Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 3 часа, PRR написа:

Енергията са търгува в kW. Ако мериш газта в кубици ще ти продадат азотец ;) 

 

Всъщност и двете са верни твърдения - измерва се в кубици (поне за битовите абонати е така, моят измервателен уред вкъщи мери в m3), но се търгува в kW. Преди време бях мернал някъде (май беше на сайта на регулатора, но трябва да проверя пак) формулата за изчисление при въвеждането на този тип отчитане на потребление на природен газ и ми направи впечатление, че има леко разминаване между съотношението джаули на кубичен метър, което е заложено там и това което е по системата SI. Ако това разминаване наистина го има (примерно от някакво закръгляване), то в резултат на него във всяка моя месечна сметка се добавят някакви допълнителни стотинки или левчета. Което не ме бърка особено, но като се екстраполира това закръгление от стотици хиляди абонати, тази разлика за доставчика вероятно не е съвсем пренебрежима.

Редактирано от Peter_CLX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, PRR написа:

Енергията са търгува в kW. Ако мериш газта в кубици ще ти продадат азотец ;) 

Значи като ми продаваш извлечения от Земята газ не ми продаваш количество , а енергията , която носи .. Гениално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При централите на въглища също се смята енергията.

 

Гледам бричка са пуснали нещо като филм за безопасност на движението. Негативно ми отношение е за внушенията към Фабията 6y, която са използвали. Дори и без ABS, пак е с диагонални спирачки и такова завъртане при спиране е невъзможно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че каскадьора умишлено завъртя колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф... аз си мислех, че добиват космическа сплав от оня CGI с тЕслата-роудстър в космоса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност теслите са с доста забележки относно качеството на сглобката и издражливостта. Ама не там им е силата ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за годишната инспекция, когато колата е в гаранция и подлежи на преглед. Може би не съм се изразил точно. Колата е  Октавия 3 ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От фактурата от ЕТ:
1) Инспекция + смяна масло = 1.5 нормо часа

2) Въздушен филтър + смяна = 0.25 н.ч.

3) Прахов филтър + смяна = 0.2 н.ч.

4) Оглед ходова част = 0.5 н.ч.

Общо 2.45 н.ч * 34.40 = 84.28 без ДДС или 101лв. Това е инспекция + смяна. Останалото са консумативи.

При мен (Супърб 3, 2.0TDI)  обслужването е общо 430лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, гледам сред ъпдейтите ми се мъдри и Андроид Ауто. На сайта обаче още я няма България сред одобрените страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой гледа ли тренировките на Ф1 в Портимао .. имам чувството , че ремонта е правен от фирмите асфалтирали Цариградско шосе и ремонтирали Граф Игнатиев :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам квалификациите сега и не виждам чак такива вълнив. Нашите са по-добри ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Някой гледа ли тренировките на Ф1 в Портимао .. имам чувството , че ремонта е правен от фирмите асфалтирали Цариградско шосе и ремонтирали Граф Игнатиев :)

https://bg.wikipedia.org/wiki/Договор_за_магистрала_Тракия#Изборът_на_концесионер

Може да са същите асфалтирали АМ "Тракия". :) Те португалските магистрали не са по-добре от нашите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, PRR написа:

Гледам квалификациите сега и не виждам чак такива вълнив. Нашите са по-добри ;) 

Аз гледах само Р3 - имаше един разбит дифузьор от ребрата , една гръмнала гума от решетка на отводнителен канал и още една изхвръкнала решетка от вакуума .. много яко :) .. утре ще трабва да карат с рънфлет гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни, на същите температури слагам зимни гуми. Заредих колата, викам да видя налягането, че масово на 2.2 ги правят, а аз си карам на 2.8. Питам бензинджиите дали е читав манометъра и ми казват "Чисто нов е, от вчера, топ от всякъде". Правя ги на 2.8, вдигам си гащите и айде. Днес ми дойде някакъв извънземен манометър, с резачка за колани, чупячка за стъкла и две фенерчета. Сертифициран, а-у, 35 лв. беше, следва да е адекватен. Пробвам го веднага - БАААМ 3.5 BAR-а. :D

Та чисто новия манометър на Шел, дава скромно отклонение от кажи речи една атмосфера  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм им вярвал на тези по бензиностанциите и си нося манометър от АЗЛК :) Супер точен е, мери същото, като професионалния на гумаджиите. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиностанция точен манометър не съм видял. Ползвам няколко за моторите и колите и те дават разлика от 0.1-0.2 помежду си, но за моите цели са достатъчно точни. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като се замисля и аз май не съм видял... Имах си един китайски манометър от Алиексперес. Точен си беше, изкара почти 3 години, ама "пичляяаааса" преди месец :( А беше 4-5 долара милият :(

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.