Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За Octavia 3


maiden

Recommended Posts

Абе случил си.

И както се казва - бай бабо, че те е разминала мечката.

Или много си я пазил - което говори добре за теб. :smt017

А маслата? А филтрите? Те как са?

А цената на тия четири диска? А цената на накладките?

Пък и като покупна цена - Авенсисът все пак е по-скъп от Октавията. Но това е Авенсис двойка.

Иначе за това, че сравнението е между ябълки и круши - съгласен съм.

И ако трябва да сравняваме Октавията с някоя Тойота - трябва да е с Корола.

Пък за Авенсис тройка - те са на две години, или на малко повече....

Тъй че какво може да се каже за тях?

 

дали съм случил - не знам....когато взеха мойта кола, купиха още 12 и не съм чул никоя от тях да има някакви сериозни проблеми...в последствие взеха още 5 и те така....а ги дадоха на хора с всякакви стилове на каране....иначе вярно, че не карам както в БГ се мисли, че се кара служебна кола, защото ако се счупи някъде по пътя заради начина ми на каране, ще ме остави мен да си викам неволята , а не някой друг...но това за манталитета и гледането на колите е друга тема.... по отношение на цени не мога да кажа за Тойота, защото все пак имаме над 200 коли от там и работим с префернциални цени.....но примерно преди 3 години като Октавията стана на 90,000 км в ЕТ ми взеха 1,200 лв за ролки, ремъци, масла, филтри, спирачна течност и всичко друго по предписание....а моята Шкодичка е сравнително морално остарял като техника автомобил, не е нещо високотехнологично....за сравнение на родителите ми на пасата Б6 2.0 тди за същите неща в сакар ауто им взеха 1,350 лв....та както каза колегата преди мен, не са чак толкова евтини за подръжка Шкодите в сравнение с другите коли (говорим за офицален сервиз)...не може в ЕТ колата ми да седи физически 2 часа за масло и в разбивката на фактурата да имам 3.8 човекочаса работа....а аз съм гледал един човек я е работил...ама имали фиксирна ставка...аз съм просто устроен човек и не мога даразбера какво е правил приемчика за 0.75 човекочаса....не съм го видял повече от 10 минути да работи по моята поръчка...да ми вземе талона и ключовете, да въведе поръчката и после да ми я даде...ама ето, има си норма толкова пишат и тя цената си става...приел съм го и си ходя там, но да се каже, че е много по-еФтино в ЕТ спрямо другите официални сервизи на другите марки не мисля, че е много точно....иначе за здравината на новият авенсис, в края на месеца, ще ни подменят сегашните авенсиси с новите бензинови 1.8 VVT-i и ако след време някой го интересува за здравината им, ще споделя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 173
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    16

  • bubaru

    10

  • VALDO

    9

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

Колега Димитров - Автомотор предлага Ситроени, а не Тойоти.

Докато тук и сега - обсъждаме Тойота Авенсис, като я сравняваме с Октавия 3.

Ако знаеш каква е цената на поддръжката на Тойота Авенсис във фирмения им сервиз - кажи я.

А ако не знаеш - защо коментираш поддръжката на 3.0ТДИ в Порше запад, като я сравняваш с тая в ЕТ?

Ясно е, че в ЕТ цените са душмански - тук две мнения няма.

Ами има и други сервизи - не е само тоя на ЕТ, нали?

Оторизирани, имам предвид - а не квартални сервизчета.

И в тоя план - защо не кажеш каква е цената на пълното обслужване във Порше запад на моторите 1.9ТДИ, или на 2.0ТДИ, примерно?

Ако я знаеш, разбира се.

Иначе, за Королата - знам, че цената на пълното й обслужване е приблизително 330 лв - защото мой приятел има такава.

Което безспорно е цена, по-ниска от тая на Шкодата.

Но все си мисля, че Октавия 3 - не е по-скъпа за обслужване от Тойота Авенсис 3.

Ако не е и по-евтина.

Във всички случаи обаче - бих предпочел Октавия 3, пред Авенсис 3.

