Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Günter Service Варна


Redline__

Recommended Posts

наистена сами колата се промени корено сега в ниските тегли по добре опръстена го смених няма проблем . състезанието са го изместили за 30 06 smile159 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 492
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    85

  • martines -13

    11

  • BlackPearl

    9

  • masterOne

    9

Най-много писали в темата

наистена сами колата се промени корено сега в ниските тегли по добре опръстена го смених няма проблем . състезанието са го изместили за 30 06 smile159 smile049

Да вчера Искрен ми каза,променихме резервацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не смятам, че колата ми е променена и ъпгрейдната с нещо до такава степен впечатляващо, че цяла тема да и създавам по случая. Писах тук - колата беше за ремонт, задръстена с пясък и сол от нашите пътища. Благодарение на бързата и професионална реакция на Гюнтер Сервиз колата ми беше скоростно оправена, проблемите бяха отстранени (първия ми пост), получих допълнително внимание от Майстор Сами, (втория ми пост) и споделих в последния ми пост (от днес) впечатления от държането на колата на пътя, защото имаше едни 4 дена между промените по нея и срещата ни отново. Хвалил съм Сами за всичко, което направи, за отношението му и за приятелството му - това е един Истински Майстор и Невероятен Човек. Съвсем в духа на темата и раздела. Основното, за което Буба посети сервиза на Сами, беше ремонт, тунинга е допълнение, предложено ми от Майстора. Нямам техническа грамотност, за да пускам тема в Тунинг, а и не искам да ангажирам допълнително Баш Майстора да пише в нея, при условие, че достатъчно неща са му на главата и наистина е по-добре свободното си време е да го оползотворява за почивка и за семейството, отколкото за пространствени технически обяснения и разяснения. Ако Сами реши да говори за ремапването на ALH в раздел Тунинг, може да използва инфото за това, което е правил по Буба като пример, но решението за това оставям на него.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една година ми бе препоръчан сервизът на Самуил. Колата ми тресеше като работеше на празен ход, бях обиколил цяла България - безуспешно. Сами ми оправи проблема точно за 2 мин, оказа се, че е софтуерен. Разбрах какви магии и чудеса може да прави този човек с колите и си казах,че някой ден ще се възползвам от тунинг услугите му. Есента и зимата ми поправи редица чудесии по колата. Това,което получих бе едно уникално отношение, обясняваше ми точно какъв ми е проблемът, как можем да го поправим, показваше ми го нагледно и най-вече - знаех къде ми отиват парите. Работи бързо,точно и коректно.

Година по късно вече колата ми е направена с хибридно турбо и има поставен чип от него smile152 smile035 . Колата върви над очакванията ми за това какво ще бъде след интервенцията. Всичко е точно, няколко пъти преработва софтуера и се допитва до мен кой ми е най-удачен вариант ! Много съм доволен,защото видях,че целта не е да ми вземе парите,а да остана доволен и го постигна. Стоя,пия си бирата и знам,че карам една напълно нова кола !!! Да е жив и здрав и за в бъдеще да ни прави колите, защото майстори като него и Васко няма ! smile027 .

Благодаря, поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе споменах,че Сами и Васко ми направиха колата (хибридно турбо и чип). Днес мога гордо да кажа,че направих първите си 100 километра и първите тестове на 400 метра :lol: . Все пак да кажа и каква е , Ауди А4 2.0 тди, Б7 143 hp,но вече конете са с едно стадо повече. В добавка бих казал,че не искат да ги храня много повече. Разходът почти не мръдна. Колата е адски динамична на изпреварванията, изстрелва се без да се замисля и ми доставя кеф да я карам smile021 . В градски условия е перфектна, бързо изпреварва ,за да се пререди на някой светофар smile117 . Отивам да пия за здравето на майсторите и за новата кола :D.

Благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе споменах,че Сами и Васко ми направиха колата (хибридно турбо и чип). Днес мога гордо да кажа,че направих първите си 100 километра и първите тестове на 400 метра :lol: . Все пак да кажа и каква е , Ауди А4 2.0 тди, Б7 143 hp,но вече конете са с едно стадо повече. В добавка бих казал,че не искат да ги храня много повече. Разходът почти не мръдна. Колата е адски динамична на изпреварванията, изстрелва се без да се замисля и ми доставя кеф да я карам smile021 . В градски условия е перфектна, бързо изпреварва ,за да се пререди на някой светофар smile117 . Отивам да пия за здравето на майсторите и за новата кола :D.

