Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОФИЦИАЛНО - Шкода Октавия 3


skodaman

Recommended Posts

  • Отговори 682
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    53

  • VALDO

    52

  • stivi797

    43

  • Milen Dimitrov

    39

Най-много писали в темата

Ето го решението, вземаш тази и ми даваш твоята... smile049

 

Ааааа - не играеш честно. Искаш всички готини форумни Октавии да събереш... първо L&K-то, после на Самито искаше, сега пожела на Венелин красавицата.

 

smile027

 

Как помниш. :) Ами да една от двете ще бъде то е ясно, аз и на Коко преди казах че една от двете им Октавии ще бъде моя :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива, никак не е лоша колата, и отвътре се седи доста удобно, пък и моторът е мощен - сега и любителите на 1.8Т ги очаквам да нададат радостни възгласи! - само дето е малко ръбеста във стоповете. smile049

Но както казва колегата - това да й е проблемът! :mrgreen:

А иначе си е Шкода отвсякъде! s_flag

Вместителна, удобна, функционална!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я гледах наживо... задържах се точно 5 минути на нея, само отвън гледах - скука. Отвътре беше заключена, не можах да видя нито багажник, нито седалки нищо... Общо взето... скрития ауспух - това не ми харесва (погледнах го отдолу как е ауспуха - има 2 пръста от гърнето и е извит надолу). Стоповете на живо нещо не ми харесват също - изглеждат грандомански големи. Отпред изглежда като на снимките - т.е. нищо не ми говори - само голяма стои. Джантичките са леко смешни на фона на колата - остава се с усещането, че са 15-ки, а те 17 мисля, че бяха... Огледалата са с готина форма, кефят ме, но пък не можах да видя колко са големи, дали се вижда като на фейслифт-а. Дръжките на вратите нещо не ме кефят мен. И общо взето... скука. Вътре не можах и да я видя, като седна как е, но на пръв поглед през прозореца - по-добре е от предната (видя ми се доста широчко). Нещо октавията не можа да ме грабне, дори и на живо на вънжеш вид - като интериор ми харесва - по-различна е някак.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в петък видях един автовоз с бели Октавии - бедни, бедни, бедни - сигурно за служебни са поръчани и определено не ме впечатли :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в петък видях един автовоз с бели Октавии - бедни, бедни, бедни - сигурно за служебни са поръчани и определено не ме впечатли :(

 

Аз пък го видях в събота - носеше се към София. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледалата,Шафте,са с доста по-лоша видимост от наще!

 

Не става значи. На наще гледам като на телевизор и четирите платна отзад, а като седна на малки огледала съм като без очи назад...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меко казано съм впечатлен от Октавията,окончателно си затвърдих мнението че в сравнение с Октавия 2 новия модел е огромна крачка напред във всяко едно отношение.Тестовата кола в Бургас е с двигател 2-ка ТДИ/150 к.с със старт-стоп система която е стандартна при новата Октавия още в базовото ниво без 1,2 ТСИ/86к.с.Карал съм 2-ка/140 к.с но новия двигател според мен е с много по-добра динамика.Тестовата кола е ниво на оборудване Елеганс плюс кожен салон,седалките са изключително удобни както и подлакътника за разлика от Рапид.Купето е отлично обезшумено и използваните материали в интериора са доста по-качествени от Рапид.Като цяло нищо негативно не мога да напиша,нека всеки който има желание да отиде,да покара и да сподели мнението си във форума!За мен Октавия 3 ще се наложи бързо на пазара с отличното си качество и разумните си цени и напълно ще обезмисли Рапид като модел заради нищожната разлика в цените на двата модела и огромната разлика като големина и качество на материалите между Октавия и Рапид smile027 s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено новия TDI е много добър!Освен,че ускорява много по-добре от стария мотор,въпреки само 10к.с. повече,самото му развъртане е много добро.На празен ход изключително бързо качва обороти при подаване на газ!

