Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[S105L'86 Project] Estelle


Skoda_Estelle

Recommended Posts

Ето:

1.Започнахме със счупено дискче. Другата част ме перна по челото :lol:

24317_1393577601805_1303118851_31133360_1694471_n.jpg

 

2. Пластмасата става на косми и мирише лошо и на старо! :(

24317_1393577641806_1303118851_31133361_2228646_n.jpg

 

3. Първи разрез.

24317_1393577681807_1303118851_31133362_5042787_n.jpg

 

4.Донора. Кристален стоп в не много добро състояние.

24317_1393577721808_1303118851_31133363_3279994_n.jpg

 

5.Реших да използвам едната готова страница от мигача на кристалния фар- оказаха се еднакви кривите като с крушовидния.

24317_1393577761809_1303118851_31133364_2496919_n.jpg

 

6.

24317_1393577801810_1303118851_31133365_7291746_n.jpg

 

7.И от едно време просто забравих да снимам... По-натам е просто рязане и пилене с шкурки и пили, докато парчето пасне на дупката в стопа. Правата част в дясно се нагрява с пистолет за горещ въздух и се изкривява по формата.

24317_1393577881812_1303118851_31133367_661782_n.jpg

8.

24317_1393577841811_1303118851_31133366_308460_n.jpg

 

Отне ми 4ч за единия стоп- без лепене. Трябва да намеря някакво прозрачно лепило, което остава твърдо(като оригиналното). Бая си беше зор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 234
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda_Estelle

    113

  • bega4kata

    37

  • anastas

    14

  • SKODA 105 RS

    7

Най-много писали в темата

А дали може и светлоотразителя да стане бял ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Режи на ниски обр. Полистирола се топи при ниска Т и от там идва замазването и неравностите. Стружките ги разтвори с малко ацетон/на паста/ и имаш готово лепило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чешкото стъкло има гайка от вътре, която държи светоотразителя. По подобен начин е като на големия стоп. Единствено остава да се намери толкова голям и да се изреже.

Въпреки това аз не бих рискувал да слагам на задницата на колата ми бял светоотразител. Причини много, а и не мисля че ще стане по-красиво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами редуването на 2 червени 2 бели 1 червено е много добра комбинация показвам само че е възможно утре евентуално ще имам отговор с 100 стоп . И аз съм против белия светлоотразител!!! РИСКОВАНО Е !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да го барам. Стоповете зарибяват.

Днес взех лак, боя и втвърдител...

Всичко трябва да е лаченко :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради гадното време, почивка за стоповете и отделяне на време за друго- оборотомера на Естел smile092

Още миналата година при 2рото й излизане от гаража оборотомера изгоря(интегралната схема). Търсих аналог на този MAF115, но не намерих. Пишеше по чешките форуми и сайтове, че MAF115=LM2907.Взех 5 бройки от LM2907(конвертор честота към напрежение). Оказа се че Маф-а е с 16 крака а LM-a с 14 :lol: . Кой да гледа... И днес налепих една пробна платка именно с LM-a и тествах. Тръгна си от първия път(с пет елемента е все пак :lol: ). Утре оригиналния шкодов оборотомер, който се вижда на снимката, ще бъде регулиран да отчита правилно и печатната платка монтирана в корпуса на табълцето.

 

27209_1397870549126_1303118851_31145847_2988724_n.jpg

Платката с налепените елементи която ще седи зад прибора, където стои оригиналната платка.

 

27209_1397870589127_1303118851_31145848_1253429_n.jpg

Първо пробвах на ампермера дали работи. Не исках да повредя крехкото Шкодово уредче!!!

 

27209_1397870629128_1303118851_31145849_6686700_n.jpg

Старата платка и досадния MAF115 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффф често срещан проблем с тези табла - оборотомера..... Аз имам същия проблем с таблото ми / от Сивек/ - още докато го карах спря да работи . Наскоро се сдобих с още едно такова табло и човека от когото го взех ми каза, че и на него не работи , но си е поръчвал от Чехия интеграла / заместител / , която ми даде с таблото . За съжаление не съм имал време да се занимавам с него все още и не мога да кажа със сигурност дали ще стане ..... ако ли пък не ще ползвам твоя опит / ако нямаш нищо против/ :)

 

ето я тази интегралка - с 16 крачета е

017748915.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Ето и причината да надува(прегрява). Изгорели газове са влизали в охладителната течност. На снимката малката дупчица(горе в дясно) служила като изпускателен колектор на един от цилиндрите до нея :lol: Вижда се как водната магистрала е почерняла от изгорелите газове:

47763_1597508979962_1303118851_31684042_7802733_n.jpg

 

47834_1597508899960_1303118851_31684040_2427302_n.jpg

 

47834_1597508939961_1303118851_31684041_5460647_n.jpg

 

44985_1597508859959_1303118851_31684039_4719612_n.jpg

 

60857_1614473004052_1303118851_31722017_5769188_n.jpg

 

На операционната:

61683_1623339825717_1303118851_31741607_6782893_n.jpg

 

59043_1623340025722_1303118851_31741608_1252174_n.jpg

 

59043_1623340065723_1303118851_31741609_2630145_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след като всичко по блока беше готово и почнах киченето му с периферията и гледам това:

 

62816_1624246008371_1303118851_31743955_5240009_n.jpg

 

И както казах всяко зло за добро... се сдобих с това чудничко нещо чугунесто. Вчера го взех с леки петънца, а тази вечер стана със шлайфано лице и обновен хонинг на цилиндрите!

