Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бъкан съм с проблеми...! :evil:


Дон Чоре

Recommended Posts

i dobre kolo mojete viq da vdignete s va6te 6kodi?a? ;);) :?: ili vi e strah da ne gramne dvigatelq.

200 :smt096 Бръмммм :smt016

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Дон Чоре

    32

  • Mishelle

    8

  • Skoda_Estelle

    7

  • Penaowner

    7

Най-много писали в темата

Az vse o6te ne sam si oprawil ezika 4akam brat mi da se preberi da go oprawi 4e ne razbiram... a Gost za6to ne se registrira6 :D a i taq tema stana edna... :roll: vmesto nqkoi da pomogne da kaje 6to mi e takowa butaloto vie sporite... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=115 Тук се вижда, че в най-оптималния вариант - 3,9 диф на 2ра не можеш да вдигнеш повече от 71км/час при това с гуми 14"! Така, че недей да пишеш повече глупости, защото тук никой не е паднал от луната, ча да вярваме на балъчета като тебе.

 

Юли аз просто незнам тия младите напоследък яко друсат и затова се получават такива глупости във форума.

 

Айде стига сте писали на латиница, че накрая ще има бан за някой.

Не мъчето Windows с FlexТъп, той си има кирилица - погледнете http://free.hit.bg/injinera/ тук - това е истината за кирилизацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хич не си ме разбрал точно или аз сам ви обаркал вдигнах ги веднаж но имам и свидетел.аз сащо си я карам бавно но напоследак се опитвам да скапя двг.щото не мога да я озаконя.а за мойте 52 коня вече сам избил половината.когато вдигнах невазможните за вас скорости не беше така.а за бирата сам навит и без да се хващаме на бас.готов сам да те почерпя сямо защото имаш шкода.

 

Преброих 12 правописни и пунктоационни грешки. Не само че се правиш на интересен за колата, а си и крайно неграмотен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич там пише много неща обаче аз още сега сам готов да те кача и да лепна 80 на 2-ра а това какво пише на разните му места аз незнам щото си гледам опита.пак аз имим една книжка в която пише че ако прехварлиш 3000 оборота ти скача разхода двойно.така че до края ня тази седмица сам готов да си докажа твардението.после след като ми казанте скоростната кутия ще я взема и монтирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич там пише много неща обаче аз още сега сам готов да те кача и да лепна 80 на 2-ра а това какво пише на разните му места аз незнам щото си гледам опита.пак аз имим една книжка в която пише че ако прехварлиш 3000 оборота ти скача разхода двойно.така че до края ня тази седмица сам готов да си докажа твардението.после след като ми казанте скоростната кутия ще я взема и монтирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

blagodarq vi na vsi4kite,4e me ubejdavahte 4e ne moga da vdigna mnogo na 2-ra e uspqh vdignah 83-4 ne mojah pove4e no 71 km/h gi minah dosta neznam kakvo kade pi6e.pak re6ih da ne slagam 5skorostna kutiq i ako nqkoy s iska 6te mu s dam za 100lv.akon o6te ne vqrvate samo da se razberem i 6te vi dokaja 4e nad 80 na 2-ra sa vazmojni.i daje 6te se hvanem na bira kasa i kavoto kajete.do skoro.i molqvi ne se penqvetre pove4e bez da znaete ne6to sas sigurnost.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудех се дали има смисъл да ти отговарям. Ще го направя и се надявам да е за последен път.

До вчера разправяше за 90 на 2-ра, сега ги свали на 80? Разликата от 10 км/ч не е много, но когат става въпрос за макс зор на колата са си вече доста.

Време е да се замислиш не те ли лъже километража. Да си го засичал скоро колко актуално показва?

Не те разбрах какво общо има в случая между разхода, оборотите и твоите 90 км/ч. Ся да не кажеш че нямаш бензин за да ги вдигнеш :)

Беше писал, че са ти останали само половината от 52 коня - ми какво да ти кажа - след такова нечовешко ръчкане е хубаво, че не са измрели повече.

Между другото това е форум на феновете на Шкода, тук всеки гледа да гради, а не да троши. Всъщност - какво целиш да постигнеш като се опитваш да доказваш колко ти е тежък крака и колко измъчена колата? Ако избиваше комплекси бих те разбрал, ама иначе... де да знам. Да приемем че ги вдига - и какво от това? Какво постигаш с това?