Благодаря !

Аудито 3.0тди мина ли го сега :mrgreen:

Само да спомена,че колата не съм я направил на максимума...има още какво да даде.Много е малък колера в подкалника и много се повишава температурата на входящия въздух,генерацията също е стокова,предстои да сложим и манометър/с манометър естествено и донастройвана/ и тогава ще отпусна турбото още в ниските и средни обороти.Ще махнем и ел.клапата за агр-а и т.н.

И най лошото е ,че колата е доста тежка.Но важното е да има доволен собственик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се прибирах към Добрич се сборих с А6 3.0 тди и на 400 метра се пробвахме и го бия. Колата върви изключително добре. Нямам търпение да направим доработките и както каза един приятел : "Днес по новините съобщиха,че някакво ауди е летяло ниско над земята,не уточниха нищо, освен че било черно". Главният виновник за това - Самито smile126 smile027 .

.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторе, така а? Градските ги правиш, а аз се редя на опашка! smile168

 

Хубу бе, ти ще кажеш нещо! :smt030

 

За да не е спам: ИСКАМ ДА ПОХВАЛЯ Gunter Service, че онзи ден като си оставих колата ме почерпи с КОЛА. ЕВАЛА!

Най-после се обърна монетата и не трябва все аз да нося!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора никъде не мога да намеря телефоните на майсторите, трябва да ходя при тях ама не съм от Варна :) Ще съм благодарен на малко помощ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ред и аз да се похваля от безупречната работа Сами :D.

Първо да уточня,че изобщо не разбирам от двигатели ама грам.

След като имах огромен за мен проблем с турбото на моята Октавия изоставяше ме в доста лоши ситуации,колата влизаше в авариен режим и започна моето ходене по мъките.

1вия МАЙСТОР казва сменяй вакумните маркучи,след като ги смених проблема остана.

2рия МАЙСТОР казва сменяй N75,след като и него смених проблема пак остана.

3тия МАЙСТОВ без да видя колата ми вика утре я докарай турбото е заминало трябва ново.

4тия МАЙСТОР отиди отсреща при колегата да тия закачи на компа и да види какво и има,че аз на другите с диагностиките им нямам доверие,защото компютрите им били на английски,а пак на тоя бил на БГ. :D Даже и с този компютър нищо,че бе на БГ език проблема не успяхме да открием.

Тези четиримата са капацитети по турбини и с много хвалби от други майстори.А няма да ви казвам,че се правеха на най-големите и с едно гадно и надменно държание.

За мен проблема беше наистина огромен,след като не разбирам какво и има на колата,а майсторите ми напълниха главата с какви ли не предположения.Казах си явно тука не попадам на точния майстор и започнах да чета по форумите докато не попаднах на тази тема Günter Service Варна.

След като я прочетох вече нямаше две мнения по въпроса,позвъних на Сами и се разбрах ме да докарам колата.

Пристигнах във Варна и с малко лутане от моя страна бях пред сервиза,Сами закачи колата на лаптопа и направи едно кръгче,

диагнозата бе турбината за профилактика и заминал дебитометър.разбрах ме се,че до довечера ще е готова,а аз тъкмо имах малко работа из Варна.Тъкмо тръгнах и Сами ми се обади,че предния МАЙСТОР е заварил турбината и това ще им забави малко работата.

След което се оказа,че перките са криви и трябва да се сменят тук Сами ми направи голям жест,като ми влезе в положението и ми намери перки,които са в отлично здраве. =D> =D> =D>

Турбината бе оправена,колекторите ми почисти,AGR клапан затапен,а и най-важното Октавията стана самолет с чип от Сами.

Сега като си я карам нормално все едно си е същата,но реша ли да я настъпя направо се изстрелва от място.

 

Вече избора е ясен по-добре 30тина лева за гориво до Варна и обратно отколкото няколко по 30 при други майстори.

БЛАГОДАРЯ,ЧЕ МИ СЪЖИВИ КОЛИЧКАТА.