 

62218_1627360526232_1303118851_31752347_815831_n.jpg

 

 

61369_1627360646235_1303118851_31752348_7507432_n.jpg

 

Много съм доволен от резултата на блока. Това е АБК блок като има екстрата- пръскалки на масло към долната част на буталата smile117 smile035

Още снимки като снимам :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не чаткам много от снимката блока спукан ли е или има ръб? Доколкото разбирам си взел нов блок на старо ?

 

После - с каква цел си сменил привода за 4 степенна с такъв за 5 степенна, в смисъл то и аз съм с такъв, защото ми се счупи, но съм чувал от Сашо на брегалница, че 5 ца скорости стават и с лост за 4ка, а Skoda120L1980 като си беше взел кола за части, тя беше 5ца с мокри и с привод с 1 каре от 4ка каза че си влиза нормално.

 

Осигури добре щангата там където влиза в купето, аз направих грешката да пренебрегна това място, защото с 4ката нямах проблем с превключването, после с 5 цата още с стария лост 5 та не стигаше да включи, а сега с 5 степенния лост само аз мога да си включа 1ва и 2 ра без да изхърка :lol: явно за 5ците е важно там да не се мърда щангата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

61874_1630115755111_1303118851_31758764_1088427_n.jpg

Долу е старото бутало, горе е това, което ще ползвам! Новите бутала ги извадих от интересен двигател, който купих след като видях пукнатината на блока. За жалост единия цилиндър беше пълен с ръжда, тъй като е стоял без свещ известно време. Но буталцата не ръждясват. Върнах буталото от ръждясалия цилиндър назад, изтъргах ръждата и го извадих.

 

61481_1630115875114_1303118851_31758765_2203622_n.jpg

Italy!!!

 

61481_1630115915115_1303118851_31758766_1843994_n.jpg

Изтъркани, измити без гаден нагар, готови за бой! smile035

 

61481_1630115955116_1303118851_31758767_3313285_n.jpg

3тия блок за проекта, който вече се оказа добър. Виждат се пръскалките на масло за охлаждане и допълнително смазване на буталата! Те също бяха извадени, почистени и цялата маслена магистрала продухана.

 

63874_1630116315125_1303118851_31758768_6087461_n.jpg

6,5Nm Вала се въртеше много леко и приятно! Лагерите стъпват добре на шийките. Правя си извода че вала е шлайфан много добре :)

63874_1630116315125_1303118851_31758768_6087461_n.jpg

Вкарах буталата и затегнах биелите. 3Nm + 1/4 оборт 8)

60854_1630116515130_1303118851_31758770_4905057_n.jpg

Всичко преди сглобяването се маже обилно с масло.

60854_1630116555131_1303118851_31758771_4234298_n.jpg

Най-издадената част на буталото изчкача над блока. Само една гарнитура му пречи да се срещне с главата...

 

61550_1630116795137_1303118851_31758772_5310362_n.jpg

Ще чака, идва ред на по-интересното и важното: :evil:

 

63079_1630149595957_1303118851_31758859_4101137_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш добро обоняние smile049

 

Иначе днес стана запек с кланачетата.

60848_1632670698983_1303118851_31764083_6468462_n.jpg

 

Главата не е като шкодовата и си трябва инструмент за натискане на пружините на клапана. Пружините са много вкопани в главата и няма как да ги натисна. Мисля да си направя скоба по този образец, като е най-лесен за изработка 8) (из москвич форума)

005110809.jpg

Стана много късно за бръмчене вече :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОООООООО ДААААААААААААА:

 

 

Евалата на Анастас, че ме светна!!! Както и за доста други работи е правил... smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересен начин да се провери накъде бяга баланса. Аз така си проверявах инерцията на колелото.Ако не падне на винтила и да се разлюлеле няколко пъти докато се успокои значи не е добре. Педантска му работа smile049 В случая с маховика обаче трябва да спре а не да се люлее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли точно обратното- да не сприра лесно. Нали най-тежката част отива надолу. Т.е при добър баланс ще се върти и чуди доста докато спре?

Май в слочая ще е трудно да се направи постановката, нивелира и т.н Също за целта ще ми трябват хубави оси с които ще хвана маховика! Може би ще ползвам лагер... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако баланса е добър всеки път трябва да спира на различно положение. Ако повтаря - най-долу е по-тежко smile049

 

PS: Времето за въртене зависи от първоначалната скорост и инертността (т.е. теглото) на диска. Като цяло няма общо с баланса ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли точно обратното- да не сприра лесно.

Да точно така това с гумата и вентила беше само сравнение спрямо това което се виждаше на клипа. PRR го каза точно, трябва да спира на различно мястои и да няма колебанеия леко напред назад докато спре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко отхвърлена работка и днес. Получава се някакси:

 

62097_1632660698733_1303118851_31764059_2733524_n.jpg

Смукателните пътища в средата- разликата е 1мм в диаметър странично разпилване и премахване на "бабунката" за водача на клапана. Мисля си че ще е малко :?

 

60801_1632660818736_1303118851_31764060_7522364_n.jpg

 

60801_1632660858737_1303118851_31764061_8047140_n.jpg

Войниците в строя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.