Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Günter Service Варна


Redline__

Recommended Posts

Още един положителен глас за Gunter Service! Изключително съм благодарен на Самуил, който реши проблема на колата ми: http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=31183&start=15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 492
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    85

  • martines -13

    11

  • BlackPearl

    9

  • masterOne

    9

Най-много писали в темата

И така днеска бях в Гюнтер сервиз да притеснявам момчетата и при наличието на три коли в сервиза оставиха ги и светкавично бързо за 2.5 мин ми оправиха проблема с лампата за айрбега евала за бързината като отряд за бързо реагиране са smile126 .Боднаха едно кабелче с едно лаптопче и стана чудо лампата вече несвети.Ама въобще не са се оттървали от мен на 20-ти тоз месец си записах час да ми сменят някое друго тампонче че като влизам по дупките да не се чуват лоши звуци от Фабианата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Самуил за новото турбо на Фабиана, благодарение на него колата е отново на пътя!!!

Абсолютно професионално отношение относно техническия проблем и абсолютно приятелско отношение относно всичко останало!

Винаги си добре дошъл в Стара Загора, бира и мезе няма да липсват!! smile159 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

И след като си мислих, че съм купил нещо що годе читаво(Seat Leon Fr 2.0 TDI 200+ hp с remap) се оказа, че съм бил в голяма грешка. Преди да стигна в София (тръгване от Добрич - там за регистрация), като се отбих през Русе, колата писна че нивото на охладителната течност е под минимума. Странно нещо, тъй като когато ходих в сервиз преди да я купя нивото и беше съвсем малко преди максимума. Следва да отбележа, че цвета на антифриза не беше червен както в последствие разбрах, а синьо/зелен. Казах си-явно е доливано някакъв друг вид и щом не е определен цвят (червен,зелен,или някакъв определен) е примес, и че все ще ме издържи 500-600 км докато се добера до София. Но след като вече беше писнало, реших че трябва да долея вече G12. Долях около 300 мл (50/50 смес) в Русе и се прибрах в София.

След повторно ходене до Дч за смяна на консумативи наред с всичко, естествено смених и антифриза с G12+. Майстора не можа да източи цялото количество от системата и радиатора (изкара само долното съединение) и като след това събра само 4л цвета си остана леко потъмнен. Преди това бях махнал кората за да мога ако евентуално тече от някъде да видя след като тръгна/спра. Един път имаше леко петно след пътуване и това е. При смяна на водната помпа ми казаха, че намаляването било от нея - било сълзяло от някакъв отвор. След събирането на всичко я запалих и ....синкаво-бял пушек от ауспуха. Направо се стреснах, питах майстора да не е пипал нещо друго. Отговора беше категорично "НЕ!". Решихме, че е от чипа, но това вътрешно не ме успокои. На другия ден след проверка на масло/антифриз си тръгнах за София с яко пушене докато е студена. Отново минах през Русе и на Златна Панега реших да направя проверка на антифриза за да се уверя, че всичко е ок. Еми да ама - не. Пак доливане на 150-200 мл.

Оттук вече ми стана ясно, че нещата не са толкова "прости" колкото ми се щеше да са. Започнаха консултации с др майстори и познати от какво може да е. Колкото повече питах, всеки казваше различно. Четох из форуми - темата на Сами за главите веднага ми светна като възможна диагноза. Без да се колебая много (за разлика от всички други, които като разбраха къде ще си давам колата ме питаха "..ама как реши там?...ама той да не те метне като не си при колата?...") се обадих на Сами и след кратък разговор ми каза "... ами да, спукана глава. Караш я при мен и ще я проверим и оправим.." . Нямаше какво още да се чудя и веднага щом дойде петък и се бях разбрал със Сами, тръгнах за Варна. Дори и да не работи в почивните дни ме прие. Оставих му я, и каза че ще я работи от средата на др седмица. През времето което беше при нея винаги ми даваше много полезни съвети, изцяло коректно отношение, професионални и същевременно разбираеми отговори smile126 . Като цяло каквото и да кажа, сигурно ще бъде малко. След като отидох да си взема колата ми показа цилиндровата глава на какво прилича - пукната поне на 3 места.

Сами много благодаря за всичко което направи, и ще ти се доверявам и за напред! :smt017 =D> smile126

Само успехи на Günter Service Варна! s_flag

 

П.С Сами ако можеш качи някои снимки, и очаквай включване по въпроса с дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз с малко закъснение ще изразя своята благодарност към отношението и професионализмана smile159 Сами и Васко. Интервенцията беше следната: Смяна и затапване на ЕГР клапа, почистване на колектори и турбо и смяна на дебитомер. В следствие на горното; колата се отпуши в ниските обороти, за разхода на гориво не мога да кажа но мисля, че малко падна.В крайна сметка, отлична работа! Благодаря!!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро бях за пореден път да обслужа моята О2 1,9TDI DSG в "GUNTER SERVICE". Хиляди благодарности на момчетата, че оправиха и топлия старт на Окито - досаден проблем smile152 . А съвсем отскоро внимание се обръща и на новата ми придобивка - Ауди ТТ Roadster smile035 ! Не случайно в сервизните книжки на колите пише - сервиз за обслужване - "GUNTER SERVICE". Който е ходил при тях знае за какво става дума. Горещо препоръчвам на тези които не са посещавали сервиза, да го посетят!