Октавията повече ми харесва, а и все си мисля, че ще е по-надеждна от Авенсиса - макар че и двете коли са прекалено нови, и едва ли може да се твърди нещо със сигурност по тоя въпрос.

А за поддръжката - нещата остават открити. И разберете ли нещо - ще казвате!

Пък и за надеждността на Авенсис 3 - също ще споделяш, колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Димитров - Автомотор предлага Ситроени, а не Тойоти.

Докато тук и сега - обсъждаме Тойота Авенсис, като я сравняваме с Октавия 3.

Ако знаеш каква е цената на поддръжката на Тойота Авенсис във фирмения им сервиз - кажи я.

А ако не знаеш - защо коментираш поддръжката на 3.0ТДИ в Порше запад, като я сравняваш с тая в ЕТ?

Ясно е, че в ЕТ цените са душмански - тук две мнения няма.

Ами има и други сервизи - не е само тоя на ЕТ, нали?

Оторизирани, имам предвид - а не квартални сервизчета.

И в тоя план - защо не кажеш каква е цената на пълното обслужване във Порше запад на моторите 1.9ТДИ, или на 2.0ТДИ, примерно?

Ако я знаеш, разбира се.

Иначе, за Королата - знам, че цената на пълното й обслужване е приблизително 330 лв - защото мой приятел има такава.

Което безспорно е цена, по-ниска от тая на Шкодата.

Но все си мисля, че Октавия 3 - не е по-скъпа за обслужване от Тойота Авенсис 3.

Ако не е и по-евтина.

Във всички случаи обаче - бих предпочел Октавия 3, пред Авенсис 3.

Октавията повече ми харесва, а и все си мисля, че ще е по-надеждна от Авенсиса - макар че и двете коли са прекалено нови, и едва ли може да се твърди нещо със сигурност по тоя въпрос.

А за поддръжката - нещата остават открити. И разберете ли нещо - ще казвате!

Пък и за надеждността на Авенсис 3 - също ще споделяш, колега!

 

Колега спри се малко бре, едно си баба знае едно си баба бае.

Аз не ти говоря за цените на обслужване на колите, на някой си мой приятел, а ти казвам колко ми струва в оторизирания сервиз обслужването на моите коли.

В Автоморот обслужвах Ц5 - преди ФЛ 2,0HDi 136 автомат, така че тази кола спокойно се сравнява със Супърба. Дори да сложим 10% инфлация за 3 години пак е далеч по евтино обслужването.

Написах ти колко струва да се обслужи един 3,0 три литров мотор в Порше, като нагледно ти го сравних с 2,0 дву литор само да ти покажа нагледно, че ЕТ не отстъпва по цени, и че е напълно безсмислено да биеш тъпана колко било евтино.

В случая коментирам само оторизираните сервизи, а в София освен ЕТ друг НЯМА!

 

PS: Моля те не ми пиши лични, не ги чета smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за сравнение на родителите ми на пасата Б6 2.0 тди за същите неща в сакар ауто им взеха 1,350 лв.

 

Колега stivi....

Мисля, че ясно съм написал цена за обслужване в официален сервиз на друга марка от групата на ВАГ....както и други ти казват, не са толкова евтини шкодите за подръжкка....а и за Авенсиса като ме пита за 4 диска и накладки реших да поискам от счетоводството фактурата за ремонта...тя е с основна цена и после описана ТО...цената преди отстъпка за 4 диска, 4 накладки малса и филтри и спирачна течност преди отстъпките е точно общо 921.34 лв (предни дискове 220 лв, задни дискове 160 лв, предни накладки 120 лв, задни накладки 90 лв, масла и филтри и спирачна течносто още 180 лв и грубо 150 лв труд).... за след отстъпки, не мога да коментирам, защото не мисля, че е редно...но в шкода на 105, 000 трябваше да сменям дискове предни с накладки и масла ми взеха 540 лв ....аз като цяло в ЕТ ходя за масла и филтри само, но в този случай, се беше отчупило парче от диска, беше събота сутринта и после пътувах и им казах да го правят там.... така, че не са никак по-евтини от другите официални сервизи.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че искам да се заяждам,но какъв е смисъла да гледате масла и филтри?Сравнете цените за смяна на ангренажен комплект примерно...И никой не е задължен да ходи в официалните сервизи(ако е в гаранция ясно),където е скъпичко винаги.И като толкова ви харесва Тойота другия път не взимайте Шкоди smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, съгласен съм, че цените във ЕТ са убийствено високи - и съм го написал това.

