Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[S105L'86 Project] Estelle


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Щото на Шкода не се отварят вратите с поглед smile168

Тези вече не се отварят така което е по-притеснителното... :? Поне не като на стандартна врата.

 

Иначе ридампувата е яко решение smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 234
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda_Estelle

    113

  • bega4kata

    37

  • anastas

    14

  • Krankenstein

    7

Най-много писали в темата

Контактче в стъклен корпус което като попадне в магнитно поле се затваря. С други думи - доближаваш едно магнитче до определено място на пластмасов детайл (ридконтакта е зад него), и задействаш някаква електрическа верига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контактче в стъклен корпус което като попадне в магнитно поле се затваря. С други думи - доближаваш едно магнитче до определено място на пластмасов детайл (ридконтакта е зад него), и задействаш някаква електрическа верига.

Като СОТ-аджийски датчик за врата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер:

 

Най-накрая стана ясно какво ще свири в колата- цяла симфония, но не номер 5, а Skoda Symphony + CD Changer.

Ето малко снимки.

sany0001m.th.jpg

Това е Syphony-то което купих от колега от форума преди доста време.Така е и в момента и си слушам музичка през него. Много добър звук и даже мога да кажа, че по-добре свири и от домашната ми уредба. По пътя до успешното му пускане имаше няколко пречнки. Радиото имаше код, който собственоръчно не успях да преборя. Занесох го на професионалисти и срещу известна сума на следващия ден ми го дадоха с кода smile113 .

sany0004m.th.jpgsany0007s.th.jpg

sany0100h.th.jpg

С този чейнджър се сдобих с помощта на Коко(Redline__). По чейнджера също имах проблеми- свързващите букси(оригиналните от колата) бяха "изгнили" от ръжда по клемите/пинчетата. Направо ги отстраних и сложих клеми. За сега са временни, докато намеря нещо по-добро(Давайте предложения за свързващи букси- трябва да има минимум 11 извода). От предишния собственик на чейнджъра ми е завещал 3 диска- много лека, ретро и приятна музичка. Най-вероятно е бил/била спокоен шофьор с добър вкус 8)

 

\:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е много добро решението с тази музика :!: Качеството на звука наистина е завидно динамично.Само от към мощноста може още мъничко да се желае,но пак си е достатъчна.А за буксите-отиди пак при тези дето са ти го разкодирали,предполагам е сервиз за кар аудио...

Още веднъж поздравления за избора на музика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двудневната сага почти приключи. Тази събота и неделя реших, че ми се занимава със разкрача на Естел. Благодарение на Анастас направихме една греда за тази цел. След повдигането на фермите с 20мм я изчистих от ръждата, грундирах и боядисах(едър слой боя с четката smile001 ). Дойде и по-сложната част- сменянето на старата греда с новата. След около 30мин старата греда беше свалена и сравнена с новата :mrgreen: : (Тук ще благодаря на Цеци от Монтана за помощта при свалянето и качването на гредата)

sany0023.th.jpgsany0024w.th.jpg

sany0026b.th.jpg

В това положение сложих новата греда.(Лошо е без канал smile088 )

 

След като всичко беше приключило с този ремонт установих че имам проблем със скоростната кутия. При сменянето на гредата или преди това вилката, която влиза в опашката на скоростната кутия, превключва на 1ва скорост и се връща на мястото за 3та и 4та. Оттам ск. кутия блокира на първа и лоста застава в неотрално положение. След една безсънна нощ, дали да я мъча за събора и да не пришпорвам нещата, реших че трябва да отворя капака и да оправя бъркотията :lol: . Следващия ден отново се смъкна гредата без да се откачат гредите от фермите, кутията също се наклони, махнах тампона на скоростите и свалих капака. Смених всички гумени пръстени и маншони(все пак последната смяна беше преди около 2 години :lol: ) сложих нова вилка(за всеки случай) и монтирах капака отново на скоростната кутия. Ето малко снимки на позите, в които Естел заставаше:

sany0027h.th.jpgsany0028t.th.jpgsany0030r.th.jpgsany0031j.th.jpg

След целия екшън тествахме колата и всичко си дойде както трябва. Исправи се разкрача и си превключвах с лекота предавките.

