Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОФИЦИАЛНО - Шкода Октавия 3


skodaman

Recommended Posts

  • Отговори 682
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    53

  • VALDO

    52

  • stivi797

    43

  • Milen Dimitrov

    39

Най-много писали в темата

Eто решението за мрънкащите, сложете си едни такива и готово... smile175 Дано само и тези да не Ви малки. smile091

truck_mirrors.jpg

 

Айде, със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това отпред ... платформа да си ремонтираш двигателя по-лесно ли е ?! smile091

 

 

 

Може и такива smile048
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато си говорите за огледала и т.н. се чуват слухове, че Leon Cupra R ще е с 300 коня! smile012

 

е и ? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое Ви изненада? Шкодите никога не са били с най- силните мотори, докато при Сеат и стария Леон беше по- мощен от Голф ГТИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той като винаги е бил по-мощен и зат'ва се счууууууууупват от продажби... испанска сглобка, брааааааааат. Ако са го правили в Петък - изтегляш най-късата клечка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато си говорите за огледала и т.н. се чуват слухове, че Leon Cupra R ще е с 300 коня! smile012

И май пак няма да му турнат 4х4 :-k....както и на О3 RS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с огледалата при вас е като размера на пишките ви! Недейте слуша тая с която спите,че размера на ваща и стига,тайно си мечтае за по-голяма!

smile091

 

Уби ме, да знаеш! smile091

Абе то още Мечо Пух го е казал - колкото повече, толкова повече!

Пък за дрънченето - ще се кача, и ще покарам.

И кой знае - може и да ми хареса. :mrgreen:

Пък и както наглушавам - може и да не го чуя!

Дрънкане там някакво си.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я какво образователно филмче спретнали от Шкода за активния си темпомат.

 

 

Някъде в началото на темата имаше снимки и уж щеше да изглежда като централен черен фар за мъгла, пък сега са го сложили зад бронята. :-k Сега остава да сложат и индикация за предупреждение на кола в мъртвата точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Сега остава да сложат и индикация за предупреждение на кола в мъртвата точка.

 

Това ще е за ФЛ :mrgreen: иначе активния круиз е страхотна екстра и е много хубаво, че от VW са разрешили да я сложат в Октавията :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до ЕТ да се "запозная" с новата Октавия 3.

Не е лоша колата,но лично не виждам смисъл в преминаване от ОК2 към ОК3. Не го казвам защото имам ОК2,а защото наистина няма напредък.Личи си ИКОНОМИЯТА ЗА СЪЖАЛЕНИЕ. Вътре си има доста твърди пластмаси.Тапетите на вратите не са с мека облицовка като на предишния модел.Уплътненията на вратите са доста недодялани.На нивото на средната колонка имат грозен недодялан завършек уплътнението.Нищо общо с класата на ОК2 при отворена врата.Подкалниците как може да ги направят от обикновена проста пластмаса ужас-дачия.....На предния модел са от мъхестите,които обезшумяват много по добре и изглеждат по-класно най малкото.Окачването е ГОЛЯМА крачка назад.Предното е връщане в миналото -все едно си купуваш голф2 1984Г 1към 1.Нямам против това окачване,ама да вървят напред,да измислят нещо по-комфортно.Отзад са праснали една мега грозна П-образна греда,която и не е аеродинамично прикрита поне :smt018 Тя егати съпротивлението ще дава....иначе старт стоп система има за икономия.Но все пак така се пести от Носачи-8броя с по 2 тампона смятайте колко е икономично.Няма го о другия мост ,който е за купето хванат и за него са хванати носачите.-То там са пак икономии от планки ,заварки по купето и т.н.........няма стаб.щанга,пак тампони към нея........няма биалетки ....няма реглаж....и да не продължавам повече......че ако се върна на предницата.....пак много ще пиша.Ако се чудите че вози твърдо и тропа...не си мислете че е от това че е нова и още стегната.Возия като на 2-ката няма да има никога.Мерцедес с цял мост няма да видите никога.Аз не казвам да е мерцедес...но при положение ,че са я направили с независимо окачване,защо се връщат назад????

Свърших с къщата и започвам да събирам за нов Суперб не за новата октавия ;) .Там грешки за сега много няма.Класата е друга...таблото е меко и в долната си част дори,всичко е изпипано и направено много по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя пък О2 има една хубава возия... мани-мани. Друса като Голф5 :D

 

Нисък среден клас са О2 и О3, това е положението...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абеее... на новия фейслифтов супърб, като му гледам фейслифтовите реални снимки почва да ми се повръща от тая марка :) Изравниха супер-яко извитите фарове...

