Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За Octavia 3


maiden

Recommended Posts

С5, с най-малкия бензинов мотор - се предлага само с пружинно.

Вече с по-големите мотори - има и пружинно, а има и хидропневматично.

А с най-големите - е само с хидропневматика.

Хидроактив 3 плюс, или както там се казва.

Но иначе окачването отдавна не е като това на ХМ или като на СХ - беше товаааааа.... Беше.

Старите Ситроени минаваха над дупките, над легналите полицаи и над бабуните - като реактивни самолети!

А при новите вече не е точно така. [-X

Пак возят комфортно..... Но не както преди. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 173
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    16

  • bubaru

    10

  • VALDO

    9

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

Да ти е честита колега, само гориво и консумативи.

 

ЛИЧНО МНЕНИЕ: НЕ е толкова красива на външен вид. Определено О1 и О2 повече ми допадат, О1 фейслифта най-вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има на паркинга една такава.....

Със 2.0ТДИ мотор, 150 коня, автомат, сивокафява. smile049

Човекът още не е навъртял и 200 км.

Страхотна е! smile126

Цял Пасат си е, като размери. Само дето е по-ръбеста!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на размери го докарва до Пасата.Ама е с шаси на Голф,което ми е странно тъй като специално комбито е доста по-обемисто.Иначе и Шкодата и Пасата са много добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шасито - нали уж я дават, че е по-лека?

Но дори и да не беше по-лека - какво пречи да сложат по-яки пружини, и други амортисьори?

И поне в последните тестове на Аутобилд - Шкодата я сравняват именно с Пасата. :smt017

А не със Ауди А3, да речем - както беше навремето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.forum-auto.com/marques/skoda ... 64-875.htm

 

По-долу има снимки на RS-a. Сивото комби за мен кърти.И не сещам кой от клуба на пенсионера със Ситроен Ц5, Авенсис, Мазда 6, Пасат, Лагуна, Корал... и т.н. ще има нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбитата тоя път са станали учудващо готини! :smt017

Дори и най-големите Аудита - не изглеждат така!

Абе, евала на чехите! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Новостите за моделна година 2016:

- всички двигатели отговарят на стандарт евро 6

- увеличена мощност на някои двигатели - 1.2 тси от 105 на 110к.с., 1.4 тси от 140 на 150 к.с. без изключване на цилиндрите (и по-добре), 1.6 тди от 105 на 110к.с.

- второ поколение инфотеймънт системи Болеро и Амундсен със SmartLink функция (срещу доплащане 150 евро за Германия), включваща MirrorLink, Apple CarPlay и Android Auto. По-голям дисплей от 6.5 инча и подобрена разделителна способност 800х480

- три-спицов вместо четири-спицов волан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новостите за моделна година 2016:

- всички двигатели отговарят на стандарт евро 6

- увеличена мощност на някои двигатели - 1.2 тси от 105 на 110к.с., 1.4 тси от 140 на 150 к.с. без изключване на цилиндрите (и по-добре), 1.6 тди от 105 на 110к.с.

- второ поколение инфотеймънт системи Болеро и Амундсен със SmartLink функция (срещу доплащане 150 евро за Германия), включваща MirrorLink, Apple CarPlay и Android Auto. По-голям дисплей от 6.5 инча и подобрена разделителна способност 800х480

- три-спицов вместо четири-спицов волан

Интересно ми е, дали ние ще можем да ъпгрейтнем БОЛЕРОТО с тази СмартЛинк фунция?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, дали ние ще можем да ъпгрейтнем БОЛЕРОТО с тази СмартЛинк фунция?!?

 

Това и мен ме вълнува, някой колега май беше казал, че е питал в ЕТ, но не си спомням какво му бяха казали. Аз има вероятност да ходя на тест драйв на Скаут скоро и ще питам пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- увеличена мощност на някои двигатели - 1.2 тси от 105 на 110к.с., 1.4 тси от 140 на 150 к.с. без изключване на цилиндрите (и по-добре), 1.6 тди от 105 на 110к.с.

Интересно ми е, дали ние ще можем да ъпгрейтнем БОЛЕРОТО с тази СмартЛинк фунция?!?

 

 

 

 

Болерото не знам дали ще ъпгрейтнете,но двигателите със сигурност можете маааалко да пипнете,че да бягат повече.  :dog: 

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте,

от скоро обмислям да закупя нова октавия 2,0 4х4. Интересуваме какви са цените за смяната на консумативи в ЕТ и какви разходи би имал човек след като си купи нова кола. До сега съм карал все втора, трета употреба коли и ми е малко писнало от ремонти и висене по сервизи. За мен е важно добре да пресметна дали изобщо мога да си позволя нов автомобил, защото не е само първоначалната и месечната лизингова вноска. Благодаря Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от скоро обмислям да закупя нова октавия 2,0 4х4. Интересуваме какви са цените за смяната на консумативи в ЕТ и какви разходи би имал човек след като си купи нова кола. До сега съм карал все втора, трета употреба коли и ми е малко писнало от ремонти и висене по сервизи. За мен е важно добре да пресметна дали изобщо мога да си позволя нов автомобил, защото не е само първоначалната и месечната лизингова вноска. Благодаря Ви предварително!

