Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бъкан съм с проблеми...! :evil:


Дон Чоре

Recommended Posts

На буталата им трябва само да са здрави... ризите се износват и се мерят с индикатор (всеки шлайфист има такъв)... проверяват се отклонения от цилиндричната форма и диаметър... съответно ако са ОК сменяш само сегменти и счупеното бутало и караш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Дон Чоре

    32

  • Mishelle

    8

  • Skoda_Estelle

    7

  • Penaowner

    7

Най-много писали в темата

Абе ще ти го дам без пари- може да си го избереш от 4 ;). Както каза колегата взимаш го, копуваш си само нови сегменти, слагаш и тръгваш :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои знае ли дали е вярно това че някаде около Илиянци имало някаква мото техника дето продажали чисто нови глави, блокова и сичко за един шкодов двигател? Че днеска ми казаха нещо такова ама не запомних точно каде ми обясниха... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един такъв склад с части за соц. коли - Булавто след Военната рампа и Металснаб... доста неща и за шкоди, дори за по-старите модели на символични цени, обаче като ходих последния път тази година почти всички части бяха разкарали, само за Трабант и Вартбург е останало нещичко ми казаха... преди като си купих шкодата намерих там нови задни маски за S100/110, ма бяха така гъсто набутани по стелажите, че не можаха да извадят ни една - а и май не им се занимаваше за 5-10 лв. тоя труд... та да не съм капо тогава си взех само метални брони х 4 лв. половинката, ама не никелирани а черни-оксидирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

е аз се отказах да го правя този двигател. Направо взимам един и го слагам него :cry: някои може ли да каже някаква оферта. Аз съм си намерил от една блъсната ама 100 лева за двг в не много добро състояние ми се вижда много :( искам през зимата да върви количката ама... някои има ли познат или нещо такова с двигател за 120ка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

здравеите пак. Вече като разбрах че от тов двигател нищо не става вземам сега нови бутала, сегменти и цилиндри ама от там ще ми почнат проблемите защото казват че е била много прецизна работата с втулките. Някои вършил ли е тази операция да дава акъл защото е зима а не ми се мръзне по спирките... :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
здравеите пак. Вече като разбрах че от тов двигател нищо не става вземам сега нови бутала, сегменти и цилиндри ама от там ще ми почнат проблемите защото казват че е била много прецизна работата с втулките. Някои вършил ли е тази операция да дава акъл защото е зима а не ми се мръзне по спирките... :x

С втулките наистина трябва да се борави внимателно. Значи, като махнеш старите, трябва да почистиш блока и особено там, където влизат втулките. След това трябва да купиш едни пръстенчета, които служат за уплътняване. Когато с баща ми правихме ремонт, сложихме по 2 пръстенчета. Като напъхаш втулките (слагаш ги четирите и ги натискаш една по една, за да не се окаже, че някоя е била малко завъртяна и не иска да пасне). След това трябва да ги притиснеш, така че да влязат плътно, за да уплътняват. Като завиваш цилиндровата глава е възможно да не се притиснат достатъчно, понеже гарнитурата на главата все пак поддава. В моя случай сложихме една стара цил. глава, без гарнитура, завихме 4-5 болта, така че да притисне втулките и после я отвихме.

Ако се окаже, че не си направил нещо, може да почне да смесва вода и масло (в маслото се образува пяна), както беше в моя случай (понеже не бяха спазени някои от правилата), но след гореописаната процедура се надявам всичко да е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nuclear не толко сложно ... моита я събирах на 30 декември в най - големия дъжд на паркинга с по един пръстен и досега не е смесила нищо ;)

Послушах продавача в магазина и си взех 0.14 пръстени и нито съм мерил колко стърчат ризите , ами направо нахлузих главата и палнах 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите! Аз сам един млад почитател на Шкодичките :roll: ама сега имам проблем и моля за помощ! Преди 1 месец отворих целия ДВГ, смених сегменти, претрих клапани, изласках целия ДВГ от вътре направих и центровката,смених свещите, нов стартер... буксата зад ключа послем бръм и запали, работеше като кукла :D Та ремонта започна от това че изгори 1-2 ЛИТРА за около 100-200км!!! Сега... работи но като я изгася и трагна да я паля пак... да си стапя на врата ще е по лесно!!! 2, 3 и 4та свещ- мокри!!! И така е всеки път! Точно вчера работеше добре днес... изкарва син пушек! :smt012 Цапа още повече тия свещи! Ускорителната ми помпа отиде! Неще да включи на скорост! Но като се пипне леко за карето и започва да вклучжа сама... като ужилена :roll: Спирачната ми течност избяга някаде си :evil: Но по гадното е че разбрах че е от задния барабан ама не мога да отвия болта за да сваля барабана! Пробвах с траба 1метър дълга и нищо направо не помръдва! Тая кола е гледана кат' кралица и 18години никакви проблеми и още не и се бях порадвал и се почна... :evil: А между другото ви говоря за шкода 120л 86' набор... почти на годините ми :D Та ми е жал за колицата да и сменям ДВГ или да я изхвърлям както вика баща ми! Тая кола е от както се помня :cry: Даите някакъв савет бе хора какво да правя?!?!?!?! :?:

[/img]

Като акула хахахахахахахаха куре още ли мечтаеш бе тва да не ти е Е28 520и бе :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Photos.aspx?UserId=14735&AlbumId=41810

 

Ето това ми е буталото... само едното съм хванал... но и на 3ти е така даже по зле... някои ако има идея от какво се е случило... че ме е яд така цяла кола счупих па незнам от какво стана така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как се качват тия снимки бе? :evil: за трети път пробвам и ако не стане адреса си го пише там...

