Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 vRS


bubaru

Recommended Posts

Аз на този волан не му разбирам смисъла!Като е скосен отдолу поне да беше и с по-малък диаметър!

 

Ще дойде време и щурвал, като на самолет ше им слагат. Адаш, по-малък волан, ама се губят пропорциите./на интериора/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • Отговори 666
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    178

  • bubaru

    63

  • BlackPearl

    32

  • werz

    30

Най-много писали в темата

Еми по борд бе.Да не мислиш,че ще се занимавам да засичам пък и по колонка сега.Не е толкова важно дали 200-300-500грама лъже.Важното е че стрелката добре си пада :lol:

Тази вечер се прибираме с Жената с двете коли.Тръгваме от Младост,до вкъщи.10км градско и 10 извън.Караме един зад друг,вечер е,има няколко светофара,но няма задръстване.Карам бавно след жената,спираме в къщи,гледам и разхода 3,4.А моя 7. SDI vs TSI

 

Резулататът пак е в полза на Октавията - 5 пъти е по-мощна, а гори само 2 пъти повече ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:plate_offtopic:

Вярно е.Прав си.
Но не съм я ползвал тази мощност,карали сме един зад друг.

 

Ама то и SDI-то  не е било на пълна газзз :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах възможност да потествам стабилно една O3 vRS-ка TDI  с DSG. За пореден път се убеждавам, че колата е доста добре направена. Управление, окачване , спирачки- всичко е топ за този клас.  Минусите са звуковия генератор , който бучи неприятно в режим спорт , както и старт-стоп системата, която особено в комбинация с DSG е пълен крап . За радост и 2-те неща могат да се елиминират. Интериора този път ми се стори малко постничък и видимо евтин на места.  Факт е, че ГТИ/ГТД-то е по-добре вътре, но и цената му компенсира това. Ще ми е интересно да покарам Голф-а , да видя ВАГ какво са прецакали в Октавията и с какво той е реално по-добър...съмнявам се, че ще е с много. Обема на Октавията и багажника обаче сериозно накланят везните, поне за мен. Дори и седана си става за возене на брутално много багаж. 

Относно динамиката, дизела е супер силен и за 99% от шофьорите е напълно достатъчен.Бих го предпочел твърдо с DSG.

 И все пак , ако тръгна да взимам една  все си мисля, че ще заложа на бензин с ръчни....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червената ли кара? Понеже май Ви видях на светофара на булеварда за към Илиенци, но май беше за ляв завой към училището ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, червената на ЕТ. Един приятел другата седмица взима същата , но черна. Като я разработи ще я взема за 1-2 дни да я покарам, тъкмо ще добия съвсем пълна представа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bubaru, каква е разликата дали старт-стопа е с автоматик или без? Така или иначе се изключва само, когато си спрял :) или ?

 

И аз съм съгласен за багажника - екстри, двигател и т.н. може да се доработва/добявя, но пространството в колата няма алтернатива :)

 

И също сигурен ли си за спирачките, че са топ за този клас? С какво ги сравняваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Интериора този път ми се стори малко постничък и видимо евтин на места.  Факт е, че ГТИ/ГТД-то е по-добре вътре, но и цената му компенсира това. Ще ми е интересно да покарам Голф-а , да видя ВАГ какво са прецакали в Октавията и с какво той е реално по-добър...съмнявам се, че ще е с много.

Глф гти 220 е 48370лв ,под 1000лв по скъп базово.Но е с рефлекторни фарове.Ксенон трябва допълнително да се поръчва.Спирачките са му по-малки.Седалките му не могат да се мерят с тези на Октавията,а за багажник и семеен автомобил,изобщо не може да става на въпрос.Голфа с 4 врати също както и при Октавията -тапицерията на задните врати в най горната част е различна от на предните врати и е от НАЙ-ПРОСТАТА твърда пластмаса.Това е нещо което ме дразни и при двете,нищо,че никога няма да се возя там на моята.Таблото на Голфа е до същото ниво на меки материали-цялата горна част,средната част и средната конзола.За разлика от Пасата примерно,където таблото е твърдо в средната част и средната конзола. Суперба за сравнение е с меко табло ИЗЦЯЛО ВКЛЮЧИТЕЛНО И ЖАБКАТА.ЕВАЛА ЗА КОЕТО -САМО ТАМ МОЖЕ ДА ГОВОРИМ ЗА КОМФОРТ и качествени материали навсякъде!!!!Тапицерията в горната част на задните врати естествено също е от мек висококачествен материал.Кожата на седалките при Суперба е съвсем друга и т.н.Класен си е Суперба......отплеснах се....Така чи Глфа си е същото дръвце като Октито и ако мислиш,че ще намериш нещо по джиджано като изключим светещата лайсна на вратата и копчето за пускане не светлините,няма да намериш.

Отиди ,карай и ще ми е интересно да чуя впечатленията ти.

п.п.А пък видях на живо Сеат Леон фр-КАКВО ДЪРВО И ГРОЗОТИЯ Е ТОВА.....СРАМ ЗА ВАГ-ГРУПАТА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По AMS TV  даваха една Октавия да спира за 35 метра и нещо от 100 до 0.  Което е доста добре и си мисля ,че беше някаква стандартна, а не VRS.