Най-лесно е да отидеш в някои от офисите им и да ги помолиш за съответния модел да ти извадят разпечатка стандартно, какво и колко струва и на колко километра се прави. Това разбира се са ориентировъчни цени при така наречената от тях "нормална употреба" на колата и не включват всякакви дефекти, непокрити от гаранцията.

Редактирано от ScorpiAS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно е да отидеш в някои от офисите им и да ги помолиш за съответния модел да ти извадят разпечатка стандартно, какво и колко струва и на колко километра се прави. Това разбира се са ориентировъчни цени при така наречената от тях "нормална употреба" на колата и не включват всякакви дефекти, непокрити от гаранцията.

И към офертата за цената на колата добави поне 10 000 лв. (ако лизингът ти е за 5 години) за данък, гаранционна поддръжка (смяна на консумативи) и застраховки.

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от скоро обмислям да закупя нова октавия 2,0 4х4. Интересуваме какви са цените за смяната на консумативи в ЕТ и какви разходи би имал човек след като си купи нова кола. До сега съм карал все втора, трета употреба коли и ми е малко писнало от ремонти и висене по сервизи. За мен е важно добре да пресметна дали изобщо мога да си позволя нов автомобил, защото не е само първоначалната и месечната лизингова вноска. Благодаря Ви предварително!

 

Здравей,

 

Като получиш информацията, би ли я споделил, защото аз съм си харесал Октавия 3, 2.0 TDI и би ми било интересно ориентировъчно колко се плаща всяка година за извънгаранционните консумативи (примерно смяна на масло и филтри в ЕТ около 200лв ли е или по-скоро 400лв?). Също интересно е колко спада оценката на колата годишно, защото на база на това се смята каското + прехвърлянето на мое име след като изтече лизинга. Ако първата година каското е 2000, с колко пада постепенно?

 

Аз примерно предпочитам лизинга да ми е колкото се може по-кратък (до 2 години има безлихвен), но тогава таксата за прехвърляне е по-висока, защото колата все още се оценява на висока сума и не знам до колко е изгодно.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Като получиш информацията, би ли я споделил, защото аз съм си харесал Октавия 3, 2.0 TDI и би ми било интересно ориентировъчно колко се плаща всяка година за извънгаранционните консумативи (примерно смяна на масло и филтри в ЕТ около 200лв ли е или по-скоро 400лв?). Също интересно е колко спада оценката на колата годишно, защото на база на това се смята каското + прехвърлянето на мое име след като изтече лизинга. Ако първата година каското е 2000, с колко пада постепенно?

 

Аз примерно предпочитам лизинга да ми е колкото се може по-кратък (до 2 години има безлихвен), но тогава таксата за прехвърляне е по-висока, защото колата все още се оценява на висока сума и не знам до колко е изгодно.

 

Поздрави.

 

Когато прехвърляш колата, данъчната оценка си я правиш ти. Има си съответните хора, при които можеш да отидеш и да оцениш колата на доста по-ниска цена от реалната и пазарна стойност. Аз съм с 2 годишен безлихвен лизинг и точно това ми беше обяснено за прехвърлянето. Когато закупуваш колата има 3 такси извън цялата сума. Първата е такса регистрация, която включва в себе си минаването през КАТ, както и гражданската отговорност и там всичките такси около КАТ. Цената е 900-950 лева, ще те излъжа точно колко беше, защото листа не е пред мен но ако те итнересува мога да ти го снимам и пратя. Втората е каското, което задължително е в Allianz. То е 2350 лева. Третото нещо е таксата за отпускане на лизинга която е 760 лева (отново сумата е приблизителна на това, което пишеше на листа).

 

П.С. Аз също взех 2.0 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли давате по 1000лв. за регистрация в КАТ?! :wacko_2: .Това си е жив обир.Не може ли сами да си ги регистрирате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато прехвърляш колата, данъчната оценка си я правиш ти. Има си съответните хора, при които можеш да отидеш и да оцениш колата на доста по-ниска цена от реалната и пазарна стойност. Аз съм с 2 годишен безлихвен лизинг и точно това ми беше обяснено за прехвърлянето. Когато закупуваш колата има 3 такси извън цялата сума. Първата е такса регистрация, която включва в себе си минаването през КАТ, както и гражданската отговорност и там всичките такси около КАТ. Цената е 900-950 лева, ще те излъжа точно колко беше, защото листа не е пред мен но ако те итнересува мога да ти го снимам и пратя. Втората е каското, което задължително е в Allianz. То е 2350 лева. Третото нещо е таксата за отпускане на лизинга която е 760 лева (отново сумата е приблизителна на това, което пишеше на листа).

 

П.С. Аз също взех 2.0 TDI.

