Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Влади,интернет майсторе :) ,знаеш ли на пълна газ какво е Equivalense
ratio target value на Ок3 рс на пълна газ във високите? 0.997 !

Нещо да кажеш? Дали ще гори много?

Разхода ми в момента е само с 0.6 литра по-висок от на стария ми дизел!!! Дългия ми среден разход на старата си стоеше 6.2 най често.А на рс-а е 7.8.Карам ги по един и същи начин и по едни и същи маршрути и условия.

Много съм доволен.

Много бързо реагира и променливото газоразпределение,сравнено със стария мотор например,който има такова само на единия вал.

Новия мотор дава предварение при товар в ниските до 50градуса на всмукателния вал и до 18 на изпускатела.Доста са се постарали от ВАГ да усъвършенстват тси моторите.И имат успех мога да кажа.

Сега,като дизел,никога няма да е икономичен,но е доста добре,доста по-икономични са тси-тата от последно поколение,спрямо предното.Евала.

А,ако ти кажа и какъв е специфичния холд на турбината във високите обороти ,ще си замислен доста и ще си отговориш на мн.въпроси,защо вдига 80 коня със сейфти променена електроника от МТМ.

Но първо предположения искам да чуя.Да видим какво ще прочетеш в нета :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

в момента дизелите които са 150 и 184 кс са с крачка назад в сравнение с тси,но подготвят по-мощен дизел 2.0 TDI с двойно турбо спрягат че ще бъде 236 кс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Не съм съгласен. Причината за "малкото вървене" са европейските екологически изисквания. Нарочно спъват дизелите, в противен случай не могат да покрият въпросните изисквания. А и дизелът се гали, не е препоръчително да се изстисква....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има голям смисъл, но ние в България май никога няма да го усетим. В нормалните държави тези екологични спънки се компенсират с безбожно ниски данъци за дизелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тука лека-полека започват облекченията. За 90 к.с. годишният данък е към 65-70 лв. Само остава да се разшири тази отстъпка върху останалите автомобили с по-високи мощности, които покриват Евро 5 и 6, демек да се обърнат нещата - колкото по-нов автомобил притежаваш, толкова по-нисък данък да плащаш. Има нещо генерално объркано в България. И то е нарочно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах я и аз днес. И на мен впечатленията са ми същите. Харесаха ми возията и спирачките, обаче дсж-то много я спъва на висока скорост. Зефирчо, забеляза ли, че таблото дрънчи заради звуковия генератор? Иначе в еко режим на 6-та с 90 разход по борд-3.8 мисля че е добре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А забелязахте ли,че дсж-то я спъва и когато сменя.Преди да смени задържа мощността.

Няма ли да я пратят и към Варна?Може да отида да я покарам и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено я задържа. Като цяло мощността се усеща от 2000 до 3500 оборота, после до 4500 имам чувството, че тъпче. Преди карах една тестова 2.0 тди 150 коня с ръчка и си опъваше яко до край. Мисля, че от Варна я докараха. :)

Редактирано от skodko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрънчи ми, мен този звуков генератор много ме подразни... Никога не бих си го поръчал! Махам и катализатора/дпф-а и звука ще стане 2 пъти по-добър от този генератор. Аз в еко режим не я карах, само на спорт и разхода беше около 11,5  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще и махаш дпф-а бе,на нова количка...?! 5 год. гаранцията? Щом не си впечатлен от вървежа на 184 коня,значи твоята добре съм я ремапнал :P .Вие сте млади момчета и никога няма да ви стига мощност.Надъхани сте.

Генератора си е добра екстра,мен ме кефи,но на бензиновата се чува яко,защото и оборотите на двигателя са по-високи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40-так ,так,так..

много взехме да спамим

За да не е само спам-турбината на рс-ката надува на 0.8 във високите след 4500 обороти и пада към края  до 0.72бара във високите обороти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще и махаш дпф-а бе,на нова количка...?! 5 год. гаранцията? Щом не си впечатлен от вървежа на 184 коня,значи твоята добре съм я ремапнал :P .Вие сте млади момчета и никога няма да ви стига мощност.Надъхани сте.