Както и че ми влезе в положението без излишни приказки цитирам твоите думи"само и само аз да съм доволен".

При положение,че не се познаваме и че няма гаранция да се върна пак при вас,просто не познавам друг такъв майстор.

Най искрено ти благодаря за разбирането и решаването на моя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Радвам се ,че сте доволни. Само едно уточнение-не става въпрос за перки,а за лопатките на геометрията.Нови струват доста,но аз често вземам от моргата счупени турбини за малко пари и в тях има често и читави геометрии ;)Смених ги с читави втора употреба и го направих безвъзмездно защото ми харесахте като хора. Млади момчета,възпитани....предполагам студенти....от друг град,без да ме познавате,ми гласувахте доверие и оставихте колата да я правим.

Давайте газ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , и аз бях като теб, но

Вече избора е ясен по-добре 30тина лева за гориво до Варна и обратно отколкото няколко по 30 при други майстори.

;)

Поздрави на Сами и Васко smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........AGR клапан затапен,а и най-важното Октавията стана самолет с чип от Сами.

Сами, задължително ли е изолирането на ЕГР, при ремапа, който правиш?

Възможно ли е ЕГР-а само да се почисти и да остане и как ще повлияе това на резултатите от ремапа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да се затваря.Няма да повлияе на ремапа,защото и в оригиналния софтуер при пълна газ,АГР-а си е напълно затворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после и аз се добрах до Форума и мога вече да опиша подробно посещението на моята Окти в Гюнтер сервиз.

 

Така, всичко започна със зловещото виене на преден десен лагер, което съм описал в отделна тема. Сами малко след като бях пуснал темата веднага от разстояние постави точната диагноза. Последва обаждане от моя страна и разговор със Сами при което се разбрахме да съчетая почивката с моето семейство в Албена с посещение на Окти в сервиза (имах и други неща за оправяне) още при пристигането ни на 02.07.2012 г. Някъде към 15:00 часа пристигнахме в хотела и се обадих на Сами за да се разберем как да стигна до сервиза. И от тук започва ГОЛЯМАТА разлика с всички останали сервизи, които съм ползвал някога. Човекът ми предложи за да не си развалям почивката направо да дойде до хотела заедно с колегата Васко и да вземе колата. Така и стана след около 40 мин. се появи невероятната сребристо-синя (не знам дали това е точния цвят) красавица возеща Сами и Васко (бях я виждал само на снимки, но на живо е още по-красива). Това създава още едно много добро впечатление (мисля, че човек, който се отнася така със собствената си кола знае много добре как да се отнася и с колите на клиентите). Вече бях спокоен, че Окти е в сигурни ръце.

На следващия ден Сами ми се обади за да ми каже със сигурност какво трябва да се оправи:

1.Смяна на преден десен лагер

2.Смяна на предни спирачни дискове и накладки (имаше едно много неприятно тресене при спиране, което мислех, че е от друго)

3.Ремонт на скоростите (доста трудно влизаха)

4.Почистване на турбото и настройване (няколко пъти колата ми влизаше в сервизен режим с грешка за пренадуване на турбото)

5.Отстраняване на проблема с "топлия старт"

Аз имах и подозрения, че съединителят и маховика са за смяна, но се оказа, че са си наред за момента.

И стигам до най-интересното. След втория разговор със Сами в който ми каза, че съединителя е добре ми предложи това за което тайно си мечтаех (както може би и повечето собственици на коли с TDI двигатели) - РЕМАП.

 

Аз понеже съм абсолютен лаик в тази област, ако реши Сами може да даде малко повече подробности за РЕМАП-а за колегите, които се интересуват.

 

В крайна сметка на 05.07.2012 г. в късния следобед се сдобих с една много по-различна кола. Сами и Васко пристигнаха с нея пред хотела като предварително се разбрахме да ги върна до Гюнтер сервиз за да я изтествам заедно с тях и да ми разяснят някои неща. Радвах се като малко дете. Колата се е сдобила с невероятна динамика, скоростите превключват много плавно, новите дискове стоят невероятно красиво зад летите джанти (няма и следа от вибрации), направо е удоволствие да натиснеш педала, изпреварвайки някоя кола. Неприятния виещо-стържещ шум от разваления лагер вече го няма и мога да се наслаждавам на свистенето на турбината. :) Не на последно място искам да изкажа и възхищението си от това, че няма никакви следи от ремонтите - нито мазни петна, нито драскотини - нищо, все едно не е влизала в сервиз. smile126

 

За сега това е от мен.