 

P.S.

 

А чувам, че имало и хубаво барбекю в двора..... smile009

 

+3 от нас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сума ти години шофьорски стаж имам и над 1,5 милиона км. Никога до сега не съм си оставял колата на някой да ми я прави, както си я оставих на Сами (смяна на ангренажен ремък, проблем с ЕГР и леко софтуерно напомпване).

Доверието ми беше 100% оправдано! Факт!

И още един факт - на връщане, през В.Търново, разходът ми е 5.0 (от врата до врата), ср. ск. 88 км/ч, което си е не повече от 5.25 по колонка. И това при силен насрещен вятър и натоварен трафик (няколко пъти изпреварвах колони от по 2-3 коли+тир).

Самуиле, да си жив и здрав :!: :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно голямо благодаря и от мене за професионализма и отношението на Сами и Васко smile126 . От скоро съм горд собственник на Октавия 2009 1.9 TDI 105hp. След дълго търсене в нета на кого да поверя колата за чип тунинг и смяна маслото на Халдекса се спрях на Günter Service Варна и не съжалявам нито за миг. Бързо и професионално обслужване и отношение към клиента, което няма нищо общо с това на повечето "майстори" ( все едно са хванали Господ за шлифера ). Самия факт, че хора от цяла България идват за сервиз именно при тях, говори много. Препоръчвам ги на всеки, който обича колата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези двамата майстори ги знам....

Колко пъти съм ходил при тях.... всъщност аз само при тях ходя.

Даже и да няма какво да правя по колата пак съм при тях :lol:

С момчетата се знаем още от юношеските години.

Никога не съм имал оплаквания от работата им, път и времето при тях минава приятно.

От край време Самито ме навива да ми чипоса аудито, най накрая кандисах.

Много съм доволен, туй ауди направо литна без да го зоря.

2,5 ТДИ, кутия мултитроник=икономичен разход ---> нормалното каране в града става с 1400 об/мин (при всякаква скорост от 0 до 100). Естествено при такова каране разлика няма. Положението обаче се променя когато мина на типтроника с фиксираните предавки (6 степени). Ей тогава кутията вече не го спира и аудито тръгва. Днес така я напънах, че на 4-та въртя гумите. Който не вярва ще го возя да види...сериозно.

Ако знаех, че така ще ме изкефи, отдавна щях да съм накарал Самито да го чипоса.

Благодаря, бат Сами!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.07 отново през Сервиза за обслужване 90000км + спирачна течност и горивен филтър. Всичко както се досещате 6+ , не случайно и Сервиза съм написал с главна буква. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Специални благодарности на Сами и Васко от Günter! На 50 000 км - ремап, чистене на геометрията на турбото и отстраняване на проблем, свързан с дебитомера. Благодаря ви за отношението и за перфектната работа!

 

Поздрави

 

П.С. Сами, след ремап-а колата е неузнаваема, карам я с още по-голям кеф :) Радвам се, че ти се доверих!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да изкажа благодарност на момчетата от Günter Service Варна. Оправдаха напълно очакванията които имах към тях. Закарах колата за смяна на задни дискове и накладки и досадно тропане в предницата. Набързо беше открита причината за тропането \:D/ и в последствие отстранена (задача оказала се непосилна за оторизирания сервиз smile049 )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Искам и аз да изкажа огромното си задоволство от работата на Гюнтер сервиз - Варна. Сами и Васко благодаря ви още веднъж! Оставам ваш клиент и занапред. Продължавайте все така!

 

До сега с колата преди шкодата, все търсих добър сервиз и майстори... така и не намерих такъв за 10 години, обикалях къде ли не. Радвам се, че избрах шкода за това, че вече си избрах и сервиза и майсторите! :–)

 

Това, което беше направено е цялостно обслужване на кола "нов внос" без сервизна книжка. Отидох в уговорения ден и час, погледнаха колата, видяха геометрията на турбината, после със Сами направихме едно пробно каране с компютър за диагностика в реално време. Той провери и ми обясни подробно за всички параметри, които компютъра показваше: работата на дюзите, на дебитомера и на турбината. След това оставих колата за обслужването и преглед на ходовата част. Смениха всички ремъци, ролки, водна помпа, антифриз, масло на двигателя, всички филтри. Оказа се, че задните спирачни апарати бяха абсолютно блокирали. Шенкела с водача беше като заварен от ръждата и не се движеше (показаха ми го след като отидох да си взема колата). Обадиха ми се по телефона да ми кажат, че ще се наложи да се търсят задни спирачни апарати втора употреба от автоморга. Прави им чест, че се заеха и със самото намиране на апаратите. Комплексно обслужване! С тях смениха и задните дискове и накладки. Още веднъж голяма благодарност за добре свършената работа.