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да слава богу.Отдъхнах си след като се получи всичко.

За събора ще опитам да я стегна, макар и недовършена ми се иска да съм с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега номера с отварянето на вратите стана ли с тея мотерчета,че и аз съм правил подобен опит но не става твърде слаби са и не отклячат :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега номера с отварянето на вратите стана ли с тея мотерчета,че и аз съм правил подобен опит но не става твърде слаби са и не отклячат :(

Стана и заспа! Отварят се вратите без грешка. Но съм използвал 2 моторчета ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига бе! Чак пък толкова. Аз съм "вдъхновен" специално от българските, реставрирани и направени шкоди. Т.е вие сте виновниците да се старая толкова върху тази кола. Имам, така да се каже, добри учители. Щастлив съм че ви познавам. :D А до колкото до помагачите в проекта- наистина са много и ги чувствам много близки приятели. Свалям им шапка, че ме търпят :lol: .

 

Днес имаше голяма авантюра за Естел. Поръчах седалки, колани, странични огледала за задно виждане :smt004 \:D/ :smt004 и още една малка "гъзарийка". Сега и ако дойдат преди 30ти грешка няма да има. СТИСКАЙТЕ ПАЛЦИ!

smile113

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ще стискам палци за твойто да дойде smile168 . Ей колко оговорки бяха с продавачите за да ми ги докарат на време! То още не се знае ама момчетата бяха разбрани и останах доволен. А цените са им супер! Не съм очаквал...

:smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои неща пристигнаха, а най-важните не- седалките. Магазина, от който поръчвах, трябваше да ме забавят със седмица и половина за да разберат, че такива седалки каквито аз си поръчах просто нямат на склад в Германия. Благодарение на Мими вече съм комплектен седалки + колани. Седалките са DTS- немски- лява и дясна за пилот и ко-пилот smile168 , a коланите FK automotive- три точкови също от германия.

sany0056.th.jpgsany0058y.th.jpg

Ето малко от нещата които свърших през изминалите дни:

 

sany0024j.th.jpgsany0025v.th.jpg

Задно стъкло- ново + ново уплатнение без клин.Реотаните се връзват с цвета на купето smile001

 

sany0022h.th.jpgsany0023j.th.jpg

Мръсното табло, което беше разглобено и измито подробно.

sany0027l.th.jpg

Предното стъкло със същото уплатнение. Чистачката е сложена и замахва \:D/

sany0031p.th.jpg

Без проблеми 130ковото табло влезна на мястото си.

sany0040j.th.jpg

Заготовката за временните брони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чернички са и коланите. Като цяло се стремя интериора да е само в черно. Ще нащракам коланчетата и седалките при първа възможност- най-вероятно като са монтирани. Купих си и едни педалчета FK ама още се чудя....

Такива са: http://www.fk-automotive.de/$WS/fk-auto ... ksm303.jpg

:-k

 

Кокич, днес беше лудница. Обиколих много магазини, но или имаха някакви супер грозни или... отвратително грозни. Сетих се че в магазина при Мими има седалки. Минах за последно, примирен, че скоро седалки за мен няма да видя и.... видях... мойте седалки :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt004 Завърших реставрацията на волана за Естел. Воланът е същия като на този който е слаган в легендата Шкода 130РС.

146_1977130rs01lny.jpg

Преди доста време го купих и беше много ама наистина много зле. Боята вече не беше боя, кожата беше напукана и стара....

Първо го изшкурих много подробно, после боя- черен мат! Занесох го на тапицер като исках да стане малко по-модерен- сложих му алкантара. Купих си нови черни винчета и капачка с емблемата на Шкода. С метчика освежих резбата на фланеца:

sany0064.th.jpg

Ето го и резултата:

sany0066f.th.jpgsany0069j.th.jpg

Със светкавица синее! :?

 

Разкарах и грозното гърне! :lol: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускай моля те цели снимките,че много ни мъчиш с тоя имаге хостингггг-бави

:smt017

Трябва да си купиш ръкавици -задължително!Щом е от нелицева маниашка рейсинг тип кожа.