 

Искам да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на Сами и Васко за всичко, което направиха и да им пожелая много здраве и късмет. Вие сте невероятни хора! Препоръчвам на всички сервиза.

 

P.S. Имах малко подозрение, че колата при тази динамика ще си вдигне осезаемо и разхода (тъй като по принцип съм спокоен шофьор и се радвам при постигане на нисък разход - та когато се връщах от Албена през Ахелой до Казанлък успях да постигна разход 5.3 л/100 км (около 340 км с жена ми, детето и багажа с включени фарове и климатик) и после от Казанлък до София успях да сваля на 4.5 л/100 км (около 200 км - сам, без багаж с включени фарове и климатик). Данните са от компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 и от мене. Да кажа и аз, бях при въпросните колеги отделиха ми време въпреки,че имаха доста работа казаха ми от къде е проблема ( като преди това ходих при половин Варна и никой не е сигурен от къде може да е ) и не ми взеха никакви пари за услугата за което им БЛАГОДАРЯ smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 и от мене. Да кажа и аз, бях при въпросните колеги отделиха ми време въпреки,че имаха доста работа казаха ми от къде е проблема ( като преди това ходих при половин Варна и никой не е сигурен от къде може да е ) и не ми взеха никакви пари за услугата за което им БЛАГОДАРЯ smile027

+1 Тъй като нищичко не разбирам от турбота :lol: се бях навил да ходя при колегата за свиренето което се получава.Човека най-търпеливо ми обясни за какво става въпрос!Голяма разлика от повечето сервизи,където гледат само да ти съдерат кожата.Благодаря ти много bega4ka за коректното отношение!И ако недай си боже за в бъдеще има проблеми знам към кой да се обърна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак бях при Сами , затапихме ЕГР-а софтуерно и сега всичко е наред smile126

А какво не беше наред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак бях при Сами , затапихме ЕГР-а софтуерно и сега всичко е наред smile126

А какво не беше наред?

 

 

Двигателя тресеше , колата вървеше на тласъци на 1ва ( все едно някой подава и отнема гаста ) оборотите се меняха нагоре-надолу, но сега всичко е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизането в бокса, дори и при познати винаги ми е било малко тегава работа - говоря за София. Тук, при Самуил и Васко мога да кажа, че идвам с удоволствие и добро настроение!

Днес за пореден път се убедих, че няма по-добро място за ремонт от "Гюнтер сервиз"! Казват, че съвършенството не е в подробностите, но се постига чрез тях, аз добавям - вярно е на 100%.

Реших да сменям всичко по спирачките на задния мост, при все, че е сменяно от предишния собственик преди година и половина и на практика дисковете и накладките имаха достатъчен ресурс...но не работеха както се очаква, просто съм бил само на предни спирачки. Това е следствие от немарливото отношение на някой си или просто толкова си е можел.

Към това добавени последствията от "грижата" за родните пътища, с две думи - лоша работа. Всичко това попадна в ръцете на Васко и...вече имам перфектни спирачки! Удивен съм от отношението към всеки детайл и всяка операция и всичко съпроводено с обяснение на случващото се, без грам досада от въпросите ми. Какво бих могъл като клиент да искам повече !

Много е писано и сигурно още много ще се пише за тези двамата и за професионализма им, просто няма как на хубавото да кажеш друго! Благодаря им!

"Гюнтер сервиз" е №1! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие чета всеки пост за сервиза - въпреки, че не познавам хората и не съм ползвал услугите им, се възхищавам. Мога да кажа само - БРАВО!

Не може ли да станете официален сервиз на Шкода, за да може хората с гаранционни автомобили да се сервизират при вас и да не губят гаранцията си?

С удоволствие ще пропътувам 380 км, за да попадне колата ми в добри ръце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

В официалния сервиз не ремонтират например турбото, а го заменят с ново. Кой тогава ще ремонтира турботата на колите, на които им е свършила гаранцията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.