Генератора си е добра екстра,мен ме кефи,но на бензиновата се чува яко,защото и оборотите на двигателя са по-високи.

Аз ако случайно някога си купя такава, едва ли ще е първа младост... Затова мисля така :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера,бях любезно поканен да тествам червената дизелова РС-ка.Велизар - управителя на ЕТ-Варна,ми звънна по телефона.Отидох,за да добия впечатления,които бях забелязал като разлика спрямо бензиновата и дизеловата на Шурето ми.

Напълно се потвърдиха всички различия спрямо бензиновата.Тоест на Шурето и тази червената тестовата са напълно еднакви.Тестовата е дсж,на Шурето ръчка.

Първо за звуковия генератор-и на двете дизелови,генератора се чува много по-слабо и гадно-не доставя удоволствие.При тестовата се чува и едно пращене или дрънчене в таблото във високите-към 4000 оборота.Малко преди тях се появява и дсж-то сменя на 4200-4300 някъде.При бензиновата това дрънчене не се чува,също не се чува и при на Шурето колата.

Предавките на дсж-то и на ръчната кутия при дизела са 100% еднакви като дължина/предавателно отношение.При бензиновите рс-ки има голяма разлика в предавките между дсж и ръчна.Дсж-то са много по дълги.Дори прекалено!

Дсж-кутията дори и на спортен режим,сменя с голямо забавяне и задържане на устрема преди да смени.Самата смяна може и да става за милисекунди,но 1-2 секунди преди да смени се забавя колата.Както са си всички дсж кутии при Шкода.Това "задържане" е много тъпо и дразнещо.Доста убива устрема на колата,която и без това си е доста......да не кажа бавна.....,ще кажа -не бърза.Не ми харесва как върви.

Личното ми мнение е,че няма смисъл от дизелова рс-ка.Просто визията и е красива и агресивна и  задължаваща да е бързичка.А този мотор нещо....не ме впечатлява особено.Ако човек иска дизел,по-добре да си взема стандартна Ок3 20тди 150 и да спести някой лев.Аз не съжалявам ,че поръчах бензинова,въпреки,че градско ми дава 12 на сто.

Окачването на Шурето и на тестовата е по-меко /комфортно/ отколкото на бензиновата.И двете дизелови по-меко поемат дупките.Бяхме отишли с двете коли и след дизеловите се возихме в моята да потвърдим разликите.Бензиновата се усеща по-лека и по-друсаща.И то не малко.

Спирачките са еднакви като усет при натискане.

Червения цвят на живо и слънчево време стои страхотно.Толкова е ярък,че ти дразни очите дори.Харесва ми цвета как стои на колата.

Това са ми впечатленията общо взето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела предполагам вози по-меко заради по-тежкия мотор отпред, но пък от това страда управлението...абе бензина рулира за РС

Иначе не съм съгласен че си заслужава 150 коня дизел пред РС дизел. Така или иначе трябва да е Елеганс, като сложиш ксенона, поне 17-ки, спортен волан и малко екстри и тя къде е разликата...РС има мултилинк отзад, а не греда, друга рейка,по-яки седалки, разни други елементи по-интериора и екстериора, окачването е много по-добро....сега ако някой ще си се вози, ок е дори и 105 коня дизел, но РС си дава съвсем друга тръпка спрямо стандартната октавия, та дори  тя да имаше и 184 коня мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли да се бръкне в компютъра на дсж-то и да се променят стойностите за превключване ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тропането на таблото явно си е дефект на някои от колите със звуков генератор. Бях гледал едно клипче в Ютуб с бензинова рс-ка, където тропаше по същия начин. А Сами, чу ли уплътнението на предна дясна врата как свири при висока скорст? :D

Редактирано от skodko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я карал с висока скорост.140 да съм вдигнал за момент само на магистралата.Слушах и гледах др.работи.Не съм обърнал внимание на това.Обаче копчето и беше VRS. Трябва да сменя моето.Нямам време да го разуча как се сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела предполагам вози по-меко заради по-тежкия мотор отпред, но пък от това страда управлението...абе бензина рулира за РС