:smt017

Ще си търся... но много малко време до пътя... но това ме и радва

Най-много ме притеснява, че тази кола не е минала 1км в тази си конфигурация- нов преден мост, задно окачване+ск. кутия и фавов мотор, а дефакто ще се разработва по пътя за сокола. Така като гледам може и тази съб. и неделя да не успея с тестването на път. Дано да не даде нещо дефект- ще си покаже какъв гол майстор съм :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускай моля те цели снимките,че много ни мъчиш с тоя имаге хостингггг-бави

:smt017

Трябва да си купиш ръкавици -задължително!Щом е от нелицева маниашка рейсинг тип кожа.

:smt017

Ще си търся... но много малко време до пътя... но това ме и радва

Най-много ме притеснява, че тази кола не е минала 1км в тази си конфигурация- нов преден мост, задно окачване+ск. кутия и фавов мотор, а дефакто ще се разработва по пътя за сокола. Така като гледам може и тази съб. и неделя да не успея с тестването на път. Дано да не даде нещо дефект- ще си покаже какъв гол майстор съм :lol:

Недей да го мислиш толкова.Аз мойта като я събрах я покарах 30-тина км и след това директно към София,без никакви грижи! :smt030 А и ти всичко си й сменил,така че няма какво да стане. smile113 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Митак, страхотно воланче. Няма да се плашиш то повечето със старите шкоди сме ги разглобили и едвам ще успем да ги сглобим. Няма време за тестове :) Аз мисля да взема една сервизна кола да кара с мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е красив :!: С бели ръкавици ли се пипа волана :?: :D

От заешка кожа smile168 Всъщност още не съм и тръгнал да си избирам.

Колко ти излезе удоволствието

40 волана като цяло, 10лв боя(остана ми), 70 тапицерията- труд и материали.

Доближавам се до воланите от големите марки :lol: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази мойта Естел отново ме наказа! Днес мислех че ще правя test drive, но не смогнах. Сега отново ще трябва да режа пружини :smt019 и да лежа под нея(май й харесва :lol: )! Голямата борба продължава, но вече със сложени брони и седалки. Снимки неможах да цъкам от толкова мн. работа.

И така чак до... началото на събора. smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази мойта Естел отново ме наказа! Днес мислех че ще правя test drive, но не смогнах. Сега отново ще трябва да режа пружини :smt019 и да лежа под нея(май й харесва :lol: )! Голямата борба продължава, но вече със сложени брони и седалки. Снимки неможах да цъкам от толкова мн. работа.

И така чак до... началото на събора. smile168

Спокойно,при мен чак от 3я път се получи с пружините!Важното е да върви работата,че не остана време. :-k smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупето й стърчи във въздуха. Това разбирасе го разбрах след като направих промените в гредата и сложих джантите + фланците + "новите" гуми с грайфер ;). Утре след работа, ако имам възможност ще я разхвърля :smt019 smile168 ако не чаак след 1 ден :?

Ама толкова исках да се повозя и като разбрах, че няма схема и настроените ми се развали :lol: Ама нищо- трай Маро за хубост smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инатата гад отново си показа рогата в пълния си блясък. Днес я карах/тествах и вече към 5ч реши че трябва да блокира десен барабан :smt034 ! Отворих никога не отваряните барабани. Блокирало спирачно цилиндърче. Проявих благоразумието да си сервизирам 2та баражана. Смяната и цялостното обслужване на задните два спирачни механизма + обезвъждушаване продължи до 12ч. До 1ч тест отново и точно буквално пред гаража... блокира другото колело.... =D> Ето така става като се ползват старите пружинки и останалите ръждясали простотий :lol: . Утре рано сутринта купувам всичко новичко, сменям и тръгвам... Надявам се вече без аварий!

Хубаво че се случи това преди "големия" път!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успешно си я прибрах изчипкана безконтактно! Радвам се че всичко мина без инциденти. Малко се ремонтирахме по пътя ама като съм завивал по малък болт в голяма гайка така става :lol: и после падат.

Проекта продължава в пълна сила smile113

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.