Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За Octavia 3


maiden

Recommended Posts

  • Отговори 173
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    16

  • bubaru

    10

  • VALDO

    9

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

Честито на новите Октавии, нека ги виждаме и по срещи и събори! smile027

Ако не излизаха колкото Пасат можеби .................

Тези от ЕТ са пили газ нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до Пасат има поне още 10к, даже и повече, защото 10к са до Супърб...

Пасат комфорт лайн, което е повече от Елеганса на О3, 140 коня с ДСГ е 52к по ценова, като добавиш нещата които има пасата в повече и О3 150 коня с ДСГ става 51к, а VW за разлика от Шкода дават отстъпки ...................., а разликата в материалите на интериора е клкото разликата между АМ Тракия и немската А1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес, минавайки през магазина на ЕТ на бул.Тотлебен, хвърлих едно око на изложената вътре Октавия-3. Честно да ви кажа, останах разочарован:

= На живо колата изглежда по-зле от снимките;

= Външната линия не е нищо особено, дори, когато я гледам под ъгъл малко изотзад предният капак се губи;

= Материалите в купето ми се сториха по-зле от тези на оригиналната Октавия-2;

= Таблото и приборите не са нищо особено;

= Джойстикът за управление на страничните огледала е сложен на ръкохватката на шофьорската врата (сякаш водачът постоянно ще работи с него);

= Формата на страничните огледала е някаква странно-недоносена, долната им част е от грапава небоядисана пластмаса, мигачите в огледалата стърчат леко настрани и със сигурност ще се чупят при закачане огледало в огледало с друга кола (за разлика от огледалата на оригиналната Октавия-2, които от личен опит знам, че са изключително здрави);

= В джобовете на предните врати не видях да има дупки за поставяне на големи бутилки, каквито има в Октавия-2, което също ме разочарова.

 

Общо взето, новата Октавия-3 ми се стори като неудачен евтин фейслифт на фейслифтовата версия на Октавия-2. Жалко, май ще насоча вниманието си към Голф-7, дано да го предлагат с опция за адаптивно окачване, както беше при Голф-6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се разминах с една черна О3 - на живо и на пътя, още повече с мръсотийка по нея придава вид на евтина версия на рено - а.к.а дачия... Та... изградих си цялостно мнение - крачки назад, не само една, а доста по отношение на дизайн и стойка :) Гледам я отзад - нищо не ми говори, гледам я отстрани - като рапид, въпреки, че рапида ме кефи повече, после отпред - стои някак семпла и безлична - нищо не говори, а и още повече мръсотийка като има по нея... Не е моята кола и това е - както и новия супърб фейслифт - нещо много грозни фарове и колкото да им се мъча - не успяват да ми се харесат... стария ме кефи, но новия - не мога да го разбера и него... може и в мене да е проблема, но все пак... :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През прозореца на Фаворита изглеждаше доста добре , ама може и той да дава някаква оптическа измама , щот не помня да е тониран в розово smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги, верно не е нищо особено новата Октавия, ама не прекалявайте с критиките де. И аз карам 2 фейслифт 2.0 ТДИ и по ме кефи от новата, но колата си е на място. Като я взема новата ще направим едно сравнение ;) . Интересно е че най много критикуват точно тези които имат 2 ки фейслифт :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на мен и предната не ми харесва :) т.е. чистата О2 преди фейслифта. Фейслифта си ме кефи, а също така и О1 си ме кефи!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С външния вид винаги е въпрос на вкус, но за мен поне октавията започна да се обезличава... леко, леко... но се обезличава.. накрая немците ще я докарат до външността на евтин пасат и тва е. Припомнете си как изглеждаше пасата, когато излезе О2 и сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нищо учудващо. Миналата година ми беше попаднал един брой на немския Аутобилд и там имаше обширна статия за VW груп, в която един от шефовете директно заяви, че с агресивната си политика относно Skoda, VW са си вкарали автогол с продажбите на WV и Ауди, който са паднали драстично спрямо предишни години, за сметка на Шкода. Даже пишеше, че през 2010 заводите на двата флагмена на групата за минали на 4/5 работна седмица, докато този на шкода е минал на 6/5, тоест работело се е и събота, за да удовлетворят търсенето от цяла европа.