 

Вики, незнам дали се друсат (надявам се не) но ми е чудно защо се получава така - влиза някой супер надъхан млад ентусиаст, разправя на Шкодаджии колко (не) му вдига колата. Сам ремонтирал, сам правил а пък разправя "ми легнах под нея и всичко си беше там"... Не визирам само последния Гост, а всички като него. И заради такива хора се получават едни безмисленни и дълги спорове, от които истина не излиза и само се пълни форума с глупости. Аз лично от сега нататък на такива просто няма да им обръщам внимание. А другото е, че апелирам към модераторите на сайта - избегнете излишното образуване на нерви и пълненето на темите с глупости. Знаете как!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4oveko pak ne si me razbral ni6to na nikogo ne dokazvam.a otnosno ru6eneto kazah 4e trqbva da si smenq nomerata no s tozi dvigatel ne stava ne e noy.i za tova sam si vzel drug.a za dvoynoto har4ene govoreh za6toto nqkade pi6elo 4e ne moje pove4e ot71km/h.pak tova 4e gradite ne sam savsem saglasen vie promenqte 6kodite si boy, grozni tabla i nay malkoto kasetofon mi vij sega 4ehite ne sa slojili mqsto za kasetofon zna4i nqma.moyta e kakto e vzeta.i ne nedrusam prosto si se kefq na kolata.ne znam vie za6to ne go pravite pari za 4asti li nqmate ili za novi koli.mi i az nqmam no tova e kola na blizo 20 godini.i ve4e si e izjivqla jivota i ot vreme na vreme trqbva da go osaznavate.vsmisal 4e kato karam barzo az se kefq na tova koeto moje i nqkoy den 6te kaja i nakraq varve6e dobre.kakto kazvat za pokoynicite."i nakraq be6e vesel,ili jiznen"az imim o6te dve koli skoyto oba4e se vozq samo za da si kupq ne6to za moqta skoda ako e razvalena.a za 83-4 km/h moje bi 6te6e da ka4i o6te edin dva,no nqma6e mqsto.i da kilometraja mi e v red.a ronete nqmat mnogo ob6to s maksimalnata skorost osobeno na vtora.no qvno tolkova vi e sku4no 4e se lovite za dumata.

ne znam koy ot vas be6e no za razlika ot vas se opita da dade savet kakvo da tarsq otpred.a ne da se zaqjda.ta otnosno kompleksite az ne preuveli4avam,no vie otri4ate ne6to v koeto ne ste sigurni e tova e grupovo izbivane na kompleksi.za6toto vmesto da si kajete e toq e lud da mu zaebem prostotiite i da mu otgovorim na pitaneto.vie samo pi6ete tapotii.neznam sled kato se hva6tate za vsqka duma i ne mojete da vdignete visoka skorost dali bihte mi bili polezni po nqkakav na4in.e nadqvam se da vastanovim normalniq ton i da komonikirame otnosno postijeniqta sas skodite.az pove4e nqma da razpravqm kolko vdigam,qvno se draznite.a pak vie se opitayte da ne se zaqjdate s men kaf kef vi dostavq neznam.kakto napisah koyto nevqrva tova koeto kazvam idav i mu pokazvam pak 6te proverim i skorostomera.nadqvam se da ne vi pravi vpe4atlenie kakvo sam vi kazal nqkoga.prosto se nadqvam ot vreme na vreme da moga da tarsq saveti ot vas za6toto mnogo glavi sa po-dobre ot edna.4ao do skoro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се пак да си кажа: След като зглобих всичко след ремонта говоря... запалих колата с един карбуратор... направо перфектен... през това време моя си го бях разглобил и почиствах уж по книжката ама към края на зглобяването трябваше всичко да побързам и съм изпуснал някои много важен момент... суотношение въздух гориво... явно аз съм я направил бедна а при бедна смес карбуратора прави БУМ! от горе а и при наличието на много кислород малко бензин сместа гори по бавно и има предварение доколкото си спомням 10- 15 градуса :roll: и за това буталата са пукнати поне 2 от 4те :oops: ... Умните се учат от грешките на другите, посредствените - от собствените си, а глупавите - никога. :mrgreen:

Поздрави! Поне разбрах от какво стана така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Гост-а!

 

Пич, сори че и аз се намесвам. Ще карам по ред:

1) Кирилицата - не разбирам какъв е проблема с кирилицата ти?!?!? Ако си на фонетична хич не ти трябват написани букви! Ако си на БДС - смени си кирилицата на фонетична!

2) Запетай, главни букви и сие - това няма нищо общо с кирилицата, а с наученото по български и литература! Нали?

3) Километража - не знам как си засичал твоя, но моя имах удоволствието да го засега с GPS и се оказа, че показва с 10% по-малко! Пробите с други коли показаха аналогични отклонения и моя извод е, че фабрично ВСИЧКИ километражи показват с приблизително 10% по-малко!

4) 90 на втора!?!??! От таблицата която колегата ти е пратил се вижда, че това става на 7000 оборота. НЯМА ТАКАВА ШКОДА 120! ВЕРВАЙ МИ!

5) Табла, tuning и сие - важното е колата да е така направена, че да му е кеф на собственика да я кара! Аз също си сложих касетофон (дори CD) и колони за да ми е кеф да карам, а не да се фукам!