И за Ситроена съм напълно съгласен - че цената на поддръжката му е малко по-ниска.

Но защо го сравняваш тоя Ситроен със Суперба?

Супербът е класи над него - и като вместимост, и като качество, и като седалки, и като цена след овехтяването му - превъзхожда го почти по всичко. Единствено като возия може би Ситроенът е по-добър.... По-меко вози. Е, и?

Колко струва един такъв Ситроен след 5 или след 10 години? Я кажи!

А защо е така - питаш ли се?

Ами попитай се тогава.

Докато Авенсисът - е горе-долу от класата на Суперба. А и като цена - също е от тоя калибър.

Но не искам да споря за цената на поддръжката - защото и аз до момента съм разчитал преди всичко на ЕТ. Тоест, на оторизирания сервиз.

Но човек може да си обслужва колата и в други сервизи - примерно, в същия тоя сервиз на Порше. И цените ще са по-ниски, пък качеството - ще е същото.

Или във всеки сервиз, който е сертифициран да обслужва колите от ВАГ груп. А такива има много. И във София, и въобще в България.

Докато такива, които са сертифицирани да обслужват Тойота, да речем - са малко.

Пък и за Ситроените - важи същото.

Тъй че и това е от значение - така мисля.

Пък ако не съм прав - може и да ме поправите.

Но конкретно за Октавия 3 - мисля, че не е по-скъпа за поддръжка от О2. То и няма идея да е иначе - защото в противен случай няма да се наложи.

А и я сравняват с последния Пасат - в последните автобилдски тестове.

А и защо не - голяма е, вместителна е, прилично е направена, предлага много двигатели и всякакви екстри..... Да де - по-малките мотори не се предлагат със независимо окачване. Ееееее, това да й е кусурът!

Но иначе - си е супер кола! От класа на Пасата!

Обаче обслужването й - е по-евтино, отколкото на Пасата.

Неговата цена на обслужване - знаете ли я?

1.5-2 пъти е по-висока, отколкото на Октавията!

А и каква е цената на обслужване на Авенсиса - хайсе и това го вижте!

Пък после вече - можем да направим сметката колко излиза една кола, като разходи.

Данъци, застраховки, такси всякакви, обслужване, гориво, ремонти..... Всичкото си влиза.

Пък обслужването - не е толкова голямо перо всъщност. Поне маслата и филтрите - не са безумно скъпи.

На мен най-големия разход досега ми беше автокаското.

Но и то влиза в общата сума - няма как.....

А - именно!

Ангренажния комплект! Много уместно!

Хайде и него го сметнете! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сте се вживяли толкова в тия цени на обслужване. Говорим за коли от 35-40-50000 лв и нагоре, отделно всеки резервоар е 150 лв, гуми, каско и т.н. да не говорим. Не вярвам в крайна сметка някой да си води в ексел всички тези разходи, да тегли чертата след 150000км и това да е извода. Всичко е доста относително, колата винаги е разход. Въпроса е какво ти дава и дали ти харесва да я караш.Глупово ми се струва някой да се откаже от една кола и да вземе друга, само защото обслужването и е да речем 70 лв по-малко. А и освен Тойота има и други марки за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сте се вживяли толкова в тия цени на обслужване. Говорим за коли от 35-40-50000 лв и нагоре, отделно всеки резервоар е 150 лв, гуми, каско и т.н. да не говорим. Не вярвам в крайна сметка някой да си води в ексел всички тези разходи, да тегли чертата след 150000км и това да е извода. Всичко е доста относително, колата винаги е разход. Въпроса е какво ти дава и дали ти харесва да я караш.Глупово ми се струва някой да се откаже от една кола и да вземе друга, само защото обслужването и е да речем 70 лв по-малко. А и освен Тойота има и други марки за сравнение.