 

Та по-интересното беше, че в статията се споменаваше за намеренията на ръководството да възвърнат позициите си в продажбите на значително по скъпите Ауди и WV, и да върнат малко шкода на земята. По новия Рапид съдя, че намеренията им явно са реализирани, за момента нямам впечатления от новата октавия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на околовръстното ме задмина Оctavia 3, черна. Ебати безличната история, много разочарован останах. Беше и мръсна - все едно е някаква никаква кола :( Изобщо не ми привлече вниманието :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на околовръстното ме задмина Оctavia 3, черна. Ебати безличната история, много разочарован останах. Беше и мръсна - все едно е някаква никаква кола :( Изобщо не ми привлече вниманието :(

 

Аз за същата писах преди време на предната страница... Обитава Ориндж Каунти или някъде тука... Много зле изглежда колата - нищо не ми говори, само седи... Нещо като магаре, муле, катър - седи и гледа и пасе трева... нищо не излъчва... Това ме нервира мене... иначе и новия супърб малко странен с тия дневни във фаровете, по-големи фарове, ама... като цяло ми харесва, може да се преглътне... ама ей това ме дразни, че трябва да преглъщам разни неща, вместо да се изкефя - както направих с моята (изкефих й се и затова е у мене още).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нищо учудващо. Миналата година ми беше попаднал един брой на немския Аутобилд и там имаше обширна статия за VW груп, в която един от шефовете директно заяви, че с агресивната си политика относно Skoda, VW са си вкарали автогол с продажбите на WV и Ауди, който са паднали драстично спрямо предишни години, за сметка на Шкода. Даже пишеше, че през 2010 заводите на двата флагмена на групата за минали на 4/5 работна седмица, докато този на шкода е минал на 6/5, тоест работело се е и събота, за да удовлетворят търсенето от цяла европа.

 

Та по-интересното беше, че в статията се споменаваше за намеренията на ръководството да възвърнат позициите си в продажбите на значително по скъпите Ауди и WV, и да върнат малко шкода на земята. По новия Рапид съдя, че намеренията им явно са реализирани, за момента нямам впечатления от новата октавия...

 

Чел съм го и аз това.

И при това положение - нормално е да я обезличат, и то доста осезаемо.

Бизнес - няма как. smile049

И със Сеат май е същата история..... Вкараха си автогол. И сега и техния дизайн го правят по-семпъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми харесва новата Октавия 3, и може би защото карам О2 преди фацелифта - по специално по-малките предни фарове. Ако някой ми предложи замяна без доплащане........ скачам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми харесва новата Октавия 3, и може би защото карам О2 преди фацелифта - по специално по-малките предни фарове. Ако някой ми предложи замяна без доплащане........ скачам.

smile091 Като ти предложат говори и за мен направо smile091На мен също много ми харесват и Октавията и Рапида.Въпрос на вкус.О2 FL пък изобщо не ми харесва smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми харесва новата Октавия 3, и може би защото карам О2 преди фацелифта - по специално по-малките предни фарове. Ако някой ми предложи замяна без доплащане........ скачам.

smile091 Като ти предложат говори и за мен направо smile091На мен също много ми харесват и Октавията и Рапида.Въпрос на вкус.О2 FL пък изобщо не ми харесва smile049

+1 Пък и честно да си кажа нито О1 нито О2 може да ме грабне ако не е малко по ниска и с джанта под 17 цола,просто изглеждат обикновенно и скучно!Защо с О3 да е по различно нека някой извади повече пара или да остарее и някой да вкара от Германия някоя топ модификация със 17-18 цола джанта да видите как бързо няма да е безлична!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Чакам да видя как ще е vRS-a , комбито особено ме интересува. Новия Сюпърб с нищо не ме кара да съжалявам, че си взех стария, но първите снимки на vRS изглеждат обещаващи. В предвид това, че Голф 7 ГТИ го хвалят доста, а Шкодата ще е със същата механика, да се надяваме на добра кола. Голфа има 2 основни предимства като опция-адаптивно окачване и Пърформънс пакет с 230 кс и механичен преден диф, което за кола с предно е плюс при лошо време. Ако се преглътнат тези неща и се сравни, цената на Голф-а е около 7-8000 лв повече със същите екстри, което не е малко. Комбито на О3 е значително по просторно и с 2 пъти повече товарен обем. БТВ цената на vRS e напълно адекватна за сток оборудването и мотора. 220 кс и 350 нМ при ниски обороти звучи добре.Остава и да харчи средно 6,2 :D , колкото и дават.Аз и на извънградско на толкова ще съм предоволен. Сюпърба ми се води с 6/100 среден, аз толкова докарвам извънградско. При магистрала отива на 7. Бензина надавам се да е 1-2 повече макс при нормално каране. Ясно е, че при натискане ще скача и над 10...

Само на сняг ще е скука с този vRS, предното върши работа, ама няма фън толкова , а само драпа...понякога и закъсва :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптивното окачване уж ще го сложат след време!

 

Като почнат голфовете по моргите да излизат... И си ретрофитнеш системата сам, нали?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След около час отивам към Еуратек за тест на 1.6 TDI DSG .... ще споделя впечатленията си след това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам, ама от големите наводнения в Германия, доста наводнени коли очаквам да се вкарат от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.