6) Състезания с 20++ годишни коли. Ей, и аз като теб смятах, че Шкодата (100S първо, послед 120) става за състезания! Уви, купих си друга и разбрах, че 52 коня са малко за състезания! Този автомобил не става за юркане. Той е направен за семеен автомобил за нормално каране! Нито спира, нито набира като спортен! Да не говорим, че с това окачване и разпределение на теглото (забележи - конструктивни недостатъци) при скорости по-големи от 100-120km/h колата става трудна за управление! А ти не си Шумахер! ВЕРВАЙ МИ!

7) За мъртъвците - ако продължиш да юркаш така колата може и за теб да говорят в минало време! И без това по улиците тече необявена война всекидневно :(

8) Комплексите - НИКОЙ В ТОЗИ ФОРУМ НЕ Е ТУК ДА ИЗБИВА КОМПЛЕКСИ! Пардон, с изключение на тия дето вдигат 80++ на втора!

9) Книжки, стаж зад волана и т.н. - Това, че имаш книжка от 3 години говори само лошо за теб. Особено с това самочувствие. В този форум има хора с 15++ години стаж зад волана и, повярвай ми, няма да се похвалят, че вдигат 150 със Шкода 120..... Просто отдавна им е дошъл акъла в главата.

 

Айде със здраве

 

PS: Бати романа....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OOoooppppssss, в горния пост "с 10% по-малко" да се чете "с 10% повече"! Идеята ми беше, че при 100 показание на километража, реалната скорост е 90!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в какво щеше да се състои състезанието? Той на 200метра, ти на 100 ли?!?!?!?

Стига с тия глупости! Ауди 1.9TDI (щото аз за друго 1.9 не се сещам...) си е 90 коня (поне!). Ти с твойте 52 къде се буташ в "А" група?!?!?!? На сняг/лед може и да му вземеш първите 25-30 метра (зависи колко добър си на сняг/лед и той колко е зле!), но след това си в трета глуха! А ако е Quattro изобщо пък нямаш шанс!

 

Айде стига. Това си е чисто спамене!

 

PS: Предлагам за такива мнения да има тема "Мойта Шкода, най-бързата Шкода!"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oooopppsss.. Някой затри мнението на което отговорих с горния пост :D БРАВО, ама изтрийте това и предишното ми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми какво да кажа може и да си прав за километража,но аз сам готов да возя всеки и да му вдигна 90 - 10% 81 км.А както казах нямам прекасва4 и мога с много зор да стигна до 90км/н ,оба4е не сам казвал 4е мога да се састезавам сас ауди-та и други.Докато аз достигна 90 то ще се движи сас 150 4е и отгоре.

 

И ПАК ПОВТАРЯМ ГОТОВ САМ ДА ДОКАЖА!!!!!

А и не се мисля за добар шофьор и не се састезавам,просто от време на време си юркам колата.

До скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къв прекъсвач бре!?!??!?! Ти май Шкодов двигател си виждал само на снимка! На 1000MB, 100S, 105, 120, 125, 130, 136 (ако не се лъжа) прекъсвач НЯМА! То тяхната електроника е .... един кондензатор :lol:

Айде със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вие ме поцепвате бе хора.Момчето се чуди от къде да си подхване колата да си я оправи, пък вие само се чудите за к'ви глупости да се заяждате.На онзи господин като му "тича" Шкодата да си я кара със здраве.Дайте някой съвет на момчето с червената Шкода (сори не му помня ника)

 

Айде със здраве :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе некои съвсем изтрещеха в този форум!!!Май някои не са на ясно,че тука не си мериме пишките!!!За "госта" говоря...

 

Относно учениците - не слагайте всички един знаменател!И аз влизам в тази група,но не карам "самолет",а 1000 Малки Бели :):P

 

 

Ееей,ма и аз съм едно тъпо парче!!!Забравих да ви кажа,че Баба Шкода вдигна вчера 150 на втора,а после взех,че се събудих!!! :P:P:P:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gogata и аз съм с теб :mrgreen: и аз съм ученик все още :roll: искам да кажа само нещо за прекъсвача... поне доколкото знам вакумчето от карбуратора към делкото е точно за тази цел при определени обороти разстоянието м-у чукчето и наковалнята се увеличава, искрата става по слаба и от там не се позволява вдигането на оборотите... поне сме учили и съм чувал че при другите карбураторни двг е така... специялно за шкодата не мога бъда сигурен. А за скороста... ми на моита не ми работи километража но с кадета (1.4ми) с голям зор може да направи 90 на втора и то само на бензин... а за шкодата 90 може ама на трета... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калояне не го приемаи за заяждане ама семеиният опел Астра 1,6 пълен инжекцион (101к.с.) като го взехме реших да го поизпържа и точно на 90 ми изключи инжекцията на 2ра тъи че с 1,4 моно ми се виждат малко множко 90

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега няма да преувеличавам... или ги прави 90 или не отчита вярно... а и един приятел с Голф 2 1.3 си ги прави 100 на втора! :roll: което и мене ме очудва доста ама... стрелката си е на 100 и не мърда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.