Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бъкан съм с проблеми...! :evil:


Дон Чоре

Recommended Posts

еи момчета знаете ли че в бензина ми е имало яко маскло!!! затова ми цапа свещите! Направих я като сланце е останаха ми още малко равота ама... и те ще свършат... надявам се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Дон Чоре

    32

  • Mishelle

    8

  • Skoda_Estelle

    7

  • Penaowner

    7

Най-много писали в темата

Откаде се е взело това масло в бензина бе, ти да не си карал вартбург или трабант до сега и по навик да си сипваш масълце с бенса. Само се шегувам, да не се разсърдиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха не не съм сипвал ама това се пак е резервоар на 20години и наи вече коля която е зареждана в български бензиностанций! Кои знае каква са ми сипвали ама... Сега обмислям вазможността за нов двг на някоя друга по- новичка шкодичка :) ама да и се нарадвам парво малко така пак натам живот и здраве...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам пак нещо... от шайбата на к. вал тече масло не е много но според мен това не узначава ли че има луфт или биене на коляновия вал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята за луфта е смешна...

Понягога смяната на семеринга не решава проблема... той уплътнява в ремъчната шайба ... имал съм случаи когато семеринга е ОК , но шайбата е толкова износена че продължава да тече ... Решенията са две : нова шайба + семеринг... или пристъргване на шайбата от 42 на 41 мм + семеринг от полуоска на москвич ;) ... втория вариант не е готин , понеже този размер се продава в БГ само БГ производсво и не кара дълго време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само шайбата ... с лула 30 подпряна на подходящо място (резбата е нормална) врътваш леко на стартер... само внимавай да не утрепеш някой така :P ...

... естествено може и с гайковерт ако имаш под ръка...

стяга се на 100-120 Nm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи днеска запали и заработи като хората :) оправих спирачките и сега всичко е ОК с изключение на шаибата и да проследя дали ми гори масло но за сега пушека ми е горе долу нормален... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак съм с проблем... пуши бял дим... от кое да е? Ангренажната верига се побърква да бучи ама не е от нея... от какво да е? Не ми се отваря пак тоя двигател!!! :evil: иначе си работи добре е няма излишак от мощност ама е добре... ама тоя дим ще ме сасипе! :( някои ще даде ли предложение? А и сега мисля сам да си обърна джантите... дано да стане... за без пари всичко правя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с вода съм ама не виждам нивото на водата да намалява... НО вчера баща ми е решил да я поразходи и казва че е било мъка рботила на 2 цилиндъра, нямала никаква мощност... днеска ще ходя да я погледна ама... :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ту работи ти не работи, гълта нещо или вода или масло! То е нормално и свещите да не бачкат нормално де... де да знам нещо и става на тая кола/... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми паля, гася, паля, гася и ми работи но както работи изведнаж се почва... не бачка един цилиндър сащност колата работи ама има страшни вибраций! ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Posledno butaloto mi vidqh 4e e napukano mnogo zdravo... i posle 6to mi gori maslo... kolko struva edno novo butalo ili vtora upotreba? I moje li da se smeni samo ednoto ili i 4te trqbva da badat podmeneni? A i nova glava 6te trebe da kopuvam.... kolko struva gore dolu?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова глава е към 280 лв ... по спомени...

ако става въпрос за 105 (не видях дали си писал някъде) , имам 4 стари бутала (здрави) , от които 1 тук в Сф и 3 във Варна ... подарявам ги , ако не ги бързаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ami na men mi trqbva pone edno butalo 6toto samo edno e v okaqno sastoqnie i se otnasq za skoda 120 L... a i sorry za latinicata ama... na takav PC sam popadnal... :) strah me e da q ostavq olata zimata taka na par4eta 4e cilindrite 6te razdqsat i togava pak 6te stana o6te po zle... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти върши работа използван цилиндър- може да избираш между 4. Останали са ми от ремонта.тел. 0889705698 митко- Мисля че имам и ризите(пак старите). А да а те са оригиналните на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти върши работа използван цилиндър- може да избираш между 4

 

може би имаш предвид бутало????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dobre de ama primerno ima li nqkakvi hlabini mejdu butalata i vtulkite (rizite) ? 6toto moite sa iznoseni i preoblema e 4e mi galta masloto koeto me drazni... s teq rizi i edno butalo 6te ima li takav problem? A i kaji cenata kakva 6te e? Za6toto se pak i sam malko nazad s parite pokrai toq d'zver :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.