Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

23 г.в Алианц...Ти си доказан клиент, сега да ги видим тях дали ще се докажат... Зависи много от застрахователната стойност и от цените за ремонт на сервиза....

Публикувано (Редактирано)

Техниката напреднала, а персонала е неук - изваждам акумулатора от коша на Октавията и пищи алармата. Не го знаех това. Опция на заводската аларма ли е? Доколкото знам съм с такава.  Опищах квартала. Търся датчика и слагам нещо там да го лъже, предполагам това е решението?

 

На моменти ми липсва "простотата" на задномоторката :)

Редактирано от Alexandar
Публикувано

да не би да не е заводска (без да съм експерт), а допълнително слагана и с акумулатор в сирената? Заводската звучи като клаксон - твоята така ли е?

Публикувано

На моменти ми липсва "простотата" на задномоторката :)

мен ми липсва цялата задномоторка, но не искам да съсипвам моята. Онзи ден за малко да си купя една, но хубавите коли явно за часове се продават ! Оставам с утешението че си имам ;)

Публикувано

да не би да не е заводска (без да съм експерт), а допълнително слагана и с акумулатор в сирената? Заводската звучи като клаксон - твоята така ли е?

 

Toчно това ми е интересно и на мен, дали е заводско или не и как е при вас?

Щом върна акумулатора в кутията спира да пищи, без значение дали са закачени клемите или не. Тя (алармата) за 4 години не я бях чувал доскоро изобщо :)

 

 

мен ми липсва цялата задномоторка, но не искам да съсипвам моята. Онзи ден за малко да си купя една, но хубавите коли явно за часове се продават ! Оставам с утешението че си имам ;)

Няма как, старата любов... :)

Публикувано

Провери по кодовете с някой декодер. При мене, при отключена кола алармата не пищи при разкачане на акумулатора.

Самата аларма също има резервирано захранване и според книжката се сменя на 5 години, според ЕТ когато свърши. Представляват 5 или 6 кондензатора или батерии от кръгъл тип. Интерфейсна аларма, не означава непременно фабрична. Такава се монтира само при сглобяването на колата. Монтирани тук, дори от ЕТ не са фабрични.

Публикувано

При разкачане само на клемите и при мен не пищи. Пищенето започва при изваждане на акумулатора от моторния отсек. Колата беше отключена. Страшна тъпотия, бива, бива сигурност, ама акумулатора да не можеш да си свалиш за зареждане :)

 

Затова ми беше интересно дали някой параноик е правил нещо допълнително да не му откраднат акумулатора или това е стандартно поведение на заводската аларма или такава от ЕТ. Никой ли не си е махал акумулатора от кутията? :)

Публикувано

Някъде в кутията има бутон, който се активира от тежестта на акумулатора най-вероятно. Слагаш една тухла на негово място и си решаваш проблема :P.

Публикувано

Някъде в кутията има бутон, който се активира от тежестта на акумулатора най-вероятно. Слагаш една тухла на негово място и си решаваш проблема :P.

Да, нещо такова е. Но трябва да си подготвен предварително, а пред блока няма много тухли :D
Публикувано

Колеги да Ви попитам нещо. Преглеждах си скоро колата на един канал и забелязах съвсем леко сълзене на масло от пробката на картера. Проверих добре съм я затегнал при последната смяна. Пробката ми е такава, мисля че е с каталожен номер: N90813201

$_1.JPG

Това което прилича на шайба в действителност шайба ли е или дуфтунг? Трябва ли да се сменя всеки път (някои да има каталожен номер или от къде го взима?)? Аз досега съм направил 4-5 смени и не съм го сменял, и не съм имал проблеми.

Поздрави!

Публикувано

Теоретично- да. 3-4лв е и аз я сменям всеки път.

Публикувано

В ЕТ, уж ги сменят всеки път. Под 5лв е там цената за такава!

Публикувано (Редактирано)

А да имате случайно кат. номер или размер? Или вие сменяте цялата пробка? Поздрави!

Редактирано от BlackSpot
Публикувано

Цената е за цялата пробка... Аз не я сменям всеки път!

Публикувано

Мони и аз знам, че принципно се сменя всеки път, а практиката при теб е показала, че може и веднъж на 5 смени :D За цената Иво и Иво са те ориентирали :D

Публикувано

Размерите са: вътрешен диаметър 14мм, дебелината е 2мм. Можеш да си я вземеш и от Евроболт или някой друг магазин за крепежни елементи, като цената е около 30ст. За брой. Има и алуминиеви, и медни.

Публикувано

Благодарско, изясниха ми се нещата.  :cheers:

Публикувано

Сменя се само дифтунгата. Пробката е относително дълговечна. Дифтунги съм виждал и в Косер. Предполагам във всеки магазин за авточасти може да се намери, стига да знаеш размера. :)

Публикувано

Аз я сменям всеки път.

При една смяна на маслото пропуснах и сълзеше от пробката.

Публикувано

Някой ще ходи ли към Витоша? Мисля да направя едно кръгче до Златните и малко нагоре?

Публикувано

Някой ще ходи ли към Витоша? Мисля да направя едно кръгче до Златните и малко нагоре?

Утре ?

Публикувано

И отдолу лед... Дано вали пак и може да се качим!

post-7686-0-17958900-1480372646_thumb.jpg

post-7686-0-83895800-1480372687_thumb.jpg

Публикувано (Редактирано)

Направил си кръгове, все едно ,летяща чиния е била там! Toва ако го нямаше ЕSP то щяха да са осморки и паралепипеди :D

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Скромно, че стигнах до пръст... Иначе стават гравиюри, ама леко като на слоумоушън ги чертае, много са й чувствилни настройките :D

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.