат гайките на гумите.Барабана се вади с леко почукване и освободена ръчна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за шкода 120... точно тази гайка го държи... смисал може да не е тя но пак няма бюкръстати болчета... хм... сега слизам да хвеърля едно око... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се обиждаш но ника ти допада :)

Става дума за Шкода 120 а не за лада, на Шкодата е задължително да махнеш гайката за да свалиш барабана, а шпилките за джантите са на самият барабан те не дължат нищо друго освен джантата.

Със здраве ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно се бърка с 130 и Рапид , където наистина не е необхподомо да се отвива гайката :)

 

 

Поздрави

P.S. А аз също се мъча да я отвия тая гайка само че на мен ми трябва камък 36 , за да си сменя лагерите

Говоря за шкода рапид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A пробва ли с чука? Ако не, пробвай!!! А сетих се и още нещо:

Пробвай първо да затегнеш гайката- понеже резбата навътре е чиста.Ако помръдне трябва да си готов! В краен случай ти остава горелката!!!Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом досега не си успял да развиеш коронната гайка с ключ направи следното: вземи малък ъглошлайф /флекс/ и отрежи едната част на гайката почти до резбата. След това хвани с гаечен ключ /евентуално едната му страна я режеш и слагаш тръба за по-голямо рамо/ и напъни. Гайката ще се отвори там където е изпилена и ще се развие. Това по принцип е добра практика и дава резултат.

 

Успех!

 

Щтом пуши след основния ремонт значи си объркал нещо важно, но така дистанционно е трудно да се каже, сам разбираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно предложение... не съм го пробвал но просто ми дойде на ум.

 

Значи палиш, слагаш ключа и с тръба или с незнам кво го опираш в земята. тръгваш в правилната посока, така че от въртенето на гумата да се развива гайката... само колкото да тръгне...

кво ще кажете? :mrgreen: brute force

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иеееееее!!! Ми тъй де колата сама да се оправя :lol::lol::lol:

Добра идея! хахаха

Мани, а аз какви ядове брах с единия ми барабан!!!! Имам си устройство за сваляне- от напъване и му се счупи болта за завиване(за издърпване на барабана). Е после ми направиха двойно по-голям и само как се истреля- на 1м от колата, хубаво беше че не ме удари!!! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих я!!! 8) Ама сега проблема е че не мога да сваля барабана... но ще го сваля! :evil: Сега заваля на вън и се прибрах на топло че... Този проблем е на половина решен а сега някои ще каже ли нешщо за това пусто масло... от каде го гори при полойение че сегментите са нови... не са оригинални но се пак са нови... :? Ако е от гумичките направо да слизам да махам главата :evil: пак за самата смяна ще го мислим... :) Еи ако провърви тая кола ще доида на някои ваш събор ще черпя всички по бира... стига да сам канен и да знам каде... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де но сегментите ги сложих така като беше нарисувано на кутийката им... наредих ги на 120градуса, сас скобата ги сложих в цилиндрите намазани с масло... превътрал сам коляновия вал по няколко пъти... абе с една дума като по учебник го направих... само не ми казвай 4е пак трябва да правя всичко на ново?! :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно предложение... не съм го пробвал но просто ми дойде на ум.

 

Значи палиш, слагаш ключа и с тръба или с незнам кво го опираш в земята. тръгваш в правилната посока, така че от въртенето на гумата да се развива гайката... само колкото да тръгне...

кво ще кажете? :mrgreen: brute force

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Хах, колега, това ми напомня за моето прохождане в ремонтите на бащината Шкода, та, аз направих същото и ключът като фръкна и строши джамовете на една къща, ама не само стъклата, ами и касите и как не убих някого, че както беше рязана лула + тръба 1м. туй си беше живо харакири :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои ще каже ли от каде да си купя спирачно цилиндърче? И някаква ориентовачна цена... ? :D За сега успях да направа всичко... без да счупя НИЩО!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами примерно от магазина на бул. "Васил Левски", до Сточна гара. Виж раздела Магазини за части, там има и телефон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.