Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[S105L'86 Project] Estelle


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Винаги съм бил на мнение, че ако имаш правилния инструмент всичко ще е лесно и без проблемно! Не го намерих много лесно с тези размери. Ето го и него в случая:

62004_1635109599954_1303118851_31770332_1160357_n.jpg

 

Измерване на обема след портването на камерта(малко изтъргах покрай клапаните):

33783_1635110239970_1303118851_31770333_6189002_n.jpg

 

33783_1635110279971_1303118851_31770334_4874461_n.jpg

 

30мл:

33783_1635110319972_1303118851_31770335_3869815_n.jpg

 

Измерих и обема на вдлъбнатината на буталото. С тези данни ще си сметна степента на сгъстяване и ще видя колко трябва да резна от лицето на главата. Утре я оставям на шлайф...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 234
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda_Estelle

    113

  • bega4kata

    37

  • anastas

    14

  • SKODA 105 RS

    7

Най-много писали в темата

ОООООООО ДААААААААААААА:

 

 

Евалата на Анастас, че ме светна!!! Както и за доста други работи е правил... smile126

Това обаче е само статичен баланс. На машината вероятно му се прави динамичен.

Static_Dynamic_Balance.jpg

 

Измерих и обема на вдлъбнатината на буталото. С тези данни ще си сметна степента на сгъстяване и ще видя колко трябва да резна от лицето на главата. Утре я оставям на шлайф...

Не забравяй да включиш и дебелината на гарнитурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика за сега ще е стария от Фелиция 1.6. Олекотения от 1.9D e с около 1кг по-лек(на практика са същите с разликата че дизеловия има един обръч материал в повече зад венеца). Мисля да не бързам, а и нямам необходимото даже и за статичен баланс. Набелязал съм някои фирми, но ще трябват финанси и много разкарване из София...

 

Включвам я гарнитурата 8) . По-трудното се оказа как да изчисля обема от камерата на главата, ако махна 1мм. Т.е днес ще се помъча да намеря лицето на фигурата на камерата, като си го начертая на AutoCad, а обема след това е лесен. Ако не успея(язък за изчисленията :lol: ) свалям я с 1мм и меря пак обема... Но не ми се иска толкова на сляпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митаче , мислиш ли , че коша на Естелката е достатъчно здрав , че да разпилваш мотор , който заводски е поне 115 магарета ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това обаче е само статичен баланс. На машината вероятно му се прави динамичен.

Static_Dynamic_Balance.jpg

...

 

Имайки предвид дебелината на диска дали това ще е проблем? Иначе, ако трябва да сме перфекционисти де, баланса трябва да се прави със вала ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баланса трябва да се прави със вала ...

Да наистина най-хубаво ще е но не е задължително! На повечето места използват коляновия вал просто като стойка за маховика при баланс. Пример много пресен- човека който се занимава с баланс машината(където ме върна поради малки шийки на вала) каза да нося друг вал с по-широки шийки, за да стане на машината(има едни валове на които ляга). Намерил съм други балансиращи фирми но там искат да се изработи дорник за маховика по централния отвор.. Друг е фактора как в магазина маховика идва с дупки от баланс(с чий вал е балансиран) :mrgreen: .

 

Митаче , мислиш ли , че коша на Естелката е достатъчно здрав , че да разпилваш мотор , който заводски е поне 115 магарета ?

Да! Коша е здрав, за разлика от други предавателни механизми :mrgreen: И заводски е 90 магаренца smile001 А и всъщност не очаквам голяма мощност. Пример може да даде Дани (mecho_klecho) и да каже каква мощност е неговия двигател и дали купето остисква. ;)

 

Иначе сега оставих главата за челосване- 2мм smile092 По груби сметки степента трябва да е не повече от 10.4/1(заводски мотора излиза с 8.9/1). С клапаните очаквам да нямам проблеми, но съм готов и на изненади. Като цяло този мотор е много разреден, за разлика от същия 115к.с с пълна инжекция 10.4/1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сглобих го най-накрая чугуна! Много съм доволен как стана- без гарнитурата на главата клапана опираше в буталото. След като сложих гарнитурата всичко заспа. Т.е достигнал съм максимална степен с тази глава. :evil:

 

Така изглежда разпиления порт с набития водач:

63068_1645095649599_1303118851_31791357_2184026_n.jpg

 

36052_1645096289615_1303118851_31791361_653462_n.jpg

 

Челото на главата с -2мм ;)

36052_1645096329616_1303118851_31791362_4180_n.jpg

 

Неволята ми построи това за пружините на клапаните. Стана много лесно слагането на конусчетата:

36052_1645096369617_1303118851_31791363_428474_n.jpg

 

Фреза на леглата и клапанинте + припасването им:

62977_1645096889630_1303118851_31791364_7807716_n.jpg

 

Много тежи и едвам го обръщам вече :lol:

 

62977_1645096929631_1303118851_31791365_7694976_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
59043_1623340065723_1303118851_31741609_2630145_n.jpg

Дизелов маховик(Fel 1.9D) за 120ков притискател не е схема. Жалко е че пак го установих по дългия път.