http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=14735&AlbumId=41810

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vij i az sega sam po4ti na vazrastta na skodata si ba6ta mi mi q podari i tq e 86.az sa6to pravih remont na segmenti.oba4e po-kasno s4upih bielata na 3-ti cilindar.e kakto se se6ta6 mi razbi bloka.

spored men tvoqt problem e 4e ne si slojil novi klapani za tova to pu6i i capa sve6tite.moq nov dvigatel sa6to gi capa.no toy e na 25 godini bez remont do sega,no vdigam90 na 2-ra 130 na 3-ta i za tova o6te ne sam go pipal.vajen e dvigatelq a duha na kolata.taka 4e potarsi nqkade po80-100lv sa.samo 4e e trudno ako ne si smenil noimerata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре стига бре, отново някой оптимист... Само че този прехвърли летвата дори и на nenormalnataskoda. Честно казано писна ми от малчугани, дето като карат Шкода на 25 години си мислят, че карат самолет. щото разбираш ли съучениците им и това нямат... Я кажи как ги вдигаш 90 на 2-ра и 130 на трета??? Това да го кажеш на класната си става, тя ще се върже, ма във форума на Шкода - смях ...

И к'во е общото между номерата и ремонта на колегата не разбрах???

 

ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pi4ago imam knijka ot 3 godini a tazi skoda q karam ot 7 godini i ti nqma kak da mi kaje6 4e znae6 kak varvi moqta skoda.da si 4uval za skaseni bieli i dalgi skorosti.kogato tvoqta skoda vdigne 160 togava 6te mi govori6.kogato i sloji6 6 skorostna kutiq ot sporten saab pak 6te mi kaje6 4e ne stava ne kazvam 4e sega sam s neq no i s neq bqh.da ne govorim 4e po skodata moga da napravq pove4e ne6ta ot pove4eto hora v servizite.bez predniq most razbora se do sega ne sam no io tova 6te stane.nqmam izli6ni pari da davam na nekadarnici da mi pipat kolata.tq ne e tuningovana prosto normalna skoda s dalgi skorosti.i to mnogo dalgi.i tova za sau4enicite go razpravqy na drug deto ne go e qt 4e na 2-ra vdigam kolkoto ti na 3-ta.se6ta6 li se za kakvo ti govorq.a i na men mnogo mi e omraznalo nqkakvi deto sa vijdali skoda samo ot van da mi vikat tq ne moje da vdigne 50 tq ne moje da spre it.n.no ne sam o4akval ot 4ovek sas skoda da m,i gi to4i tiq.ta taka de malko si iztarbu6ena no kato q ponapane6 varvi.kato se pozatopli moje i da te povozq samo da opravq prednicata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry pak za latinicata ama Mishelle :D kakvo ti e be 4ovek 6te izbie6 monitora hahahah ;) towa za nomerata predpolagam za pred KAT da ne si igraq da prehvarlqm dvigateli taloni gluposti... e a i towa ne e ni6to edin poznat s E28 84' dignal 95 na 1wa!!! :roll: a nqkoi znae li kak da si naprawq BG 6toto Windowsa e preinstaliran i sq neznam kak da go pusna :evil: za towa pi6a taka :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калояне - много ми е скъп монитора за да седна да го избивам ;)

А за vloo и гост - виж сега. Явно имаме криворазбрана цивилизация тук - каквито и да са ти скоростите на 2-ра 90 и на 3-та 130 няма да ги направиш. Но щом казваш - нека се затопли и ще ме повозиш. Връзваме се на по бира и готово. Нещо против?

А това дали моята ще вдигне или не 160 - какво да ти кажа - за тези неща си говорихме в предучилищната възраст. Сега просто сядам и се возя с мисълта, че управлявам "цели" 52 коня, които за тебе явно са самолет, ама реалността показва друго. И за нищо не ме е яд - вдигай колкото можеш, разцепи го този "як" мотор - това си е твоя работа. Аз карам Шкода за удоволствие...и я държа само в ниски оборотчета. Така ме кефи!

Да, и аз много мразя и се връзвам, когато някой ми каже, че Шкода е калпава кола и седне да ми плюе по нея, но пък и се връзвам някой като ми каже подобни щуротии, които е "направил " със стандартния "мощен и високообротен" мотор. Кого лъжем? Май само себе си :)

 

P.S.: Като си толкова мераклия - що не се пуснеш срещу някоя от варненските "Шкодички". И те са "пипнати". Като гледам как си се настървил, ша вземеш и някой Рапид да резнеш :) Те имат и такива :) Заповядай на националния събор - там ще имаш прекрасна възможност да се докажеш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хич не си ме разбрал точно или аз сам ви обаркал вдигнах ги веднаж но имам и свидетел.аз сащо си я карам бавно но напоследак се опитвам да скапя двг.щото не мога да я озаконя.а за мойте 52 коня вече сам избил половината.когато вдигнах невазможните за вас скорости не беше така.а за бирата сам навит и без да се хващаме на бас.готов сам да те почерпя сямо защото имаш шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6te me izvinqva6 ama mnogo se ma4a na kirilica.6te svikna ama po natam.moyta ne e pipnata a podarjana.i nqma da se sastezavam s nikoy.az znam kakvo e kola i imam koq kola da karam barzo peugeot-a na ba6ta mi 406 varvi 10 pati po-hubavo ot 6kodata no ne e sa6toto.i ne se zalagvam tq e pravena za limuzina a ne za sportna kola.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми явно си избил конете с вдигане на невъзможни скорости :) Както и да е - всеки кара както му е угодно. За бирата - съгласен съм :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.