Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За Octavia 3


maiden

Recommended Posts

Адаптивното окачване уж ще го сложат след време!

 

Като почнат голфовете по моргите да излизат... И си ретрофитнеш системата сам, нали?

 

Поздрави

Аз нещо втора употреба да сложа!!!

Това се твърди в няколко броя на Auto Bild и ще е хубаво,ако стане истина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 173
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • stivi797

    16

  • bubaru

    10

  • VALDO

    9

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

...Аз нещо втора употреба да сложа!!!

...

 

Ееее... колко да е втора употреба!! То на повечето пише "НОВА/NOVA/UNIKAT/УНИКАТ" и най-вече "УДАРЕНА НА 20 000км, на 10 000км, на 40 000км максимално" и други :)

 

То т'ва е ново, ве! Сеш' се. smile091

 

Спирам спама, че да не ям дървото.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе,аз на нови автомобили,части и тем подобни намирам дефекти,ти ще ме караш втора употреба да харесам.Нас двамата с dimon ако ни сложат ОТК в завода,не знам колко автомобила ще излизат на ден?! smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали съм от корпуса за бързо реагиране :lol: , днес направих един бърз тест на О3 2.0 дизелче с механични скорости. Такава имаше. Добра е количката, сравнявайки я със Сюпърба. Плюсовете са малко по-ниската и адекватна позиция на седалката и волана (проблем без решение при Сюпърб :? ), усеща се по-лека и директна в завоите, вътре не блести с голям лукс, но поне не ме дразни. Само стереото Суинг е мизерно.Спирачките изглеждат солидни, даже са една идея прекалено чуствителни при леко натискане.

Минуси- двигателя е по-шумен и трака дизеларско при ниски обороти, окачването е малко по-шумно и потропва по-осезаемо на нервности. Това, че вози по-твърдичко от Сюпърба го намирам даже за плюс, тъй като "кораба майка" клати понякога доста и това не ме кефи.

Новината е ,че след 2-3 седмици ще има N1 сертификати, като дилъра намекна, че може би ще има и за VRS комби. Ако наистина е така, то бензиновата комби "бегачка" за 40000 лв, просто няма да има аналог на пазара като съотношение качества, използваемост и цена. Определено ако ще взимам един ден VRS, то ще е бензин. Дизела няма място при фън-а, той е само за разстояния... и то големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сложи му едни по-твърди пружини на кораба-майка щом те дразни клатенето. Поне това лесно се оправя. Има качествени производители, ще останеш доволен си мисля. Сигурно си в гаранция и затова изчакваш, ами като мине.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло доволен от Октавия 3 - 1.6 TDI - 105 к.с DSG 7 Елеганс

бях скептик как 105 к.с ще теглят това купе съчетано със 7 степенен автоматик - но ми хареса как приемливо ускорява без тласъци и силни шумове - сравнително добро обезшумяване ... малко кофти докато свикна със старт-стоп системата :oops: , но пък асистентът за потегляне при наклон е удобен

след 120 лек шум откъм страничните огледала

ергономията е перфектна ... седалките ми бяха удобни - все пак съм 185 см .... като съм седнал отзад не ми опира главата в тавана , както при Рапид

навъртях около 45 км - 10 извънградско , където пробвах ускорението при кикдаун

не съм тествал секвенционалното превключване , но мисля , че няма да имам забележки

средният разход по борд беше 6,1

малко странно ми се стори , че стои на 5 - та докато галя педала на газта със скорост 50

и още нещо може би незначително , но много ме подразни - предният капак е със щека , а не с амортисьорчета

Това са моите впечатления за краткото време докато я карах !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам фестивала в Гудууд на 10 Юли за да видим vRS-a. БТВ ако някой си купува елеганс версия на 2.0 ТДИ или 1.8 бензин, е добре да помисли дали да не прежали още 5000 лв за vRS. Разликата в колите според мен ще е брутална не само като екстри, но и като усещане при каране. Освен ако не искате да сте прекалено обикновени на пътя, не виждам причина да не се вземе тази версия. То само екстрите и компенсират тези 5000 лв, а дизел с 34 кс повече и бензина с 40 кс отгоре идват като бонус. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5000 лв са си 5000лв.За тези пари може да се вземе дсж,примерно или някои други екстри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, само че колата не е само екстри, те половината са прищявка, която е наложена през времото, благодарение на маркетинга. Аз съм карал големи боклуци с много екстри и това не ги прави с нищо по-добри от примерно едно БМВ 3-ка с бедно базово оборудване. В този смисъл RS-a на октавия е далеч по-изпипана кола от обикновената версия.Или поне се надявам да е такава. Най-малкото заради задния мост, който и при 2.0 дизел си е/с "греда". Да не говорим, че за тези по-специални модели фирмите обикновено доста се постарават и в окачване, спирачки, кормилна уредба, настройки на електрониката и т.н. Не вярвам да е мега некомфортна, стандартната октавия също не е Е-класа, така че едно малко по-инспириращо окачване, почти никому не е излишно. Следпродажбената стойност също си мисля, че ще е по-добра.

