Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бъкан съм с проблеми...! :evil:


Дон Чоре

Recommended Posts

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Дон Чоре

    32

  • Mishelle

    8

  • Estelle

    7

  • Skoda_Estelle

    7

Най-много писали в темата

Калояне,

Това с вакуума не е да ограничава оборотите а да промени ъгъла на изпреварване на запалването в зависимост от натоварването на двигателя, което се определя чрез вакуума.

Относно 90 на втора - да с Vectrata съм ги правил (1.8MI). Но това е друг мотор, с друга мощност, с горен разпределителен вал и т.н. и т.н.

На Шкодето 90 на втора са му много, т.е. недостижими. На 3та съм ги правил с 4 степенната кутия, а с 5цата не съм пробвал... То при нея 3та и 4та са по-къси та се съмнявам да стане или ако стане ще е на ръба...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, знам че не му е тук мястото и времето, ама аз с мойта Skoda съм правил 80 на 2ра с 95 от ОМВ-то но т'ва ми беше за 1ви и последен път :) А пък имам един познат бивш Шкодаджия и той казва,че ако не прави 80 на 2ра и 120 на 3та значи нещо не е както трябва.

Айде със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно да си кажа после ми дожаля,ама бях подпушил нещо ииии...докато се осъзная вече беше на 80, след което трябваше да спирам и нямаше място за 3та :) Но хайде стига сме флуудили :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

ами,здравейте отново.ако изобщо някой ще го прочете.аз бях човека дето вдигаше 80+ на втора.аз (или поне според скоростомера ми)ги вдигах.говорих с много шкодаджии някой от тях ми казаха,че това е нормално други че е невъзможно и така аз доказах на някой от тях че не ги лъжа.последствия за двигателя имаше,счупи се делкото.така или иначе разделих се с старата шкода и взех друга пак 120.при тази на 2-ра не мога повече от 65.ще умре.така че разлика има от шкода до шкода.

скоро бях в смолян и там видях една уникална 120-ка ама направена много добре.е тя сащо е вдигала 80+ на 2-ра преди да и сменят двигателя с ладов сега вдига пак толкова.

и последно до колкото си спомням изтакнах,че за скоростта на дадена предавка е важна и предавателната кутия не само двигателя.ако ще и 10000 коня да е пак няма да може да вдигне 80 на 2-ра с каси предавки.това беше от мен.искам да кажа и че не сам искал никого да ядосвам.бях готов да докажа думите си....

чао и със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да доказваш, абсолютно ясно е (на мен ми е ясно) че се вдигат 80 на 2ра, а шкодите с кръглите фарове и 60 на 1ва, но това което ми е интересно какво му стана на делкото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на делкото ли??ами явно от големите обороти се е пукнало кам основата си там където се свързва с блока.и в един хубав момент реших да вдигна (докато бях на работа)леко двигателя за да видя дали трябва да я повдигна малко колата.та хванах я за делкото и водната помпа и то ми цафна в рацете така сложих край на карането на тази кола.както казах сарцето ме боли още защото сам се возил в нея 20 години.и сам я карал 4.ама такъв е живота.сега карам друга ама е слаба и загрява и вече веднаж смеси вода и масло.и то далеч от вкащи.абе тешарва ще се разбираме с нея.хайде сполай ти.до скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в един хубав момент реших да вдигна (докато бях на работа)леко двигателя за да видя дали трябва да я повдигна малко колата.та хванах я за делкото и водната помпа и то ми цафна в рацете така сложих край на карането на тази кола

:( :( :( не е добре да се издевателства над колата , тя е беззащитна срещу човешката простотия ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами на делкото ли??ами явно от големите обороти се е пукнало кам основата си там където се свързва с блока.и в един хубав момент реших да вдигна (докато бях на работа)леко двигателя за да видя дали трябва да я повдигна малко колата.та хванах я за делкото и водната помпа и то ми цафна в рацете така сложих край на карането на тази кола.

човече стана ми жал за твоята кола. Това където си спукал е капака на веригата той е на няколко болта и се сменя за 1-2 часа! Трябвало е да си го смениш и воала. Пък и за какво си го вдигал тя сега и моята е клекнала отзад, незнам как стана за 1нощ ама карай, сега е като Low Rider само и липсват 1000та вата музика А за водата и маслото... кво да ти кажа, аз като си взех двигателя му смених и гарнитурата, щото тя си е кажи речи консуматив, не можеш да знаеш колко пъти е прегрявана и дали не е на косъм да пусне, пък и кефа от това да си видиш буталата е нечовешки, аз доста понаучих за двигателите от това ремонтче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм издевателствал над шкодата си савсем леко е повдигнах да не кажа че още не я бях вдигнал.така не се счупи капака на веригата (правя разлика)а самото делко.когато го намеря ще го снимам и ще ви покажа.то беше наполовина счупено и ми пускаше масло аз мислех че е от гарнитурата ама не>>>>>.....а за ремонта 4 пати сам сменявал гарнитура ама на старата и един пат сегменти.на тази още не бях стигнал до там ама така или иначе трябва да се правят още неща.