Преди, ако "гледаше" агресивно, сега гледа учудено и тъпо (точно като при фейслифтинг):

http://lh6.ggpht.com/-IWz8Y4lWlUM/UQ_Wu ... 25255D.jpg

http://www.automotorblog.com/wp-content ... pied-2.jpg

http://www.automotorblog.com/wp-content ... pied-3.jpg

http://www.caradvice.com.au/wp-content/ ... perb-2.jpg

 

Така като гледам са сложили "симпли-ънклевър" извивките във мигача на фара и предполагам, че ще са дневни светлини това - белички диоди... Определено трябва да го видя завършен, защото на тестовите модели е супер зле :) По принцип сегашния супърб комби ми харесва (вариант 3.6 v6 4x4), но като му гледам снимките, които са официални на фейслифта и като гледам сниманите на тестовите коли - много зле е реализацията... Ужасон...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачка не се знае фейслифта (супърб) как ще е, така че събирай по-бързо smile027

 

И това е вярно!

Да не вземат и "Суперба" да го "упростят" и "поевтинят" - че тогава лошо!

Само това да не направят!

А утре съм на тестдрайва на О3 - и тогава ще видя как ще са нещата.....

Но като начало - цената ми се вижда много висока! smile049

Как може такова нещо?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен цената дори е коригирана (надолу) от първоначално замислената за БГ пазара. Но след техническото описание на Сами, може да пуснат великденска промоция smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишния път карах варианта с 1.8Т - но той си беше с независимо окачване.

И вървеше прилично, пък и спирачките му бяха добри.

Иначе само от едно кръгче - не можах много да разбера как му е возията.

А за материалите в купето - противоречиви ми бяха и на мен усещанията, защото имаше и скъпи материали, а и ефтини - като се има превдид, че оборудването май беше най-високото......

Но то е ясно, че ако чехите ги направят много добри тапицериите - никой няма да си купува Голфове и Пасати!

Ала все пак, като даваш 40 и няколко хиляди - би следвало материалите да са много добри! Само че те не са такива - и това, според мен, е сериозно отстъпление.

Пък за окачването - и на мен това не ми харесва!

Още повече че при Голфовете полузависимата греда е налице само при вариантите с мощност до 122 к.с. - а нагоре са със независимо.

Докато при Октавията - границата е 150 к.с., и с независимо окачване е само 1.8Т, реално. smile049

Тъй че явно и аз ще си остана със сегашното си возило. :smt017

Поне съм му свикнал вече - и на габарити, и на возия, и на всичко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачка не се знае фейслифта (супърб) как ще е, така че събирай по-бързо smile027

Абе,аз съм ги събрал....ама как да ме накарат да си купя....да предложат нещо по-добро де.Аз го казах образно,моята е още нова ,смятам още едни 5 год. да я ползвам....и до тогава ще видя накъде ще вървят нещата с нашата марка.Дано да не спрат Суперба,защото и такива слухове имаше.

А относно цените...октавия с идентично оборудване е долу горе на цена на Голф и едно време беше по-добре направена,а сега нещо ни орязват....

направи ми впечатление хода на дръжката на предната врата отвътре.....мнооого голям

Иначе колата ако се поръча с ледове и лупи си е много красиво купето.Харесва ми като цяло,просто споделих някои неща които са неочаквано зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишния път карах варианта с 1.8Т - но той си беше с независимо окачване.

И вървеше прилично, пък и спирачките му бяха добри.

Иначе само от едно кръгче - не можах много да разбера как му е возията.

А за материалите в купето - противоречиви ми бяха и на мен усещанията, защото имаше и скъпи материали, а и ефтини - като се има превдид, че оборудването май беше най-високото......

Но то е ясно, че ако чехите ги направят много добри тапицериите - никой няма да си купува Голфове и Пасати!

Ала все пак, като даваш 40 и няколко хиляди - би следвало материалите да са много добри! Само че те не са такива - и това, според мен, е сериозно отстъпление.

Пък за окачването - и на мен това не ми харесва!

Още повече че при Голфовете полузависимата греда е налице само при вариантите с мощност до 122 к.с. - а нагоре са със независимо.

Докато при Октавията - границата е 150 к.с., и с независимо окачване е само 1.8Т, реално. smile049

Тъй че явно и аз ще си остана със сегашното си возило. :smt017

Поне съм му свикнал вече - и на габарити, и на возия, и на всичко!

 

Колега, къде има 1,8 за тестова кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих добавил нещо относно интериора понеже влизах за малко в новата Октавия. Пипнах тук таме - таблото и корите на вратите. При леко натискане всичко прискърцва - както си му е реда и в старата О2. :D Не видях Крачката напред- явно сглобките са същите - социалистически.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Но като начало - цената ми се вижда много висока! smile049

Как може такова нещо?!

Не е вярно, Стиви, ако се изключат отстъпките, които даваха за О2, а сравняваш само цените по ценова листа, то новата е с почти 10% на долу. Пример - моята кола преди отстъпките стъпи на 49000, О3 със същите екстри, + безключово влизане (а в серийното оборудване има повече неща, от колкото в същата О2, старт/стоп примерно) по конфигуратор излезе 45000. Явно поевтиняването, за което говори Бегачката все пак се е отразило и на цената. Нали идеята на VW беше Шкодите да се конкурират с Дачия? Значи цената трябва да падне, а от там и качеството (или обратното :mrgreen: ). Я да видим сега О3 как ще бие някой ГоУф в сравнителен тест smile150 Долу, Шкода, долу, не пречи на батко!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.