А на вид са толкова еднакви, ама като няма кой да мери.

Следва олекотяване на бензиновия Fel 1.6 маховик + ново лице + баланс с нов притискател! Tyny ще помага!

М'трялите за смукателния колектор са набавени smile035 Да видим ще се получи ли нещо :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фунийки... smile035

72575_1666189656936_1303118851_31835883_1326163_n.jpg

 

Благодарности на Анастас за даването на акъл и идейки! Много ценни и полезни smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Запалих го с карбураторите !!!!!! И съм много доволен! Останаха довършителни работи. Водните пътища, които най-много ме дразнеха, са скрити и прибрани далеч от изпускателния колектор и без да се мандахерцат. Остава бензина и кабеляците да спретна и слагам задната маска \:D/ При първоначалния тест с моно инжекцията вървежа беше задоволителен :mrgreen:

 

 

73700_1713062628731_1303118851_31927999_8181279_n.jpg

 

няма място :lol: Успешно скрих делкото smile001

76712_1713062868737_1303118851_31928001_4055996_n.jpg

 

Щуцера за обезвъздушаването:

76687_1713063188745_1303118851_31928003_1429060_n.jpg

 

Голям зор беше два дни, докато запаля двигателя. Проблема се оказа малък, глупав и по моя вина. Много благодарности на Анастас за помощта от растояние по телефона!!! Насе, smile159 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митаче навии няква лента върху изпускателя и без това не е от най красивите !

Иначе евалата корубата заслужава як матор :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер се раздвижихме до бензиностанцията smile117

Охлаждането заспа!!! Беше голяма мъка тези дни, но всичко е точно вече!

 

75637_1725338255614_1303118851_31948529_818962_n.jpg

 

Още с едногодишен прах!

 

154577_1725339295640_1303118851_31948533_6684166_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера си има осветление още от миналата година. На събора си светеше ;) Като се замисля вече всичко отзад е на LED :P

Пепи, номерата като цяло много ми пречат. Но определено не искам да го връщам между стоповете.

И това няма да е крайния резултат като задница. Така беше сглобена на бързо. Слава богу за това кратко разстояние всичко е наред, при положение че тествам окачване, ск. кутия и двигател на куп...

Има още доста работа, но вече следва спокойно издокусуряване :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъзиках се, адаша няма да се лиши от удоволствието по пътя да увисват ченетата на разни собственици на скъпи каручки :) Виждал съм по разни ралиджийки табелката с номера да е заменена от стикер с доста по-малък размер, но не знам как стои законово въпроса, може би txl е в час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз номера бих го вградил в бронята ( ако ще е таз за постоянно ) ... режеш едно парче с размера на номера и го залепяш наобратно за да се получи ниша , а в образувалите се странични отвори вграждаш подсветката на номера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

следва спокойно издокусуряване :)

 

Е те това ще да е някакъв нов метод в тунинга smile004

 

Пепи, номерата като цяло много ми пречат. Но определено не искам да го връщам между стоповете.

И това няма да е крайния резултат като задница.

 

Митаче, номера определено не трябва да е между стоповете, въпреки че някак странно ми стои така задника на Естел - с малките стопове и големите "валяци" .Дай да я видим /ако имаш снимки/ от други ъгли - моля

smile027

при положение че тествам окачване, ск. кутия и двигател на куп...

 

радвам се, че за сега всичко е ОК, то едва ли още от първото изкарване си направил як тест драйв , та да споделиш как е обновения и напомпан мотор , яко ли smile117 - това е важното , то колко щяла да гори и дали светел номера и т.н. - това са бели кахъри нали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митаче, номера определено не трябва да е между стоповете, въпреки че някак странно ми стои така задника на Естел - с малките стопове и големите "валяци"

Точно това е закачката - малките стопове засилват ефекта на големите валяци, според мен добро попадение, при това подчертано спортния оптичен тунинг е постигнат само с оригинални за модела елементи, т.е. няма нищо общо с пернишките доработки ;) Ето, че адаша не спира да ни изненадва приятно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че ви хареса!

Калобрани не мисля да слагам.

В момента търся "кримпачки" или някакъв вид преса за кабелни клеми. Искам да пусна два нови по-дебелички кабела от акумулатора към стартера. Като я покарах, после стартера не успя да завърти и 1/4 оборот на двигателя, след като беше хубавичко загрял. Поне това ще е стъпката преди да купувам редукторен стартер! Мисля да ползвам 50мм2 кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.