Да разбирам че твоя Супърб хич не те кефи и го караш на инат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сте се вживяли толкова в тия цени на обслужване. Говорим за коли от 35-40-50000 лв и нагоре, отделно всеки резервоар е 150 лв, гуми, каско и т.н. да не говорим. Не вярвам в крайна сметка някой да си води в ексел всички тези разходи, да тегли чертата след 150000км и това да е извода. Всичко е доста относително, колата винаги е разход. Въпроса е какво ти дава и дали ти харесва да я караш.Глупово ми се струва някой да се откаже от една кола и да вземе друга, само защото обслужването и е да речем 70 лв по-малко. А и освен Тойота има и други марки за сравнение.

Да разбирам че твоя Супърб хич не те кефи и го караш на инат?

 

Да, малко на инат го карам защото харесвам повече Кайман :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм събрал пари за новия Авенсис,и за това продавам Октавията.Няма къде да да Спирам в двора Авенсчо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, вие ще ги продадете тия Шкоди! Недейте така!

Не искам аз да съм причината за това!

И апропо, като стана на въпрос - добре, съгласен съм, че Октавията не е върховно евтина за поддръжка - а особено в оторизирания сервиз.

Та дори е по-скъпа, като поддръжка, от Ситроен С5, да речем. Малко по-скъпа - ама все пак.

Ето, и колегата какво казва - имаме служебни Ситроени, и обслужването им излиза приблизително 300 лв.....

Ами да го питам тогава - защо не кара и личен такъв Ситроен?

Иначе мисля, че тоя модел Ситроени - е доста добър!

Обаче явно човекът не е на това мнение. Или не може да се престраши - да смени колата. [-X

Колега, уважаеми - светни ме, моля те, защо е така?

Може би нещо не разбирам, или нещо изпускам?

И ако трябва да говоря за себе си - аз моя Дизелов корсар си го карам с кеф, а не на инат!

Като му седна - и мога да не ставам, докато не стигна местоназначението. Вървииии, вървииии, вървииии - и не спира! И сякаш горивото не свършва - което е най-важното. Почти като космически кораб е! И не му се притеснявам къде ще зареждам, и разни такива групости - защото винаги зареждам в кварталната бензиностанция. Или ако се е случвало да зареждам и другаде - такива случаи се броят на пръстите на едната ми ръка.

А как лепне за пътя - нямам думи.....Абе, няма инат, определено - когато му седна.

Но може би Ситроените са по-добри в това отношение? Или може би Авенсисите са много по-добри?

Какво име само - Авенсис..... Звучи като име на яхта, или като име на романтичен остров. И като че ли те кани - купи ме!

Да, ама нещо Шкодите - май са повече. smile049

Та дори и Супербите напоследък - също доста набъбнаха като бройка....

Защо е така?

Обяснете ми - моля ви се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, в момента си мисля за Октавия 3 със 185 конния дизел..... smile049

Защо така?

Може би бъркам нещо?

Може би трябва да мисля за Ситроен С5, със 163, или колко бяха там конете му?

Автоматик - и с куп гъзарии по него! :mrgreen:

Светнете ме - в момента на истината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми Стиви заради теб половината хора от форума ще си продадат колите. Ей го и Сами вече минава на Авенсис. Защо ли така? Може би това е истината която търсиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно затова и аз нещо се чудя, и се мая!

И си мисля - че може би нещо ужасно съм сбъркал?!

Ама много била икономична Октавията, примерно..... Голям праз!

Ами то ще вземат бензиностанциите да обеднеят, и както Нефтохима е най-големия данъкоплатец - и ще обеднее и държавата!

Лелееее!

Докъде ще ги докараме тогава нещата? smile049

Ужас направо! smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, в момента си мисля за Октавия 3 със 185 конния дизел..... smile049

Защо така?

Може би бъркам нещо?

Може би трябва да мисля за Ситроен С5, със 163, или колко бяха там конете му?

Автоматик - и с куп гъзарии по него! :mrgreen:

Светнете ме - в момента на истината!