 

един съвет.ако сменявате сегменти само български "дружба"най-добри са.знам го от много добър майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми супер значи знаеш колко елементарно се сменя делко.... :)

ако искаш регистрирай се, ще се радваме да идват повече хора на срещите 8)

 

p.s. tiny днес ме светна че чукче-наковалнята е кофти система, и като се замислиш найстина е вярно, като карам на 1ва двигателя е със 6000rpm и контактите се допират за супер малко време, което от своя страна пречи на бубината да даде хубава искра и намалява мощността. Пробвай да сложиш някое безконтактно делко с електронна бубина, може да си върнеш power а и на срещите да се гоним на 1ва, да се чува ония дяволски шум от двигателя отзад, който само загатва с какъв звяр си имаш работа :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааз делкото го смених с това от оригиналния двг.ама много трудно го напаснах.проблема беше че нямаше как да сменя номерата със сменен двигател бях.е здравия мощен двигател ми седи на балкона и чака да го пусна в обращение.

вчера открих едно странно нещо.значи ако не се лажа от 85 год насам шкода 120 е със съединител с пружини а не с палци(4 на брой) моята сега е 88 год и е с гадните палци.или просто предишния собственик го е сменил за по-евтино.

а и да аз сам регистриран,ама мога да влизам тук само от пощата си и после забравям.ще се постарая да не забравя пак.

и последно със сегашната си шкода неставам за гонене.след месец два ще съм готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само едно ще ти кажа - не се отказвай. Шкодата е велика кола, защото е елементарна и няма какво да й се чупи, а дори и да се случи, ще я ремонтираш много по-лесно от една нова :)

Айде със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извиняваи за намесата ама как можеш да твърдиш че частите на старите шкодички са скъпи. Сравни с някоя по нова кола и ще ти се изправи косата. Единствено конкуренция може да ни правят Ладите където частите са също евтини но по-евтини няма да откриеш. Колко струва делкото щото в момента не съм запознат с цената му. Ако сравниш с на някои фолксваген смятам че бързо ще си промениш мнението. Извиняваи че ти го казвам ама това изказване за частите на шкода са скъпи(имам предвид 105-120) е глупаво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато казах че частите са скапи имах предвит това,че за другите коли има много ментета естествено че сравнение не може да става с другите по-нови коли.ама на ладата са много по евтини.виж наложи ми се да сменявам фар и извинявай ама фар е 80 лв.а за опел вектра е 65.може да е менте ама го има а за шкодата няма ментета.делкото е 180 лв.не мисля че са малко пари за автомобил на 20 години.не ми пука де дал съм ги ще ги дам пак ако се наложи.едно време работех и имах една шкода и ми беше лесно сега немога да бачкам щото имам изпити да взимам и имам 2 шкоди и ми идва нанагорно.пак и едната още не мога да я раздвижа.междудругото някой ако дава 5-степенна скоростна кутия да ми каже цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и ментета и некачествени части за Шкода, ама не се срещат толкова често. Но като казва госта, че имало части втора ръка колкото щеш, аз имам наблюдения преки - в последните 2 месеца в моя квартал дето ги знам 4-5 Шкоди 105/120 в разпадащо се състояние са изчезнали - явно за скрап са дадени. От други 4-5 из квартала, явно не в движение, на които бях поставил бележка, че се интересувам да купя колата, само един ми се обади. Изводът е ясен, само ми е чудно и неприятно, че хората предпочитат за скрап да ги дадат или да им гният пред блоковете, отколкото да я продадат на някой за части или да си я пусне в движение да я ползва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да найстина е тъжно,че хората предпочитат да си дават колите на скрап а не за части.все пак има доста места и хора дето продават части.аз сащо продавам части които не ми трябват.сега се чудя как да си докарам една от монтана със стари номера да я ползвам за части.пожелавам успех на всички тарсещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изключително много ме учуди цената която даваш за фар. При нас в Пловдив има 2 магазина на които може да се вярва хората не лъжат убедил съм се. Верно аз съм с кръглите фарове. Стъклото е 8 лева рефлектора към 9 цял фар се дава за около 20 кинта. Чисто новичък макар и бая време стоял в кутията. Частите втора употреба като изключим неща от рода на скорости, греди и така нататък не си заслужава. Това е лично мнение. Относно липсата на пари напълно те разбирам. Скоростна кутия 5 степенна върви към 150 кинта. Виж графата продавам наскоро един колега продаваше може още да е вакантна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами с квадратните фарове нещата са малко по-така.стъклото пак е кам 10 лв.с рефлектора са общо кам 35.ама с основата на фара (тази част която най-се чупи защото е от пластмаса)всичко е 80 лв.оригинално и 65 лв.некво гадно менте с гаден рефлектор.ако в Пловдив е по-евтино то си заслужава да дойда да си взема 2 фара и пак ще ми е по-тънко.ако пък има само основи ще е чудно.до скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ме извините ако пиша малко повече глупости ама по въпроса с фаровете сам много ядосан защото се опаржих веднаж да взема такав от 65лв.който след едно дълго нощно каране се скапа.светлоотразителното покритие се напука от температурата ли от що ли незнам ама после трябваше да импровизирам за да свети поне малко напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.