Естествено говоря в случай, че човек е решил да даде по-сериозна сума за кола като Октавия. Ясно е, че не всички са такива, то не е и това замисъла на компанията за този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в един нов автомобил и ако се загледаш откриваш много дребни "дефекти",които поне мен адски ме дразнят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в един нов автомобил и ако се загледаш откриваш много дребни "дефекти",които поне мен адски ме дразнят!

 

И мен, и мен. Октавията е среден клас, не е за претенциозни. Горе-долу бива, но не струва парите.

 

п.с. Само да подхвърля едно леко сравнение с Авенсис, която в момента е на почти същите пари:

страничните джамове са 3 ПЪТИ по-дебели от тези на Октавията . Ми как няма да се чува вятъра в наща марка ?! Ако да речем не си затворил прозореца до края и тряснеш вратата имаш чувство , че ще се разпадне - в Авенсиса не е тъй . За другите подробности не говоря... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, само че колата не е само екстри, те половината са прищявка, която е наложена през времото, благодарение на маркетинга. Аз съм карал големи боклуци с много екстри и това не ги прави с нищо по-добри от примерно едно БМВ 3-ка с бедно базово оборудване. В този смисъл RS-a на октавия е далеч по-изпипана кола от обикновената версия.Или поне се надявам да е такава. Най-малкото заради задния мост, който и при 2.0 дизел си е/с "греда". Да не говорим, че за тези по-специални модели фирмите обикновено доста се постарават и в окачване, спирачки, кормилна уредба, настройки на електрониката и т.н. Не вярвам да е мега некомфортна, стандартната октавия също не е Е-класа, така че едно малко по-инспириращо окачване, почти никому не е излишно. Следпродажбената стойност също си мисля, че ще е по-добра.

Естествено говоря в случай, че човек е решил да даде по-сериозна сума за кола като Октавия. Ясно е, че не всички са такива, то не е и това замисъла на компанията за този модел.

 

Дано да е така! И аз на това разчитам!

Пък ако и цените паднат след някоя и друга година - ще видим дали няма пак да търся кошницата с парите! :mrgreen:

А окачването - ми се видя доста по-меко от това на О2.

А мотора - доста по-тих.

Е, не е Е класа - но и парите не са като на Мерджан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е айде да сравняваме и цените.

 

Моята като я купувах нали гледах и Avensis и Accord.

 

Aко искаш да има малко повече екстри като кожа, xenon, audio,

седалки с памет, подгреви, dual климатроник и тн и като сложиш дизелов двигател

Аccorda и Avensis-a отиваха на по над 60000лв след отстъпките, а Octavia-та беше 40000лв.

Цените на последващото обслужване не ги коментирам.

Предишната ми кола беше Mitsubishi и съм запознат с обслужване на японка в официален сервиз.

 

Лично за мен L&K-то като го хванеш на примоция - няма толкоз кола за толкоз пара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влизаш в един нов автомобил и ако се загледаш откриваш много дребни "дефекти",които поне мен адски ме дразнят!

 

И мен, и мен. Октавията е среден клас, не е за претенциозни. Горе-долу бива, но не струва парите.

 

п.с. Само да подхвърля едно леко сравнение с Авенсис, която в момента е на почти същите пари:

страничните джамове са 3 ПЪТИ по-дебели от тези на Октавията . Ми как няма да се чува вятъра в наща марка ?! Ако да речем не си затворил прозореца до края и тряснеш вратата имаш чувство , че ще се разпадне - в Авенсиса не е тъй . За другите подробности не говоря... :D

:smt018 ГЛУПОСТИ ГОВОРИТЕ ВЕЧЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия нови Авенсиси!

Не се прехласвайте по тях! И най-новите, а и Авенсис 2 - не са върха.

А конкретно двойката, която я сглобяваха в Англия - отначало беше една от най-аварийните европейски коли!

И чак през последните години на производство я пооправиха..... Та стана що-годе нормален като надеждност автомобил.

Съединителите - по-скъпи са от шкодовите, а дават фира на двойно по-малко километри! На 100000 - и го сменяваш!

Предното окачване - поддръжката му също е почти 2 пъти по-скъпа.

Предните спирачни дискове - също са по-скъпи, и се сменяват по-често.

Накладките - също.

Да продължавам ли - или и дотук вече сте си направили сметката колко би ви излязла тази уж "японска" кола?

Уж - защото ня не е японска.

А Авенсис тройка - карал съм я, мой приятел има такава - и моето мнение е, че и тя не е върха.

Нито като управляемост, нито като вместимост, нито като разход на гориво.....

Поддръжката й обаче - е доста по-скъпа от тая на Шкодата, и се приближава до тая на Мерцедес С, или на нов Баварец тройка.

И можете ли това да си го позволите?

Иначе за надеждността й още не може да се каже нищо - просто защото е нова.

