Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

23 г.в Алианц...Ти си доказан клиент, сега да ги видим тях дали ще се докажат... Зависи много от застрахователната стойност и от цените за ремонт на сервиза....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Техниката напреднала, а персонала е неук - изваждам акумулатора от коша на Октавията и пищи алармата. Не го знаех това. Опция на заводската аларма ли е? Доколкото знам съм с такава.  Опищах квартала. Търся датчика и слагам нещо там да го лъже, предполагам това е решението?

 

На моменти ми липсва "простотата" на задномоторката :)

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би да не е заводска (без да съм експерт), а допълнително слагана и с акумулатор в сирената? Заводската звучи като клаксон - твоята така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моменти ми липсва "простотата" на задномоторката :)

мен ми липсва цялата задномоторка, но не искам да съсипвам моята. Онзи ден за малко да си купя една, но хубавите коли явно за часове се продават ! Оставам с утешението че си имам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би да не е заводска (без да съм експерт), а допълнително слагана и с акумулатор в сирената? Заводската звучи като клаксон - твоята така ли е?

 

Toчно това ми е интересно и на мен, дали е заводско или не и как е при вас?

Щом върна акумулатора в кутията спира да пищи, без значение дали са закачени клемите или не. Тя (алармата) за 4 години не я бях чувал доскоро изобщо :)

 

 

мен ми липсва цялата задномоторка, но не искам да съсипвам моята. Онзи ден за малко да си купя една, но хубавите коли явно за часове се продават ! Оставам с утешението че си имам ;)

Няма как, старата любов... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери по кодовете с някой декодер. При мене, при отключена кола алармата не пищи при разкачане на акумулатора.

Самата аларма също има резервирано захранване и според книжката се сменя на 5 години, според ЕТ когато свърши. Представляват 5 или 6 кондензатора или батерии от кръгъл тип. Интерфейсна аларма, не означава непременно фабрична. Такава се монтира само при сглобяването на колата. Монтирани тук, дори от ЕТ не са фабрични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При разкачане само на клемите и при мен не пищи. Пищенето започва при изваждане на акумулатора от моторния отсек. Колата беше отключена. Страшна тъпотия, бива, бива сигурност, ама акумулатора да не можеш да си свалиш за зареждане :)

 

Затова ми беше интересно дали някой параноик е правил нещо допълнително да не му откраднат акумулатора или това е стандартно поведение на заводската аларма или такава от ЕТ. Никой ли не си е махал акумулатора от кутията? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в кутията има бутон, който се активира от тежестта на акумулатора най-вероятно. Слагаш една тухла на негово място и си решаваш проблема :P.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в кутията има бутон, който се активира от тежестта на акумулатора най-вероятно. Слагаш една тухла на негово място и си решаваш проблема :P.

Да, нещо такова е. Но трябва да си подготвен предварително, а пред блока няма много тухли :D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да Ви попитам нещо. Преглеждах си скоро колата на един канал и забелязах съвсем леко сълзене на масло от пробката на картера. Проверих добре съм я затегнал при последната смяна. Пробката ми е такава, мисля че е с каталожен номер: N90813201

$_1.JPG

Това което прилича на шайба в действителност шайба ли е или дуфтунг? Трябва ли да се сменя всеки път (някои да има каталожен номер или от къде го взима?)? Аз досега съм направил 4-5 смени и не съм го сменял, и не съм имал проблеми.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да имате случайно кат. номер или размер? Или вие сменяте цялата пробка? Поздрави!

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мони и аз знам, че принципно се сменя всеки път, а практиката при теб е показала, че може и веднъж на 5 смени :D За цената Иво и Иво са те ориентирали :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размерите са: вътрешен диаметър 14мм, дебелината е 2мм. Можеш да си я вземеш и от Евроболт или някой друг магазин за крепежни елементи, като цената е около 30ст. За брой. Има и алуминиеви, и медни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се само дифтунгата. Пробката е относително дълговечна. Дифтунги съм виждал и в Косер. Предполагам във всеки магазин за авточасти може да се намери, стига да знаеш размера. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже не изчакаха да натрупа ...  :fiu:  :angry_jumping:

МноУ засичат по тия павета беее ... :eusa_liar:

 

http://news.bnt.bg/bg/a/kola-se-vryaza-v-zavedenie-na-zhltite-paveta

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направил си кръгове, все едно ,летяща чиния е била там! Toва ако го нямаше ЕSP то щяха да са осморки и паралепипеди :D

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скромно, че стигнах до пръст... Иначе стават гравиюри, ама леко като на слоумоушън ги чертае, много са й чувствилни настройките :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.