Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За Octavia 3


maiden

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Сцел да не отварям излишно нова тема ще запитам тук.Задната седалка може ли да се надигне и как? При мен до колкото виждам е неделима седалката(не облегалката и) пъхам си пръстите тук таме под нея но не мога да разбера вдига ли се.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 173
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    16

  • bubaru

    10

  • VALDO

    9

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

Задните седалки не се настройват по височина. Не знам как се махат, ако това питаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Сцел да не отварям излишно нова тема ще запитам тук.Задната седалка може ли да се надигне и как? При мен до колкото виждам е неделима седалката(не облегалката и) пъхам си пръстите тук таме под нея но не мога да разбера вдига ли се.

Благодаря предварително.

И аз съм се сблъсквал с този проблем. Мъчил съм се ама май не се вдигат- откачат. Също и подглавниците ми се щеше да се махат, ама и те май не могат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните подглавници могат да се махат, предните - не, Янко;-)

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалката за сядане може да се маха, но става с яко дърпане нагоре отпред, за да откопчае от клипсовете. Ако не се налага належащо , не е много препоръчителна процедурата. Нещо подобно на тази картинка. http://i812.photobucket.com/albums/zz45/SI-R32/N72-10055.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Сцел да не отварям излишно нова тема ще запитам тук.Задната седалка може ли да се надигне и как? При мен до колкото виждам е неделима седалката(не облегалката и) пъхам си пръстите тук таме под нея но не мога да разбера вдига ли се.

Благодаря предварително.

Задните седалки се повдигат нагоре от задната им страна, отпред са на панти, които се откачат по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички!

Един въпрос и от мен.Нормално ли е според вас нова кола на 280км да прави почистване на ДПФ?

Казаха ми,че трябва да пазя колата първите 2000км,но според приемчика в ЕТ това може да доведе до запушване на ДПФ-а.

И сега пред мен е дилемата да пазя двигателя или ДПФ-а?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра не се запушва толкова лесно, споко. Просто колата сама ще си направи регенерацията на DPF-а, когато това се налага. Отделно, ако си я карал само градско, разбира се, че и на 100км може да се запуши... с тези горива е добър пробегът. Единствено е хубаво да излезеш и да се поразходиш извън града за 20-30мин и си готов - не е необходимо да я ръчкаш колата.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително за въпроса .Бях чел , но не мога да го открия сега ,къде се гледа заряда на акумулатора?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се предварително за въпроса .Бях чел , но не мога да го открия сега ,къде се гледа заряда на акумулатора?

Благодаря.

При изключен контакт и затворени врати натискаш бутона 0.0/SET и го задържаш, докато ти излезе символът на акумулатор с инициалите SOC (State of charge) и число в проценти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Да попитам и аз нещо - ключът за светлините може ли да си стои постоянно в положение Auto, при положение, че карам винаги на къси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ти е малко не ми стана ясен, колега. Ключа може да стои на Auto постоянно, нали това е идеята когато имаш сензор за светлините - да се включват автоматично от DRL на къси (когато осветеността е по-слаба) и обратно :). Виж, ако питаш дали е нормално да ти светят постоянно късите докато прекъсвача ти е на Auto - не, не е нормално (освен ако осветеността на вън е постоянно ниска).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно заряда на акумулатора,на модификацията със 150hp,няма показание за нивото на разряд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ти е малко не ми стана ясен, колега. Ключа може да стои на Auto постоянно, нали това е идеята когато имаш сензор за светлините - да се включват автоматично от DRL на къси (когато осветеността е по-слаба) и обратно :). Виж, ако питаш дали е нормално да ти светят постоянно късите докато прекъсвача ти е на Auto - не, не е нормално (освен ако осветеността на вън е постоянно ниска).

 

Поздрави

Да, малко объркано го зададох наистина :) Питането ми беше дали може да стои постоянно включен Auto. Не знаех, че има сензор за светлините, който включва автоматично от дневни на къси, благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш позиция Auto на ключа за светлините би трябвало да имаш и сензор (който между другото е комбиниран - за светлини и чистачки), иначе няма какво да ти превключи автоматично светлините ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм...при мен не излиза число а само три чертички.

И при мен е така и най-вероятно иска активация:

Battery charge level or SOC (state of Charge) 

Enter [17] Instruments

Go to adaptation channels, (no need for a security log in with this module) 

Scroll down until you see Battery Charge > simply change it in the new value drop down to "active" and it's done. 

 

To use it…..Switch the ignition off, then press (and continue to hold) the trip reset button in the middle lower of the instrument panel. It will cycle from first resetting the trip to 0 miles > show "Time" to allow you to change the clock > then keep holding until say "Battery". Release the button and display SOC for a few seconds before returning back to the main screen.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен не се получава на затворени врати,което каза Илко.изписва battery и после си отива на часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вчера се прибирах от Пампорово, при тръгването ми външната температура на въздуха бе 2 градуса, като до Наречен варираше в диапазона 2-5 С, кара се само по нанадолнище - разбирай без газ и на скорост. При тоя тип на шофиране колата не загря, стрелката на температурата на колата мръдна чак след Чепеларе, тогава взе да отчита и температура на маслото, което грубо си бе 15-20 мин. шофиране. Предвид, иначе скоростното достигане на раб. температура на ДВГ, честно казано ме учуди. Явно за да достига раб.температура ДВГ трябва да се кара на скорост и с газ, стоейки на място колата също трудно достига раб. температура.

Иначе в града дори и при по ниски температури наистина скоростно загрява колата. Ама спри - тръгни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.