Първото нещо,което направих при качването в автомобила е да изкл.start/stop системата!Тя от своя страна ме изненада,че сама пали двигателя,ако го угасиш не по твое желание!Аз за разлика от Мартин я изпробвах повече извънградско.При градското се усеща липсата на многораменното окачване отзад.Преминаването през неравности води до подрусване. При мен въпреки изпълнението за лоши пътища минаването по същите неравности не се усеща толкова!При скорост около 120km/h започва да се чува аеродинамичен шум.Иначе като цяло е обезшумена и двигателя се чува по-слабо от на ОК2!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено новия TDI е много добър!Освен,че ускорява много по-добре от стария мотор,въпреки само 10к.с. повече,самото му развъртане е много добро.На празен ход изключително бързо качва обороти при подаване на газ!

Първото нещо,което направих при качването в автомобила е да изкл.start/stop системата!Тя от своя страна ме изненада,че сама пали двигателя,ако го угасиш не по твое желание!Аз за разлика от Мартин я изпробвах повече извънградско.При градското се усеща липсата на многораменното окачване отзад.Преминаването през неравности води до подрусване. При мен въпреки изпълнението за лоши пътища минаването по същите неравности не се усеща толкова!При скорост около 120km/h започва да се чува аеродинамичен шум.Иначе като цяло е обезшумена и двигателя се чува по-слабо от на ОК2!

 

Добре де, тая модификация не е ли със многораменно окачване?

Какво казваха - че вариантите с маломощните мотори, до 120 конски сили - ще са с полузависимо....

А сега какво излиза? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, информацията ми я потвърдиха - само вариантите със задвижване 4х4, и тия, които са с мотор със 180 конски сили - са със независимо мултилинк задно окачване.

А останалите - са с греда с програмируема деформация....

Леле, разочарован съм! ](*,)

Защо така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз я карах. Мноого ми хареса. Това 2.0 ТДИ върви яко smile092 . Не знам Валдо какво е забелязал, ама на мен ми се стори супер тиха( с двойни улътнения на вратите е) и с много добра возия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз я карах. Мноого ми хареса. Това 2.0 ТДИ върви яко smile092 . Не знам Валдо какво е забелязал, ама на мен ми се стори супер тиха( с двойни улътнения на вратите е) и с много добра возия.

 

Как бе ? Стъклопакет ли ? :) - това е моята кола ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз я карах. Мноого ми хареса. Това 2.0 ТДИ върви яко smile092 . Не знам Валдо какво е забелязал, ама на мен ми се стори супер тиха( с двойни улътнения на вратите е) и с много добра возия.

 

Как бе ? Стъклопакет ли ? :) - това е моята кола ...

Димо, Не се подвеждай! След 120ка, на каквото и да се качиш, ще ти се стори много безшумно и много ще върви :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо вярно smile092 . Ама и Фаетон съм карал, не съм баш балама :D . Самото уплътнение на вратата е двойно. Не мога да намеря снимка, да ти покажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото уплътнение на вратата е двойно. Не мога да намеря снимка, да ти покажа.

Двойно е за да не влиза вода в купето ;)

 

Октавия 3 ми харесва и без да съм я карал. Същото се отнася и за фейслифта на Супърб седан :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, сега гледаш рекламата по телевизията... Пусхана й реклама - доста яка - грабва колата там :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, сега гледаш рекламата по телевизията... Пусхана й реклама - доста яка - грабва колата там :)

 

Поздрави

Не бе Венци. В момента не гледам телевизия. И рекламата не знам каква е. Честно :smt017

Хванах се с Шкодко и реших да споделя и моето мнение за новите модели smile049

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самото уплътнение на вратата е двойно. Не мога да намеря снимка, да ти покажа.

Двойно е за да не влиза вода в купето ;)

 

Октавия 3 ми харесва и без да съм я карал. Същото се отнася и за фейслифта на Супърб седан :smt017

 

Иди карай. Щи харесва още повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък дизайна е такъв,че се мъча да го харесам!Не е като едно време да я видя и да ми хареса от първия път!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.