 

Бях решил да не ти отговарям повече, обаче ти продължаваш с глупостите си.

Аз пък си мисля за Пасат Б8 Алтрак със 240 или 260 коня и к'во това?

Друго ти някога качвал си се на С5 със пневматично окачване и изобщо карал ли си някога тази коли или някой от много бройните ти приятели е имал ли е нещо общо?

Нито си я поддържал, нито нищо /както е със останалите марки за които се изказваш/ и седиш и се здвериш само.

Аз конкретно ти показах ценовите сравнения за обслужване в оторизираните сервизи, на няколко автомобила притежавани от мен, не ти сравнявам конкретните модели.

На никой не съм казал, купи си това или онова, главата на раменете е да мисли с нея, не е за украшение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвал съм се, и съм я карал - и то всичките три модела, и първия, а и двата фейслифта след него.

Съответно, с тесните стопове, със секциите върху багажника, и със по-голямата задница и изгънатото стъкло.

И не знам дали си спомняш - но в една тема, наскоро - се изказах доста ласкаво за тия Ситроени.

А за поддръжката - не са лично мои колите, тъй че не мога да кажа нищо кой знае какво.

Впрочем, ти си казал достатъчно - че текущата е малко по-евтина.

Проблеми - колите са имали и такива, те са няколко - но по нашите пътища и луноход да кара човек, пак ще има някакви проблеми.

А за пневматичното окачване - то отдавна не е чисто пневматично, а е бъкано с електроника.

Което не е ясно дали е плюс, или е минус....

Но и вариантът със обикновено, пружинно такова - защото има и такъв, мисля че беше с 1.8 литров бензинов мотор - също не се различава като возия.

Въпросът ми е - защо не си минал на такава? След като имаш много добро впечатление от нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Въпросът ми е - защо не си минал на такава? След като имаш много добро впечатление от нея?

Исках кола 4х4 в определен ценови диапазон и избора ми беше сведен до Шкода, Опел и VW.

И след като обиколих шоурумите се влюбих от пръв поглед smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждаш ли сега как са нещата - при Шкодата е имало нещо, което при Авенсиса или при Ситроена - не е било налице.

А при другите марки, дето ги изброи - имало го е, обаче е било достатъчно скъпо.

И накрая си избрал Суперба - голям, стабилен, пълноприводен, че и на разумна цена!

За това става въпрос, нали?

И мисля, че не си се влюбил от пръв поглед - а дълго си гледал, сравнявал си, и си се питал :

"Да си отдам ли сърцето - или да не си го отдам?"

Особено пък като си видял цените на Опелите и на Фолксвагените, а и като си осъзнал, че не предлагат нищо кой знае какво повече от Суперба. s_flag

Мислил си поне месец - и си преценявал! :mrgreen:

Прав ли съм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждаш ли сега как са нещата - при Шкодата е имало нещо, което при Авенсиса или при Ситроена - не е било налице.

А при другите марки, дето ги изброи - имало го е, обаче е било достатъчно скъпо.

И накрая си избрал Суперба - голям, стабилен, пълноприводен, че и на разумна цена!

За това става въпрос, нали?

И мисля, че не си се влюбил от пръв поглед - а дълго си гледал, сравнявал си, и си се питал :

"Да си отдам ли сърцето - или да не си го отдам?"

Особено пък като си видял цените на Опелите и на Фолксвагените, а и като си осъзнал, че не предлагат нищо кой знае какво повече от Суперба. s_flag

Мислил си поне месец - и си преценявал! :mrgreen:

Прав ли съм?

 

Много грешиш smile045

Дойде ли момент за колата /ужасът на жена ми/ всичкия ми прагматизъм и здрав разум изчезват.

Не случайно на колата се казва официална любовница.

Хайде стига сме разводнявали темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А за пневматичното окачване................

Окачването е хидравлично.

Между другото,С5 и на мен ми харесва, не само на външен вид, но и с несравнимата возия и добрите HDI мотори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Дойде ли момент за колата /ужасът на жена ми/ всичкия ми прагматизъм и здрав разум изчезват.

Не случайно на колата се казва официална любовница...

smile091 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.