Но пак е английска сглобка - а не вярвам англичаните да са почнали да сглобяват най-надеждните коли в Европа......

Тъй че добре си помислете - когато се прехласвате по Авенсисите.

Иначе нищо лично....

Но Октавията е за предпочитане - поне според мен. :smt017

И като цена, и като разход, и като вътрешни обеми, и като икономичност, и като двигатели, а и като всичко. А и поддръжката - все си мисля, че ще е доста по-евтина!

Но вие си правете сметката - аз не е нужно да ви агитирам! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм и двете - Авенсис и сегашната ми Октавия от чисто нови.

Авенсиса ми беше vvt-i дето има фабричен дефект със сегменти. - да случи ми се но беше признат дефект с удължена гаранция.

Шкодата ми е от тези дето пукали глави. Не се признава в удължена гаранция и дано не ми се случва.

Авенсиса до 120хил км окачването не мръдна.

Шкодата............ да същите тия стъклени тампони.

Двете коли съм ги поддържал само в оторизиран сервиз - цените са еднакви. В случая шкодата е по-скъпа но е дизел с автоматик.

Двете са различен клас коли.

Тойота просто когато ще пуска нов модел сваля драстично цената на стария - това което се наблюдава в момента.

И ако се сравнява само като автомобили то Авенсис - Супърб. Е в случая за мен Супърб е по-добър. В момента Супърба е 44хил лв 140коня с автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали темата за Октавия 3, какви са тия Авенсиси и т.н. Те нямат нито 4х4, нито DSG, нито модерни турбо-бензини, а само някакви 20-годишни асматици, нямат "хот" версия и т.н.Нито пък струват толкова малко. Аз също съм имал 2 нови авенсиса и според мен, освен че са доста здрави, останалото е скука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали темата за Октавия 3, какви са тия Авенсиси и т.н. Те нямат нито 4х4, нито DSG, нито модерни турбо-бензини, а само някакви 20-годишни асматици, нямат "хот" версия и т.н.Нито пък струват толкова малко. Аз също съм имал 2 нови авенсиса и според мен, освен че са доста здрави, останалото е скука.

 

Със всичко съм абсолютно съгласен, само със "доста здрави" - не съм.

Още не си им взел здравето - та не ги знаеш колко са здрави.

Когато навъртят 150-200 хиляди по нашите пътища - тогава ще разбереш колко са здрави.

А сега - още не си разбрал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали темата за Октавия 3, какви са тия Авенсиси и т.н. Те нямат нито 4х4, нито DSG, нито модерни турбо-бензини, а само някакви 20-годишни асматици, нямат "хот" версия и т.н.Нито пък струват толкова малко. Аз също съм имал 2 нови авенсиса и според мен, освен че са доста здрави, останалото е скука.

 

Със всичко съм абсолютно съгласен, само със "доста здрави" - не съм.

Още не си им взел здравето - та не ги знаеш колко са здрави.

Когато навъртят 150-200 хиляди по нашите пътища - тогава ще разбереш колко са здрави.

А сега - още не си разбрал.

 

 

И аз да се изкажа....Освен вярната Октавия карам служебен Авенсис 2005 1.6 VVT-i....колата е от ден 1 в мен, в момента е на 235,000 км и искам да ти кажа, че е ужасно здрава кола....на 190,000 км се смениха четирите диска и това е всичко....абсолютно съм съгласен, че колата не е нищо специално, ускорява доста мудно предвид малкият двигател и голямото купе, но е ужасно здрава и това го казвам, не от приятели, а от директен поглед над колата....и според мен е грешно да се сравнява Октавия с Авенсис....други класове са...Октавията е с Королата и там избора е ясен, Суперб с Авенсис отново избора е ясен....ама така малко ябълки с круши сравявате според мен...не искам да ангажирам никой с мнението си, просто реших да споделя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе случил си.

И както се казва - бай бабо, че те е разминала мечката.

Или много си я пазил - което говори добре за теб. :smt017

А маслата? А филтрите? Те как са?

А цената на тия четири диска? А цената на накладките?

Пък и като покупна цена - Авенсисът все пак е по-скъп от Октавията. Но това е Авенсис двойка.

Иначе за това, че сравнението е между ябълки и круши - съгласен съм.

И ако трябва да сравняваме Октавията с някоя Тойота - трябва да е с Корола.

Пък за Авенсис тройка - те са на две години, или на малко повече....

Тъй че какво може да се каже за тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе случил си.

И както се казва - бай бабо, че те е разминала мечката.

Или много си я пазил - което говори добре за теб. :smt017

А маслата? А филтрите? Те как са?

 

Хайде стига с тези сравнения вече, пълното обслужване в ЕТ на всички масла и филтри ми излезе 380 с ДДС и някаква отстъпка, само ще ти кажа че в Порше запад за 3,0 TDI същото обслужване е 480 с ДДС и пак някаква отстъпка.

Същите процедури в Аутомотор излизаха към 300 с ДДС и без отстъпка ;)

Така, че спри да дерзаеш колко е евтина за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.