 

Мерси за инфото, аз точно днес отидох до Еуратек да разпитам за разни детайли и таксите са тези (+ четвъртата за прехвърлянето, която наистина може да не е по официална оценка). Все пак ще ги изброя с точните стойности към момента, за други, които се интересуват:

  • Регистрация в КАТ - 880лв 
  • Каско за първата година - 4.9% от цялата сума на автомобила (след това каското пада по около 10% на година)
  • Такса лизинг - 689лв
  • Неопределена такса прехвърляне след края на лизинга, но сумата не би трябвало да е голяма, според събраната информация

Всички тези такси са в случай за безлихвен лизинг и не знам дали може да се подмине таксата за регистрация в КАТ, а да си го направим лично, както предлага колегата igeorgiev82.

 

Мен най-много ме озадачи срока за поръчка на автомобила - до 180 работни дни, т.е. може да отнеме 9 месеца  :o ... а аз исках автомобил с екстри, които нямат в наличност. То докато го изчакам да се построи, на мен няма да ми трябва лизинг :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото, аз точно днес отидох до Еуратек да разпитам за разни детайли и таксите са тези (+ четвъртата за прехвърлянето, която наистина може да не е по официална оценка). Все пак ще ги изброя с точните стойности към момента, за други, които се интересуват:

  • Регистрация в КАТ - 880лв 
  • Каско за първата година - 4.9% от цялата сума на автомобила (след това каското пада по около 10% на година)
  • Такса лизинг - 689лв
  • Неопределена такса прехвърляне след края на лизинга, но сумата не би трябвало да е голяма, според събраната информация

Всички тези такси са в случай за безлихвен лизинг и не знам дали може да се подмине таксата за регистрация в КАТ, а да си го направим лично, както предлага колегата igeorgiev82.

 

Мен най-много ме озадачи срока за поръчка на автомобила - до 180 работни дни, т.е. може да отнеме 9 месеца  :o ... а аз исках автомобил с екстри, които нямат в наличност. То докато го изчакам да се построи, на мен няма да ми трябва лизинг :)

Ако успееш да минеш без лизинг -печелиш повече от 2000лв.само за първата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото, аз точно днес отидох до Еуратек да разпитам за разни детайли и таксите са тези (+ четвъртата за прехвърлянето, която наистина може да не е по официална оценка). Все пак ще ги изброя с точните стойности към момента, за други, които се интересуват:

  • Регистрация в КАТ - 880лв 
  • Каско за първата година - 4.9% от цялата сума на автомобила (след това каското пада по около 10% на година)
  • Такса лизинг - 689лв
  • Неопределена такса прехвърляне след края на лизинга, но сумата не би трябвало да е голяма, според събраната информация

Всички тези такси са в случай за безлихвен лизинг и не знам дали може да се подмине таксата за регистрация в КАТ, а да си го направим лично, както предлага колегата igeorgiev82.

 

Мен най-много ме озадачи срока за поръчка на автомобила - до 180 работни дни, т.е. може да отнеме 9 месеца  :o ... а аз исках автомобил с екстри, които нямат в наличност. То докато го изчакам да се построи, на мен няма да ми трябва лизинг :)

 

Застраховат се с тези 180 работни дни. На мен в договора ми пише 120 календарни дни и след това неустойка в моя полза. Поръчах края на април, колата би трябвало да я произведат (по-данни на дилъра) края на август. След като я произведат ми обясни, че ще я доставят до максимум 2 седмици (тук ще си запазя правото да не повярвам, докато не го видя със собствените си очи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз малко ще изместя посоката на разговора. От 3 дена се мъча да си намеря удобна позиция на седене и не мога. Височината на седалката докарах. Горе долу е добре и позицията на подлакъктника, обаче лявата ми ръка нещо не мога да и намеря място. Нещо май не е много измислено, или е просто от ръста ми (1.80 съм). Най голям проблем обаче ми е позицията на footrest-a (мястото предвидено да си сложиш левия крак). По-ниско е разположено от съединителя и останалите педали и всеки път като натискам съединителя трябва да си повдигам целиш крак. Много неприятно почва да ме боли ходилото  след малко интензивно градско шофиране. Някои има ли същия проблем и решение ? Ще почна да търся някаква добавка за фоотрест-а за да вдигна нивото до това на педалите  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко ще изместя посоката на разговора. От 3 дена се мъча да си намеря удобна позиция на седене и не мога. Височината на седалката докарах. Горе долу е добре и позицията на подлакъктника, обаче лявата ми ръка нещо не мога да и намеря място. Нещо май не е много измислено, или е просто от ръста ми (1.80 съм). Най голям проблем обаче ми е позицията на footrest-a (мястото предвидено да си сложиш левия крак). По-ниско е разположено от съединителя и останалите педали и всеки път като натискам съединителя трябва да си повдигам целиш крак. Много неприятно почва да ме боли ходилото след малко интензивно градско шофиране. Някои има ли същия проблем и решение ? Ще почна да търся някаква добавка за фоотрест-а за да вдигна нивото до това на педалите

Смъкваш седалката максимално надолу, после две припомпвания нагоре и заспива. Кормилото макс надолу и така всичко пасва перфектно. Аз също съм 180 см и първата седмица и аз се чудех какво да правя, а и лявото рамо ме болеше много от това че не можех да наместя волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.