Пак там гледах за Леон Купра , 280 коня, много го хвалиха като окачване и всичко. Завърши с 1,2 сек по бързо от Голф Р(300 коня) и Ауди S3. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Seat-a Купра е много бърз наистина, факт е че мачка  Голф R , Меган-а, дори и БМВ-та  135i/235i на писта. Обаче както казва бега4ката е голямо дърво. Карах един такъв FR- 184 коня дизел и в сравнение с Октавията РС дизел е ужасен..като стоене на пътя си е проста кола също, интериора да не говорим. Относно материалите на Голфа и Октавията, на мен ми харесват като визия тартановите седалки на ГТИ малко повече. Не знам как са като опора и удобство. Кожата на Октавията е супер зле и не си заслужава. Тя затова и струва смешните 1000 лв екстра. Малко евтинеят пластмасите около скоростния лост, ръчната и въобще тези на по-ниско ниво. Дразнещи са също облицовките на колоните , който не са от плат, а пластмаса имитираща плат.... Нормално е бтв, дори коли като БМВ 3-ка ,при която масово има екземпляри по над 100000 лв се излага на места. Така е в наши дни. В Порше БГ Голфа стоков си е около 50000 лв, не знам каква отстъпка дават, ама предполагам няма да е повече от 5% , освен ако не си с връзки. При цена от 42000 лв с официалната отстъпка Октито РС с повече серийни екстри определено е по-добрия и рационален избор. 

Колега PUF-PAF, спирачките ги сравнявам с доста коли, които съм карал, някои от които много по-скъпи и премиум и наистина са на ниво за мен. 

Старт-стопа ме дразни принципно като екстра, но при Октито още повече не ми хареса , тъй като бавно пали и после ако не дадеш газ , колата чака да речем 1 сек и тогава отлепва. Доста тъпо, но затова си има копче за офф.  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше има изложен един Голф ГТД. Седалките ги намирам за уникални и като дизайн и като опора, за мен са класа над тези в Октито. bega4ka, защо не ги харесваш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да не почвам нова тема за разхода на РС-ката по примера на другите колеги, но пък ми се струва интересно да се сподели и опита с разхода на този мотор. В случая регистрираният разход е за център Варна-център София вчера през Каблешково и южната магистрала. Голяма част от пътя валя дъжд, понякога доста силен, което май качва разхода спрямо на сухо. Климатикът беше пуснат нон-стоп на под 20 градуса

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97153542/IMAG0811.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дъждът сваля разхода, на мокър асфалт имаш по-малко сцепление, отколкото на сух. Но това е само на теория, в реални условия едва ли се усеща толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:eusa_naughty: Дори минимален воден слой оказва съпротивление върху гумите и съответно вдига разхода, а минаването през локва се усеща Се едно биеш спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих, че друго интересно нещо тук е, че може горе-долу да се види с колко лъже компютъра за разхода. Аз тръгнах с пълен резервоар, а накрая имам гориво за 20км, т.е 2-3л да го кажем. Това прави 47л за 504км, т.е. 9.3-9.4л срещу 9.2л по компютър. Пак не е много точна сметката за съжаление, следващия път ще опитам по-точно да засека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се наказвате със сметките виждам.Най-добрият начин е да напълниш животното до горе докато автоматът на колонката изключи.Карай 300км и след това отиди на същата колонка и повтори упражнението.После сравнявай с борд компютри  и т.н. А супер най-добрият начин е въобще да не се занимаваш с никакъв разход и да си каркаш както ти е кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се наказвате със сметките виждам.Най-добрият начин е да напълниш животното до горе докато автоматът на колонката изключи.Карай 300км и след това отиди на същата колонка и повтори упражнението.После сравнявай с борд компютри  и т.н. А супер най-добрият начин е въобще да не се занимаваш с никакъв разход и да си каркаш както ти е кеф.

 

Каза им го на всичките! :doubleup:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм на мнение, че не трябва да се вманиачаваме, но да попитам за да сметна, ако реша да купувам дали да е дизел или бензин.

 

Какви са нивата при нормално каране на двата мотора от ваши впечатления - за бензинката видях извънградско 9/100лв от някой колега. Имате ли още данни от реални засичания. Сега +/- 0.2l/100 разлика не са фактор.

 

Поздрави!

 

п.с. намерих по-назад в темата каквото търсех, бях го изпуснал - супер резултати :)

Редактирано от Guest
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

който си е купил рс е ясно, че разходът не му е първа грижа. Но това, че като карам не мисля за разхода, не означава, че не е интересно колко е. Както ми е интересно за колко ще вдигна 100 или колко най-много вдига колата, по същия начин ми е интересно и колко реално харчи и това не ми намалява кефа от карането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога ли да получа линк към книжката с инструкции и характеристики на  РСката, за да се ограмотя предварително максимално,че да не гледам прекалено умно в началото когато я взема. Ще съм Ви благодарен за което. :sorry:

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога ли да получа линк към книжката с инструкции и характеристики на  РСката, за да се ограмотя предварително максимално,че да не гледам прекалено умно в началото когато я взема. Ще съм Ви благодарен за което. :sorry:

 

Конкретно за RS не съм виждал книжка, но данните ги има в общата книжка за Октавия тук:

http://new.skoda-auto.com/en/mini-apps/owners-manuals/Pages/octavia.aspx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.