 

Доста са заети и за това си записвайте час поне няколко дни по-рано :-)

 

Остана да сменят маслото в скоростната кутия, спирачната течност и евентуално маслото на хидравликата. Но това след известно време, че доста разходи се насъбраха накуп.

 

Препоръчвам сервиза на всички! Момчетата са специалисти в областта и си разбират от работата. Евала! Отлична комуникация с клиента.

 

Поздрави,

-Николай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

По-горе в темата бях написал, че Самуил ми направи хибридно турбо 1752VB за 2.0 тди. Е следва и продължение, като искам да подчертая, че можеше да я ремапна навсякъде, но исках точно Сами да я мапне, затова и я карах няколко месеца докато не стъпя във Варна. Решихме да не е настроена на макс. все пак ми трябва сигурен автомобил. И точно това и получих, прецизно направен сейфти софт, ама като пиша сейфти говорим за около 200коня. Колата е супер за каране, плавно се развърта и върви много и няма умаляване до ограничител. Замерих я на летящ старт с идентичен двигател в същото купе с над 190 коня на колела и му седя на задната броня. Нямам тежък крак, но при прибиране от Варна си я натисках и си изпреварвах доста на пълна газ и до София ми даде 5,2.

 

Сега сериозно...Благодаря на Самуил за отделеното време и за перфектния софт, който модифицира, просто ми спечели уважението, рядко се срещат хора като теб, все пак знаеш специално заради теб минах за 1 ден разстоянието от София до Варна и обратно. Както мисля че писах и по-горе за мен е много важно мапера да бара и коли, а не само компютър :)...ти знаеш какво имам предвид:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Опала.Пак съм в бокса.Самуил е на почивка.Ко? Не.

Спешно ми трябва помощ и аз съм в отпуска, искам да ходя на почивка.Главобол.

Един майстор-втори майстор, забатачване.Отлагам с няколко дена ходенето на планина.

Днес Сами се връща на работа.Звъня - свободен час другия понеделник.Ааааааааа.

"Ела да ти видя кахъра". 10мин. и ай бегай да почиваш. smile126

Чесъх се по мъдрата кратуна - извод, клониране на Сами, друга оправия няма.

Това ми е втория път в, който не можах да отида при него веднага и втория път при, който съжалявах яко.Следващия път ако не е наличен - колата пред блока и таксита.

И все пак някой да знае как се клонира? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да похваля бат Сами и компания :)

Дори и в петък следобеда обръщат внимание на шкодаджиите :)

 

Благодарности

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвала за Самуил и компания! Бях за смяна на ремъци и масло, покрай които си поприказвахме, разясниха ми някои неща, абе доволен съм. Благодаря им, че ме оставиха да "зяпам" докато обслужваха колата. Много ми е терсене да си оставям колата "без надзор". :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Още веднъж благодарности за Сами и Васко. Вече и аз съм с Eibach Pro Kit. Поведението на колата е перфектно, вози стегнато и в същото време малко по-меко от преди (с оригиналните пружини). Накланя се по-малко в завой, много по-стабилна е и освен това изчезна неприятното чувство при преминаване през леки неравности. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

С малко закъснение от една седмица и аз съм с софтуер "Gunter Sport " колата еVW Bora 1.9 -(110) сега вече е пъргавелка благодарение на Самуил smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте ! Понеже човекът, на когото Самуил написа файл няма как да пише във форума, мисля да го направя аз.

Колата е Mercedes 320 CDI, 204 h.p , 2004 година. След намесата на Сами колата тръгна много добре , доста е пъргава и разхода падна осезаемо. Целта на клиента не беше толкова повишаване на мощността, а постигане на по - нисък разход, защото не е "състезател". Както винаги Самуил успя да постигне пъргавина и икономия. Мечката стана приятна за каране, а утре ще я замерим как върви спрямо други коли, след като е почерпана smile021 Браво Сами ! smile027 smile126 smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

+1... за пореден път s_flag

 

Миналата година закупих Octavia Scout'08 2.0 TDI - 140hp

Всичко чудено, но беше толкова спъната, че чак натоварваше!

Обърнах се към Сами smile049, съответно остана само да намеря време да я закарам до "Günter Service" Варна.

Този месец - следващия, този месец - следващия и така до миналата седмица.

Оставих колата за "чип- тунинг".

Когато я взех, Сами сподели, че не я е "засилил" максимално защото турбината не е на 100%, НО въпреки това, разликате е осезаема! База за сравнение преди и след - НЯМА! Колата е изключително пъргава и динамична. Относно разхода - по борд компютър показва 0.5-0.7/100км по-малко smile126

 

Специални благодарности за професионализма и коректното отношение smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно голямо благодаря и от мен за Сами и Васко, за геройски преборения блокирал демпферов маховик( поопъна им нервичките че са наложи се да го отстраняват на парчета), за смяната на ролките, ремъците и т.н., за отлично отремонтираната предница и най-вече за чип-тунинга на моята новозакупена Октавиика 1,9 90 коня (беше толкова :-)'01. Колата стана страхотна пъргавелка и залепя за седалката, а кефа с който се кара сие направо ГОЛЯМ smile035 !

Ура за Сами !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.