Иначе не съм съгласен че си заслужава 150 коня дизел пред РС дизел. Така или иначе трябва да е Елеганс, като сложиш ксенона, поне 17-ки, спортен волан и малко екстри и тя къде е разликата...РС има мултилинк отзад, а не греда, друга рейка,по-яки седалки, разни други елементи по-интериора и екстериора, окачването е много по-добро....сега ако някой ще си се вози, ок е дори и 105 коня дизел, но РС си дава съвсем друга тръпка спрямо стандартната октавия, та дори  тя да имаше и 184 коня мотор.

Голяма тръпка......Защо подценяваш елеганса,то така погледнато разликата между 105 и 150 коня дизел е малка пак 3500лв.Колкото е между Елеганс 150 с ксенон и 17-ки и РС-а с 18-ки. Но има и друга гледна точка. Елеганса вози много по комфортно,по височка е ,което е плюс за много хора,седалките на рс-а са много красиви,но са непрактични.Ако не влизаш като балерина внимателно,бордовете много бързо ще се умачкат. Заради задния мост е по-лека,както и заради по-леките дискове отпред и отзад.Задния мост е доста по-лек от многораменното окачване! Не си мисли,че като е с многораменно окачване отзад,рс-а ще вози по-комфортно.Напротив,пише го във всички тестове,че на  рс-а е прекалено твърдо окачването отзад.И се потвърждава при моята.Детското столче,което прехвърлих от старата,не съм го чувал в старата така брутално да трака по неравностите. Ще гори по-малко и най важното няма фалшив ауспух.Мега грозотията на Шкода.

Октавия 1 да не би да вози лошо и некомфортно,защото е с цял мос отзад,стария Суперб лошо ли вози?И той е с цял мост.Стига с това окачване сте драматизирали.Ако не го бяха дъвкали журналистчетата толкова много и до сега нямаше да знаете,че има разлика в окачванията сигурно.

Рс-а го конфигурирам със 18-ки,защото 17-ки не му стоят никак добре.Сметни и инвестицията за оправяне на фалшивия ауспух.....

Не знам,но заради ауспуха,ги намразих нещо дизеловите рс-ки :) .Може би съм луд,но адски ме дразни това.Трябва да се поръча генерация от средата назад от бензинова и да се постави.И задължително и трябва ремап и по възможност да не е дсж.

А и на 99% от хората и 105 коня им е напълно достатъчно,да си пътуват.С 1,6 105 само ,че Октавия 2,съм пътувал извън града/возиха ме/ и мога да кажа,че доста прилично върви.И си изпреварва с лекота и си върви по магистралата с максимално разрешената 140 с лекота, а и вдигна и 200 дори-за пробата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4ka почвам да се съгласявам с теб. От вчера карам 105 кс дизел О3 и колата наистина си върви супер добре и достатъчно, освен ако нямаш някакви объркани очаквания. Дори бих казал, че това е колата ,която за мощността си по книжка върви най-добре от всички, които съм карал. В списъка ми след това е Ауди А4 със 120 кс дизел.  :)

150 кс дизел си заслужава също доста повече от РС дизел, ако го вземеш комби , заради N1. (аз и РС ако взимам един ден пак ще е комби-повече ме кефи и ми е необходимо)

Тези 20% по-малко и смехотворния данък накланят везните към 150 кс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E,то ако имаш възможност колата да я вземеш N1,е грехота да даваш страшно много повече пари заради фалшив ауспух :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе тоз фалшивия ауспух нали дава +30PS!!!

Минимум 30, ако е пълен и с листа става към +50, а и в регистрацията на колата, ако има РК... нещо от сорта на +500.

 

Не се стърпях!

 

Поздрави

 

ПП: Вчера в Овчата Купел видях една синя с черен пакет и от хубавите джанти. На много слънчево време - бива как изглежда. Не знам каква порода беше моторът й, обаче.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.